PDA

View Full Version : Pride /UFC live kijken



Anonymous
20-04-2006, 12:52
Vraagje, zijn er al mensen hier op het forum die de events live bekijken? Ik weet dat er ( sinds kort?) de mogelijkheid is om ze live te bekijken. Ik zag zoiets staan op de tracker. Al mensen die het gedaan hebben? En tevreden erover?

Wheelie
20-04-2006, 13:25
Er zijn hier mensen die het live gezien hebben en die waren redelijk tevreden

Iwan
20-04-2006, 13:37
Vraagje, zijn er al mensen hier op het forum die de events live bekijken? Ik weet dat er ( sinds kort?) de mogelijkheid is om ze live te bekijken. Ik zag zoiets staan op de tracker. Al mensen die het gedaan hebben? En tevreden erover?

Damn, als dat kan dan wil ik dat ook wel weten ja. Lijkt me echt megavet!

Anonymous
20-04-2006, 19:27
En wat betreft beeldkwaliteit en snelheid? NIet dat er allerlei haperingen waren?

Ronald
20-04-2006, 20:49
Gelukkig gebeurd het ook niet, maar voor de duidelijkheid toch nog maar ff... vermeld hier niet het adres waar dat te zien is!!! Dat geeft de eigenaar van de site veel problemen. Voor alle kijkers is het dan overigens ook afgelopen want dan houdt zoiets heel snel op te bestaan. Uiteraard kan het adres wel in het Multi Media Forum vermeld worden. Dat is tenslotte een gesloten forum. Ook veel veiliger dan via PM omdat in het MMF altijd bij ons bekend is met wie je praat en via PM niet.

Als je op dit moment op die website kijkt kun je zelf de kwaliteit beoordelen. Er draait altijd een stream waar mma op te zien is (wel ff Winamp installeren).

Tijdens een groot evenement neemt de drukte uiteraard toe. Die stream moet dan wat vaker bufferen en je moet hopen dat er nog een slotje vrij is als ik het goed begrijp. Echter, als je donateur wordt krijg je meer kanalen tot je beschikking en schijnt het bufferen ook mee te vallen.