PDA

View Full Version : Cindy Venema naar Thom Harinck



Anonymous
19-04-2006, 12:32
Cindy Venema is naar sportschool Pancration gegaan.Deze 62 kg A vechtster uit Utrecht heeft de overstap gemaakt om zich verder te ontwikkelen onder leiding van Thom Harinck.

Mighty Me
19-04-2006, 12:34
lijkt me goeie keuze

Anonymous
19-04-2006, 13:03
Cindy venema. nooit van gehoord. voor wie kwam ze eerst uit dan en welke klasse vocht ze?

Anonymous
19-04-2006, 14:03
A klasse meisje vecht volgende maand om de ned titel WFCA tegen Lobman toto 61,5 kg op het gala van Robbie Westmaas

Anonymous
19-04-2006, 16:14
A klasse meisje vecht volgende maand om de ned titel WFCA tegen Lobman toto 61,5 kg op het gala van Robbie Westmaas

ze zat bij teamsuperpiele waarom is ze daar eigelijk weg???

piele vertel is??? zat je achter dr aan??? valde je haar lastig???

Anonymous
19-04-2006, 16:27
is dat dan ook de reden waarom die partie van maandag in Elst tegen akusa niet door is gegaan?????

Anonymous
19-04-2006, 18:36
A klasse meisje vecht volgende maand om de ned titel WFCA tegen Lobman toto 61,5 kg op het gala van Robbie Westmaas

ik hoop voor haar dat ze er dan klaar voor is en dat de partij doorgaat. ze heeft al tijden een vervelende blessure aan haar bovenbeen. Ze kan er nauwelijks een trap tegen lijden.

Anonymous
19-04-2006, 18:48
ik ben verbaasd maar wens haar veel succes toe in de toekomst

The Bulldog
19-04-2006, 23:45
A klasse meisje vecht volgende maand om de ned titel WFCA tegen Lobman toto 61,5 kg op het gala van Robbie Westmaas

ik hoop voor haar dat ze er dan klaar voor is en dat de partij doorgaat. ze heeft al tijden een vervelende blessure aan haar bovenbeen. Ze kan er nauwelijks een trap tegen lijden.

BS!!!

Cindy, veel succes bij Thom!!!!
Ik denk dat je daar zeker wel door kan ontwikkelen, ik vind je een topper.

OUS!!!

Anonymous
20-04-2006, 00:44
A klasse meisje vecht volgende maand om de ned titel WFCA tegen Lobman toto 61,5 kg op het gala van Robbie Westmaas

ze zat bij teamsuperpiele waarom is ze daar eigelijk weg???

piele vertel is??? zat je achter dr aan??? valde je haar lastig???


wahahahahhahaha
gekkehuis :P

Anonymous
20-04-2006, 13:39
Ik ben wel even benieuwd naar een reaktie van Piele,
normaal is hij erg aktief met reageren. Wat is dit voor verhaal?

Dragon Tail
20-04-2006, 15:15
Ik zag haar pas nog in Barneveld voor Team Superpiele vechten.
Volgens mij heeft ze voor hun nog niet veel wedstrijden gedraaid. Waarom deze overstap?

Anonymous
20-04-2006, 15:26
Ik hoorde net dat hij haar probeerde te versieren en dan is de relatie coach vechter naar de maan.dom dom dom!!!

Anonymous
20-04-2006, 16:50
Ik hoorde net dat hij haar probeerde te versieren en dan is de relatie coach vechter naar de maan.dom dom dom!!!

ik geloof niet dat Henry achter de meiden aan hoeft te lopen, er lopen er volgens mij voldoende achter hem aan :wink:

Mighty Me
20-04-2006, 16:56
Ik hoop echt dat jij hierboven een meisje bent

Anonymous
20-04-2006, 17:11
Ik hoorde net dat hij haar probeerde te versieren en dan is de relatie coach vechter naar de maan.dom dom dom!!!

ik geloof niet dat Henry achter de meiden aan hoeft te lopen, er lopen er volgens mij voldoende achter hem aan :wink:


whahah hij is zoooooo lelijk dat kan ik me niet voor stellen dat hij veel vrouwen kan krijgen en denk dat daarom piele ook al die meisjes lastig valt want dit is zeker niet de eerste keer dat een vrouw niet in zijn team wilt vanwege dezelfde reden

dus piele leg is uit,

Anonymous
20-04-2006, 17:21
ik dacht dat deze topic over Cindy Venema gaat. Laten we dat dan ook zo houden! :!:
Cindy, veel succes!

Anonymous
20-04-2006, 17:59
Ik hoorde net dat hij haar probeerde te versieren en dan is de relatie coach vechter naar de maan.dom dom dom!!!

ik geloof niet dat Henry achter de meiden aan hoeft te lopen, er lopen er volgens mij voldoende achter hem aan :wink:


whahah hij is zoooooo lelijk dat kan ik me niet voor stellen dat hij veel vrouwen kan krijgen en denk dat daarom piele ook al die meisjes lastig valt want dit is zeker niet de eerste keer dat een vrouw niet in zijn team wilt vanwege dezelfde reden

dus piele leg is uit,


waahhahahahh deze verklaart de oorlog met pielie whahhahahahahhahahhahahahahhahahahah

Anonymous
20-04-2006, 21:14
Ik hoorde van een insider dat Piele aan haar borsten zat tijdens het clinchen? Wie kan dit verhaal bevestigen

Ronald
20-04-2006, 22:14
Ik hoorde net dat de Boogyman al een stijve krijgt alleen bij het horen van de naam van Superpiele.
De insinuaties zijn weer niet van de lucht :?

Ook nog iemand die serieuze informatie heeft??

Anonymous
20-04-2006, 22:52
Ik hoorde net dat de Boogyman al een stijve krijgt alleen bij het horen van de naam van Superpiele.
De insinuaties zijn weer niet van de lucht :?

Ook nog iemand die serieuze informatie heeft??
iedereen zit gewoon zijn eigen verhaal te verzinnen. Niemand weet wat er aan de hand is, maar gaat gewoon Superpiele afzeiken. Terwijl het er vooral om gaat dat Cindy nu traint bij Thom en we haar gewoon heel veel succes moeten wensen.

Anonymous
20-04-2006, 22:54
Ik hoorde net dat de Boogyman al een stijve krijgt alleen bij het horen van de naam van Superpiele.
De insinuaties zijn weer niet van de lucht :?

Ook nog iemand die serieuze informatie heeft??

ik had eerder al gehoord dat Cindy er een tijdje tussen uit wou. Waarschijnlijk alleen het titelgevecht en dan een paar maandjes rust. Dat is tenminste wat ze zelf verteld heeft. Dat zullen we komende maanden dus kunnen checken.

joost
20-04-2006, 22:57
Ik vind iemand beschuldigen van seksuele intimidatie en het beweren daarvan nogal te ver gaan jongens!
Gedraag is je is normaal en behandel iemand met respect voordat je dingen in de wereld gaat brengen die niet waar zijn!!!

Anonymous
20-04-2006, 22:59
Iemand beschuldigen van seksuele intimidatie en het beweren daarvan nogal te ver gaan jongens!
Gedraag is je is normaal en behandel iemand met respect voordat je dingen in de wereld gaat brengen die niet waar zijn!!!

Wijze woorden!

Anonymous
21-04-2006, 01:35
Bij de naam Superpiele denk ik aan de KO van Najim :D

The Bulldog
21-04-2006, 02:01
Bij de naam Superpiele denk ik aan de KO van Najim :D

DAt zou inhouden dat jij kan denken.....

:shock:

Nolimit
21-04-2006, 08:55
Bij de naam Superpiele denk ik aan de KO van Najim :D

DAt zou inhouden dat jij kan denken.....

:shock:

Ik denk aan winst tegen , Copra, Berner, Isabo, Charkoui en nog veel meer....

Mensen houden jullie toch eens op joh, iedereen kan neer gaan dat hoort immers bij de sport die we beoefenen. Najim is een topper klaar.

Voor Cindy die wens ik gewoon heel veel succes

sportgroeten,

Patrick Beukema

Anonymous
21-04-2006, 11:41
Volgens mij gaat cindy er voorlopig niet uit en gaat ze nu pas echt beginnen bij thom harinck! ze gaat zeker door na de titelgevecht!

Anonymous
21-04-2006, 12:57
Toch blijf ik benieuwd naar een reaktie van Piele zelf.

jcsport
21-04-2006, 15:35
Als je ff je mailadres of telnr.post zorg ik ervoor dat je het Piele ZELF kunt vragen. Onruststoker.

Anonymous
21-04-2006, 16:53
Volgens mij gaat cindy er voorlopig niet uit en gaat ze nu pas echt beginnen bij thom harinck! ze gaat zeker door na de titelgevecht!
lijkt me ook vreemd, maar dat is wat ze zelf vertelde, maar de toekomst zal het aantonen of ze er inderdaad een tijdje tussenuit gaat na de komende partij

The Bulldog
21-04-2006, 17:03
Ik hoop dat Cindy en de titel pakt en daarna vreselijk hard door knalt richting de absolute top.

Heb het genoegen gehad met haar te mogen traienen en denk persoonlijk dat ze een partij talent heeft waar menigeen jaloers op mag zijn.

Kan ze haar talent ondersteunen door maximale inzet dan denk ik dat ze 1 van de vrouwen is die het de nu gevestigde orde het moeilijk kan gaan maken in de toekomst

Ronald
21-04-2006, 19:11
Ik hoop dat Cindy en de titel pakt en daarna vreselijk hard door knalt richting de absolute top.
Even los van Cindy, maar eigenlijk zou bovenstaande andersom moeten zijn. Helaas is bovenstaande veel meer voorkomend :( .

The Bulldog
21-04-2006, 19:53
Ronald , ik begrijp wat je bedoeld, maar in mijn ogen is de NL titel top... en wereld titel absolute top....

Ronald
21-04-2006, 20:48
Ronald , ik begrijp wat je bedoeld, maar in mijn ogen is de NL titel top... en wereld titel absolute top....
Als je het zo bedoelt dan heb je gelijk :wink:

Carmen
21-04-2006, 21:04
Bij de naam Superpiele denk ik aan de KO van Najim :D

En weer een voorbeeld dat er alleen gekeken wordt naar je laatste partij (zucht). Zelf denk ik eerder aan de KO tegen Tarik :wink:

Maar weer on topic, Cindy succes

Anonymous
22-04-2006, 00:29
Cindy Venema vs Germaine mooie match of zitten ze qua gewicht te ver van elkaar

Anonymous
23-04-2006, 13:55
Cindy Venema vs Germaine mooie match of zitten ze qua gewicht te ver van elkaar


qua gewicht zou ik het niet weten, maar volgens mij zijn ze samen bij sportschool jellema begonnen en trainden ze samen.
Zou wel grappig zijn als ze tegen elkaar zouden kunnen staan.

Anonymous
23-04-2006, 13:59
Cindy vecht dit keer tot 61.5 en germaine ook !

Anonymous
23-04-2006, 15:08
Cindy vecht dit keer tot 61.5 en germaine ook !

zou dus een perfecte match zijn!

Anonymous
23-04-2006, 17:10
Cindy vecht dit keer tot 61.5 en germaine ook !

zou dus een perfecte match zijn!

cindy zou deze partij niet aan nemen denk ik daar kent ze germaine te goed voor :wink:

Anonymous
23-04-2006, 18:31
Cindy vecht dit keer tot 61.5 en germaine ook !

zou dus een perfecte match zijn!

cindy zou deze partij niet aan nemen denk ik daar kent ze germaine te goed voor :wink:
het lijkt me dat als Cindy de Nederlandse Titel wint, dat Germaine haar mag uitdagen om de titel van haar over te nemen.