PDA

View Full Version : Gilbert Yvel?



Mesut
14-04-2006, 18:27
Wanneer zie we hem weer terug in de ring? Traint ie nog bij Vos?
Heeft iemand enig idee?

Anonymous
14-04-2006, 18:32
goed voorbeeld van 'wasted talent'. imo had hij de crocop in pride kunnen zijn....

The Bulldog
14-04-2006, 18:41
cro cop van pride?????

Denk zeker dat Yvel een grote naam had kunnen worden, maar cro cop is toch een compleet ander soort knokker..

redjuh
14-04-2006, 18:48
Gilbert heeft met zulke kaa uu tee blessures te kampen gehad, dat het niet gek is dat het rustig rond hem is tegenwoordig.

The Bulldog
14-04-2006, 19:00
zo zie je maar , hoe knap het is van al die gasten die al jaren aan de top staan..

trainen om in shape te blijven is niet het enige...je lichaam moet het ook allemaal maatr toelaten..

maar idd eeuwig zonde dat dit een knokker als Yvel tegen werkt :evil:

Anonymous
14-04-2006, 19:52
Maar weet niemand of ie binnenkort weer in de ring staat?

Anonymous
14-04-2006, 23:54
gilbert is heel hard aan het trainen
hij traint nog steeds bij vos-gym samen met hypolite
en wat ik gehoord heb is dat ie binnenkort weer de ring in gaat :)

The Bulldog
15-04-2006, 00:00
gilbert is heel hard aan het trainen
hij traint nog steeds bij vos-gym samen met hypolite
en wat ik gehoord heb is dat ie binnenkort weer de ring in gaat :)

dat is goed nieuws dan!!!

Paganstars
15-04-2006, 18:28
wanneer is binnenkort en tegen wie?

dtgerald
15-04-2006, 19:41
gilbert is heel hard aan het trainen
hij traint nog steeds bij vos-gym samen met hypolite
en wat ik gehoord heb is dat ie binnenkort weer de ring in gaat :)Bushido europe 2?

Ralph
17-04-2006, 16:18
Goed nieuws! Ik ben al sinds dag 1 fan van Gilbert en ondanks dat hij toch ook wel wat shit heeft uitgehaald, verdient hij het wel om weer eens een flink aantal partijen achter elkaar te kunnen draaien zonder weer last te krijgen van die klote blessures. Hij heeft echt zoveel talent... nu maar hopen dat hij zijn actieve carrière zonder blessures en met veel winstpartijen kan afsluiten. Succes!

Anonymous
17-04-2006, 16:28
gister wass ie nog op het 2h2h gala in wormer

Anonymous
17-04-2006, 18:51
gilbert is heel hard aan het trainen
hij traint nog steeds bij vos-gym samen met hypolite
en wat ik gehoord heb is dat ie binnenkort weer de ring in gaat :)Bushido europe 2?

Bushido Europe bestaat niet meer

Ronald
17-04-2006, 19:33
Bushido Europe bestaat niet meer
:?:

Jeru
17-04-2006, 20:22
Bushido Europe bestaat niet meer
:?:

Dat vraagt inderdaad om meer uitleg... Bij de Kamer van Koophandel staat de Handelsnaam nog wel geregistreerd onder Vos Productions, maar gebeurt er nu helemaal niets meer mee??
Zou zonde zijn en niet getuigen van doorzettingsvermogen, maar dat kan ik me niet voorstellen. Hoorde Ronald Wustenberg bij eurosport nog praten over een groots opgezet gala met aardig wat klinkende namen (Emelianenko, Vonchanchyn, James Thompson, Mes vs Spong)..... Of valt dit niet meer onder Bushido Europe?

Anonymous
17-04-2006, 20:36
Is Bushido Europe ook failliet? Net als de sportschool van A. Echteld?

Jeru
17-04-2006, 20:38
Nee Bushido Europe is niet failliet....

Wheelie
17-04-2006, 21:06
Volgens mij is de sportschool van Apy niet failliet hoor en Bushido Europe ook niet.
Zal kijken of ik Apy morgen even kan bellen ;)

Anonymous
17-04-2006, 22:16
Volgens mij is de sportschool van Apy niet failliet hoor en Bushido Europe ook niet.
Zal kijken of ik Apy morgen even kan bellen ;)

Ok ik dacht zoiets gehoord te hebben?

Anonymous
17-04-2006, 22:21
Volgens mij is de sportschool van Apy niet failliet hoor en Bushido Europe ook niet.
Zal kijken of ik Apy morgen even kan bellen ;)

Ok ik dacht zoiets gehoord te hebben?

In elk geval we opgeheven volgens k.v.k.... bron was trouwens Rivano... dus bel jij Apy maar

Jeru
17-04-2006, 22:38
Volgens mij is de sportschool van Apy niet failliet hoor en Bushido Europe ook niet.
Zal kijken of ik Apy morgen even kan bellen ;)

Ok ik dacht zoiets gehoord te hebben?

In elk geval we opgeheven volgens k.v.k.... bron was trouwens Rivano... dus bel jij Apy maar

Too hot too handle BV is wel failliet, maar Bushido Europe is volgens de KvK niet opgeheven.

Wheelie
17-04-2006, 22:54
Apy Echteld heeft mij net teruggebeld.
Hij is op dit moment bezig om zijn sportschool te verkopen, niet omdat hij failliet is maar omdat hij zich volledig bezig wil houden met het managen van vechters.
Bushido Europe bestaat nog steeds en is niet failliet.

appelsap
18-04-2006, 10:49
Apy Echteld heeft mij net teruggebeld.
Hij is op dit moment bezig om zijn sportschool te verkopen, niet omdat hij failliet is maar omdat hij zich volledig bezig wil houden met het managen van vechters.
Bushido Europe bestaat nog steeds en is niet failliet.

On Topic jongens!

Ronald
18-04-2006, 21:32
Apy Echteld heeft mij net teruggebeld.
Hij is op dit moment bezig om zijn sportschool te verkopen, niet omdat hij failliet is maar omdat hij zich volledig bezig wil houden met het managen van vechters.
Bushido Europe bestaat nog steeds en is niet failliet.
Da's tenminste duidelijke info!