PDA

View Full Version : Ooit komt ie... Kumite (film)



redjuh
14-04-2006, 19:57
er is eerder over gesproken, maar nu zag ik dat er toch wordt gewerkt aan deze film, want kijk maar es wie naast Jean Claude Van Damme een hoofdrol in deze film krijgt/ heeft??!!??

ben wel benieuwd naar JCVD's techniek mocht ie tegen deze heer in de finale van de kumite komen te staan...
ik zet in op:

Jean Claude van Damme 2:13 rnd 3 via KO... used technique: Dim Mak

maar goed kijk hier maar ff wie die andere hoofdrolspeler is hehehehe

http://www.imdb.com/title/tt0410176/

Nickuraba
14-04-2006, 20:23
mooi lijstje tegenspelers....
arme claude...gek is gonna die..maarjah helaas dat we het maar de filmwereld is waar hij wel kont schopt

Jeru
14-04-2006, 21:57
Zonder Chuck is deze film gedoemd te mislukken...

Anonymous
14-04-2006, 22:32
denk dat ie nog wel eens wat per ongeluk auwtjes op gaat lopen met zijn ballet...

en idd chuck lacht zich rot om dit gesodemieter..

fighter81
14-04-2006, 22:48
Hahahaha, kijken hoe het hem afgaat als een Fedor, Jerome of Gary per ongeluk doorstoot.
WKO (voordat de film uitkomt) Jerome le Banner-Jean Claude Van Damme ! :lol:

Anonymous
14-04-2006, 23:17
ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt naar uitzie. ik ben altijd een fan geweest van jc's oude films. bloodsport, kickboxer, enz.. en nu spelen er ook nog echte vechters mee die we maandelijks in actie zien op onze favoriete events!!! vette shit.

RED SCORPION
15-04-2006, 12:24
er is eerder over gesproken, maar nu zag ik dat er toch wordt gewerkt aan deze film, want kijk maar es wie naast Jean Claude Van Damme een hoofdrol in deze film krijgt/ heeft??!!??

ben wel benieuwd naar JCVD's techniek mocht ie tegen deze heer in de finale van de kumite komen te staan...
ik zet in op:

Jean Claude van Damme 2:13 rnd 3 via KO... used technique: Dim Mak

maar goed kijk hier maar ff wie die andere hoofdrolspeler is hehehehe

http://www.imdb.com/title/tt0410176/
Fedor en Jerome spreken toch geen Engels? of is dat geen probleem in dit geval?

redjuh
15-04-2006, 12:29
de 'bad guy' tegenstanders van JCVD in eerdere films zeiden nauwelijks iets dus daar zal het niet aan liggen

Anonymous
15-04-2006, 12:30
er is eerder over gesproken, maar nu zag ik dat er toch wordt gewerkt aan deze film, want kijk maar es wie naast Jean Claude Van Damme een hoofdrol in deze film krijgt/ heeft??!!??

ben wel benieuwd naar JCVD's techniek mocht ie tegen deze heer in de finale van de kumite komen te staan...
ik zet in op:

Jean Claude van Damme 2:13 rnd 3 via KO... used technique: Dim Mak

maar goed kijk hier maar ff wie die andere hoofdrolspeler is hehehehe

http://www.imdb.com/title/tt0410176/
Fedor en Jerome spreken toch geen Engels? of is dat geen probleem in dit geval?

eeehhmm vertalers?? :roll: :roll:

Jeru
15-04-2006, 12:33
Rocky spreekt toch ook geen Duits? En toch zie ik hem regelmatig vloeiend in die taal ZDF overgaan :lol:

Boney
15-04-2006, 12:34
Wordt wel een en leuke film denk ik met namen zoals fedor, jerome enz.....