PDA

View Full Version : 2h2h 16 april live uitslagen!



Justinian
16-04-2006, 14:43
01. Mt jeugd 52 kg: Samantha van doorn vs Diana Poortvliet: Samantha WOP
02. Mt n 55kg: Zulema deneus vs Yvonne Kuipers: Yvonny WOP
03. Mt n 60 kg. Jamal Achour vs Deniz Goktekin: Jamal WOP
04. Mt n 64 kg. Danielle Gart vs Amber Groep: Amber WOP
05. Mt n 84 kg. Melvin Symor vs Elvis Todd: onbeslist
06. Mt n 65 kg. Marciano Stefanus vs Omar Ouhris: Omar WOP
07. Mt c 66 kg. Rocky van de Bunt vs Jaap Oussoren: Jaap WOP
08. MMA 72 kg. Sergio Marica vs Akin Duran: Sergio wint op beslissing na verlenging
09. Mt n 70 kg. Danny Schram vs Joel Lapulalan: onbeslist

Nu, 15.15u, pauze van ongeveer half uur

10. MMA 83 kg. Nick van Deursen vs Sander Bakker: Sander wint op medische interventie na ronde 2
11. Mt n 63 kg. Vural Sen vs Younes Latik: Vural WOP
12. MMA 85 kg. Christophe Daffreville vs Abdulah Ahmady: Christophe wint d.m.v. zware KO ronde 1!
13. MMA 72 kg. Hans verbeek vs Mihai Crang: Crang wint op submission (nexk crank) ronde 1
14. Mt c. 72 kg: Romeo Nimmermeer vs Hamidi el Hamdawi: onbeslist
15. MMA 83 kg. Gerard Prins vs Karl Amoussou: Karl wint heel snel in 1e ronde op Americana!
16. Mt n 70kg. Hasmi Kasriou vs Audy 'Relneger' Cijntje: Hasmi WOP
17. laatste partij: Candiet van de Ven vs Eddie Amengondien: onbeslist.

Met dank aan Hunter en Marieke voor het doorsturen van de uitslagen per sms!

Dennuz
16-04-2006, 14:49
Goed bezig Justi

Justinian
16-04-2006, 15:11
03. Mt n 60 kg. Jamal Achour vs Deniz Goktekin: Jamal WOP
04. Mt n 64 kg. Danielle Gart vs Amber Groep: Amber WOP
05. Mt n 84 kg. Melvin Symor vs Elvis Todd: onbeslist

Wheelie
16-04-2006, 16:11
thanx

Boem Boem
16-04-2006, 16:36
thanks!!

osu

Chris

Justinian
16-04-2006, 18:06
Graag gedaan. Het zit er geloof ik al bijna weer op.

Wheelie
16-04-2006, 18:26
Graag gedaan. Het zit er geloof ik al bijna weer op.

dat is lekker vroeg :wink:

HUNTER
16-04-2006, 19:21
lekker op tijd thuis idd!!

leuk gala, goede sfeer. Enige minpuntje vond ik het niveau van de scheidsrechters in het MMA. Furdjel vond ik het helemaal niet gek doen, maar Apy maakte erg vreemde beslissingen. Hele snelle breaks (we zijn toch niet bij rings??), duidelijke downs die niet worden gerekend (partij Sergio tegen Akin). Maar goed, iedereen maakt fouten, volgende keer wellicht beter.
Heb mooie partijen gezien. Sander Bakker tegen Nick v Deursen was echt een mega slugfest. Nick zijn gezicht zag er niet meer uit, hij mocht uiteindelijk door een gebroken neus niet meer verder.
Ik was trwns zwaar onder de indruk van de franse delegatie. Super takedowns, snelle submissions en stoten, echt goede vechters!!

2look is voor het eerst fotoreporter geweest, ben benieuwd naar de foto's!

ulysse
16-04-2006, 20:49
x2!
Was echt een leuk gala, we hebben genoten.
Leuk jullie ff gezien te hebben, Marieke en Hunter!

danial
16-04-2006, 20:53
tanks voor uitslagen

Anonymous
16-04-2006, 22:31
Heeft Michel Blok van Team Relex niet gevochten?

mama
17-04-2006, 00:22
heb lex wel gezien. hij stond ook op de lineup. maar de partij heb ik idd niet gezien.

Dennuz
17-04-2006, 03:27
Thnx voor de uitslagen.. Was benieuwd naar de partij van Kandiet..

kreep
17-04-2006, 09:52
Leuke en goede locatie voor dit soort evementen!

Ik heb genoten van die Fransen, goed nivo!

Ik vond niet alle uitslagen terecht, zeker niet van de een na laatste partij, had op zijn minst een onbeslist moeten zijn of andersom. De jongen uit Delfzijl, is nog opgetrommeld omdat er een aantal partijen uitgevallen doordat FFC gewoon niet kwam opdagen SCHANDALIG!
De vechter uit Delfzijl deed iets minder maar zijn tegenstander van Mejiro stootte echt alles op de goed gesloten dekking van zijn tegenstander, terwijl wanneer de vechter uit Delfzijl combineerde echt alles raak was!

1300890
17-04-2006, 11:00
Heeft Michel Blok van Team Relex niet gevochten?
mn partij ging niet door
ik was al bezig met opwarmen
komt bob met de mededeling dat mn tegenstander geblesseerd is geraakt tijdens zn warming-up
zn biceps gescheurd ofzoiets
kon me dus weer aankleden
ben ook gelijk naar huis gegaan dat was K-L-O-T-E dus

Anonymous
17-04-2006, 11:00
haahaha heeft ie wel gecombineerd dan hahah ik zag em alleen maar in de 3 dubbele dekking staan hahahaah op 1 wilde cafehoek na ahahhaa respect voor em dat ie nog op het laatste moment invalt maar hij had 4 mma en 1 kickboxpartij en het was voor hasmie ze eerste partij en hij heeft em gesloopt hahahaha mooiste kickboxpartij van de avond slopertjeee :evil:

Anonymous
17-04-2006, 13:30
Ik heb ook genoten, balen dat de partij van M.Blok niet door kon gaan door, idd, een gescheurde biceps van de tegenstander :cry:

Verder even iets uit de wereld helpen, FFC heeft wel afgebeld, alleen een beetje laat, maar het was niet zo dat ik op ze zat te wachten tijdens de weging :lol:

Gelukkig hielp Marco Holtkamp ons uit de penarie met zijn nieuweling tot 63 kg, en ook een big up voor de vechter van City Gym die werd gebeld op de dag zelf of ie wou vechten en direct in zijn auto sprong en ons uit de brand hielp!! Dat is mentaliteit en daar bedank ik hem en zijn trainers ook voor!!

Heb meerdere toppartijen gezien, gerard prins tegen karl amoussou was super, elvis todd van jurojin tegen melvin symor van vd vathorst was ook een en al spektakel!! Wat een karakter zeg, allebei 8 tellen gehad maar beide geen duimbreed willen toegeven! Rocky vd Bunt (bodyplan sport) tegen Jaap Oussuren (schreiber) was ook een c-partij van niveau, 2 technische knokkers die niet voor elkaar onder deden. Dan de dames partijen, Yvonne Kuipers (vos) won van Zulema Denéus (brummen), maar ze kreeg het niet cadeau, beide dames waren top! En Danielle Gart (Mejiro) vs Amber Group (KB Cairo) was ook leuk om naar te kijken. En niet te vergeten de enige jeugdpartij van de avond, Samantha van Doorn (van asdonck) WOP vs Diana Poortvliet (Alpagu), goed gevochten meiden! De hoofdpartij was ook tof, het publiek was voor Kandiet vd Ven(schreiber) die een thuis wedstrijd vocht tegen Eddie Amegandjen (Topfighters Belgie). Ik geloof dat ik als enige voor Eddie was :lol: de partij eindigde in een onbeslist.

Er werd niet gerookt op het gala, er werd geen alcohol geschonken, ik vond het PERFECT. Het publiek was super sportief en meelevend met elke partij, ook applaudiseren voor de tegenstanders, zoals het hoort.

Alle vechters en trainers bedankt voor de medewerking, en de mooie partijen die jullie hebben neergezet!! :D
Publiek ook bedankt voor de leuke sfeer. En natuurlijk Bob en Irma en iedereen die meehielp..... :wink:

Ik kan terug kijken op een geslaagde avond :D
Gr.Ellen

Anonymous
17-04-2006, 14:50
Hunter, ik ben het niet met je eens. Ik vind Apy Echteld een van de beste MMA scheidsrechters van Nederland. Als er geen actie is op de grond dan word er gebreakt, dit is hetzelfde systeem als bij pride. Het is heel simpel, 'no holdings' dus niet elkaar nutteloos afklemmen en geen actie proberen te maken betekend dat er gebreakt word. Maakt niet uit of dit na 10 seconde het geval is of na 1 minuut...

Grt

Michel

Anonymous
17-04-2006, 18:32
10 seconden zou wel heel snel zijn
je moet wel tijd krijgen om te werken
een goeie staande vechter gaat afklemmen zodat ze weer kunnen staan
een goede grondvechter krijgt dan minder kans
of heb ik het mis?

Anonymous
18-04-2006, 11:00
Leuke en goede locatie voor dit soort evementen!

Ik heb genoten van die Fransen, goed nivo!

Ik vond niet alle uitslagen terecht, zeker niet van de een na laatste partij, had op zijn minst een onbeslist moeten zijn of andersom. De jongen uit Delfzijl, is nog opgetrommeld omdat er een aantal partijen uitgevallen doordat FFC gewoon niet kwam opdagen SCHANDALIG!
De vechter uit Delfzijl deed iets minder maar zijn tegenstander van Mejiro stootte echt alles op de goed gesloten dekking van zijn tegenstander, terwijl wanneer de vechter uit Delfzijl combineerde echt alles raak was!

volgens mij moet je maar eerst eens gaan leren kijkenn gozert
want je spaced hem zwaar met onterecht
de marokaanse vechter was beter dan die gast uit delft

Anonymous
18-04-2006, 11:00
Leuke en goede locatie voor dit soort evementen!

Ik heb genoten van die Fransen, goed nivo!

Ik vond niet alle uitslagen terecht, zeker niet van de een na laatste partij, had op zijn minst een onbeslist moeten zijn of andersom. De jongen uit Delfzijl, is nog opgetrommeld omdat er een aantal partijen uitgevallen doordat FFC gewoon niet kwam opdagen SCHANDALIG!
De vechter uit Delfzijl deed iets minder maar zijn tegenstander van Mejiro stootte echt alles op de goed gesloten dekking van zijn tegenstander, terwijl wanneer de vechter uit Delfzijl combineerde echt alles raak was!

volgens mij moet je maar eerst eens gaan leren kijkenn gozert
want je spaced hem zwaar met onterecht
de marokaanse vechter was beter dan die gast uit delft

appelsap
18-04-2006, 11:11
. Als er geen actie is op de grond dan word er gebreakt, dit is hetzelfde systeem als bij pride. Het is heel simpel, 'no holdings' dus niet elkaar nutteloos afklemmen en geen actie proberen te maken betekend dat er gebreakt word. Maakt niet uit of dit na 10 seconde het geval is of na 1 minuut...

Grt

Michel

Hier zou ik vrede mee kunnen hebben als ze, net als bij Pride, eerst een of twee keer Action! zouden roepen, zodat de vechters weten dat er meer moet gebeuren in de ogen van de scheidsrechter. Verder is het de vraag hoe lang je iemand geeft om uit een situatie te komen. Bijvoorbeeld bij een half gelukte guilltine is het vaak lastig meteen je hoofd los te krijgen. eerst positioneren, dan druk zetten en los maken. dat is in mijn ogen werken, maar zier er niet spectaculair uit. zeker bij de IMA regels zou je dat toch toe moeten laten lijkt me........Alleen staan als ze beiden niet willen/kunne, maar niet als er een afklemt en de ander hard werkt om zeij positie te verbeteren.

Dit is algemeen commentaar want ik ben er niet bij geweest in wormer.

DK
18-04-2006, 15:27
Appy paste no holdings regel toe bij twee vechters die beide geen initiatief op de grond namen. hij melde dit ook bij de vechters. hierdoor waren er inderdaad enkele snelle breaks. De fout die hij wel maakte was vergeten de acht tellen aan te geven bij een down.

appelsap
18-04-2006, 17:14
. De fout die hij wel maakte was vergeten de acht tellen aan te geven bij een down.

kleinigheidje, kan de beste overkomen........