PDA

View Full Version : Knaap vs Ralf "Underdog"



Wheelie
01-04-2006, 21:49
http://www.onlythestrongest.nl/knaap.jpg

succes beide

Anonymous
02-04-2006, 09:43
is michael knaap niet een maatje te groot voor ralf ?

Anonymous
02-04-2006, 09:47
Om misverstanden, en voor sommigen teleurstellingen, te voorkomen wil ik even reageren wat betreft de regels. Het woord 'Ultimate fight' zou kunnen doen vermoeden dat er nagenoeg geen regels zijn bij dit gevecht. Echter, dit zal zeer zeker niet het geval zijn. Op verzoek van Martin van Emmen doen wij een 'pilot' om de regels wat betreft het freefight wat te verruimen in relatie tot de RINGSregels. Daarbij zal het stoten op het hoofd tijdens het grondgevecht in deze partij zijn toegestaan. Ook zal de tijd voor het grondgevecht geen limiet van 30-seconden hebben. Het trappen naar het lichaam en/of hoofd tijdens het grondgevecht zal zeker NIET toegestaan worden. Ik denk dat Michel Knaap als geen ander kan begrijpen dat dit zeer vervelende blessures kan opleveren. daar zit niemand op te wachten. Het reglement zal dan ook niet veel afwijken van de IMA-regels en/of de regels die Showtime hanteert.

The Bulldog
02-04-2006, 11:08
is michael knaap niet een maatje te groot voor ralf ?

:twisted:

Jochem
02-04-2006, 12:00
is michael knaap niet een maatje te groot voor ralf ?



naam = ook underdog ;) (plus zie onderschrift ralph)

ICON
02-04-2006, 12:36
succes man!

Anonymous
02-04-2006, 12:37
Waarom zou Knaap een maatje te groot zijn?

appelsap
02-04-2006, 12:44
Waarom zou Knaap een maatje te groot zijn?

Nou hij heeft volgens mij 47. Jij Ralf?

Fr3ddy
02-04-2006, 12:45
:mrgreen:

The Bulldog
02-04-2006, 12:48
is michael knaap niet een maatje te groot voor ralf ?



naam = ook underdog ;) (plus zie onderschrift RALF)

Boem Boem
02-04-2006, 14:04
Veel succes Ralf.....gaat goed komen!!!

Osu

Chris

Ronald
02-04-2006, 19:12
Op verzoek van Martin van Emmen doen wij een 'pilot' om de regels wat betreft het freefight wat te verruimen in relatie tot de RINGSregels. Daarbij zal het stoten op het hoofd tijdens het grondgevecht in deze partij zijn toegestaan. Ook zal de tijd voor het grondgevecht geen limiet van 30-seconden hebben.
Echt goed dit van Martin van Emmen! De Ringsregels zijn echt aan revisie toe. Mooi dat hij daar de aanzet toe geeft.

The Bulldog
02-04-2006, 20:11
idd.

Anonymous
02-04-2006, 20:16
succes underdog! Je hebt niets te verliezen in deze partij.
And go for it. 8-)

The Bulldog
02-04-2006, 20:30
succes underdog! Je hebt niets te verliezen in deze partij.
And go for it. 8-)
Bedankt Clyde man. :twisted:

knaap
02-04-2006, 20:59
Op verzoek van Martin van Emmen doen wij een 'pilot' om de regels wat betreft het freefight wat te verruimen in relatie tot de RINGSregels. Daarbij zal het stoten op het hoofd tijdens het grondgevecht in deze partij zijn toegestaan. Ook zal de tijd voor het grondgevecht geen limiet van 30-seconden hebben.
Echt goed dit van Martin van Emmen! De Ringsregels zijn echt aan revisie toe. Mooi dat hij daar de aanzet toe geeft.

:lol: zeker :lol:

The Bulldog
02-04-2006, 22:43
Op verzoek van Martin van Emmen doen wij een 'pilot' om de regels wat betreft het freefight wat te verruimen in relatie tot de RINGSregels. Daarbij zal het stoten op het hoofd tijdens het grondgevecht in deze partij zijn toegestaan. Ook zal de tijd voor het grondgevecht geen limiet van 30-seconden hebben.
Echt goed dit van Martin van Emmen! De Ringsregels zijn echt aan revisie toe. Mooi dat hij daar de aanzet toe geeft.

:lol: zeker :lol:

Zoals jullie zien staan Michael en ik daarover in ieder geval op 1 lijn..

Denk dan ook dat we op 1 lijn staan om het publiek 6 mei op een top partij te trakteren.

max mulder shihan
03-04-2006, 01:28
Als je het zo doet als in westervoort, dan is het jou partij. Bijt de beestjes ,sicK them Dog

knaap
03-04-2006, 08:41
Zoals jullie zien staan Michael en ik daarover in ieder geval op 1 lijn..

Denk dan ook dat we op 1 lijn staan om het publiek 6 mei op een top partij te trakteren.

zeker weten ik heb er zin an :D :D

HUNEBED
03-04-2006, 16:07
over 4 weekjes al...

chief108
04-04-2006, 14:15
over 4 weekjes al...
ga jij heen ouwe hunebedbouwer???

muth die kennie
pest is ook dat al me kids jarig zijn in mei, dus het is een duur maandje...

maar papa wil oes Knaapie natuurlijk wel graag zien vechten... :)

Chief108

The Bulldog
11-04-2006, 16:23
Veel succes, mannen!

Goeie zaak dat RINGS dit keer de regels een beetje verruimt. Ik denk dat ze dat naar verloop van tijd wel helemaal zullen doorvoeren.

DEnk ook dat dat in meer inschrijvingen resulteerd op de gala`s

Lee Hottie # 1 fan
11-04-2006, 21:07
heeft iemand de volledige line up??

Anonymous
13-04-2006, 03:53
meneer knaap gaat hem slopen en underdog ziet er alleen link uit.
wat een ongelovelijke mismatch weer. Die team piele denken echt dat zij bij de top horen. niet dus ........

Marco (scheids)
13-04-2006, 09:10
meneer knaap gaat hem slopen en underdog ziet er alleen link uit.
wat een ongelovelijke mismatch weer. Die team piele denken echt dat zij bij de top horen. niet dus ........

Ondanks dat je fan van Knaap bent mag je wel een beetje meer respect tonen voor zn tegenstander!!

ICON
13-04-2006, 09:19
daar ga je toch niet op in

The Bulldog
13-04-2006, 09:44
meneer knaap gaat hem slopen en underdog ziet er alleen link uit.
wat een ongelovelijke mismatch weer. Die team piele denken echt dat zij bij de top horen. niet dus ........

En ik maar mijn best doen zo vrolijk mogelijk op de poster te staan... vind jij me nog er link uitzien. :( :cry:

En klopt ik ben zeker GEEN topper...

max mulder shihan
13-04-2006, 12:29
meneer knaap gaat hem slopen en underdog ziet er alleen link uit.
wat een ongelovelijke mismatch weer. Die team piele denken echt dat zij bij de top horen. niet dus ........


Ik denk dat Knaap een geduchte tegenstander voor The Underdog is, maar dat The Underdog zeker een goede kans maakt.
Verder commentaar op dit verhaaltje lijkt mij overbodig.

knaap
13-04-2006, 18:01
Ondanks dat je fan van Knaap bent mag je wel een beetje meer respect tonen voor zn tegenstander!![/quote]

helemaal mee eens

Anonymous
14-04-2006, 10:28
underdog maakt zeer zeker een goede kans om van knaap te winnen hij traint als een beest ervoor respect daarvoor op 6mei zal dat zijn vruchten af gaan werken op naar de top underdog de rest is aan jou dat te laten zien

Anonymous
14-04-2006, 13:43
Ondanks dat je fan van Knaap bent mag je wel een beetje meer respect tonen voor zn tegenstander!!

helemaal mee eens[/quote]

daar ben ik het ook helemaal mee eens ik wens jullie allebei een sportieve wedstrijd en ik weet zeker dat er veel stijd in zal zitten veel succes jongens maak er een mooie pot van!!!

groetjes Dave Paul