PDA

View Full Version : Alistair vs CroCop ???



Wheelie
01-04-2006, 23:56
It is being hotly reported that Antonio Rodrigo Nogueira vs. Josh Barnett and Mirko Filipovic vs. Alistair Overeem will take place at the May 5th opener of the PRIDE Openweight Grand Prix at the Osaka Dome. The rumored match up of Overeem and Filipovic first surfaced approximately two weeks ago, and now appears to be more than a rumor as sources close to Dream Stage Entertainment are reporting the match as all-but-official.

Nogueira and Barnett have been rumored to fight many times in PRIDE. Ever since Barnett and Nogueira stood in the ring together at the original Shockwave in August of 2002, with Barnett telling Nogueira in Kenshiro-fashion that he was "already dead", rumors of the match up surfaced. The rumors gained strength the following summer, when Nogueira and Barnett were rumored to fight again at Final Conflict 2003, before Nogueira met Filipovic for the PRIDE Interim Heavyweight Title. More recently, Nogueira and Barnett were rumored to fight at PRIDE 31 in February. While Barnett denied the claims, some reports said Barnett wanted more money to fight Nogueira, which led to DSE booking him against Kazuhiro Nakamura. It appears finally, if the rumors hold true, that Barnett and Nogueira will fight one another.

No official statement has been issued by Dream Stage Entertainment, but they have stated that they plan to announce the sixteen man field for the May 5th event, with full match ups next week.

Silat
02-04-2006, 00:17
Ik had al zoiets vernomen over D-Man vs Cro Cop.

Ik geef hem veel kans.

The Bulldog
02-04-2006, 01:00
WTF :shock:

En daarna?.?.?.? Fedor?????

Zeg niet dat hij nu al op het nivo van Fedor staat , maar ik ga natuurlijk voor de winst op crocop... Al gaat dit denk ik wel een complete oorlog worden...
WOW

smike
02-04-2006, 01:48
met alle respect voor allistair maar shogun liet hem alle hoeken van de ring zien en die verloor weer van Coleman.
Zou een vette partij zijn tegen cro cop, maar mits cro cop helemaal fit is geef ik allistair eigenlijk geen kans.
Ik vind wel dat allistair recht heeft op deze partij aangezien hij tegen kharitonov heeft laten zien klaar te zijn voor de goede zwaargewichten.

maartenjackie
02-04-2006, 03:16
ik geef overeem juist veel kant joh,

Shinbone
02-04-2006, 04:22
Ik hoop echte van ganser harte dat deze match-up doorgaat.

Crocop vs Overeem is spetterende aktie.

Het probleem is dat op het nokaut forum iemand (vertrouweling van Crocop) nog steeds hinder ondervindt van zijn kwestsuur aan zijn voet.

http://forum.kakutougi.info/showthread.php?t=4780

Anonymous
02-04-2006, 10:38
met alle respect voor allistair maar shogun liet hem alle hoeken van de ring zien en die verloor weer van Coleman.
.

alistair liet de eerste minuten shogun alle hoeken van de ring zien totdat hij moe werd
en als jij die partij tegen coleman als een echte verlies partij ziet dan kan ik daar alleen maar om lachen :lol:
op dit gewicht is zijn conditie beter en ik geef hem een goede kans om te winnen

Anonymous
02-04-2006, 11:07
met alle respect voor allistair maar shogun liet hem alle hoeken van de ring zien en die verloor weer van Coleman.
.

alistair liet de eerste minuten shogun alle hoeken van de ring zien totdat hij moe werd
en als jij die partij tegen coleman als een echte verlies partij ziet dan kan ik daar alleen maar om lachen :lol:
op dit gewicht is zijn conditie beter en ik geef hem een goede kans om te winnen

he, je neemt me de woorden uit de mond. ik zie alistair hier als favo. crocop houd dit echt niet staand. en op de grond kan d-man zeker domineren. als ze een goeie gameplan voor hem samenstellen, net als fedor vs cro dan komt het goed. veel succes mocht deze partij er komen.

Anonymous
02-04-2006, 11:37
dAMned. dat lijken me effuh 2 vette fight.
kick sum ass alistair

shakie
02-04-2006, 13:01
Zo...dat is wel een vette match :)
Hmn...staand cro cop en op de grond alistair... :lol:

dtgerald
02-04-2006, 14:27
Alistair by guillotine.

Jay Hoov
02-04-2006, 17:01
Pffff....als cro-cop niet de hele tijd wegrent, word het een top partij....Al gaat D-man het heeeeeel zwaar krijgen.

Arjan
02-04-2006, 17:26
crocop vecht gewoon achteruit en verdedigent hij rent niet weg tenzij het een bob sapp is :S

anyway supervette fight, had ik nooit bedacht in mn koppie.. maar wel super top!

Goo crocop!

Jay Hoov
02-04-2006, 17:44
crocop vecht gewoon achteruit en verdedigent hij rent niet weg tenzij het een bob sapp is :S

anyway supervette fight, had ik nooit bedacht in mn koppie.. maar wel super top!

Goo crocop!

Ja man ja....tjek even Cro-cop-hunt, en tegen Fedor.....

Ton
02-04-2006, 17:45
F#ck Crocop!!!

Alistair all the way!!!!!! :twisted:

Zou een zeer vette match worden! Alistair die staand goed uit de voeten kan, maar op de grond vele malen beter is dan Crocop naar mijn mening!

Ronald
02-04-2006, 20:02
met alle respect voor allistair maar shogun liet hem alle hoeken van de ring zien en die verloor weer van Coleman.
En Coleman verloor van Peete Williams, en Pete Williams verloor weer van Yuki Kondo, en Kondo verloor weer van Igor Vovchanchyn, dus in principe verliest Alistair dan weer van Igor. Maar hé, had Alistair niet van Igor gewonnen? :? M.a.w. je redenering klopt niet :wink: .

Beide partijen vind ik top trouwens 8-) .

Justinian
02-04-2006, 20:09
met alle respect voor allistair maar shogun liet hem alle hoeken van de ring zien en die verloor weer van Coleman.
En Coleman verloor van Peete Williams, en Pete Williams verloor weer van Yuki Kondo, en Kondo verloor weer van Igor Vovchanchyn, dus in principe verliest Alistair dan weer van Igor. Maar hé, had Alistair niet van Igor gewonnen? :? M.a.w. je redenering klopt niet :wink: .

Beide partijen vind ik top trouwens 8-) .
Precies! Zo ken ik trouwens nog wel een leuke:
Artur Mariano won van Wanderlei Silva en verloor van Vidal Serradilla. Vidal Serradilla moet dus wel van Wanderlei Silva winnen. Vidal verloor overigens van Tjerk Vermanen, dus Tjerk moet al helemaal van Wanderlei Silva winnen ;)

Nickuraba
02-04-2006, 20:09
dayem..wreed...

ik hoop dat crocop kont gaan schoppen. Ik weet dat allistair een landsgenoot is maar ik ben een die hard crocop fan...winst of verlies ik root voor crocop

Ronald
02-04-2006, 20:22
Precies! Zo ken ik trouwens nog wel een leuke:
Artur Mariano won van Wanderlei Silva en verloor van Vidal Serradilla. Vidal Serradilla moet dus wel van Wanderlei Silva winnen. Vidal verloor overigens van Tjerk Vermanen, dus Tjerk moet al helemaal van Wanderlei Silva winnen ;)
Tjerk Vermanen for president! :lol:

Arjan
02-04-2006, 20:41
Ja man ja....tjek even Cro-cop-hunt, en tegen Fedor.....
crocop hunt was een ballen partij geef ik toe maar bij fedor ga je niet vooruit rennen die pot deed die netjes genoeg...

Emilio
02-04-2006, 21:44
Ik denk dat hij Crocop gewoon sloopt. Mits hij niet tegen een hick kick aanloopt.

Jay Hoov
03-04-2006, 10:24
Ja man ja....tjek even Cro-cop-hunt, en tegen Fedor.....
crocop hunt was een ballen partij geef ik toe maar bij fedor ga je niet vooruit rennen die pot deed die netjes genoeg...

Volgens mij zou Cro -cop Fedor wel ff pakken....z'n laatste woorden waren...Fedor, you are next!
Dan verwacht je toch dat Cro-cop ervoor zou gaan......ipv de marathon lopen :?

Anonymous
03-04-2006, 10:34
Fedor had toch meer schade opgelopen als cro cop tijdens hun fight, terwijl Cro Cop ook nog eens naar achter liep. Dus wat als Cro Cop naar voren zou zijn gaan lopen?:lol:

Jay Hoov
03-04-2006, 10:39
Fedor had toch meer schade opgelopen als cro cop tijdens hun fight, terwijl Cro Cop ook nog eens naar achter liep. Dus wat als Cro Cop naar voren zou zijn gaan lopen?:lol:

Wat een bullshit argument....Fedor wint met gemak.......
Als Cro-cop naar voren zou lopen...zou de partioj heel snel eindigen in het voordeel van Fedor!

Anonymous
03-04-2006, 10:42
Over het naar voren lopen was idd als bullshit antwoord bedoeld, omdat deze topic nog wel meer bullshit bevat dan alleen mijn antwoord. maar in principe had Fedor het echt wel moeilijk met Cro Cop zijn stijl. Hij vertelde na afloop ook dat het zijn zwaarste wedstrijd tot dan toen was geweest.

p diddy
03-04-2006, 10:46
Fedor had toch meer schade opgelopen als cro cop tijdens hun fight, terwijl Cro Cop ook nog eens naar achter liep. Dus wat als Cro Cop naar voren zou zijn gaan lopen?:lol:

Als ik me niet vergis brak Fedor in die partij heel snel zijn hand, was dat niet gebeurd was die partij veel sneller voorbij.............maar dat is mijn mening!!! :roll: En Jay hoov alias coleman's knaapje heeft wel gelijk, Cro cop was de marathon aan het lopen in zijn laatste partijen.....een beetje jammer voor iemand met een grote mond :? :?

Anonymous
03-04-2006, 11:04
Als ik me niet vergis brak Fedor in die partij heel snel zijn hand, was dat niet gebeurd was die partij veel sneller voorbij.............maar dat is mijn mening!!! Leek het erop dat hij zich inhield dan?? :roll:


En Jay hoov alias coleman's knaapje heeft wel gelijk, Cro cop was de marathon aan het lopen in zijn laatste partijen.....een beetje jammer voor iemand met een grote mond :? :? Ja :roll: en Mohammed Ali rende ook weg voor Frasier... Pfff, jij hebt er verstand van zeg,,, :?

p diddy
03-04-2006, 11:08
Als ik me niet vergis brak Fedor in die partij heel snel zijn hand, was dat niet gebeurd was die partij veel sneller voorbij.............maar dat is mijn mening!!! Leek het erop dat hij zich inhield dan?? :roll:


En Jay hoov alias coleman's knaapje heeft wel gelijk, Cro cop was de marathon aan het lopen in zijn laatste partijen.....een beetje jammer voor iemand met een grote mond :? :? Ja :roll: en Mohammed Ali rende ook weg voor Frasier... Pfff, jij hebt er verstand van zeg,,, :?

Ja het leek er wel op want hij sloeg alleen met links!!! Maar kijk jij die partij nog maar eens professor :wink:

Maar ik moet toegeven jou toegevoegde waarde is zeer groot.............. :roll: pannekoek!!

Jay Hoov
03-04-2006, 11:08
Als ik me niet vergis brak Fedor in die partij heel snel zijn hand, was dat niet gebeurd was die partij veel sneller voorbij.............maar dat is mijn mening!!! Leek het erop dat hij zich inhield dan?? :roll:


En Jay hoov alias coleman's knaapje heeft wel gelijk, Cro cop was de marathon aan het lopen in zijn laatste partijen.....een beetje jammer voor iemand met een grote mond :? :? Ja :roll: en Mohammed Ali rende ook weg voor Frasier... Pfff, jij hebt er verstand van zeg,,, :?

Tuurlijk hield ie zich in man, waar heb jij het over....ga terug naar het dam forum!
En Ali vs Frasier...........Das 1 voorbeeld van iemand die zich kapot liet slaan, en toch won(op papier dan)...Wat heeft dit met Cro-cop te maken.....Die liep naar achter en verloor!

Anonymous
03-04-2006, 11:39
wat zit er toch een wrok bij jullie als het over jullie held fedor gaat. dat z'n gezicht is verbouwd door crocop is een risico van het vak. get over it. wel een beetje kinderachtig dat jullie nu telkens aanhalen dat crocop aan het wegrennen was. iedereen die een greintje verstand heeft van vechten weet immers wel beter. maar ga gerust jullie gang als jullie je daar beter van voelen. :lol:

Jay Hoov
03-04-2006, 12:14
wat zit er toch een wrok bij jullie als het over jullie held fedor gaat. dat z'n gezicht is verbouwd door crocop is een risico van het vak. get over it. wel een beetje kinderachtig dat jullie nu telkens aanhalen dat crocop aan het wegrennen was. iedereen die een greintje verstand heeft van vechten weet immers wel beter. maar ga gerust jullie gang als jullie je daar beter van voelen. :lol:

Verstand van vechten...laat me niet lachen man....wat weet JIJ nou?
En ja, hij rent toch de hele tijd weg...ontken het maar!
En dat Fedor z'n gezicht er niet uit zag, daar lig ik niet wakker van hoor.....Hij wint tenmiste :twisted: :twisted:

Maar oh ja...ik heb geen verstand van MMA :? :? :?

Nou vriend...toen jij nog in je luier lag hoor :evil: :evil:

p diddy
03-04-2006, 12:17
wat zit er toch een wrok bij jullie als het over jullie held fedor gaat. dat z'n gezicht is verbouwd door crocop is een risico van het vak. get over it. wel een beetje kinderachtig dat jullie nu telkens aanhalen dat crocop aan het wegrennen was. iedereen die een greintje verstand heeft van vechten weet immers wel beter. maar ga gerust jullie gang als jullie je daar beter van voelen. :lol:

Heeft niks met Fedor te maken, het heeft met die antwoorden van jou te maken die zijn zo goed :roll: Dat ik er helemaal stil van word!! En ik denk dat pride maar de regels moet aanpassen.........niet meer op punten maar na wedstrijd kijken wie het meest in elkaar ligt (gezicht) die heeft verloren!!! :roll: :? :roll:

p diddy
03-04-2006, 12:21
wat zit er toch een wrok bij jullie als het over jullie held fedor gaat. dat z'n gezicht is verbouwd door crocop is een risico van het vak. get over it. wel een beetje kinderachtig dat jullie nu telkens aanhalen dat crocop aan het wegrennen was. iedereen die een greintje verstand heeft van vechten weet immers wel beter. maar ga gerust jullie gang als jullie je daar beter van voelen. :lol:

De wrok is veel groter bij al die Cro cop lovers.....want met ze hele grote mond heeft hij nog steeds geen prijs gepakt en al grote matches verloren...........Dus daarom is Fedor mijn held geen praatjes maar daden!!! Kan je van Cro cop niet zeggen!! :twisted: :evil:

MB667
03-04-2006, 12:22
Ben ook Fedor fan, maar tis een feit dat Cro Cop hem een harder pak slaag gaf dan andersom. Dat ie op punten wint omdat ie meer uitvoerde ok.

Jay Hoov
03-04-2006, 12:23
wat zit er toch een wrok bij jullie als het over jullie held fedor gaat. dat z'n gezicht is verbouwd door crocop is een risico van het vak. get over it. wel een beetje kinderachtig dat jullie nu telkens aanhalen dat crocop aan het wegrennen was. iedereen die een greintje verstand heeft van vechten weet immers wel beter. maar ga gerust jullie gang als jullie je daar beter van voelen. :lol:

De wrok is veel groter bij al die Cro cop lovers.....want met ze hele grote mond heeft hij nog steeds geen prijs gepakt en al grote matches verloren...........Dus daarom is Fedor mijn held geen praatjes maar daden!!! Kan je van Cro cop niet zeggen!! :twisted: :evil:

oh oh oh P Diddy is zooooooooo correct!

Jay Hoov
03-04-2006, 12:25
Ben ook Fedor fan, maar tis een feit dat Cro Cop hem een harder pak slaag gaf dan andersom. Dat ie op punten wint omdat ie meer uitvoerde ok.

Wie was de aggessor, wie had de take downs, wie had de controle op de grond.........Jij mag het zeggen

Anonymous
03-04-2006, 12:41
Verstand van vechten...laat me niet lachen man....wat weet JIJ nou?
En ja, hij rent toch de hele tijd weg...ontken het maar!
En dat Fedor z'n gezicht er niet uit zag, daar lig ik niet wakker van hoor.....Hij wint tenmiste :twisted: :twisted:

Maar oh ja...ik heb geen verstand van MMA :? :? :?

Nou vriend...toen jij nog in je luier lag hoor :evil: :evil:

in je blinde gang om mij op me nummer te zetten ga je voorbij aan de realiteit. dat je held zo door crocop is toegetakeld is kennelijk dermate aangekomen dat je als een bokkie op de haverkist reageert op mijn opmerkingen. maak je niet zo druk jongen.

Jay Hoov
03-04-2006, 13:13
Verstand van vechten...laat me niet lachen man....wat weet JIJ nou?
En ja, hij rent toch de hele tijd weg...ontken het maar!
En dat Fedor z'n gezicht er niet uit zag, daar lig ik niet wakker van hoor.....Hij wint tenmiste :twisted: :twisted:

Maar oh ja...ik heb geen verstand van MMA :? :? :?

Nou vriend...toen jij nog in je luier lag hoor :evil: :evil:

in je blinde gang om mij op me nummer te zetten ga je voorbij aan de realiteit. dat je held zo door crocop is toegetakeld is kennelijk dermate aangekomen dat je als een bokkie op de haverkist reageert op mijn opmerkingen. maak je niet zo druk jongen.

Ik maak me zeker niet druk pikkie.........Ik proef juist bij jou de frustratie, dat Cr0 cop het elke keer weer niet trektr..HAHAHAHAHAHAHAHA....

Ps Rik is correct...ff on topic:Word een zware partij, maar denk toch dat Cro -cop wint :cry: :cry:

p diddy
03-04-2006, 13:14
Allister gaat het tegen praatjesmaker moeilijk krijgen maar ik hoop dat hij met iets geks komt!!! :lol:

p diddy
03-04-2006, 13:15
En @guest smoke er nog 1..............want die postjes van je zijn heel vaag!!!

MB667
03-04-2006, 13:20
Is mixfight overgenomen door sherdog?

nicolas the red
03-04-2006, 13:25
alistair zou wel eens voor een verrassing kunnen zorgen
hij is goed bezig de laatste tijd
wat niet van mirko gezegd kan worden

Arjan
03-04-2006, 14:31
mm crocop vecht gewoon anders tegen die harde meppers is ook wel logisch toch, iedereen kan wel een ko veroorzaken maar de 1 meer dan de ander... tegen mark hunt ga je geen stotenwisseling bouwen en tegen fedor ook niet... als zo 1 achter je aan wil walsen is het dan niet slim om de ruimte van de ring te gebruiken? ik zie het niet als wegrennen, en crocop... dat die een grote mond heeft tja, maar dat hebben er wel meer dat maakt het ook wel extra spannend, verder heeft die fedor wel 1 vd moeilijkste partijen bezorgt... en idd het lijkt zo wel op sherdog met deze discussie's...

als crocop wat aan die conditie van hem doet die laatste tijd shit lijkt te zijn gaat dit gewoon een super pot worden.. en i kga voor crocop..

p diddy
03-04-2006, 14:41
Mooi we w8ten rustig af wat er gaat gebeuren 8-) 8-)

Emilio
03-04-2006, 15:03
fedor toegetakeld door cro cop? Vond ik wel meevallen hoor. soms ontstaat er nou eenmaal snel een zwelling etc.

Fedor won die partij makkelijk. En dat hij klappen krijgt betekent ook dat hij daardoorheen kan bijten.

Anonymous
03-04-2006, 15:18
fedor toegetakeld door cro cop? Vond ik wel meevallen hoor. soms ontstaat er nou eenmaal snel een zwelling etc.


http://istheshit.net:8000/vyvwoxct.jpg

:lol: je hebt gelijk, gewoon een blauw plekje. stelt niets voor.
zo zag m'n buurvrouw er ook uit toen ze door een vrachtwagen werd overreden. :lol:

Wheelie
03-04-2006, 15:32
CroCop is history

Jay Hoov
03-04-2006, 15:39
CroCop is history

Dus Allister mag niet verliezen....

Anonymous
03-04-2006, 15:43
Crocop will be back, stronger than ever!...

ashi76
03-04-2006, 18:55
Mooie partij zeg !!!

Ik geef Alistair trouwens een zeer goede kans deze pot te winnen.
CroCop is op de grond echt een n00b vergeleken met Alistair.

Ralph
04-04-2006, 14:56
Ik denk dat Crocop het heel moeilijk gaat krijgen deze partij. Hij leunt te veel op zijn sprawl (die trouwens wel erg goed is) en op zijn staande skills. Maar als je (net als Alistair) heel vaak de bodylock leg trip gebruikt dan kan je er op wachten dat het gevecht een keer op de grond komt. En daar is Alistair volgens mij echt vele malen beter dan Crocop.

Go Alistair!

Shinbone
04-04-2006, 15:04
Mooie partij zeg !!!

Ik geef Alistair trouwens een zeer goede kans deze pot te winnen.
CroCop is op de grond echt een n00b vergeleken met Alistair.

Een "noob" op de grond wil ik Crocop niet noemen. Hij heeft een meer dan degelijke verdediging op de grond en heeft een intensieve bjj-training gehad van die Braziliaan.

Hij heeft slechts 1 keer hoeven tappen en dat was tegen Noguaira in het begin. Fedor, Waterman,Barnett en nog een zooitje lieden bleken niet instaat hem op de grond af te maken.

Het moge duidelijk zijn dat Crocop niet in staat mag worden geacht om Overeem te submitten, maar als hij de schade op de grond kan beperken en het gevecht staande wordt voortgezet denk ik dat Overeem niet zo makkelijk zal winnen van Crocop.

Halfshot
04-04-2006, 15:05
Ik denk dat Allistar het verdomt moeilijk krijgt tegen Cro-Cop.
En sterker nog ik denk dat Allistar dit niet wint.

Halfshot
04-04-2006, 15:10
Tuurlijk was de partij tegen Hunt niet aan te zien, maar dat wil nog niet betekenen dat hij afgschreven is.
Net of nu al zijn krachten en techniek zijn opgelost.

Veel mensen die een tijd terug nog liepen te roepen dat Cro-Cop de enige was die Fedor kon verslaan, doen nu al of hij een vereeldelde amateur is.

Zo gauw het hier ophet forum over een Nederlander gaat, doen we ook meteen onze roze bril weer op.

redjuh
04-04-2006, 16:22
oranje bril pik

redjuh
04-04-2006, 16:34
en bij de weg...

pride confirmed cro cop vs minowa on 5-5

redjuh
04-04-2006, 19:03
denk dat pride niet 1 van de favorieten in de eerste ronde kwijt wil he

micha
04-04-2006, 22:40
Allistair all the way 8-)

Mighty Me
04-04-2006, 22:45
Ga voor alistair

Anonymous
05-04-2006, 10:48
en bij de weg...

pride confirmed cro cop vs minowa on 5-5

Damn!

Cro Cop wilde zeker niet tegen Alistair?

haha, z'n tweede partij in pride was tegen Silva en onlangs heeft hij tegen Fedor gestaan, en nu zou hij niet tegen Alistar durven... :lol:

Ralph
05-04-2006, 11:03
Ik ben best benieuwd tegen wie Alistair nu mag aantreden..... of vecht hij misschien 5 mei nog niet?