PDA

View Full Version : UFC uitslagen spoiler !!!



raveboy
16-04-2006, 07:53
ik ben net wakker , dus heb niet alles gekeken , maar Forrest komt nu op .

raveboy
16-04-2006, 08:00
ik kijk nu de herhaling trouwens, dus het is niet live , uitslagen zijn al bekend !

1 Thiago Alves wins over Derrick Noble TKO (Strikes) 1 2:54
2 Jason Lambert wins over Terry Martin TKO (Strikes) 2 2:37
3 David Terrell wins over Scott Smith Submission (Rear Naked Choke) 1 3:08
4 Karo Parisyan wins over Nick Thompson Submission (Strikes) 1 4:44
5 Jeff Monson wins over Marcio Cruz Decision (Split) 3 5:00
6 Evan Tanner wins over Justin Levens Submision (Triangle Choke) 1 3:14
7 Tito Ortiz wins over Forrest Griffin Decision (Split) 3 5:00
8 Sean Sherk wins over Nick Diaz Decision (Unaminous) 3 5:00
9 Tim Sylvia wins over Andrei Arlovski KO (Punch)

Jeru
16-04-2006, 09:47
Wow die partij van Arlovski tegen Sylvia.... Wat een ontknoping :shock:
Ben nog steeds geen fan van de stijl van Sylvia, veel te plat op zijn voeten, maar hij maakt het wel goed af...

Emilio
16-04-2006, 10:09
vette partij tussen Silvia en Arlovski.

Toch vind ik ie stijl van Silvia er ook echt niet uitzien. Ik denk dat geen van deze 2 mensen een kans maakt tegen Fedor.

Tsuki
16-04-2006, 10:15
FOK DAT .........................Ortiz vs Griffin was echt SUPER , had echt een extra ronde verdiend wat een partij

jasperchain
16-04-2006, 12:05
Superpartij Ortiz tegen Griffin!! Al zag ik de uitslag toch wat anders hoor...

Wheelie
16-04-2006, 17:15
damn dat Sylvia nog terug kwam :shock:
forrest had gewonnen IMO

danial
16-04-2006, 19:56
sylva gaat ook steeds achter uit hey

ICON
16-04-2006, 19:58
ik vond dat tito hem gewonnen had.

1e ronde duidelijk tito
2e ronde duidelijk forrest ( minder duidelijk dan de 1e ronde)
3e ronde licht voordeel ortiz

Anonymous
16-04-2006, 22:53
Sorry hoor, het zal wel een standaard vraag zijn, maar waar kijken jullie die partijen? Mede mogelijk gemaakt door Limewire ofzo?

Harry V

Ossie
16-04-2006, 23:16
Had het ook echt niet zien aankomen van Sylvia zeg. Damn, wat een eind!
Echt vet, maar had veel liever Arlovski als winnaar gezien.

Maar ja, Arlovski pakt de belt toch wel terug :twisted:

The Bulldog
16-04-2006, 23:24
BEn Tito fan , maar dacht echt dat de derde ronde gelijk zou zijn of voor forrest.

forrest scoorde staand en bleef ellebogen toen hij onderop lag...

Anonymous
17-04-2006, 00:16
ik moet zeggen dat de ufc hw division zwaar verbleekt bij de pride hw division. fedor, nog, overeem, hunt, crocop,enz eten sylvia op voor ontbijt.

1300890
17-04-2006, 10:07
nog voor de lunch zijn ze al uitgepoept

Wheelie
17-04-2006, 10:12
Sorry hoor, het zal wel een standaard vraag zijn, maar waar kijken jullie die partijen? Mede mogelijk gemaakt door Limewire ofzo?

Harry V

gewoon hier op mixfight.nl, registreer jezelf en stuur ronald een pm voor verdere info

Wheelie
17-04-2006, 10:13
BEn Tito fan , maar dacht echt dat de derde ronde gelijk zou zijn of voor forrest.

forrest scoorde staand en bleef ellebogen toen hij onderop lag...

x2, zo zag ik het ook alleen ben ik geen Tito fan ;)

Punk in drublic
17-04-2006, 13:57
En dan te bedenken dat er 1 judge was die de partij 30-27 scoorde voor Tito. Heb je dan poep in je ogen of smeergeld?
29-28 voor elk van de fighters kan ik vrede mee hebben maar elke andere uitslag is gewoon Bullshit.

Pfff wat een dag. Tim wint, Tito wint. En FC Utrecht vergooit alles de laatste dag. Kan wel janken.

Ronald
17-04-2006, 15:05
Hèhè... eindelijk alle partij gezien, en dus eindelijk kan ik in deze topic kijken :lol: .

Forrest vs Tito had ik zelf liever onbeslist gezien. Wel een hele mooie partij. En zoals Jeru ook al zegt: wat een ontknoping bij Arlovski vs Sylvia. Ik had trouwens liever Arlovski als winnaar gezien, maar als je je tegenstander KO slaat blijft er weinig te discussieren over; dan ben je gewoon de betere op dat moment. Er zal vast nog wel een Arlovski vs Sylvia 3 komen.
Van Monson vs Cruz had ik trouwens veel meer verwacht. Viel een beetje tegen.

Deuce
17-04-2006, 15:24
Oef oef..wat een poeier gaf arlovski daar man...respect dat ie daarvan herstelde en nog won...
]
Maar die sylvia is absoluut geen waardig champ vind ik...maargoed hij heeft gewonnen....

Emilio
17-04-2006, 17:59
Gvd dat was close tussen ortiz en griffin.

30-27, hoe komt zo'n judge erop ja!


Ik vond het een onbesliste partij. Ze kunnen wel zeggen dat tito een mooie takedown had in de 3de ronde, maar zijn al die defenses dan niks waard? + dat ortiz ook geen serieuze treffers plaatste op de grond in ronde 3.

Guile
17-04-2006, 21:06
het gaat toch om 'effective striking'

Griffin sloeg veel, maar niet veel raak :D


Ortiz daarentegen, sloeg minder maar wel meer raak, lijkt mij een terechte overwinning

Virus
18-04-2006, 01:55
het gaat toch om 'effective striking'

Griffin sloeg veel, maar niet veel raak :D


Ortiz daarentegen, sloeg minder maar wel meer raak, lijkt mij een terechte overwinning
Precies, kan het zelf niet beter zeggen...

Ronde 1 Tito = dominant
Ronde 2 Forrest = dominant
Ronde 3 Tito = meer rake klappen + takedown

Jay Hoov
18-04-2006, 09:08
Ik baaaaaaaal van Arlovski, maar dat konmt wel weer goed!
Verder vond ik echt dat Forrest die partij heeft gewonnen!
Ik denk dat Tito zo sterk begon, omdat ie wist dat ie het later in de partij heel zwaar zou gaan krijgen....wat ook gebeurde!

nicolas the red
20-04-2006, 09:58
het gaat toch om 'effective striking'

Griffin sloeg veel, maar niet veel raak :D


Ortiz daarentegen, sloeg minder maar wel meer raak, lijkt mij een terechte overwinning
inderdaad. bovendien was de eerste ronde zelfs een 10-8 waard voor tito in mijn ogen. iedereen (incl ikzelf) wou dat forrest won omdat hij veel sympathieker is en zo bewonderenswaardig bleef doorbijten maar daarom heeft hij niet gewonnen. cruz vs monson viel idd wat tegen maar ik vind nog altijd dat cruz gewonnen heeft. zijn jabs waren beter en hij heeft zeker 20 goede lowkicks gescoord, maar ja dat telt blijkbaar niet in UFC. hoe cool was het einde van die tanner-levens fight trouwens niet? recht in de triangle springen vanuit rechtstaande positie!

Arjan
20-04-2006, 10:49
ik baaal zoo van arlovski, toen ik het zag en arlovski hem dropte schreeuwde ik van blijheid.. en toen werd hij gedropt :| Wat een kut omslag van t humeur...

en tito heeft vind ik wel eerlijk gewonnen, hij heeft inronde 1 geraakt en meer gedaan griffin in ronde 2 meer gedaan maar niet veel geraakt ronde 3 ging ook wel gelijk op.. maar het leek wel of onze oude super conditionele tito wel moe was maar het aardig kon verbergen ofzo..

Deuce
20-04-2006, 11:27
I had het niet aan tito gegeven, zeker een extra ronde.

1e ronde voor tito, 2e ronde voor griffin

3e ronde voor griffin, maar die takedown zal het wel gedaan hebben...al vond ik de defenses erop veel beter. van die 10keer dat ie shoote had ie een goede sprawl.

Extra rondje ;)

nicolas the red
20-04-2006, 11:51
vind ik niet, tito heeft veel meer schade toegebracht aan forrest in de eerste ronde dan forrest aan tito in de tweede ronde. tito leek inderdaad wel moe of eerder gefrustreerd in die tweede ronde. hij zei dat ie een knieblessure had maar volgens mij was hij gewoon super gefrustreerd dat forrest die g'n'p had overleefd en nu al zijn takedowns neutraliseerde.