PDA

View Full Version : Lineup OWGP PRIDE 2006 coole matchups



The Maniac
19-04-2006, 13:15
Alistair Overeem vs. Fabricio Werdum
Kazuyuki Fujita vs. James Thompson
Mirko Filipovic vs. Ikuhisa Minowa
Aleksander Emelianenko vs. Josh Barnett
Hidehiko Yoshida vs. Yosuke Nishijima
Mark Hunt vs Tsuyoshi Kohsaka(recently confirmed)

Wanderlei Silva is stated to face Pride GP 2000 winner Mark Coleman due inservereties with contract issues the fight will be confirmed further around the week. Former Pride Heavyweight Champion Antonio Rodrigo Nogueira will probably be facing one of Pride's rising stars in the form of K-1 striker Mark Hunt.

new news Coleman is out of the GP.

Wanderlei Silva
Antonio Rodrigo Noguiera
Silva en Nog doen zeker mee maar ze zijn nog op zoek voor tegenstanders

Guile
19-04-2006, 13:17
zo dat liegt er niet om, vette show



Silva - Coleman :D

redjuh
19-04-2006, 13:37
lezen!!!!

er staat verdikkeme NEW NEWS... COLEMAN IS OUT OH THE OWGP!!!

redjuh
19-04-2006, 13:42
maarrrrrrrrr het staat er wel.

nou ja het spijt me dan van mijn grove taalgebruik.

The Maniac
19-04-2006, 13:51
Klopt ben even Fuji tv aan het checken was vanochtend een klein stukje over pride maar nu staat er bij de Gentex(een soort teletekst) dat Coleman eruit is vanavond komt meer over Pride dus ik houd jullie op de hoogte.

Guile
19-04-2006, 14:13
klopt, maar het bericht is geedit, stond er eerst nog niet. jammer zou een lekkere pot worden in ider geval


ja beetje bad blood erbij, altijd goed


maar blijft genoeg moois over 8-)

Ralph
19-04-2006, 14:18
Super dat Fujita er weer bij is! Wel klote van Coleman...

Anonymous
19-04-2006, 15:21
Hopen dat Igor ook mee doet.

The Maniac
19-04-2006, 15:27
Hopen dat Igor ook mee doet.

die doet niet mee an de Gp maar wie weet misschien komt ie in de 2e ronde van Gp lineup alleen dan in een exhibition fight. Heb al tijdje niks gehoord over Igor hij heeft nog 2 gevechten bij pride

ICON
19-04-2006, 17:16
noguiera moet vechten tegen rulon gardner.

http://www.minotauro.net/

Ronald
19-04-2006, 17:38
Klopt ben even Fuji tv aan het checken was vanochtend een klein stukje over pride maar nu staat er bij de Gentex(een soort teletekst) dat Coleman eruit is vanavond komt meer over Pride dus ik houd jullie op de hoogte.
Ik ben wel erg benieuwd waarom. Wel erg jammer. Zou een erg mooie pot zijn geweest Wand vs Coleman.

The Maniac
19-04-2006, 21:09
gardner vs Nog is nog niet officieel Gardner is idd terug bij Pride
aangezien ze Tk vs Nog niet willen omdat het gevecht vaker is geweest en ze ook niet Hunt vs Wanderlei willen plaasten heb ze het als volgt gedaan zat net even een show erover te volgen over de odds van de matchups zij denken dat het Tk vs Mark Hunt wat zo goed als zeker is en NOG inderdaad wel uit zal komen tegen Gardner en dat Wanderlei tegen Arona, Baroni of Zenstov zal uitkomen. Coleman heeft een blessure en wil niet nu nog niet aangeven dat hij in de GP kan staan. Stel je nou voor dat ie het aangeeft terwijl ie wist dat ie een blessure had en op de laaste moment toch niet kan deelnemen is hij in violation of contract dat was het probleem en aangezien Pride genoeg keuzes heeft om hem te vervangen krijgt hij voorlopig geen vaste plek in de GP. Maar het kan veranderen. Zoiets is het onegeveer :lol:

ICON
20-04-2006, 09:26
gardner vs Nog is nog niet officieel Gardner is idd terug bij Pride
aangezien ze Tk vs Nog niet willen omdat het gevecht vaker is geweest en ze ook niet Hunt vs Wanderlei willen plaasten heb ze het als volgt gedaan zat net even een show erover te volgen over de odds van de matchups zij denken dat het Tk vs Mark Hunt wat zo goed als zeker is en NOG inderdaad wel uit zal komen tegen Gardner en dat Wanderlei tegen Arona, Baroni of Zenstov zal uitkomen. Coleman heeft een blessure en wil niet nu nog niet aangeven dat hij in de GP kan staan. Stel je nou voor dat ie het aangeeft terwijl ie wist dat ie een blessure had en op de laaste moment toch niet kan deelnemen is hij in violation of contract dat was het probleem en aangezien Pride genoeg keuzes heeft om hem te vervangen krijgt hij voorlopig geen vaste plek in de GP. Maar het kan veranderen. Zoiets is het onegeveer :lol:

ja ik zag gisteravond dat het nog niet officieel was. ik dacht dat ik gelezen had dat het wel officieel was.

Jay Hoov
20-04-2006, 10:17
Wat kan je mij wegdragen als Cro cop in een beenklem eindigt!

p diddy
20-04-2006, 10:27
Het zal toch niet zo zijn dat coleman een beetje chicken is?....tok tok tok :lol:

dtgerald
20-04-2006, 19:18
Het zal toch niet zo zijn dat coleman een beetje chicken is?....tok tok tok :lol:Net als bij Yvel.

The Maniac
21-04-2006, 15:25
te hopen deze week nog