PDA

View Full Version : Vacatures RingSports



Wheelie
20-04-2006, 16:57
http://img163.imageshack.us/img163/1746/timeforaction8bz.jpg (http://imageshack.us)

Jofeljoh!
20-04-2006, 17:00
interessant!

Impulse
20-04-2006, 17:22
Ik ben er 1 van

Anonymous
20-04-2006, 17:26
Dat lijkt me heel erg leuk en ik ben elk weekend vrij, moet ik hier een reactie achter laten of moet ik met hun contact opnemen ?

Impulse
20-04-2006, 17:29
Dat lijkt me heel erg leuk en ik ben elk weekend vrij, moet ik hier een reactie achter laten of moet ik met hun contact opnemen ?

Je kan het beste gewoon zelf contact met ze opnemen

Justinian
20-04-2006, 17:44
Lijkt mij ook wel leuk om af en toe een stukje te schrijven! Vraag me alleen af hoe frequent je wedstrijden dient te verslaan.

Impulse
20-04-2006, 17:48
Lijkt mij ook wel leuk om af en toe een stukje te schrijven! Vraag me alleen af hoe frequent je wedstrijden dient te verslaan.

wat ik heb begrepen is dat je zelf kan aangeven dat je naar een bepaald gala wilt of ze kunnen jouw gaan vragen of je wilt gaan.

Tegen mij is niet gezegd je moet minstens een x aantal gala's bezoeken. Misschien kan triker er wat meer over zeggen hoe dat bij hem gaat

Sjaak
20-04-2006, 17:52
Leuk innitiatief, was er bij toen de allereerste uitgave uitkwam ....

Veel succes in de toekomst

Wheelie
20-04-2006, 18:00
Lijkt mij ook wel leuk om af en toe een stukje te schrijven! Vraag me alleen af hoe frequent je wedstrijden dient te verslaan.

Ik zal eens vragen of er iemand van Ringsports hier wil reageren

Triker
20-04-2006, 18:30
Lijkt mij ook wel leuk om af en toe een stukje te schrijven! Vraag me alleen af hoe frequent je wedstrijden dient te verslaan.

wat ik heb begrepen is dat je zelf kan aangeven dat je naar een bepaald gala wilt of ze kunnen jouw gaan vragen of je wilt gaan.

Tegen mij is niet gezegd je moet minstens een x aantal gala's bezoeken. Misschien kan triker er wat meer over zeggen hoe dat bij hem gaat

In feite kun je zelf aangeven hoe vaak je wilt/kunt. Ook natuurlijk afhankelijk waar je zelf het liefst heen gaat. De een houdt bijvoorbeeld van MMA, terwijl de ander liever Muay Thai wedstrijden bezoekt of juist de mix van diverse sporten. Tja, de ene keer heb ik 1 keer in de zoveel tijd een gala, de andere keer 3 keer per weekend. Afhankelijk van hoeveel tijd jezelf hebt. Maar wil je er meer informatie over hebben, neem dan gerust contact met de mensen van RingSport op.