PDA

View Full Version : De opnames van Trix



Guru
07-04-2006, 00:11
http://www.hypocrietofniet.nl/

Meneer de Roy, met belangstelling lees en hoor ik af en toe over de dingen die u mee maakt. Vandaar dat ik uw site maar eens bezoek. Wat mij opvalt aan de commentaren is dat de personen die tegen u zijn, wél voor de monarchie zijn. Ik vind dat iedere keer ( want u bent natuurlijk niet de eerste waar nare dingen mee gebeuren ) weer verbijsterend. Personen die vóór de monarchie zijn, hebben totaal geen mening; behalve de mening dat ze voor de monarchie zijn. Schaatst de monarchie een scheve schaats, dan wordt dat goed gepraat. Hoe scheef die schaats ook is. U vind dat misschien vreemd, maar ik vind dat een griezelige bedoening. Een oncontroleerbaar instituut, dat groeit en zodra er één kleine kritische noot over geschreven of gezegt wordt, dan komen monarchisten in stelling. Niet om een eerlijke discussie te voeren of om een verhaal aan te horen, nee, blind van adoratie roepen ze de meest vreemde dingen. Op uw site zag ik ook iemand deze vandaal wil natuurlijk onbekend blijven, maar ongetwijfelt een monarchist, die wel duizend keer iets onbenulligs schreef, wat tegen u gericht is. Voor mij alleen maar een reden te meer om u meer te geloven en een afschuwelijk bewijs dat de monarchisten nooit voor een andermans reden ontvankelijk zullen zijn. Hoe meer ik dit soort dingen zie en lees hoe banger ik ervan wordt. U steekt uw � kop � uit, hou vol, er zijn veel meer mensen die achter u staan dan u denkt.



Het was weer genieten bij BVD met Edwin, niet veel schokkende feiten maar de toon is gezet. :wink:

Anonymous
07-04-2006, 11:47
Ja, heb het ook gezien, weg met de monarchie!