PDA

View Full Version : Shark attack



Nickuraba
21-04-2006, 15:31
http://www.efukt.com/view.php?id=75

damn....een witte haai die een zwemmer aan valt

Jay Hoov
21-04-2006, 15:40
En toen had ze nog maar 1 been :shock: :shock:

Deuce
21-04-2006, 15:44
Top of the foodchain

p diddy
21-04-2006, 15:45
aaauuuuuwwwwwww denk ik :cry:

Mike
21-04-2006, 16:09
sinds ik dit filmpje 3 jaar geleden zag heb ik niet meer gezwommen in open zee.

brrrrrrrrrr wat een nachtmerrie

voel me sowieso nooit echt veilig met duiken of zwemmen als je ver op zee bent. Lijkt me echt de gruwelijkste dood , shark attack

Silat
21-04-2006, 19:40
Een keer met m'n matje op vakantie op Mallorca. We hadden allebij zo'n transparant luchtbedje gekocht. We gingen echt veel te ver de zee op. Toen begon een van ons 2 dat Jaws geluidje te doen. Ta-da... ta-da.... tadadadada.... een tijdje was het leuk maar toen dachten we wat te zien... waarschijnlijk een rots ofzo,, en toen kregen we de creaps! Toen zijn toch maar heel snel weer terug gegaan. :lol:

Jay Hoov
22-04-2006, 13:52
Een keer met m'n matje op vakantie op Mallorca. We hadden allebij zo'n transparant luchtbedje gekocht. We gingen echt veel te ver de zee op. Toen begon een van ons 2 dat Jaws geluidje te doen. Ta-da... ta-da.... tadadadada.... een tijdje was het leuk maar toen dachten we wat te zien... waarschijnlijk een rots ofzo,, en toen kregen we de creaps! Toen zijn toch maar heel snel weer terug gegaan. :lol:

Hahahaha..LOL :D
Ik weet precies wat je bedoelt :lol:

Arjan
22-04-2006, 15:30
ze gilt, zonde van je energie je kan beter een g&p bouwen en dan de haai in de sidemount nemen en een finbar proberen aan te leggen..

Nickuraba
22-04-2006, 18:18
haha een finbar..jij bent gek! hoe kom je er op

ik zou gewoon op zijn kieuwen proberen te meppen sommige mensen hebben tijdens zon aanval, terwijl ze in de bek zaten, doelgericht na de kieuwen gemept zodat de haai ze los zouden laten. Damn, uiteindeiljk zou ik denk ik ook alleen maar schreeuwen en hopen dat het snel af gelopen is

Mike
22-04-2006, 18:29
Ik vond net dit filmpje waarin ze de haai die dat wijf aanviel afmaken!

wat een spannend gevecht zeg , gelukkig was Batman in de buurt om de haai te straffen :lol:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5755194055153959527&q=shark&pl=true

Fr3ddy
22-04-2006, 22:01
Gewoon terugbijten

miss_me
22-04-2006, 22:09
k durf echt al jaren nie meer ver de zee in.. ben al bang voor die kleine beestjes in het water :oops:

het zou je maar gbeuren..
lekker aan het zwemmen en ineens je been kwijt..

Mandy
22-04-2006, 23:17
k durf echt al jaren nie meer ver de zee in.. ben al bang voor die kleine beestjes in het water :oops:

het zou je maar gbeuren..
lekker aan het zwemmen en ineens je been kwijt..

Jij hoef je echt niet druk te maken over die haaien haaien willen vlees geen botten dun heroine hoertje ben jij

Nickuraba
23-04-2006, 12:15
mandy...irritante stinkteef, rot eens op uit mijn topic.
Als je mensen wil gaan dissen ga je maar na de pit..jij hebt een ban nodig..inbreed

redjuh
23-04-2006, 13:13
bitch fight.... hehehe cool

Arjan
23-04-2006, 19:53
mandy...irritante stinkteef, rot eens op uit mijn topic.
Als je mensen wil gaan dissen ga je maar na de pit..jij hebt een ban nodig..inbreed

:lol: :lol: :lol: PWN3D VIEZE HOER!!!

Virus
24-04-2006, 00:15
Damn... Zou er panisch van worden als ik zo`n vin op me af zag komen... Vraag me af hoeveel zin het heeft als je op die kieuwen inslaat...

Wel typisch dat de mensen die zulke dingen filmen, vaak plotseling een aanval van parkinson krijgen... Ze filmen opeens vanalles maar niet datgene wat ze in eerste instantie wilden filmen...

Mike
24-04-2006, 00:22
Damn... Zou er panisch van worden als ik zo`n vin op me af zag komen... Vraag me af hoeveel zin het heeft als je op die kieuwen inslaat... ...

dat werkt dus echt wel, kijk maar in dit filmpje zie je een man met succes een haai van zich afslaan. Toegegeven dat de explosieven aan t einde de genade klap waren vooor de haai http://video.google.com/videoplay?docid=-5755194055153959527&q=shark&pl=true



Wel typisch dat de mensen die zulke dingen filmen, vaak plotseling een aanval van parkinson krijgen... Ze filmen opeens vanalles maar niet datgene wat ze in eerste instantie wilden filmen...
tja , ik heb het meisje uit dit filmpje bij oprah :oops: gezien. Zij zijn marine biologists in opleiding en ze waren al 2 weken op zee om onderzoek te doen vanaf die grote boot, iemand was jarig en ze besloten het te vieren met een feestelijke zwempartij met de hele klas. Het water "zou" te warm zijn voor dit soort haaien. Toen kwam die haai dus de partypoopen. Ik kan me wel voorstellen dat als je rustig een feestje en zwempartij aan t filmen bent je helemaal in paniek raakt , begint te trillen en overal heen gaat kijken als er zoiets vreselijk gebeurt. Maar ja tis idd wel typisch dat al die internet films met ongelukken en dergelijke zo panisch gefilmd zijn.

Ton
24-04-2006, 12:42
Tering de tering, ik zou spontaan over water kunnen lopen als er zo'n vin op me afkwam!! :o

Dat luchtbedden verhaal van Silat komt mij ook erg bekend voor :mrgreen: je ziet in 1 keer in een kikkervisje al de grootste witte haai die er bestaat hehe