PDA

View Full Version : ignashov



Anonymous
04-04-2006, 15:30
Hoe denken jullie dat ignasov het gaat doen dit seizoen? zn volgende partij is tegen die vondrachech die ook tegen sem heeft gevochten vorig jaar...hoop dat i in goede vorm is en blessure vrij..als dit t geval is is i onverslaanbaar denk ik...afwachten maar!!

Mighty Me
04-04-2006, 16:56
Ik hoop dat ie nu eindelijk weer eens op ze oude niveau komt

MJOKKIE
04-04-2006, 17:13
Iggy zonder vodka=unbeatable. Even serieus, als ie de drank zou laten staan en echt gedurende lange tijd aan een streng trainingsregime zou worden onderworpen 'kan' hij van iedereen winnen.

Maar ja, als me tante een pik had.....

Mighty Me
04-04-2006, 17:53
dan was het je oom
Alles is mogelijk

Shinbone
04-04-2006, 20:30
Ik hoor al een paar jaar dat Ignashov aan den sterke drank is. Maar is dit nu werkelijk zo of denkt men dat hij aan den sterke drank is? ( zijn er echt bewijzen)

Ik weet wel dat hij dol op bier is, dat vertelde hij in een interview.

Ignashov voorspellen is hetzelfde als Erwin Krol ons het weer voor morgen probeert te voorspellen, daar waag ik mij dus niet aan.

aliendwurf
04-04-2006, 20:53
Wanneer is die partij dan?
Ben ook wel benieuwd,hij is in potentie de beste vechter uit het de K1.
Goeie opkomst ook...lekker relaxed,echt een topper.

Jay Hoov
04-04-2006, 21:13
Mjokkie is correct...ik denk ook dat als Iggy er serieus voor gaat, hij de beste is , maa ja...... :cry: :cry:

Ronald
04-04-2006, 21:48
Zoals Shinbone al zegt: Ignashov is niet te voorspellen. Waarschijnlijk alleen maar voor de échte insider, en zelfs die zullen er moeite mee hebben.
Hij is in ieder geval niet meer de belofte die hij vroeger wel was.

Fightchick
05-04-2006, 10:48
Ik weet niet hoe het zit met die drankverhalen. Er was eens een roddel (of 1 april "grap") dat hij verdronken was in een ton met wodka. Dus ik denk dat het wel erg aangedikt wordt.

Hopelijk komt hij in goede vorm in de ring. Dan kan hij echt iedereen aan. Doe mij dan maar een rematch tegen Sem Schilt!

Jochem
05-04-2006, 12:45
denk niet dat hij een drankprobleem heeft, hij heeft volgens mij gewoon te weinig discipline om zich goed voor te bereiden op een partij

een soort russische Badr dus :D

180 CC
14-04-2006, 21:29
ignashov moet meer discipline hebben hij is een goede vechter maar traint volgens mij niet meer zo goed .hij is traag en dik geworden dus als hij gaat vechten tegen vondracek e niet in vorm is denk ik niet dat hij het zal halen

Octavius
14-04-2006, 22:39
1liter vodka is wel degelijk een drank probleem.

Mighty Me
15-04-2006, 00:28
Poolse wodka HEERlijk als het poolse wodka was wat hij dronk begrijp ik die liters wel

Ossie
15-04-2006, 00:42
Ik weet niet hoe het zit met die drankverhalen. Er was eens een roddel (of 1 april "grap") dat hij verdronken was in een ton met wodka. Dus ik denk dat het wel erg aangedikt wordt.

Hopelijk komt hij in goede vorm in de ring. Dan kan hij echt iedereen aan. Doe mij dan maar een rematch tegen Sem Schilt!

WHOW!!
Jij hebt dus al eerder tegen Schilt gestaan?

A-team
15-04-2006, 13:34
denk niet dat hij een drankprobleem heeft, hij heeft volgens mij gewoon te weinig discipline om zich goed voor te bereiden op een partij

een soort russische Badr dus :D

:lol: :lol:

dtgerald
16-04-2006, 16:42
Ben benieuwd in de Arena finale Manhoef-Ignashov teken ik voor.