PDA

View Full Version : Uitslagen gorinchem 15 april?



Anonymous
17-04-2006, 06:31
Waar kan ik de uitslagen vinden van een gala in gorinchem 15 april? Ik hoorde dat het een druk bezocht en goed gala was met 2 wereldtitels van vilevoye en soumia en ook nimwegen heeft er gevochten. En hoe kan het dat in eindhoven waar ik was ook wereldtitels stonden van het zelfde gewicht en ook eens op de zelfde dag?

Fr3ddy
17-04-2006, 09:52
Welkom in de wereld van list en bedrog

mama
17-04-2006, 09:54
kweet alleen dat Robert van Nimwegen gewonnen heeft. meer niet

Anonymous
17-04-2006, 10:06
EIndhoven was onder auspicien van de WFCA en Gorinchem van de WPKL.Dus daarom is het mogelijk dat er op dezelfde avond 2 titelpartijen van hetzelfde gewicht plaatsvinden.

Vielvoye kreeg in ronde 1 en 2 8 tellen en in de derde ronde brak hij zijn been/knie. Hij vocht tegen een sterke Fransman Choplin.
Robert vanNimwegen won nipt van Douari, overtuigend was het niet. Soumia verloor van de Engelse Mary Hart.

Volgens mij staan de volledige uitslagen op kickbox.nl. Fotos moeten door de promotor geplaatst worden.

Het was een leuk en drukbezocht gala. Mede dankzij de voorverkoopkaarten van 15 euro!

The Bulldog
17-04-2006, 10:06
Welkom in de wereld van list en bedrog

wfca .... wpkl

mama
17-04-2006, 10:08
Vielvoye kreeg in ronde 1 en 2 8 tellen en in de derde ronde brak hij zijn been/knie. Hij vocht tegen een sterke Fransman Choplin.


shit meen je niet he.........
sterkte Vincent!!!

Anonymous
17-04-2006, 10:10
Ik zag dat hij is weggedragen naar de kleedkamer! Ik kon niet zien hoe het precies gebeurde, maar ik hoorde later dat hij zijn been brak.

Ik wens hem een spoedig herstel toe!

Anonymous
17-04-2006, 11:29
Vincent heeft een knieblessure, dus GEEN gebroken been. Verder onderzoek zal uitwijzen wat er precies aan de hand is met zijn knie.

Edward Piguillet
FORCE MANAGEMENT

Anonymous
17-04-2006, 13:19
Welkom in de wereld van list en bedrog

wfca .... wpkl

wfca ..... wpkl .... team piele ..

Anonymous
17-04-2006, 13:24
Hoorde dat in eindhoven al die titels onder nederlanders werd uitgedeeld en zelfs vechters vechters die pas de b uit komen rollen. wordt daar de ranglijst gehanteerd wie de goedkoopste vechters is en meeste vip verkoopt mag voor een titel? Of heb moeten wij bliend zijn

Ben
17-04-2006, 13:27
:cry: nooit leuk hopen dat het meevalt met de knie

Anonymous
17-04-2006, 14:32
ik hoorde dat er tv opnamens waren van meerdere tv programma's ben benieuwd of ze dat nog gaan uitzenden en wanneer ze het gaan uitzenden.

ik hoorde ook dat soumia na de uitslag de beker door de ring heen gooide, en mary hart een flinke duw gaf nadat zij soumia wilde omhelsen!!

als je het niet eens ben met de uitslag moet je, je woede niet in de ring uitte maar gedraag je als een A-klasse vechtster en los dit op een volwassen manier op, de uitslag is door de jury gegeven en niet door mary hart.

Het zal de sport ook niet ten goede komen, zeker niet als er opnamens gemaakt worden voor de t.v!

Jammer dat zoon goede vechtster zo omgaat met haar verlies!

Een echte kampioen moet weten wat winnen en verliezen is!!!!

Anonymous
17-04-2006, 16:59
Het enige smetje van een uitstekende gala. Niet tegen je verlies kunnen is niet erg maar met bekers gooien past niet bij de schoonheid van soumia

Anonymous
24-04-2006, 23:56
Ach... You can't tell the story if you haven't read the script....

:wink:

Mighty Me
25-04-2006, 12:27
Kijk eens op kickbox.nl staan uitslagen plus foto's

Anonymous
25-04-2006, 20:13
En ze staat in in de nieuwe revu binnenkort. die was ook op de gala.