PDA

View Full Version : Badr weer naar andere school?



Anonymous
18-04-2006, 15:45
Ik was het weekend op stap en hoorde dat badr bij mike gym traint heeft hij thom harinck weer in de maling genomen . Weet iemand of dit waar is.

Anonymous
18-04-2006, 16:41
KLOPT !!!! ik heb et ook gehoort

Anonymous
18-04-2006, 18:25
shit man dit kan toch niet waar zijn????

Anonymous
18-04-2006, 18:29
eerst vraagt hij of hij a.u.b. terug mag komen en dan dit ik geloof het niet.

Massi
18-04-2006, 18:31
hoe bedoel je shit?...
mike is een van de beste trainers van nederland..

redjuh
18-04-2006, 18:32
3 guests met dezelfde ip waarschijnlijk?

het enige wat Badr niet moet doen is met Rutz in zee gaan...

phranq
18-04-2006, 18:54
het enige wat Badr niet moet doen is met Rutz in zee gaan...

Want?

Anonymous
18-04-2006, 18:54
door rutz stond ie wel in tokyo en nieuw zeeland en heeft ie voor 5 jaar een contract bij de K1

redjuh
18-04-2006, 19:21
want:

-hij laat zich gebruiken voor criminele activiteten. de vrouw die zogenaamd hun hulp inriep, was een vriendin van rutz.

-door rutz is hij naar een andere gym gegaan. nu dus weer heen en terug dat doet zijn trainingen veel meer kwaad dan goed.

-het is zichtbaar dat Japan nog te vroeg is gekomen voor hem. zijn laatste 3 partijen dolf hij het onderspit als ik naar de partij zelf kijk. alleen badr-leko 2 heeft ie gewonnen op KO maar de partij zelf niet goed geknokt.

-door zo jong met het zogenaamde grote geld in aanraking te komen (waarvan het meeste toch in de zak van rutz eindigt, gaat het imo alleen nog maar meer achteruit.

-als hij zich op iets kleinere schaal was blijven doorontwikkelen bij Harinck, was hij misschien 3 jaar later in Japan gekomen, maar wel in Japan gebleven. en dat lukt hem nu dus niet.

remco pardoel
18-04-2006, 19:22
Wat Badr doet moet ie zelf weten denk ik.
Ik denk niet dat ie weer weg gaat bij Harinck.

Meerdere goede vechters trainen een maal per week Bij Mike's Gym.
Zijn het dan ook allemaal ketters?

Anonymous
18-04-2006, 19:53
want:

-hij laat zich gebruiken voor criminele activiteten. de vrouw die zogenaamd hun hulp inriep, was een vriendin van rutz.

-door rutz is hij naar een andere gym gegaan. nu dus weer heen en terug dat doet zijn trainingen veel meer kwaad dan goed.

-het is zichtbaar dat Japan nog te vroeg is gekomen voor hem. zijn laatste 3 partijen dolf hij het onderspit als ik naar de partij zelf kijk. alleen badr-leko 2 heeft ie gewonnen op KO maar de partij zelf niet goed geknokt.

-door zo jong met het zogenaamde grote geld in aanraking te komen (waarvan het meeste toch in de zak van rutz eindigt, gaat het imo alleen nog maar meer achteruit.

-als hij zich op iets kleinere schaal was blijven doorontwikkelen bij Harinck, was hij misschien 3 jaar later in Japan gekomen, maar wel in Japan gebleven. en dat lukt hem nu dus niet.


de partij tegen graham vond ik badr anders erg goed hij verloor welliswaar op k.o maar de rest van de partij vond ik hem wel de iets betere

Lee Hottie # 1 fan
18-04-2006, 20:04
net of graham van het niveau is dat badr wil zijn
hij kon in de 3e ronde nauwlijks meer op zijn benen staan van vermoeidheid dit is toch niet wat badr wil

redjuh
18-04-2006, 20:05
ik ben geen jurylid, noch bechik ik over de benodigde expertise om er 1 te worden/zijn, maar als zeer regelmatig kijker, vond ik dat Graham de partij zonder die KO ook zou hebben gewonnen.

het feit dat badr zoveel moeite heeft met 2 k1 vechters die zeker niet tot de k1 top 15 gerekend kunnen worden, (leko niet meer en graham nooit) zegt mij genoeg.

ik blijf erbij dat het veel te vroeg is voor Badr. en rutz heeft hem alleen maar ingezet als nieuwe Nederlandse belofte om zijn eigen zakken te vullen, en omdat geen van de andere gerespecteerde Nederlandse vechters voor hem willen vechten. dat zegt me ook voldoende.

phranq
18-04-2006, 20:48
door rutz stond ie wel in tokyo en nieuw zeeland en heeft ie voor 5 jaar een contract bij de K1

x10

The Bulldog
18-04-2006, 21:35
Wat een commentaar weer asl reactie op een ongefundeerde guest post....

Anonymous
18-04-2006, 22:01
Mikes gym beste sportschool van nl???....Ha! :lol: :lol:

phranq
18-04-2006, 22:47
Wat een commentaar weer asl reactie op een ongefundeerde guest post....

Er word gesuggereerd dat Badr er op achteruit gegaan is, wat natuurlijk onzin is dus guest had een punt, je kan ook zelf proberen iets zinnigs bij te dragen in deze topic ipv commentaar te leveren op een ander.

The Bulldog
18-04-2006, 23:30
Wat een commentaar weer asl reactie op een ongefundeerde guest post....

Er word gesuggereerd dat Badr er op achteruit gegaan is, wat natuurlijk onzin is dus guest had een punt, je kan ook zelf proberen iets zinnigs bij te dragen in deze topic ipv commentaar te leveren op een ander.

He Phrang, als je mijn post eens rustig leest .
Dan begrijp je dat ik bedoel dat een guest weer heel wat teweeg brengt terwijl er nog niks officieel bekent is over het gene dat hij in zijn post beweedrt. nml dat Badr Thom een kunstje flikt.

Dus ik snap niet waarom jij nu ene zo aanvallend reageerd.
Een ieder die weet wat er zich in de sport gebeurd is de afgelopen tijd weet wat een Simon Rutz heeft betekend voor BAdr in het K-1 circuit.

Chill lekker..

Anonymous
18-04-2006, 23:47
ik kom net thuis heb ff wat antwoorden gelezen ff massi ik denk dat jek k het goed bedoeld maar heb jij de laaste 10 jaar met een zak over je hoofd gelopen mike heeft zelf nog nooit 1 vechter zelf voorgebracht daar bedoel ik mee er worden altijd vechters naar hem toe gestuurd die al klaar zijn voor het grote werk de man kan echt helemaal niets het is een pauw hij pronkt met andermans veren snappie

The Bulldog
18-04-2006, 23:49
ik kom net thuis heb ff wat antwoorden gelezen ff massi ik denk dat jek k het goed bedoeld maar heb jij de laaste 10 jaar met een zak over je hoofd gelopen mike heeft zelf nog nooit 1 vechter zelf voorgebracht daar bedoel ik mee er worden altijd vechters naar hem toe gestuurd die al klaar zijn voor het grote werk de man kan echt helemaal niets het is een pauw hij pronkt met andermans veren snappie

:roll:

Highline
18-04-2006, 23:51
ik kom net thuis heb ff wat antwoorden gelezen ff massi ik denk dat jek k het goed bedoeld maar heb jij de laaste 10 jaar met een zak over je hoofd gelopen mike heeft zelf nog nooit 1 vechter zelf voorgebracht daar bedoel ik mee er worden altijd vechters naar hem toe gestuurd die al klaar zijn voor het grote werk de man kan echt helemaal niets het is een pauw hij pronkt met andermans veren snappie

en joerie mes dan? of heeft die ooit ergens anders getraind?

2look
18-04-2006, 23:55
ik kom net thuis heb ff wat antwoorden gelezen ff massi ik denk dat jek k het goed bedoeld maar heb jij de laaste 10 jaar met een zak over je hoofd gelopen mike heeft zelf nog nooit 1 vechter zelf voorgebracht daar bedoel ik mee er worden altijd vechters naar hem toe gestuurd die al klaar zijn voor het grote werk de man kan echt helemaal niets het is een pauw hij pronkt met andermans veren snappie
ja massi als je dat maar weet 8-)
je denk dat je een vechter bent maar in feite ben je een zakloper :D

ps ik kom even tijdtje niet in het dorp :roll:

Shinbone
19-04-2006, 00:55
ik kom net thuis heb ff wat antwoorden gelezen ff massi ik denk dat jek k het goed bedoeld maar heb jij de laaste 10 jaar met een zak over je hoofd gelopen mike heeft zelf nog nooit 1 vechter zelf voorgebracht daar bedoel ik mee er worden altijd vechters naar hem toe gestuurd die al klaar zijn voor het grote werk de man kan echt helemaal niets het is een pauw hij pronkt met andermans veren snappie

Wat is Algemeen Beschaafd Nederlands toch moeilijk voor sommige mensen, om nog maar te zwijgen over het ontbreken van leestekens. Interpunctie!!!

Ik ben zelf ook géén neerlandicus, maar dit is pure "verkrachting" der taal.

Vrede zij met U.

Pimp-Daddy
19-04-2006, 03:33
ik kom net thuis heb ff wat antwoorden gelezen ff massi ik denk dat jek k het goed bedoeld maar heb jij de laaste 10 jaar met een zak over je hoofd gelopen mike heeft zelf nog nooit 1 vechter zelf voorgebracht daar bedoel ik mee er worden altijd vechters naar hem toe gestuurd die al klaar zijn voor het grote werk de man kan echt helemaal niets het is een pauw hij pronkt met andermans veren snappie

Yo Mo, waarom denk je dat al die vechters naar Mike lopen?? Omdat die zo aardig is?? :? Dat denk ik niet. Hij brengt alle (top)vechters naar een nog iets hoger niveau, zodat ze nog net ietjes verder kunnen komen in hun carriere. Mike is zeker één van de beste trainers van Nederland, en als je nog ff een paar jaartjes geduld heb komen er zeker nog een paar top vechters uit de eigen stal van Mike... Let op mijn woorden!!!

phranq
19-04-2006, 08:54
Wat een commentaar weer asl reactie op een ongefundeerde guest post....

Er word gesuggereerd dat Badr er op achteruit gegaan is, wat natuurlijk onzin is dus guest had een punt, je kan ook zelf proberen iets zinnigs bij te dragen in deze topic ipv commentaar te leveren op een ander.

He Phrang, als je mijn post eens rustig leest .
Dan begrijp je dat ik bedoel dat een guest weer heel wat teweeg brengt terwijl er nog niks officieel bekent is over het gene dat hij in zijn post beweedrt. nml dat Badr Thom een kunstje flikt.

Dus ik snap niet waarom jij nu ene zo aanvallend reageerd.
Een ieder die weet wat er zich in de sport gebeurd is de afgelopen tijd weet wat een Simon Rutz heeft betekend voor BAdr in het K-1 circuit.

Chill lekker..

Sorry Ralph, my bad...het was laat en dacht dat je op mijn post doelde... :oops:

A.F.
19-04-2006, 09:14
Boys... laat Mo lekker lullen.... jaloezie is een bad motherfucker

Massi
19-04-2006, 10:07
he mo..
ik heb nog nooit ergens anders getraint dan bij mike maar weet zeker als wij een rondje gaan sparren dat je daar anders over denkt

Fightchick
19-04-2006, 11:11
Gaat dit onderwerp nou over Badr of over Mike's Gym????

Anonymous
19-04-2006, 11:35
badr had na leko 2 niet meer getraind door wat er was gebeurt met ruts
de party voor graham heeft badr volgensd mij 2 of 3 weken getraind en dat was heel lang na leko 2 dus over zijn conditie moet je je niet druk maken dat komt wel goed
en dat hij zonder de ko zeker had gewonnnen van die gare gast was ook duidelijk dus ga eerst leren hoe je moet kijken en dat pas praten

en over mike's gym kan ik het volgende zeggen
ruts stuurt daar bijna al zijn gecontracteerde vechters heen dus zonder ruts stelt het daar ook niet veel voor en heeft mes ook geen tegenstanders denk ik om beter te worden
voor mes zou het beter zijn om eens een andere gym te gaan zoeken

daarentegen gym alkmaar daar worden ook alleen maar killers gekweekt

mzl en dit is mijn mening dus hou je commentaar lekker voor jezelf

OF NIET :lol:

Anonymous
19-04-2006, 12:25
ik train bij Pancration maar ik heb nog niemand er iets over horen zeggen dat Badr alweer weg is,dus is het wel waar ?Misschien neemt hij nog even rust i.v.m. zijn kaak.Hij leek mij wel op zijn gemak de laatste keer dat hij met de sensei trainde dus speculeer niet te snel.Volgens mij kom je niet vragen om terug te komen en ga je meteen weer weg!

redjuh
19-04-2006, 13:41
of het was op 1 APRIL

Anonymous
19-04-2006, 14:00
badr had na leko 2 niet meer getraind door wat er was gebeurt met ruts
de party voor graham heeft badr volgensd mij 2 of 3 weken getraind en dat was heel lang na leko 2 dus over zijn conditie moet je je niet druk maken dat komt wel goed
en dat hij zonder de ko zeker had gewonnnen van die gare gast was ook duidelijk dus ga eerst leren hoe je moet kijken en dat pas praten

en over mike's gym kan ik het volgende zeggen
ruts stuurt daar bijna al zijn gecontracteerde vechters heen dus zonder ruts stelt het daar ook niet veel voor en heeft mes ook geen tegenstanders denk ik om beter te worden
voor mes zou het beter zijn om eens een andere gym te gaan zoeken


daarentegen gym alkmaar daar worden ook alleen maar killers gekweekt

mzl en dit is mijn mening dus hou je commentaar lekker voor jezelf

OF NIET :lol:

ooow ja, en gym alkmaar en mike doen niets samen wil je zeggen ...quest hou lekker je bek als je geen verstand van zaken hebt..

flipper

Anonymous
19-04-2006, 16:35
hahah joeri mes naar andere gym gaan joeri mes versloeg al toppers toen trainde er geen toppers bij mikes gym joeri mes is gewoon een killer met toppers of zonder toppers toen joeri mes rayen simson versloeg de eerste keer en de tweede keer wie trainde daar er was bijna niemand later kwamen pas melvin manhoef enz

Octavius
19-04-2006, 17:09
Stelletje ouwe wijven ga bridge of bingo spelen ofzo.

Anonymous
19-04-2006, 17:09
Dat Mike een goede trainer is behoeft geen toelichting. Maar als Badr nu weer zijn oude trainer in de mailing heeft genomen, dan zou dat wel heel erg slecht zijn. Met hangende pootjes kwam hij weer terug bij Harink en heeft hij hem nu al weer laten zitten??
Ik kan het mij eigelijk niet voorstellen.

Wheelie
19-04-2006, 17:13
TOPIC LOCKED