PDA

View Full Version : Uitslagen Beast of the East - Zutphen - 8 april 2006



Ronald
08-04-2006, 21:22
Uitslagen Beast of the East.

De winnaar is vet gedrukt.

Emed vs Nabil - WOP
N kl – 52 kg
Fikri Bouali vs Cas Gerritsen - WOP
C kl – 80 kg
Redoua vs Rafik – KO 1e ronde
N kl -62 kg
Akram Chiouar vs Ahmed – TKO 1e ronde
N kl. – 64 kg
Mohamed vs Abdul Bahaj - WOP
C kl – 67 kg
Omar vs Ali - WOP
C kl – 67 kg
Manzy Pauwels vs Khalid Chabrani - WOP
B kl – 73kg
Anna Mandic vs KristaFlemming – TKO 1e ronde
B kl – 57 kg
Mo Lahoeni vs Hakim Lalouch - WOP
C kl. – 64 kg
Frane Radnic vs Faldir Chahbari - WOP
A kl. – 70 kg

PAUZE

Victor Viana vs Michael Knaap – armbar 3e ronde
MF – 93 kg
Ziad Altaai vs Tim Holweg - WOP
C kl – 73 kg
Halim vs Servet Cakir - WOP
B kl – 73 kg
Dagmar van Alphen vs Esmee Steinvoort - Onbeslist
Boksen – 4x3 min – 70 kg
Khalid Lazaar vs Jimmy Eimers - WOP
A kl – 67 kg
Samir Bourekbah vs Dion Staring – KO 3e ronde (scheids stopt de partij)
MF – 100+

HUNEBED
08-04-2006, 22:57
al wat gehoord van de partij van Knaap ronald ?

jojo
09-04-2006, 00:16
yeah krista gewonne gefeliciteerd girlie!!!

Ronald
09-04-2006, 00:17
al wat gehoord van de partij van Knaap ronald ?
Yep, helaas verloren :( .

HUNEBED
09-04-2006, 00:28
op arm klem ofzo dus?, als Knapie hem maar goed heeft afgetuigd dan mag hij em verloren hebben...

Tsuki
09-04-2006, 01:04
op arm klem ofzo dus?, als Knapie hem maar goed heeft afgetuigd dan mag hij em verloren hebben...


noop was niet het geval ................

The Bulldog
09-04-2006, 01:18
ehmmmm nou 1 van de drie goed.

Jammer dat Dave tegen ramon niet doorging...

Ik heb wel genoten van beide andere mma partijen moet ik zeggen.

Michael beet behoorlijk door ondanks hij toch menig tik kreeg in de 2e ronde..(doordat de scheids erg lang ver onder de touwen door liet knokken, waardoor verdedigen moeilijk wa)

Samir en Dion beide helemaal naar de klote volgens mij na de 2e ronde en toch gelijk weer actie na het start teken avn de scheids ..respect..

chief108
09-04-2006, 01:51
Knaapje weer verloren?
damn...

en Samir KO??
nie best voor ZOD....

nou ja..
we horen het morgen allemaal wel...

hunebed...
kom je ook langs in klazienaveen?
is een training met Bob morgen...

Chief108

The Bulldog
09-04-2006, 01:57
Knaapje weer verloren?
damn...

en Samir KO??
nie best voor ZOD....

nou ja..
we horen het morgen allemaal wel...

hunebed...
kom je ook langs in klazienaveen?
is een training met Bob morgen...

Chief108

NIet KO...in mijn ogen meer een knock down , maar was behoorlijk aangeslagen leek het..

HUNEBED
09-04-2006, 02:01
nee chief 'moet wat méér tijd besteden aan de studie want anders komp da nie goed....

the Chief wel van de partij dan ??? zozo

Triker
09-04-2006, 02:04
In ieder geval een mooi gala met mooie partijen. Het licht was super goed geregeld, en de fotografen hoefde ook niet om te komen van de dorst ;) Krista nogmaals bedankt voor de bonnen, kon ik nog effe snel voordat het weer begon tijdens de pauze een hapje halen. Alle bekenden die in de ring hebben gestaan, klasse dat jullie van die mooie partijen hebben neer gezet en de winnaars natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Er zullen van dit gala vele foto's komen. oa fotografen gezien van KB forum en FT forum. Natuurlijk ook Mixfigt die aanwezig was, ik zag nog sdm box ergens halverwege binnen komen en natuurlijk ondergetekende voor de RingSports magazine.

Triker
09-04-2006, 03:16
Trouwens een geweldige ring girl ditmaal ;) Lekker kontje, jammer dat ze een kaal koppie had!!

NightWolf
09-04-2006, 03:32
yeah krista gewonne gefeliciteerd girlie!!!

Zeker and damnnn, she did it sexy and without mercy, - helemaal overtuigd :)

en de rest van de avond was ook zeker geslaagd, goede organisatie, (zoals altijd) mooie aankleding

Hellaas voor cas, maar cker lekker gevochten, en natuurlijk Jimmy, Esmee en Faldir -gefeliciteerd! En onze Tim trimmd zich ongeslagen door tot (nu toe) in de C -!

Verder waren het bijna allemaal super partijen, en felicitaties voor de winnaars!!

Tsuki
09-04-2006, 10:48
Jammer dat Dave tegen ramon niet doorging...


Michael beet behoorlijk door ondanks hij toch menig tik kreeg in de 2e ronde..(doordat de scheids erg lang ver onder de touwen door liet knokken, waardoor verdedigen moeilijk wa)



was idd behoorlijk behoorlijk jammer (om het maar is zwak uit te drukken). Dat was de partij waarvoor ik een kaartje had gekocht en helemaal uit rotterdam naar zutphen was gereden.

die partij van knaap was idd leuk alleen wat die scheids aan het doen was zal wel altijd een raadsel blijven. de 1e keer onder de touwen gaf hij een break terwijl de braziliaan goede positie had en liet hij ze weer staand beginnen. de 2e keer liet hij VEEL !!!!!!! te lang doorgaan waarschijnlijk om het voordeel van de positie van de braziliaan zo lang mogelijk te houden MAAR knaap lag met zijn hoofd en zelf bovenrug buiten het ring oppervlak !!!!!!!! en kon dus onmogelijk bruggen of op andere wijze ontsnappen of in ieder geval proberen. De scheids had gewoon een break moeten geven en knaap een waarschuwing als hij dacht dat knaap de rand expres opzocht ( als dat al het geval was, volgens mij niet ) om zo de partij weer staand te laten hervatten. Nog beter was de stop dont move regel maar die zal wel niet van toepassing geweest zijn ( onbegrijpelijk )

Tsuki
09-04-2006, 10:49
ps die lil' kickboxer is wel heel lil' he ;-)

Wheelie
09-04-2006, 10:52
Trouwens een geweldige ring girl ditmaal ;) Lekker kontje, jammer dat ze een kaal koppie had!!

ik heb nog geen pm gehad met foto's :wink:

Tsuki
09-04-2006, 11:03
Trouwens een geweldige ring girl ditmaal ;) Lekker kontje, jammer dat ze een kaal koppie had!!

ik heb nog geen pm gehad met foto's :wink:

geloof me die wil je niet zien ;-)

Wheelie
09-04-2006, 12:19
Trouwens een geweldige ring girl ditmaal ;) Lekker kontje, jammer dat ze een kaal koppie had!!

ik heb nog geen pm gehad met foto's :wink:

geloof me die wil je niet zien ;-)

nu wil ik ze zeker zien :lol:

mama
09-04-2006, 12:21
thanks Ronald voor de uitslagen

Triker
09-04-2006, 12:33
@Wheely, zie de dungeon ;)

Nickuraba
09-04-2006, 12:36
was cekers een wreed gala....mooi technisch gevochten door faldir..(ookal had ik meer actie verwacht) maar hij zette een technisch goede pot neer. Ook nice dat jimmy won, je kon hem duideiljk horen luisteren naar zijn hoek. Was wel ff kiele kiele, zeer zeker spannend!

Wheelie
09-04-2006, 12:52
Trouwens een geweldige ring girl ditmaal ;) Lekker kontje, jammer dat ze een kaal koppie had!!

ik heb nog geen pm gehad met foto's :wink:

geloof me die wil je niet zien ;-)

nu wil ik ze zeker zien :lol:

Tsuki had gelijk :shock:

Wheelie
09-04-2006, 12:53
Trouwens een geweldige ring girl ditmaal ;) Lekker kontje

het is maar waar je van houd Triker, bedankt in ieder geval ;)

jojo
09-04-2006, 13:29
hoorde dat de partij van esmee tegen dagmar ook een lekkere ros partij was !!!

chief108
09-04-2006, 14:17
Knaapje weer verloren?
damn...

en Samir KO??
nie best voor ZOD....

nou ja..
we horen het morgen allemaal wel...

hunebed...
kom je ook langs in klazienaveen?
is een training met Bob morgen...

Chief108

NIet KO...in mijn ogen meer een knock down , maar was behoorlijk aangeslagen leek het..
zal hij wel weer aardig pissed zijn...

@ hunebed: ja ik ga ff met muth mee..

Chief108

lunatic
09-04-2006, 14:23
MMA met 3e ronde?
was er in beide matches een extra ronde?

Triker
09-04-2006, 14:26
yips, beiden een extra ronde.... respect voor de vechters die dat toch nog maar even deden in zeer actieve partijen.

Ronin
09-04-2006, 14:30
Weet iemand hoe het nr heet waar Faldir Chahbari mee opkomt??
Tsuki sry man ik moet het echt weten hahaha

Anonymous
09-04-2006, 14:39
Jammer dat Dave tegen ramon niet doorging...


Michael beet behoorlijk door ondanks hij toch menig tik kreeg in de 2e ronde..(doordat de scheids erg lang ver onder de touwen door liet knokken, waardoor verdedigen moeilijk wa)



was idd behoorlijk behoorlijk jammer (om het maar is zwak uit te drukken). Dat was de partij waarvoor ik een kaartje had gekocht en helemaal uit rotterdam naar zutphen was gereden.

die partij van knaap was idd leuk alleen wat die scheids aan het doen was zal wel altijd een raadsel blijven. de 1e keer onder de touwen gaf hij een break terwijl de braziliaan goede positie had en liet hij ze weer staand beginnen. de 2e keer liet hij VEEL !!!!!!! te lang doorgaan waarschijnlijk om het voordeel van de positie van de braziliaan zo lang mogelijk te houden MAAR knaap lag met zijn hoofd en zelf bovenrug buiten het ring oppervlak !!!!!!!! en kon dus onmogelijk bruggen of op andere wijze ontsnappen of in ieder geval proberen. De scheids had gewoon een break moeten geven en knaap een waarschuwing als hij dacht dat knaap de rand expres opzocht ( als dat al het geval was, volgens mij niet ) om zo de partij weer staand te laten hervatten. Nog beter was de stop dont move regel maar die zal wel niet van toepassing geweest zijn ( onbegrijpelijk )

Knaap kon zich dan misschien moeilijk verdedigen door de touwen maar de Braziliaan werd daardoor ook gehinderd in zijn aanvallen dus staan ze wat dat betreft quite. Ik vond het knap van Knaap dat hij het zolang vol hield maar een echt gevecht was het niet. De Braziliaan was veel te handig met zijn posities, hij kwam steeds heel handig op full-mount en in ronde twee was het al bijna afgelopen voor Knaap, hij ontsnapte tenauwernood doordat hij maar net loskwam uit een "oma-plata"(!) En toen Knaap in ronde drie bij Vitor in de guard zat en opstond om te gaan stoten was het gewoon wachten op de gestrekte armklem. (die dan ook prompt kwam) Ik heb écht genoten van die partij! Ik vond het trouwens wel eigenaardig dat er een verlenging nodig was om tot een winnaar te komen. Ze moeten gewoon ook punten geven voor posities op de grond. Ik denk dat ze dit wel doen bij Shooto maar weet dit niet zeker. Ik geloof dat ze dit bij sommige andere bonden niet doen uit onkunde en dat is jammer, als je ook punten kunt verdienen met posities lijkt mij dit het grondwerk alleen maar ten goede te komen.

Ik zie trouwens maar héél weinig Nederlandse topvechters van deze Braziliaan winnen, misschien Jesse Gibs maar die is een stuk zwaarder.


Ik was ook wel onder de indruk van de dames boks-partij. Allebei de hele wedstrijd vol-uit gaan met niet van die misselijke meppen.
Je zou der bang van worden :D

miss_me
09-04-2006, 15:46
k vond het echt weer een super gala.. en ook super gzellig ..
met een dronken Thijs Segers :D

k kan nie wachten om de foto's te zien :wink:

Anonymous
09-04-2006, 16:03
Ik hoorde later dat twee juryleden van WFCA de knie in de kruis bij ziad (van Shailin Gym) niet gegrond vonden, waardoor ziad verloor op één punt na. Wanneer hij de punten had gekregen (van die domme juryleden) dan had hij gewonnen. Doorgestoken kaart! Ziad had moet winnen.

Anonymous
09-04-2006, 16:03
Ik hoorde later dat twee juryleden van WFCA de knie in de kruis bij ziad (van Shailin Gym) niet gegrond vonden, waardoor ziad verloor op één punt na. Wanneer hij de punten had gekregen (van die domme juryleden) dan had hij gewonnen. Doorgestoken kaart! Ziad had moet winnen.

Anonymous
09-04-2006, 16:03
Ik hoorde later dat twee juryleden van WFCA de knie in de kruis bij ziad (van Shailin Gym) niet gegrond vonden, waardoor ziad verloor op één punt na. Wanneer hij de punten had gekregen (van die domme juryleden) dan had hij gewonnen. Doorgestoken kaart! Ziad had moet winnen.

Anonymous
09-04-2006, 16:03
Ik hoorde later dat twee juryleden van WFCA de knie in de kruis bij ziad (van Shailin Gym) niet gegrond vonden, waardoor ziad verloor op één punt na. Wanneer hij de punten had gekregen (van die domme juryleden) dan had hij gewonnen. Doorgestoken kaart! Ziad had moet winnen.

Anonymous
09-04-2006, 16:04
Ik hoorde later dat twee juryleden van WFCA de knie in de kruis bij ziad (van Shailin Gym) niet gegrond vonden, waardoor ziad verloor op één punt na. Wanneer hij de punten had gekregen (van die domme juryleden) dan had hij gewonnen. Doorgestoken kaart! Ziad had moet winnen.

Dennuz
09-04-2006, 16:07
na 1x begrijpen we het ook wel..

Arjan
09-04-2006, 16:18
Ik vond het ook een top avond... prima vermaakt, had van Cas iets heel anders verwacht om eerlijk te zijn voorderest was ik blij met de uitslagen, ook geen gekut rondom de gevechten heen..
En idd zoals hierboven ook gevraagd werd, wie weet hoe het opkomst nr van faldir heet?

Nickuraba
09-04-2006, 16:27
Weet iemand hoe het nr heet waar Faldir Chahbari mee opkomt??
Tsuki sry man ik moet het echt weten hahaha

een vriend van mij heeft t nummer..ik zal het ff vragen!

Anonymous
09-04-2006, 18:21
Ik hoorde later dat twee juryleden van WFCA de knie in de kruis bij ziad (van Shailin Gym) niet gegrond vonden, waardoor ziad verloor op één punt na. Wanneer hij de punten had gekregen (van die domme juryleden) dan had hij gewonnen. Doorgestoken kaart! Ziad had moet winnen.

hij had terecht verloren ..............

Tsuki
09-04-2006, 18:22
hierboven was ik. wat dat toch die gozer wiens vriendin heel luidruchtig stond aan te moedigen ( bovenin de zaal ) dat was wel cool van haar heheheheheehe

Ronald
09-04-2006, 18:28
Het verslag staat er: http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20850&sid=8369dfc2221580cdb5d45d0f4e5160d9

Ik zal deze topic ff dichtgooien.