PDA

View Full Version : Badr terug bij Tom Harinck?



Anonymous
06-04-2006, 13:09
Ik zag vanochtend Badr uit sportschool Pancration komen,is hij weer terug op zijn oude nest?

Jay Hoov
06-04-2006, 13:17
Zou geen fout idee zijn, lijkt me.

Anonymous
06-04-2006, 13:29
en wat contractuele problemen denk ik.

Anonymous
06-04-2006, 13:43
oud zeer kan weg gepraat worden hij heeft natuurlijk wel 5 jaar bij die man getraind en het goed gedaan in die tijd.Ik denk dat het een goed beslissing is voor Badr.Hij heeft toch iemand nodig die respect afdwingt.Badr go voor mij ben je een champ(alleen niet te gek doen en concetreer je op de wedstrijden)

Anonymous
06-04-2006, 13:52
Ik sprak net Tommie jr.Inderdaad is Badr weer terug bij zijn oude trainer!!!!!!!!!

p diddy
06-04-2006, 13:58
Hoop je snel weer in de ring te zien!!!

Anonymous
06-04-2006, 13:59
en mannaart dan?

Anonymous
06-04-2006, 14:17
en mannaart dan?

die is over een half jaar weer trainer van 'm.

Anonymous
06-04-2006, 14:19
en in die tussen tijd mousid :lol:

badr is een beetje aan het sletten van gym naar gym :lol:

Anonymous
06-04-2006, 14:32
ja en hij kon het nartuurlijk niet vinden en is weer terug waar hij het goed deed simpel toch we zijn allemaal mensen die het beste willen

bloody
06-04-2006, 14:43
ik had gelezen dat mannaart hem zou gaan trainen, nou is zeker bonjasky weer terug bij mannaart ?

Highline
06-04-2006, 14:45
pff, voor zijn prestaties zal het wel beter zijn :)

Anonymous
06-04-2006, 15:00
:sh hij terug dat hoorde ik ook ,ik denk dat het weer helemaal goed komt met hem zeer goede hoofdtrainer thom en de kracht training van henk trapkussen thommy beterecombinatie kan een vechter zich niet wensen nuuuuuuuuuuuuu gaat hij de k1 winnen dat kan allen met dit trio

Anonymous
06-04-2006, 15:15
Heel goed van je dat je terug bent!! :)

Anonymous
06-04-2006, 20:03
Ongelooflijk, Badr terug bij Tom. Het zal hem zeker geen slecht doen. Maar ik hoop dat Badr nu ophoudt met shoppen en zich gaat concentreren op zijn wedstrijden. Hij is een talent maar tot nu toe verpest hij het steeds voor zichzelf!

Arjen
06-04-2006, 20:17
http://www.mejirogym.nl/wmmodules/news/front/showitem.aspx?itemId=44&catId=1&sortOrder=added&sortAsc=False&displayPerPage=4&index=0&directLink=False&searchQuery=

Anonymous
07-04-2006, 02:43
Ik zag vanochtend Badr uit sportschool Pancration komen,is hij weer terug op zijn oude nest?

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11061


Originally posted by Appie Om alle geruchten de wereld uit te helpen die op verschillende fora’s vandaag aanwezig waren, zaten wij te gissen naar het waarheidsgehalte van de terugkeer van Badr Hari.

Op het moment dat onze ogen rond 17:15 uur vielen op de net geplaatste topic: “Badr Hari terug bij Tom Harinck??!� Ging plots bij Hakim de telefoon over.

Badr Hari aan de telefoon

Hakim reageerde al meteen van moeten wij via het roddelcircuit vernemen dat jij terug bent bij Tom? Badr’s antwoord luidde: Nee, je weet toch dat jij de eerste bent die het persoonlijk van mij hoort.

Men heeft via de website van Mejiro Gym het nieuws vernomen . Mejiro Gym wenste mij hierop veel succes met mijn terugkeer naar Tom. Dat is de reden dat het verhaal eerder rond is gegaan, alvorens ik jou hierover kon berichten.

Als jij nou vanavond tussen 19:00 &19:30 gezellig langs komt bij Panctration, zullen jij Tom en ik rond de tafel zitten. Ik hou het kort, want ik moet weg. Tot vanavond. Dit wilde ik jou alleen laten weten. Aldus het telefoongesprek tussen Badr en Hakim.

Daar aangekomen om 19.40 ging de telefoon wederom over bij Hakim. Aan de andere kant van de lijn hoorde hij met een norse stem Badr zeggen: “Waar blijf je nou pannekoek�. Waarop het antwoord van Hakim was, ik sta voor de deur en ik kom er aan. Waarop Badr’s reactie is: Je hoort binnen te zijn en niet voor de deur.

Eenmaal binnengelopen bij Pancration treft Hakim Tom & Badr lachend en plagend roepen ze beiden “Marokkaanse afspraken zeker�. Hakim gaf gelijk als antwoord: Laten we ter zake komen, al lachend: Hoe gaat het met jullie?
Vrolijk kijkend zei Tom: Goed jongen, en met jou dan?
Hakim: het gaat prima en opende gelijk de aanval met de vraag: Wat is hier aan de hand?

Tom lachte en zei: mijn zoon is terug. Het voelt alsof hij nog nooit is weg geweest.

Tijdens dit gesprek hebben we het niet inhoudelijk gehad waarom Bader ooit is weggegaan, immers hiervoor verwijzen wij jullie lezers naar eerder gepubliceerde interviews van beiden die op kickboks.nl te lezen zijn.

In dit gesprek gaan we dieper op de terugkeer van Badr. Want tot zover heeft hij geen spijt van zijn keuze, omdat hij daar lering uit heeft getrokken. Aldus Badr.

Maar ben je niet aan het rondshoppen bij verschillende sportscholen?

Eerst begon je bij Edwin van Os en Mike’s Gym, daarna was je overgestapt naar Mousid Gym. Vervolgens ging je naar Mejiro Gym en nog geen maand later vertel je mij persoonlijk dat je terug bent bij Tom Harinck. Heb ik wat gemist?!

Ik heb geen spijt gehad van de sportscholen waarvoor ik gekozen heb. Bij elke sportschool heb ik wel mijn bagage meegekregen. Iedere trainer heeft mij wel iets bijgeleerd. Bij deze wil ik Mike, Edwin van Os, Mousid & Mannaart bedanken voor hun lessen, kennis en ervaring. Het geen wat zij mij niet konden bieden en wat ik 100% nodig had om optimaal te kunnen functioneren in de ring is mentale coaching. Er is maar één die dit goed kan en dat is Tom Harinck. Met deze coaching is het naar mijn gevoel alsof ik de zeeën kan splijten, bergen kan laten bewegen en alsof ik kan vliegen. Dat gevoel heb ik altijd gemist. Ik heb zoals je weet een zwaar jaar achter mij gelaten met zeker twee geen kleine knock outs. Die hebben mij aan het denken gezet. In mijn hele carrière bij Tom, waarbij ik zeker al 53 partijen heb gedraaid ben ik nog nooit knock out gegaan. Dit wil niet zeggen dat dit te wijten is aan mijn trainingen die ik heb gehad. Maar voor mijn gevoel heb ik altijd wel iemand gemist in mijn hoek.

Sinds ik terug ben uit Japan, heb ik genoeg tijd gehad om na te denken over het heden en mijn toekomst. Hakim…. ik heb het hier nog met jou over gehad.

Hakim antwoordt ja.

Waarop Badr zegt: dus je wist dat het mij bezig hield.

Klopt, en ik zei dat jij jou eigen intuïtie moest volgen.
Ben je niet bang voor de mensen die jou zullen bestempelen als een onzekere overloper?

Hakim, je kent mij als geen ander. Je weet dat het mij niets doet wat mensen over mij denken. Als je wint ben je geliefd en als je verliest heeft iedereen een rothekel aan je. Waarmee ik refereer naar de verliespartij in de Arena. Voor velen ben je in het begin een Boeddhabeeld die iedereen wil aanraken. Voldoe je daarna niet aan de verwachtingen van het groot publiek, dan ben je niets meer waard dan eenvoudig Boe geroep. Daaruit heb ik mijn lering getrokken Hakim. Dus wat ik ook doe, het zal toch nooit door iedereen gerespecteerd en/of geaccepteerd worden. Maar zo koppig als ik ben, volg ik mijn eigen intuïtie en alleen ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen beslissingen. Ik zal mijn eigen pad bewandelen.

Natuurlijk begrijp ik dat er heel veel vragen zijn na deze beslissing. Maar nogmaals, ook velen zullen begrijpen dat ik ben begonnen bij Tom en dat hij mij door en door kent. Ik heb ongeveer een jaar geleden een ingrijpende beslissing genomen om mijn warme nest te verlaten voor een verkenning in de wijde wereld. Maar deze wereld is niet als het mooie beeld dat men voor ogen schetst.

Tom, is het nu niet aantrekkelijker Badr terug te nemen, nu hij een dik contract heeft lopen bij de K1?

Beste Hakim,

Of het nou met of zonder het contract van de K1 is, ik heb altijd geloofd dat Badr een topper zou worden. Vroeg of laat zou hij toch wel doorbreken. Badr had al een paar partijen gevochten, waardoor men hem begon te herkennen aan zijn capaciteiten in de ring. Dit weerhoudt mij niet om zeker toe te geven dat ik blij ben voor Badr zijn prestaties door het K1 contract die hij binnen heeft gesleept. Als er iemand is die in mijn ogen dit verdient, is het Badr wel. Natuurlijk heeft zijn vertrek toentertijd mij veel verdriet gedaan, maar nu ben ik erg blij dat hij weer terug is. Immers, hij is als een zoon voor me.

Maar hoe is de relatie tussen Badr Hari en Simon Rutz?

Badr: De persoonlijke relatie tussen mij en Simon Rutz is onveranderd. Op zakelijke gebied is er wel het één en ander veranderd. Er is een zakelijk contract tussen mij en de K1. Inhoudelijk wil ik daar niet op ingaan, maar mijn management valt tot op heden nog onder It’s Showtime Promotions.


Beste Hakim, bedankt voor je komst. Dit was mijn verhaal en ik hoop dat men hier genoegen mee neemt. Dit is mijn verhaal en als er wat nieuws te vertellen valt, dan weet ik je te vinden. Aldus, Badr Hari.

met sportieve groet,

Appie/Sami
Webteamleden

Highline
07-04-2006, 11:12
zo te lezen zitten badr's kaakjes niet meer met ijzer aan elkaar :), dan is ie snel hersteld

Wheelie
07-04-2006, 11:13
goede beslissing om terug te gaan IMO

Anonymous
07-04-2006, 12:20
Vanochtend was Badr aan het trainen (nog steeds met ijzer in zijn mond)maar ik zag dat sensei en Badr duidelijk plezier hadden in de training.Geloof mij het wordt een harde en lange weg na deze zware K.O. maar ze komen zeker aan de top!!!!!!

Anonymous
07-04-2006, 12:24
http://chakuriki.info/

Anonymous
07-04-2006, 12:36
http://chakuriki.info/

ze mogen wel eerst op engelse cursus

chief108
07-04-2006, 12:49
http://chakuriki.info/

ze mogen wel eerst op engelse cursus

http://chakuriki.info/modules/news/article.php?storyid=76
:shock:
you ain't whisteling dixie :lol: :lol:

fantastisch!!!!


He did big lose two time in one year after out of Chakuriki, and he miss Thom Narinck's coaching and training.
Now he has injury in his jaw, but in good recovering after recobered he will fight as a Chakuriki fighter.


goed man... :wink:

Chief108

Anonymous
07-04-2006, 14:17
en in die tussen tijd mousid :lol:

badr is een beetje aan het sletten van gym naar gym :lol:


nou ik weet zeker dat mousid hem niet meer terug neemt

Anonymous
07-04-2006, 17:05
mousid mag willen hem terug nemen, en wie zegt dat hij naar mousid ga :lol:

Anonymous
07-04-2006, 19:06
http://chakuriki.info/

ze mogen wel eerst op engelse cursus

http://chakuriki.info/modules/news/article.php?storyid=76
:shock:
you ain't whisteling dixie :lol: :lol:
die website word in japan gemaakt .kneus

Anonymous
07-04-2006, 23:43
Dat is geen excuss, is gewoon wel heel erg secht engels geschreven :lol:

Anonymous
07-04-2006, 23:58
Ik zag vanochtend Badr uit sportschool Pancration komen,is hij weer terug op zijn oude nest?

Ja weet je hoe dat komt Badr kwam Tom tegn en zij he wat heb je en Badr kon niet praten met ijzer in ze mond en tom dacht, ik wel met je mee en toen heeft Tom hem meegenomen en zo doende is hij weer teruh hahahahahhahahahahaha

appelsap
08-04-2006, 13:00
Ja weet je hoe dat komt Badr kwam Tom tegn en zij he wat heb je en Badr kon niet praten met ijzer in ze mond en tom dacht, ik wel met je mee en toen heeft Tom hem meegenomen en zo doende is hij weer teruh hahahahahhahahahahaha

:shock: is dit een mop? Ik snap hem niet.

Anonymous
08-04-2006, 14:32
Ik zag vanochtend Badr uit sportschool Pancration komen,is hij weer terug op zijn oude nest?

Ja weet je hoe dat komt Badr kwam Tom tegn en zij he wat heb je en Badr kon niet praten met ijzer in ze mond en tom dacht, ik wel met je mee en toen heeft Tom hem meegenomen en zo doende is hij weer teruh hahahahahhahahahahaha

dooie grap man kon je niet iets beters verzinnen