PDA

View Full Version : Najim hard KO!!



Jeru
21-04-2006, 09:49
http://www.polskiring.com/content/view/513/98/
klik op Shkarupa vs Etthouhlali

(geleend van het Kops forum :wink: )

mama
21-04-2006, 09:51
pfffff arme Najim

Halfshot
21-04-2006, 10:00
2006-04-06 tegen Roman Shkarupa
Dus niet echt oud, helaas

Jay Hoov
21-04-2006, 10:01
oeffff....

p diddy
21-04-2006, 10:18
auwuwwwwwwww

Ronny
21-04-2006, 11:07
foutje, kan gebeuren toch. Hij blijft een top-vechter

Jeru
21-04-2006, 11:09
hoor net dat het nieuwe beelden zijn :shock:
damn echt superkut dan, ik dacht dat najim eindeljk weer terug was onderweg naar de top, echt heel jammer

'T is een bokspartij.
Was zijn eerste verliespartij (voor de Poolse titel). Jammer want hij had een mooi record.
http://www.boxrec.com/boxer_display.php?boxer_id=61143

Ronny
21-04-2006, 11:13
waar was het in Polen? Ik ben er namelijk ook.

Remco
21-04-2006, 11:18
Pittig! Die klap op het canvas doet de meeste schade denk ik. Ik zou bijna pleiten voor 'bokskeppeltjes'.

Jeru
21-04-2006, 11:22
waar was het in Polen? Ik ben er namelijk ook.

Hala Sportowa OSiR, Grodzisk Mazowiecki, ul. Westfala 3A, Poland

Anonymous
21-04-2006, 15:09
hoor net dat het nieuwe beelden zijn :shock:
damn echt superkut dan, ik dacht dat najim eindeljk weer terug was onderweg naar de top, echt heel jammer

'T is een bokspartij.
Was zijn eerste verliespartij (voor de Poolse titel). Jammer want hij had een mooi record.
http://www.boxrec.com/boxer_display.php?boxer_id=61143

Hoe kan Najim nou voor de Poolse titel vechten?

Jeru
21-04-2006, 15:26
Polish International Super Middleweight Title

Open Poolse titel :wink:

Remco
21-04-2006, 15:28
Wow, je zult maar open Pools kampioen worden. Weer een nieuwe categorie titels erbij. Mag het een onsje meer zijn?

The Bulldog
21-04-2006, 16:08
TERING...wat een klap...

pfffffff niet fijn...
Zo zie je maar ene keer win je op KO andere keer ga je KO.
Erg jammer, ook gezien het zijn eerste verliespartij is.

spoedig herstel gewenst van deze klap.

Mike
21-04-2006, 16:10
ach bijna iedereen gaat wel eens KO

anders vecht je ook niet tegen de juiste tegenstanders,

zo is t toch

niks om je voor te schamen

The Bulldog
21-04-2006, 16:14
ach bijna iedereen gaat wel eens KO

anders vecht je ook niet tegen de juiste tegenstanders,

zo is t toch

niks om je voor te schamen

Zo is hij ook zeker niet bedoeld hoor.

Anonymous
21-04-2006, 16:35
[quote="Jeru"]Polish International Super Middleweight Title


hahaha die slaat helemaal nergens op.

Anonymous
22-04-2006, 21:50
Was daar aanwezig.....

Kort samenvatting van de partij

1rd najim vs shakputa ofzoiets
tasten elkaar een beetje kijken goed kijken lichte voordeel voor shakputa

2rd najim wordt wat wakker begint met stoten uit de delen shakputa zakt door zijn kniee maar komt goed terug mooi box partij 2rd Najim

3rd Beste ronde van beide vechters over en weer shakputa begint najim neemt mooi over shakputa weer maar einde van de ronde Najim zeer explosief shakputa weet t niet meer Einde ronde LUID EN DUIDELIJK DE BEL GEGAAN NAJIM LAAT ZIJN HANDE ZAKKEN EN DRAAIT ZICH NET OM OM NAAR ZIJN HOEK TE LOPEN OP DE MOMENT DAT NAJIM DRAAIT KRIJGT IE EEN VOLLE HOEK OP ZE KOP
NAJIM NEER STAAT WANKELEND OP SCHEIDS KIJKT EM AAN EN GAAT TEGEN DE RING STAAN NET ALS OF ER NIX IS GEBEURT ... NAJIM TOTAAL VAN DE WERELD WANKELT KRIJGT GEEN HERSTEL TELLEN OFZO NIX HELEMAAL NIX ..... HIER IN NEDERLAND WAS SHAKPUTA GEDISKWALIFICIEERD MAAR ZE WAREN ERGENS IN POLEN EN WAT OP RUSLAND LEEK MAAR ANY WAY NAJIM WEG KWIJT

4rd najim nog steeds goed echt goed aangeslagen loop te wankelen hij doet maar wat lijkt wel en shakputa profiteerd er een beetje van maar toch najim komt goed terug met een serie stoten en shakputa gaat neer GEEN 8tellen helemaal nix nada (als onpartijdige supporter zou ik er om lachen maar ik was voor najim dus was totaal nix om te lachen)

5rd najim gewoon aangeslagen SPEELT GEWOON EEN VERLOREN WEDSTRIJD maar 5rd is toch bezig en toen kwam najim een beetje oprukken maar toch een mooie hoek van zijn tegenstander najim neer uitgeteld en klaar Najim KO
met een smaakje

niet dat je denkt Ik ben pro najim hoor!!! was gewoon overduidelijk of je wint op ko of je verliest op ko maar op punten win je nooit in ddat soort landen.... er hing al een sfeertje daar je voelde je gewoon aangekeken vooral als nederlandse marokaan(of wat dan ook wat met buitenlander te maken heeft) moet je nagaan hier in nederland worden we al aangekeken van ...... maar toch

Najim zei tegen mij dit is mooi aan de ene kant en aan de andere kant is t jammer(nu weet ie hoe t is om ook Ko te gaan kan iedereen gebeuren ).... meer geleerd dan verloren laat we t zo zeggen

Momenteel traint najim weer hard voor zijn partij in Juni tegen Robbie van der giessen

Oja dit moest ik nog zeggen ZEKER REMATCH TEGEN SHAKPUTA EN DIT X IN NEDERLAND ..... geloof mij nou maar ik was daar Najim pakt em en zou em daar ook pakken ............ maar we zullen zien

groetjes en sport groeten