PDA

View Full Version : Op zoek naar een BJJ Sportschool.



DAJAK
02-04-2006, 21:10
Wie kan mij helpen?
Ik woon in Amsterdam en doordeweek van maandag t/m vrijdagmiddag werk en verblijf ik in Den Helder.
Ik heb altijd kickboksen getraind maar de laatste tijd intereseer ik me steeds meer in het Braziliaanse Jiu Jutsu.

Ik heb 2 vragen;
1) Zijn er mensen die een goede BJJ sportschool weten of mij advies kunnen geven voor een BJJ sportschool in Amsterdam die ook in het weekend les geeft?
2) En voor doordeweek zoek ik een BJJ sportschool in Den Helder, ik heb al gekeken op internet maar kon niet zo gauw een BJJ sportschool vinden in Den Helder.

Alvast bedankt :D

Anonymous
02-04-2006, 22:27
vos gym geeft toch bjj in amsterdam ? denk dat hunter je wel verder kan helpen dan .

mzl

HUNTER
02-04-2006, 22:37
dinsdagavond BJJ / MMA bij vos

maandag en donderdagavond bjj in purmerend

www.bjjpurmerend.nl

Kimura
02-04-2006, 22:40
Ha Dajak,

op donderdagavond les in Amsterdam, goed te bereiken met openbaar vervoer (metro). Zaterdagmiddag vrij trainen op dezelfde locatie. Check voor meer info: www.cadu.nl

Succes!

Kato
03-04-2006, 09:50
Hallo, heeft iemand het internetadres van mike's gym?

Ik kan het niet echt vinden op google, ik wil namelijk weten wanneer er BJJ lessen worden gegeven.


Alvast bedankt

Ronald
03-04-2006, 10:14
Hallo, heeft iemand het internetadres van mike's gym?

Ik kan het niet echt vinden op google, ik wil namelijk weten wanneer er BJJ lessen worden gegeven.
Daar heb je toch geen Google voor nodig: www.mikesgym.nl :wink:

Anonymous
03-04-2006, 11:07
Sifu BL Westra
ook in amsterdam noord kun je bij team Cadu trecht olv Gordon Cheung

UCT BJJ/Groundfighting:

Dinsdag 20.00 - 21.30 (Trainersgroup)
Vrijdag 20.30 - 22.00 (Trainersgroup)
Zaterdag* 14.00 - 15.30 (UCT Team Trainging)

UCT International
+31-20 6693212 / +31-6 20 366 067
[email protected]
www.iucta.nl
"True victory is self-victory"

Zamenhofstraat 108, Amsterdam Noord

in het weekend trainen mits afgesproken (afhankelijk van seminars/toernooien en dergelijke)

stuur anders ff een pm :)

yas
03-04-2006, 11:08
die pm dus naar mij hehe

yas
03-04-2006, 11:09
vergeten in te loggen..die pm dus naar mij !

Fr3ddy
03-04-2006, 13:19
Ik train sinds kort (pas 2x meegedaan :mrgreen:) op vrijdag bij Olympiawaard in Heerhugowaard.

BJJ/Grappling

Leejunfan
05-04-2006, 14:24
(Rickson) Gracie Jiu-Jitsu:

http://www.brazilianjiujitsu.nl

Succes!

Kato
06-04-2006, 08:52
Hallo, heeft iemand het internetadres van mike's gym?

Ik kan het niet echt vinden op google, ik wil namelijk weten wanneer er BJJ lessen worden gegeven.
Daar heb je toch geen Google voor nodig: www.mikesgym.nl :wink:

Klopt, maar...... waar ik dus later achter kwam, de site is nog in aanbouw en kom er dus niet achter wanneer er BJJ les wordt gegeven.
Weet iemand dit? en of er zonder pak getrained wordt?

A.F.
06-04-2006, 09:01
Yo Kato ... we trainen elke dag BJJ van 1900 tot 2030 ... we doen dit zonder GI...

Anonymous
06-04-2006, 10:32
Dan kan het van alles zijn maar geen bjj...want dat is met kimono :?

ICON
06-04-2006, 10:44
kimono :lol: :lol: :lol:

Barang
06-04-2006, 13:57
Hallo, heeft iemand het internetadres van mike's gym?

Ik kan het niet echt vinden op google, ik wil namelijk weten wanneer er BJJ lessen worden gegeven.
Daar heb je toch geen Google voor nodig: www.mikesgym.nl :wink:

Klopt, maar...... waar ik dus later achter kwam, de site is nog in aanbouw en kom er dus niet achter wanneer er BJJ les wordt gegeven.
Weet iemand dit? en of er zonder pak getrained wordt?

Klopt we trainen iedere avond van 19.00 uur tot 20.30 uur en zaterdag vanaf 12.00 uur.
Mike´s Gym
Oslofjordweg 32
Amsterdam Noord

Kato
06-04-2006, 19:03
Hallo, heeft iemand het internetadres van mike's gym?

Ik kan het niet echt vinden op google, ik wil namelijk weten wanneer er BJJ lessen worden gegeven.
Daar heb je toch geen Google voor nodig: www.mikesgym.nl :wink:

Klopt, maar...... waar ik dus later achter kwam, de site is nog in aanbouw en kom er dus niet achter wanneer er BJJ les wordt gegeven.
Weet iemand dit? en of er zonder pak getrained wordt?

Klopt we trainen iedere avond van 19.00 uur tot 20.30 uur en zaterdag vanaf 12.00 uur.
Mike´s Gym
Oslofjordweg 32
Amsterdam Noord

En mag ik vragen wat dat kost?
Is het ook voor beginners en kom je er makkelijk met OV.
Wie geeft daar trouwens les?

redjuh
06-04-2006, 19:27
Ik train sinds kort (pas 2x meegedaan :mrgreen:) op vrijdag bij Olympiawaard in Heerhugowaard.

BJJ/Grappling

stel jezelf de volgende x (morgen dus) ff voor aan die kreupele rooie in die stoel 8-)

Anonymous
06-04-2006, 21:48
Jullie zijn het geheim vergeten. Marcos Flexa. www.marcosflexa.nl trainen in een kleine zaal met weinig leerlingen. Marcos flexa is een zwarte bander al jaren onder carlson gracie sr. Heeft ze hele leven met mense zoals wallid ismael, bustamante, sperry, etc en vele andere toppers.
Heeft lesgegeven in brazilie bij de carlson acedemy. Lessen hebben nadruk op techiek.
Geeft op het moment op dinsdag les. En op donderdag neemt zijn paarse bander het over.

Ook les krijgen augusto bj cadu is natuurlijk geweldig.

Ik zou eerst deze twee bekijken en dan pas naar niet zwarte banders

Anonymous
06-04-2006, 22:00
Sifu BL Westra
ook in amsterdam noord kun je bij team Cadu trecht olv Gordon Cheung

UCT BJJ/Groundfighting:

Dinsdag 20.00 - 21.30 (Trainersgroup)
Vrijdag 20.30 - 22.00 (Trainersgroup)
Zaterdag* 14.00 - 15.30 (UCT Team Trainging)

UCT International
+31-20 6693212 / +31-6 20 366 067
[email protected]
www.iucta.nl
\"True victory is self-victory\"


Zamenhofstraat 108, Amsterdam Noord

in het weekend trainen mits afgesproken (afhankelijk van seminars/toernooien en dergelijke)

stuur anders ff een pm :)

Toch netjes, ik hoorde via via dat je bij flexa langst bent gegaan. En geeft zijn school niet eens wat reclame.

redjuh
06-04-2006, 22:42
Jullie zijn het geheim vergeten. Marcos Flexa. www.marcosflexa.nl trainen in een kleine zaal met weinig leerlingen. Marcos flexa is een zwarte bander al jaren onder carlson gracie sr. Heeft ze hele leven met mense zoals wallid ismael, bustamante, sperry, etc en vele andere toppers.
Heeft lesgegeven in brazilie bij de carlson acedemy. Lessen hebben nadruk op techiek.
Geeft op het moment op dinsdag les. En op donderdag neemt zijn paarse bander het over.

Ook les krijgen augusto bj cadu is natuurlijk geweldig.

Ik zou eerst deze twee bekijken en dan pas naar niet zwarte banders

ik wil toch ff een illusie die je hebt uit de weg ruimen. de ene bb is de andere niet beste vriend. er worden geregeld bb's gepakt door lagere ranks. niet elke stijl is hetzelfde.

yas
06-04-2006, 23:37
[quote=\"Anonymous\"]Sifu BL Westra
ook in amsterdam noord kun je bij team Cadu trecht olv Gordon Cheung

UCT BJJ/Groundfighting:

Dinsdag 20.00 - 21.30 (Trainersgroup)
Vrijdag 20.30 - 22.00 (Trainersgroup)
Zaterdag* 14.00 - 15.30 (UCT Team Trainging)

UCT International
+31-20 6693212 / +31-6 20 366 067
[email protected]
www.iucta.nl
\"True victory is self-victory\"


Zamenhofstraat 108, Amsterdam Noord

in het weekend trainen mits afgesproken (afhankelijk van seminars/toernooien en dergelijke)

stuur anders ff een pm :)


Toch netjes, ik hoorde via via dat je bij flexa langst bent gegaan. En geeft zijn school niet eens wat reclame.
hihi, don't worry..UCT valt onder Cadu, vandaar dat ik deze had gepost ;)

ondertussen heb ik wel een pm van BJJ liefhebber gekregen en uiteraard Flexa's les genoemd .. !!! Daarom zei ik pm me, want dan kan ik veel uitgebreider info geven als diegene echt belangstelling heeft ..bovendien was ik maandag nog niet bij flexa geweest (toen ik t poste..) maar idd..je bent goed op de hoogte..dinsdag heb ik een toptraining van Marcos Flexa gehad (zelfs terwijl ik te laat was hehe) en he rulezz..maar eigenlijk wilde ik dat voor mezelf houden :P

Gelukkig heeft hij n goede leerling die toch wat pr voor m doet ;)

Anonymous
07-04-2006, 15:40
Redjuh, Marcos Flexa En Agusto F zijn van van heel hoog nivo. NIEMAND in amsterdam kan aan ze toppen.

Yasmin,
Ik hoorde dat jou bijnaam maria tatame is? wat betekend dat? heb je deze in brazilie verkregen? en waarom wou je Flexa zijn les voor je zelf houden?

Reversal of Dan
07-04-2006, 16:42
Carlson Gracie Holland

Rapenburg 51
Vlakbij Waterlooplein
Amsterdam

dinsdag 19-20:30
donderdag 19-20:30

De training is met Gi.

Hopelijk tot ziens!

Daniel Bertina.

Reversal of Dan
07-04-2006, 16:43
Laten we nou alsjeblieft een keer een BJJ post intact zonder modder te gooien...

Alvast bedankt.

DAJAK
07-04-2006, 17:01
Sorry voor de late mail terug, maar ik kon niet eerder mailen omdat ik alleen de weekenden op internet kan.
Hartstikke bedankt voor jullie reacties allemaal, hier kan ik echt wat mee. Ik ga dit weekend uitzoeken bij welke sportschool ik de lessen in bjj wil volgen.

Bedankt allemaal! :D

Kato
09-04-2006, 20:12
NOu ik weet dat ik het deze week erg druk krijg........


Ik ga alle BJJ scholen af.

Niet om te trainen natuurlijk dat overleef ik niet maar wel even checken..

Jongens onwijs bedankt allemaal voor de info


@Yas bedankt voor de uitgebreideinfo en hoop je snel te ontmoeten op een van de sportscholen.

Kato

Anonymous
10-04-2006, 09:16
NOu ik weet dat ik het deze week erg druk krijg........


Ik ga alle BJJ scholen af.

Niet om te trainen natuurlijk dat overleef ik niet maar wel even checken..

Jongens onwijs bedankt allemaal voor de info


@Yas bedankt voor de uitgebreideinfo en hoop je snel te ontmoeten op een van de sportscholen.

Kato

graag gedaan en succes met het maken van een keus!

Fransrikman
19-04-2006, 08:48
Ben gister voor het eerst langs geweest bij Marcos Flexa. 1 Zwarte bander, 1 paarse, 1 Blauwe. en een paar witte banders. Harstikke goede les

Anonymous
19-04-2006, 10:16
morgenavond bij Team Cadu?

Fransrikman
19-04-2006, 12:08
Nee, ik heb mijn plaatsje wel gevonden bij flexa.

Anonymous
19-04-2006, 12:53
Ok ben blij voor je. Veel succes en misschien tot ooit op een toernooitje. Er is er zondag een in Belgie gaat Team FLexa ook?