PDA

View Full Version : uitslagen pride bushido 10 **spoiler**



ICON
02-04-2006, 12:59
Yves Edwards defeated Seichi Ikemoto by a 3-0 judges’ decision.
Mitsuhiro Ishida defeated Paul Rodriguez (ATT) in R1 in 2 minutes, 29 seconds with a front neck lock.
Jens Pulver defeated Kenji Arai in R1 in 3 minutes, 59 seconds by KO from referee stoppage after a soccer-ball kick.
Dennis Kang defeated Mark Weir in R1 in 4 minutes, 50 seconds by tap-out.
Joachim Hansen defeated Luiz Azeredo in R1 by KO.
Paulo Filho (BTT) defeated Murilo Ninja Rua (Chute Boxe) by a 3-0 judges’ decision after two rounds.
Akihiro Gono defeated Kim Dae-Won in R1 by submission (arm-scissors). After the fight, Gono appealed to the crowd for his participation in June’s Welterweight tournament.
Phil Baroni defeated Yuki Kondo in R1 in 25 seconds by KO from a right hook.
Ikuhisa Minowa defeated Giant Silva in R1 in 2 minutes, 23 seconds by TKO (referee stoppage).
Dan Henderson defeated Kazuo Misaki after 2R by a 3-0 judges’ decision.
Marcus Aurelio defeated Takanori Gomi in R1 in 6 minutes, 34 seconds with a shoulder-crank-style submission hold for the referee stoppage


gomi verloren!! vind ik verassend
ninja filho schijnt erg saai geweest te zijn
kan niet wachten op de beelden

The Bulldog
02-04-2006, 13:01
baroni die wint van Kondo is op zijn minst ook een verrasing.

ICON
02-04-2006, 13:02
baroni die wint van Kondo is op zijn minst ook een verrasing.

ja je hebt gelijk. die was ik even vergeten :)

Jeru
02-04-2006, 13:05
Hansen die Azeredo verslaat! Wil die pot ook wel zien :D

Tsuki
02-04-2006, 13:14
Damn Gomi verloren dat is een verassing, is wel jammer voor hem maar aan de andere kant heeft hij nu niet meer de druk van het ongeslagen hoeven te zijn , dat kan zijn groei als vechter ten goede komen.

Baroni WOW 25 sec indrukwekkend

maartenjackie
02-04-2006, 13:52
jammer van Gomi :(

Arjan
02-04-2006, 18:35
damn..

Jens Pulver defeated Kenji Arai in R1 in 3 minutes, 59 seconds by KO from referee stoppage after a soccer-ball kick.

dat is vet!
maar.. gomi :( omfg nooo, gelukkig by sub.. en geen ko ofzo want volgens mij kan die niet ko! :lol: maar damn wat kut!

redjuh
02-04-2006, 18:53
YEAH BARONI!!!!!

Nickuraba
02-04-2006, 19:10
GOMI VERLOREN!! NEEEEEEYYY :(

maargoed hansen en pulver wel gewonnen gelukkig!

the killer
03-04-2006, 00:05
Wohoooooooo... Marcus Aurelio is the maaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!! BJJ-magician!!! 8-)

B3 lik3 M3
03-04-2006, 07:47
Siyar = Correct!

Congratz Maximus!!!

Halfshot
03-04-2006, 10:58
Minowa vs Silva
Wat een kermis partij, maar wel leuk.
Bijna 100 kilo verschil.

nicolas the red
03-04-2006, 12:20
hier zijn al 6 gevechten te zien:

http://youtube.com/results?search=bushido+10&search_type=search_videos

jaochim hansen is abnormaal, die kerel eet punches alsof het snoepjes zijn
en de takedown van minowa op silva is gewoonweg hilarisch

Emilio
03-04-2006, 14:10
leuk gala zo te horen. DE PPV maar eens zien te bemachtigen ;)

MZN
03-04-2006, 17:06
Ik heb de beelden net gezien en ik ben echt sprakeloos. 't was gewoon een goeie takedown van Aurelio en Gomi stak al eerder z'n arm omhoog zodat Aurelio z'n hoofd er onder kon duwen en hij trok zich goed uit de half guard om de sidechoke aan te zetten. Echt strak...

Ik begrijp de mensen die ninja tegen filho saai vinden maar ik was enorm onder de indruk van de controle van Filho, hij bleef maar voor de takedowns gaan en liet zich niet van de wijs brengen van alle scrambles van Ninja. Ninja bracht zich er ook nog een keer enorm mee in de problemen door zomaar overeind te springen. In 't begin van de tweede ronde had Filho een sterke flurry en nog meer van dezelfde controle, maar 't is waar heel erg Arona achtig is ie voor geen enkele klem gegaan, alleen maar controleren.... al met al een dik verdiende decision maar niet echt spectaculair....

Dat was een goeie combinatie van Baroni links tegen het lichaam, de dekking zakt een stukje en boem rechter hoek er op good night Kondo (die ik voor geen enkele takedown heb zien gaan).

Ik was eigenlijk niet zo onder de indruk van Hendo hij zag er vermoeid uit en maar zwaaien met die wilde hoeken, terecht gewonnen maar top was 't niet en dat voor de kampioen....

En ohja die tegenstander van Pulver was aangeslagen en dacht even weg te rollen maar eindigde precies voor de voeten van Pulver en knal afgelopen :)

Die takedown van Minowa tegen Giant Silva was inderdaad zeer vermakelijk, hij zal wel veel geoefend hebben om zo precies uit te komen....

ICON
03-04-2006, 17:40
http://img91.imageshack.us/img91/1766/minowagiantsilva8ta.th.jpg (http://img91.imageshack.us/my.php?image=minowagiantsilva8ta.jpg)

hij heeft idd een aparte training gehad ja :lol:

ICON
03-04-2006, 17:41
hier zijn al 6 gevechten te zien:

http://youtube.com/results?search=bushido+10&search_type=search_videos

jaochim hansen is abnormaal, die kerel eet punches alsof het snoepjes zijn
en de takedown van minowa op silva is gewoonweg hilarisch

helemaal te gek!!

zjoerd
03-04-2006, 21:01
damn die bushido events zijn echt top! Hansson tegen Pulver lijkt me een gruwelijke math up btw

zjoerd
03-04-2006, 21:04
ik bedoel natuurlijk HANSEN tegen pulver :D (om alle spellings nazi's maar even voor te zijn :wink: )

nicolas the red
04-04-2006, 09:13
5 van de video's van gisteren zijn verwijderd, ik vraag mij af of een youtube user een mailtje van DSE gekregen heeft...

ICON
04-04-2006, 09:17
ach ik heb ze toch al gezien :lol: