PDA

View Full Version : Gilbert Yvel vecht 5 mei in Pride



Wheelie
21-04-2006, 19:10
Ik lees net bij FT dat Gilbert Yvel een superfight vecht tegen Roman Zentsov op 5 mei in Pride

Jeru
21-04-2006, 19:17
Mooi dat ie daar nog in beeld is. Hopelijk kan hij weer laten zien waarom hij daar thuishoort!

Ronald
21-04-2006, 19:49
Dat is geen verkeerde tegenstander voor hem. Die moet ie echt kunnen hebben. Ideaal om z'n rentree te maken.

Carmen
21-04-2006, 20:05
spannend..

Anonymous
21-04-2006, 21:36
prachtig :D ik had me geen betere tegenstander kunnen voorstellen. hoop dat hij weer staand wat laat zien. maar ik denk dat gilbert iedereen verast met een sub.

makavelli
21-04-2006, 21:42
Heel vet!
Ik hoop dat hij weer ouderwets gaat knallen :twisted:

Shinbone
22-04-2006, 00:24
Ik hoop dat Zentsov wint. Ben ervan overtuigd dat het ook gebeurd.

Zentsov traint met Fedor en hoe hij gehakt maakte van Rizzo was niet mis. Yvel is al lang uit de roulatie en dat maakt het niet eenvoudig.

Snap niet dat zo veel mensen fan van Yvel zijn, wellicht voor het entertainment gehalte, maar persoonlijk vind ik hem zowel binnen als buiten de ring een slecht voorbeeld voor onze sport.

Respectloos en een gebrek aan discipline en een niet bijster schrandere vechter.

Mickey
22-04-2006, 00:40
Ik hoop echt dat Gilbert zn comeback maakt!
Zou echt super zijn!

shakie
22-04-2006, 01:45
Tja ik ben ook niet een groot fan van zn gedrag,maat matten kan ie.... :twisted:
Staand staat ie toch zn mannetje,maar hij red het wel tegen zen...

RED SCORPION
22-04-2006, 01:57
Dat is geen verkeerde tegenstander voor hem. Die moet ie echt kunnen hebben. Ideaal om z'n rentree te maken.
Ronald, denk niet dat ie hem kan hebben, Roman is op dit moment in topform, en Gilbert...tja!

Chico
22-04-2006, 01:58
tja.. staand kunnen de meeste nederlanders zich wel redden.. als een wanderlei silva bob schreiber wil neerhalen zegt wel wat over bob's zijn standup.. het is zo jammer dat het grondvechten niet zo erg doorbreekt in nl... nu met die grappeling dagen gaat dat stukken beter maar denk dat nederland op mma gebied nog veel in te halen heeft...

maar wie ben ik dan weer om dat te zeggen :mrgreen:

micha
22-04-2006, 03:23
Go Hurricane 8-)

Wheelie
22-04-2006, 09:36
Sources in the Dutch MMA scene are reporting that Dutch bad boy Gilbert Yvel will return to the PRIDE ring on May 5th to take on Russian Roman Zentsov, presumably in a first round match up of the Openweight Grand Prix.

Yvel, last appeared in PRIDE in a humiliating loss to Ikuhisa Minowa at Bushido 6 last April, while Zentsov's last appearance was much more promising, as he defeated former UFC stand out Pedro Rizzo with a crushing knockout in only 25 seconds. While word of Yvel competing comes as a surprise, Zentsov's participating in the Grand Prix was thought to be in jeopardy too, as he was embroiled in contract disputes with Dream Stage Entertainment. Despite both having competed numerous times in both M-1 MFC and 2 Hot 2 Handle, Zentsov and Yvel, who boast sixty professional MMA bouts between them, have never met in the ring before.

Also, were the rumored match up to be true, it would lend credence to the idea that DSE President Noboyuki Sakakibara suggested when he said that the first round of the Grand Prix on May 5th may entertain as many as nine first round bouts, and fans will vote on the seven winners who advance to the second round of the Grand Prix in August. With five matches already decided for the first round, and other stars such as Antonio Rodrigo Nogueira, Wanderlei Silva, Mark Hunt and Tsuyoshi Kohsaka still in negotiation to fight, Sakakibara's plans for a fan vote may become a reality

Anonymous
22-04-2006, 09:47
dan weet je dus zoizo dat alle japanners er in staat als er gestemd moet gaan worden...

Mesut
22-04-2006, 10:35
Oke dan, eindelijk is the Hurricane terug. Hopen dat ie flamt zoals vroeger. Zentsov is een iedeale tegenstander, zal een stand up war worden.

redjuh
22-04-2006, 13:46
ff die lucky punch van zentsov... kom op zeg...

yvel zet het gewoon ff op M1 stand, en sloopt hem

Jay Hoov
22-04-2006, 13:50
Heeeeerlijk om Yvel weer te zien knokken!Zentvov is wel een zware dobber, maar Yvel heeft een echt vechtershart, en geeft nooit zomaar op!
Ik denk dat het publiek de winnaar word...Knalluuuhhhhhh!!!!

Johan H
22-04-2006, 15:11
ik hoop dat Gilbert hem staand knockout kan krijgen dat zou echt super zijn... (vind ik)

Mike
22-04-2006, 15:15
Roman Zentsov

by RNC submission 45 seconds into the first round

Ook al submit hij zelden of nooit een tegenstander , denk ik dat hij Yvel vrij gemakkelijk zal laten opgeven

appelsap
22-04-2006, 16:01
Roman Zentsov

by RNC submission 45 seconds into the first round

Ook al submit hij zelden of nooit een tegenstander , denk ik dat hij Yvel vrij gemakkelijk zal laten opgeven

Dream on. Zentsov zal Gilbert nooit submitten. Zijn enige kans is de linker hoek die vrij hard is. Verder kan hij alleen winnen door Gilbert op de grond te controleren voor een decision en ik denk dat dat niet gaat lukken.
Gilbert op TKO na knieen op de grond is mijn voorspelling.

redjuh
22-04-2006, 16:40
gilbert kan op de grond veel beter dan vroegah, dus iemand met zwarte band Potatoe-bag Jiu Jitsu als Zentsov, zal hem nooit kunnen subben

Anonymous
22-04-2006, 18:06
Ik hoop dat Zentsov wint. Ben ervan overtuigd dat het ook gebeurd.

Zentsov traint met Fedor en hoe hij gehakt maakte van Rizzo was niet mis. Yvel is al lang uit de roulatie en dat maakt het niet eenvoudig.

Snap niet dat zo veel mensen fan van Yvel zijn, wellicht voor het entertainment gehalte, maar persoonlijk vind ik hem zowel binnen als buiten de ring een slecht voorbeeld voor onze sport.

Respectloos en een gebrek aan discipline en een niet bijster schrandere vechter.

hey vriend, trainen met fedor wil niet zeggen dat je ook zo goed moet zijn. ten tweede vind ik dat je een grote mond hebt , nou als je een vechter bent wil niet zeggen dat je een voorbeeld moet zijn bovendien Gilbert vecht voor zichtzelf en niet voor jou..

Nickuraba
22-04-2006, 18:22
guest....ookal hoef je het niet eens te zijn met zijn post, hij scheld niemand uit en geeft gewoon duidelijk zijn mening. Dat mag iedereen toch?

Mike
22-04-2006, 18:22
Ik hoop dat Zentsov wint. Ben ervan overtuigd dat het ook gebeurd.

Zentsov traint met Fedor en hoe hij gehakt maakte van Rizzo was niet mis. Yvel is al lang uit de roulatie en dat maakt het niet eenvoudig.

Snap niet dat zo veel mensen fan van Yvel zijn, wellicht voor het entertainment gehalte, maar persoonlijk vind ik hem zowel binnen als buiten de ring een slecht voorbeeld voor onze sport.

Respectloos en een gebrek aan discipline en een niet bijster schrandere vechter.

hey vriend, trainen met fedor wil niet zeggen dat je ook zo goed moet zijn. ten tweede vind ik dat je een grote mond hebt , nou als je een vechter bent wil niet zeggen dat je een voorbeeld moet zijn bovendien Gilbert vecht voor zichtzelf en niet voor jou..

waarom heeft hij een grote mond? Hij baseert zich toch op feiten

Yvel is niet bepaald een ambassadeur voor de sport en dat is jammer.

Fans hebben recht op een mening en mogen kritiek uiten, dat betekent niet meteen dat ze een grote mond hebben.

Yvel mag best voor zichzelf vechten maar dat neemt niet weg dat deze sport niet in deze vorm zou kunnen bestaan zonder de fans. Vechters die de regels aan hun laars lappen, scheidsrechters aanvallen en hun fans en tegenstanders respectloos behandelen komen vroeg of laat zichzelf tegen. De sport blijft op alle vlakken vooruitgang boeken en de daar bijbehorende athleten behoren dat ook te doen.

Deuce
22-04-2006, 18:28
Damned.....wat een vette match up!

Ik geef Gilbert zeker een kans en vind dit absoluut een goede tegenstander!

Geen idee ook wie er gaat winnen, maar zentsov kan KO...dat heeft chalid arrab al eens laten zien...

Maarja zentsov kan ook poeieren!

Go gilbert!

fighter81
22-04-2006, 21:16
Ik ga voor Yvel all the way! OK hij heeft wat minder slimme acties gehad, maar een Yvel in topvorm is toch een koekie waar Zentsov zijn tanden op kapot kan bijten. :!: :!: :!:

Gulo gulo
22-04-2006, 22:09
Mooi dat Yvel weer terug is in de ring, hoop dat ie weer ouderwets gaat knallen...

Anonymous
22-04-2006, 22:57
Niet snappen dat er zoveel fan zijn van Yvel?????? Als je al zen gevechten bekijkt zult ge het antwoord wel vinden.The Hurricane was niet te stoppen om het eender waar.Voorbeelden:tegen Fabio Piamonte in wvc,een gevecht waarbij je je vingers aflikt,wat een actie.Dan tegen Don Frye,wat een knieën,om er maar een enkele op te noemen.Hij heeft natuurlijk ook wel één en ander gedaan dat niet sportief was maar kom,he's a dirty fighter gelijk Wanderlei bijv. .Ik denk dat dat hem ook zo populair maakt,de sensatie,de actie,de dirty'heid.Met Yvel weet ge het nooit wat er gaat gebeuren.Kan nie wachten om hem terug bezig te zien.
Ik hoop dat Zentsov wint. Ben ervan overtuigd dat het ook gebeurd.

Zentsov traint met Fedor en hoe hij gehakt maakte van Rizzo was niet mis. Yvel is al lang uit de roulatie en dat maakt het niet eenvoudig.

Snap niet dat zo veel mensen fan van Yvel zijn, wellicht voor het entertainment gehalte, maar persoonlijk vind ik hem zowel binnen als buiten de ring een slecht voorbeeld voor onze sport.

Respectloos en een gebrek aan discipline en een niet bijster schrandere vechter.

the white buffalo
22-04-2006, 23:09
Heeeeerlijk om Yvel weer te zien knokken!Zentvov is wel een zware dobber, maar Yvel heeft een echt vechtershart, en geeft nooit zomaar op!
Ik denk dat het publiek de winnaar word...Knalluuuhhhhhh!!!!
dat hoop ik ook ja...

Anonymous
23-04-2006, 01:56
Is dit die Zensov die een paar jaar geleden KO ging tegen Alistair. Overeem dmv een knie op zijn neus op een 2h2h gala?

marster
23-04-2006, 08:31
Is dit die Zensov die een paar jaar geleden KO ging tegen Alistair. Overeem dmv een knie op zijn neus op een 2h2h gala?

Was toch 1 armklem,In de 1ste min.

redjuh
23-04-2006, 12:35
in 2002 via een keylock (americana)

Shinbone
24-04-2006, 00:53
hey vriend, trainen met fedor wil niet zeggen dat je ook zo goed moet zijn. ten tweede vind ik dat je een grote mond hebt , nou als je een vechter bent wil niet zeggen dat je een voorbeeld moet zijn bovendien Gilbert vecht voor zichtzelf en niet voor jou..

Hey Guest,

Uiteraard vecht Yvel niet voor mij, dat heb ik ook nooit geinsinueerd.

Net zoals u vindt dat ik een "grote mond" hebt, vind ik Yvel een slecht voorbeeld voor de sport.

Ik heb niks tegen de man zelf en ik heb het ook helemaal niet over zijn kwaliteiten, want die heeft hij heus wel.

Het gaat mij met name om zijn gedrag. En nu wil ik niet overkomen als een moraalridder en niemand hoeft van mij een heilig boontje te zijn, maar als kijker van Pride mag ik toch wel een mening hebben over zijn gedrag? Hij is immers een publiek figuur.

Don Frye's ogen uitsteken en een scheidsrechter in elkaar slaan gaat erbij mij niet in.

Vechtsport is een sport waar bij men elkander legaal fysiek trauma mag aandoen, echter wel binnnen vooraf door beide partijen geaccepteerde regels.

Ook is er zoiets als respect jegens de tegenstander, immers zonder tegenstander is er ook geen wedstrijd.

Vechtsport is ook een vorm van beheersing en discipline en niet alleen roekeloos de emoties de overhand laten nemen.

Bovendien zijn er een aantal ongeschreven wetten en etiquettes binnen de vechtsport aanwezig waar de heer Yvel blijkens zijn gedrag niet altijd aan voldoet.

Moet hij natuurlijk helemaal zelf weten, alleen mag ik daar in hemelsnaam met mijn "grote mond" wat van vinden?

Groeten,

Anonymous
24-04-2006, 08:07
Ik hoop dat Zentsov wint. Ben ervan overtuigd dat het ook gebeurd.

Zentsov traint met Fedor en hoe hij gehakt maakte van Rizzo was niet mis. Yvel is al lang uit de roulatie en dat maakt het niet eenvoudig.

Snap niet dat zo veel mensen fan van Yvel zijn, wellicht voor het entertainment gehalte, maar persoonlijk vind ik hem zowel binnen als buiten de ring een slecht voorbeeld voor onze sport.

Respectloos en een gebrek aan discipline en een niet bijster schrandere vechter.

X 100.000.000

Mickey
24-04-2006, 10:32
heheh! Geweldig! Een klassieke Gilbert thread!
The guy you all love to hate!

Je kan zeggen van Gilbert wat je wil, maar zn fights zijn altijd boeiend en veelbesproken! Ik root voor Gilbert! :D

Mighty Me
24-04-2006, 11:24
heheh! Geweldig! Een klassieke Gilbert thread!
The guy you all love to hate!

Je kan zeggen van Gilbert wat je wil, maar zn fights zijn altijd boeiend en veelbesproken! Ik root voor Gilbert! :D

X2

Anonymous
24-04-2006, 11:43
Vecht Gilbert "Hurricane" of Gilbert "BJJ"?? :lol:

p diddy
24-04-2006, 11:55
go yvel, vet om hem te zien vechten!!! :lol:

Anonymous
24-04-2006, 12:02
Knaap won toch van deze Zentsov ??

Mephisto
24-04-2006, 12:45
Ik hoop dat Zentsov wint. Ben ervan overtuigd dat het ook gebeurd.

Zentsov traint met Fedor en hoe hij gehakt maakte van Rizzo was niet mis. Yvel is al lang uit de roulatie en dat maakt het niet eenvoudig.

Snap niet dat zo veel mensen fan van Yvel zijn, wellicht voor het entertainment gehalte, maar persoonlijk vind ik hem zowel binnen als buiten de ring een slecht voorbeeld voor onze sport.

Respectloos en een gebrek aan discipline en een niet bijster schrandere vechter.

hey vriend, trainen met fedor wil niet zeggen dat je ook zo goed moet zijn. ten tweede vind ik dat je een grote mond hebt , nou als je een vechter bent wil niet zeggen dat je een voorbeeld moet zijn bovendien Gilbert vecht voor zichtzelf en niet voor jou..

waarom heeft hij een grote mond? Hij baseert zich toch op feiten

Yvel is niet bepaald een ambassadeur voor de sport en dat is jammer.

Fans hebben recht op een mening en mogen kritiek uiten, dat betekent niet meteen dat ze een grote mond hebben.

Yvel mag best voor zichzelf vechten maar dat neemt niet weg dat deze sport niet in deze vorm zou kunnen bestaan zonder de fans. Vechters die de regels aan hun laars lappen, scheidsrechters aanvallen en hun fans en tegenstanders respectloos behandelen komen vroeg of laat zichzelf tegen. De sport blijft op alle vlakken vooruitgang boeken en de daar bijbehorende athleten behoren dat ook te doen.

x2

Hoop dat Yvel wint (puur chauvinisme) maar ben bang dat Zentsov nu een maatje te groot is...

Anonymous
24-04-2006, 16:26
Gilbert Yvel is in potentie een van de beste vechters ter wereld. Door vele vervelende blessures heeft hij lang niet kunnen vechten maar nu is het weer tijd om te knallen en dat gaat hij ook doen. Dat hij de scheids een keer neer heeft geslagen valt niet goed te praten, maar als je alle mooie momenten van gilbert in de ring afzet tegen alle slechte momenten dan staat hij er uitstekend voor. Wat iemand buiten de ring doet moet hij zelf weten en daar heeft niemand iets over te zeggen, Gilbert maar dat geldt voor iedereen is niemand verantwoording schuldig voor wat hij in zijn prive leven doet.

Gilbert zijn ground skills zijn gewoon wreed geworden en staand is hij ( in top conditie ) door niemand te stoppen. Er zijn maar weinig vechter die zo spectaculair kunnen zijn als hij.

The Hurricane is back, it's payback time.......

chief108
24-04-2006, 16:47
Knaap won toch van deze Zentsov ??
ja..
Michael Knaap op KO na 2.24

Chief108

makavelli
24-04-2006, 17:08
heheh! Geweldig! Een klassieke Gilbert thread!
The guy you all love to hate!

Je kan zeggen van Gilbert wat je wil, maar zn fights zijn altijd boeiend en veelbesproken! Ik root voor Gilbert! :D

X2

X3!

Paganstars
25-04-2006, 01:17
Ik hoop echt dat gilly laat zien zoals hij vroeger vocht alleen nu met verbeterde grondtechnieken! Ik ga voor gilbert op ko!

the white buffalo
25-04-2006, 15:36
Ik hoop echt dat gilly laat zien zoals hij vroeger vocht alleen nu met verbeterde grondtechnieken! Ik ga voor gilbert op ko!

the white buffalo
25-04-2006, 15:37
Ik hoop echt dat gilly laat zien zoals hij vroeger vocht alleen nu met verbeterde grondtechnieken! Ik ga voor gilbert op ko!

the white buffalo
25-04-2006, 15:38
Ik hoop echt dat gilly laat zien zoals hij vroeger vocht alleen nu met verbeterde grondtechnieken! Ik ga voor gilbert op ko!

marcelt
25-04-2006, 20:06
[quote="Chico"]tja.. staand kunnen de meeste nederlanders zich wel redden.. als een wanderlei silva bob schreiber wil neerhalen zegt wel wat over bob's zijn standup.. het is zo jammer dat het grondvechten niet zo erg doorbreekt in nl... nu met die grappeling dagen gaat dat stukken beter maar denk dat nederland op mma gebied nog veel in te halen heeft...

Ik wil niet veel zeggen ,maar W.Silva overklaste Bob ontzettend op boksgebied en wat het grappling betreft heb je natuurlijk gelijk. Bob draaide in dat gevecht na heavily G&P met zijn rug naar boven en toen zat die G-choke gauw vast. Chute Box is trouwens in eerste instantie van het Muay Thai voor zover ik weet. Natuurlijk weten ze van de grond ook alles.

Anonymous
26-04-2006, 10:34
Go gilbert, laat maar zien dat de hurricane weer door de
ring raast. Veel succes.

Paganstars
26-04-2006, 20:55
Ik hoop echt dat gilly laat zien zoals hij vroeger vocht alleen nu met verbeterde grondtechnieken! Ik ga voor gilbert op ko!

3x is wel erg veel van het goeie, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen?

the white buffalo
27-04-2006, 22:02
Ik hoop echt dat gilly laat zien zoals hij vroeger vocht alleen nu met verbeterde grondtechnieken! Ik ga voor gilbert op ko!

3x is wel erg veel van het goeie, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen?
mijn computer deed de hele tijd raar daarom denk ik ik zou het anders niej weten maarre ik ga ook wel 3 keer voor gilbert hoor hahaha :twisted:

Anonymous
28-04-2006, 13:52
hey free fight fan's en homo's
ja ik ben weer terug en ben weer op oorlog's pad
waarom zou ik een voorbeeld zijn voor de sport????
ik heb al mijn gewonnen partije op ko gewonnen op 1na de rest heb ik verloren op beslissing van de jury op 3 of 4 na
maar als ik even anders vecht dan jullie graag zien dan hebben jullie commentaar en weten jullie het allemaal beter
dus leg mij maar eens uit voor wie me moet gedragen in of buiten de ring euhhhhh......... helemaal voor niemand
dit is voor iedereen die zich aan gesproken voelt en dan hebben jullie weer eens wat te lullen

peaceeeeeeeeeeeeeeeeee gilbert

Anonymous
28-04-2006, 13:56
maar als ik even anders vecht dan jullie graag zien dan hebben jullie commentaar en weten jullie het allemaal beter

beter weten we het niet.
wel zijn de meesten van ons, waaronder ik, fan van je 'oude' vechtstijl. als je dat negatief commentaar vindt, then so be it...

Anonymous
28-04-2006, 14:33
maar als ik even anders vecht dan jullie graag zien dan hebben jullie commentaar en weten jullie het allemaal beter

beter weten we het niet.
wel zijn de meesten van ons, waaronder ik, fan van je 'oude' vechtstijl. als je dat negatief commentaar vindt, then so be it...

ja joh, anders ga je er gewoon even op in :roll:

waarom niet?! :?

redjuh
28-04-2006, 14:53
fok it... als je wint heb je vrienden gaat niet meer op lijkt wel... als je vet wint heb je ze hahahaha

Slopen voor de Dutch Pride!!!!

Anonymous
29-04-2006, 00:11
Laat Gilbert lekker vechten zoals hij dat prettig vindt. De sport evolueert en vechters ook. Je kan niet alles staand meer oplossen en je moet wat behoudender vechten. Zelfs Silva doet dat.
De kwailiteit van de tegenstanders, no disrespect, lijkt me ook wat toegenomen.

Succes en take no prisoners!

Appelsap (vanuit een zonnig Colombia...... :wink: )

Octavius
29-04-2006, 10:17
Of Gilbert nu wint of verliest. Als je in Japan een goede partij laat zien en laat zien dat je wil vechten. Dan willen ze je terug. Ik ben overtuigd dat hij een goede partij gaat neezetten en het liefst wil winnen. Hij is in vorm en hij geloofd erin. Dat is het belangrijkste.

Anonymous
06-05-2006, 14:27
hey free fight fan's en homo's
ja ik ben weer terug en ben weer op oorlog's pad
waarom zou ik een voorbeeld zijn voor de sport????
ik heb al mijn gewonnen partije op ko gewonnen op 1na de rest heb ik verloren op beslissing van de jury op 3 of 4 na
maar als ik even anders vecht dan jullie graag zien dan hebben jullie commentaar en weten jullie het allemaal beter
dus leg mij maar eens uit voor wie me moet gedragen in of buiten de ring euhhhhh......... helemaal voor niemand
dit is voor iedereen die zich aan gesproken voelt en dan hebben jullie weer eens wat te lullen

peaceeeeeeeeeeeeeeeeee gilbert

man zeik toch niet en ga eens wat nuttigs doen met je talent wat je wel hebt.
als jij zo post en reageert zal niemand respect voor je hebben. ik vond je partij tegen zentsov wel lekker, vooral het einde toen je KO ging ;)

peaceeeeeeeeeeeeeeee

Anonymous
06-05-2006, 19:10
Mja ik vond het behoorlijk klote

Anonymous
06-05-2006, 19:19
jammer gilbert, foutje.... kan gebeuren! volgende pak je ze!!

Anonymous
07-05-2006, 03:33
hey free fight fan's en homo's
ja ik ben weer terug en ben weer op oorlog's pad
waarom zou ik een voorbeeld zijn voor de sport????
ik heb al mijn gewonnen partije op ko gewonnen op 1na de rest heb ik verloren op beslissing van de jury op 3 of 4 na
maar als ik even anders vecht dan jullie graag zien dan hebben jullie commentaar en weten jullie het allemaal beter
dus leg mij maar eens uit voor wie me moet gedragen in of buiten de ring euhhhhh......... helemaal voor niemand
dit is voor iedereen die zich aan gesproken voelt en dan hebben jullie weer eens wat te lullen

peaceeeeeeeeeeeeeeeeee gilbert

Ga zo door bij Appy en Vos
gevecht verloren op disqualifactie en scheidrechter ko geslagen
gevecht verloren binnen een minuut van minowa
gevecht verloren van Zetsov op ko
Noem je dat een prestatie binnen twee jaar drie keer niks?

MJOKKIE
07-05-2006, 07:57
Laat Gilbert lekker vechten zoals hij dat prettig vindt. De sport evolueert en vechters ook. Je kan niet alles staand meer oplossen en je moet wat behoudender vechten. Zelfs Silva doet dat.
De kwailiteit van de tegenstanders, no disrespect, lijkt me ook wat toegenomen.

Succes en take no prisoners!

Appelsap (vanuit een zonnig Colombia...... :wink: )

Appelsap is drugsdealer geworden. Allemaal gangsters die vechtsporters :D

MJOKKIE
07-05-2006, 08:06
Jammer dat mensen menen hier een nederlaag op KO er bij een vechter in willen wrijven. Gilbert is niet van onbesproken gedrag, dat weten we allemaal. Maar Gilbert heeft m.i. nog steeds de potentie om een grote vechter te zijn, ondanks zijn nederlaag tegen Zentsov. Waar het om gaat is of Gilbert de potentie heeft om zich niet door deze nederlaag uit het veld te laten slaan en of hij zijn talent nog steeds weet uit te buiten. Ik vond zijn ground skills goed, Ik vond hem aanvallen en initiatiefrijk, maar hij mist ritme en ervaring op het hoogste niveau. Die K.O kwam uit het niets, al kon je het misschien wel verwachten door het vol gas aanvallen. Wat dat betreft moet hij een volgende keer iets slimmer vechter. Ik geloof nog steeds in zijn skills en hoop dat ie ons nog veel gaat laten zien.

Gilbert, keep the faith! Juist nu

Anonymous
07-05-2006, 09:56
Als hij eindelijk weer eens komt posten en dan met zo'n post komt waarin hij ons homo's noemt dan vind ik dat alleen maar zielig. Ik was vroeger fan van de man en vroeger poste hij ook relaxed en kon je met hem lullen. Hij was ooit een van Nederland beste vechters maar nu staat hij niet eens meer in de top 10 van Nederland.
Tip van de week, ga terug naar Luciën

Anonymous
07-05-2006, 09:57
ik vond je partij tegen zentsov wel lekker, vooral het einde toen je KO ging ;)

peaceeeeeeeeeeeeeeee

:lol:

Anonymous
07-05-2006, 22:42
Beste gast.

als je niet weet waar je over praat , laat mij er dan buiten.
Gilbert Yvel traint bij Vos en wordt begeleid op management gebied door Hans de Bruin.

Mijn eigen mensen komen uit voor red devil (rusland en nederland)Zou je toch wel moeten weten. Zentzov vocht al jaren geleden door mij en voor mij in nederland.


Dus spreek Johan Vos en Iwan aan als je iets hebt over en voor Gilber YVEL.

p.s. ben er wel van overtuigd dat als Gilbert zich voor het grond gevecht zou melden bij RD (waar onder Fedor , alex , semenov , soleuv , mousasi en ZENTZOV )en hij open zou staan voor de manier van trainen en begeleiding bij RD , hij zeker weer terug zou komen aan de top.

Apy

Anonymous
07-05-2006, 23:30
Beste gast.

als je niet weet waar je over praat , laat mij er dan buiten.
Gilbert Yvel traint bij Vos en wordt begeleid op management gebied door Hans de Bruin.

Mijn eigen mensen komen uit voor red devil (rusland en nederland)Zou je toch wel moeten weten. Zentzov vocht al jaren geleden door mij en voor mij in nederland.


Dus spreek Johan Vos en Iwan aan als je iets hebt over en voor Gilber YVEL.

p.s. ben er wel van overtuigd dat als Gilbert zich voor het grond gevecht zou melden bij RD (waar onder Fedor , alex , semenov , soleuv , mousasi en ZENTZOV )en hij open zou staan voor de manier van trainen en begeleiding bij RD , hij zeker weer terug zou komen aan de top.

Apy

Hans de Bruin?????? nooit van gehoord, wat heeft deze man met Pride? Weke top? Heb jij Bushido niet samen met Johan Vos georganiseerd (was het niet Johan Vos die in de hoek stond toen Fedor vocht tegen Cro Cop?)? Fedor was al kampioen van Pride toen hij naar Red Devil ging dus aan zijn tietel heb jij niks bijgedragen. Wel een enorme aanwist voor Red Devil, die daarvoor internationaal niks betekende. Leuk overigens dat al die Russen staande les bij je krijgen bij oa Johan Vos om ze daarna tegen Nederlandse toppers te laten vechten. Die partner Johan Vos is dezelfde persoon die Hoost jaren heeft bestolen, is dat het gezelschap waar jij evenementen mee promoot en vechters " begeleid om ze naar de top te brengen of finaciele afgrond" of zoals in Johan's geval besteeld? Wie is Hans de Bruin een zielepoot die jij manipuleerd voor je eigen positie te verbeteren, wie heeft dat gevecht voor Gilbert dan geregeld Hans de Bruin of heb jij die Hans gebeld? Met een aanbieding van Pride voor Gilbert? Was dat een opbouw gevecht voor jouw Zentsov die een redelijk wedstrijd ritme heeft tegen een Yvel die al veel te lang stil staat?Waarschijnlijk staat hij al zo lang stil omdat promotors wereldwijd niks meer te maken willen hebben met figuren als Vos. Heb jij dat voorgesteld aan Pride heb jij die Hans gebeld? Is die Hans wel een in Japan geweest? Welke vechters managed die Hans dan? Hoeveel gevechten heeft hij voor Yvel geregeld? Vreemd ik dacht dat Vos zelf wel mensen kon bestelen ahum pardon "begeleiden" sinds wanneer heeft hij daar Hans de Bruin voor nodig? Volgens mij zit er een heel groot luchtje aan de de Bruin? Heb in vechtsportland nog nooit gehoord van deze man en dan zou die opeens de zaken voor Vos gaan doen die 25 jaar internationaal zelf altijd alles 'regelde"? Gilbert doe gewoon lekker alles zelf en laat je niet gebruiken door al deze "zogenaamde begeleiders".

smike
08-05-2006, 00:17
altijd leuk, vechters die kritiek krijgen van anonieme guests.... te trieste kansloze kankermensen! :twisted:

Jay Hoov
08-05-2006, 09:04
Wat ging ie KO zeg..... :roll:

Deuce
08-05-2006, 10:16
@ guest, wat zeik je nou om niks man. Inderdaad is Hans de Bruin de manager van Gilbert, en nee ik heb ik ook nog nooit van deze man gehoord. Verder is het toch gilbert zn keus wie hij voor zich laat werken of niet?

Stel dat Apy deze partij heeft geregeld, dan is dat toch de keus van Hans & Gilbert & zn trainer om akkoord te gaan?

Zo werkt het toch in dit wereldje, promoter belt manager1, die belt manager 2, etc etc. En gelukkig maar, want elkaar een beetje helpen zal niemand echt kwaad doen toch?

Je doet net of Yvel onwijs genaaid is in zn partij, Zentsov was een goede partij voor Yvel en ik denk niet dat je op dit niveau (pride) kan kiezen voor iemand die bijvoorbeeld niet in een wedstrijdritme zit, om het zo voor jezelf makkelijker te maken. Gilbert vocht goed, verloor helaas...shit happens...get over it.

Je moet niet gaan lopen zeiken over de dingen waar je zelf geen kont verstand van hebt, omdat je misschien een keer hebt gelezen dat Vos hoost geript heeft...

Zoals gilbert zelf al schreef is dat sommige hier het allemaal beter weten, jij zult daar vast ook bij horen...

Jay Hoov
08-05-2006, 10:48
Deuce is zoooooo correct!

Anonymous
08-05-2006, 13:08
Wel sportief van Zentsov om na die knockdown niet voor een paar soccerkicks te gaan.

The Bulldog
08-05-2006, 13:37
Wat een schijt gasten zeg..

Gylbert voch echt gooed.
Knalde naar voren(waar iedereen om vroeg)
HErstelde zich op de grond uit een klem( grondvaardigheden toegepast)

En joeg na het opstaan weer door...

Wat loopt iedereen te zeiken..hij gaat KO op een verdedigings stoot die gegeven wordt omdat de druk erg hoog werd gehouden.

Yvel...FUCK IT..... ik ben benieuwd naar je volgende partij..zo snel mogelijk hoop ik...

En iedereen weer over zijn gedrag... volgens mij is dat al een gepasseerd station...

Yamato Damashii
08-05-2006, 13:51
Wat een schijt gasten zeg..

Gylbert voch echt gooed.
Knalde naar voren(waar iedereen om vroeg)
HErstelde zich op de grond uit een klem( grondvaardigheden toegepast)

En joeg na het opstaan weer door...

Wat loopt iedereen te zeiken..hij gaat KO op een verdedigings stoot die gegeven wordt omdat de druk erg hoog werd gehouden.

Yvel...FUCK IT..... ik ben benieuwd naar je volgende partij..zo snel mogelijk hoop ik...

En iedereen weer over zijn gedrag... volgens mij is dat al een gepasseerd station...

x 2

Yvel deed t goed! Z'n grondwerk zag er goed uit!
En gaat hij weer eens hurricane style naar voren, zoals velen gehoopt hadden, wordt hij compleet afgebrand omdat hij verliest :? Het risco van die vechtstijl is nu eenmaal dat je op een stoot loopt en Zentsov heeft nogal een linker hoek in huis.

Erg jammer, maar goed geknokt! Ik hoop hem binnenkort weer in actie te zien, hopelijk in Pride. Hij heeft een spectaculair gevecht geleverd (tenminste dat vind ik) en dat waarderen ze in Japan meer dan winst alleen.

harry
08-05-2006, 14:12
Wat een schijt gasten zeg..

Gylbert voch echt gooed.
Knalde naar voren(waar iedereen om vroeg)
HErstelde zich op de grond uit een klem( grondvaardigheden toegepast)

En joeg na het opstaan weer door...

Wat loopt iedereen te zeiken..hij gaat KO op een verdedigings stoot die gegeven wordt omdat de druk erg hoog werd gehouden.

Yvel...FUCK IT..... ik ben benieuwd naar je volgende partij..zo snel mogelijk hoop ik...

En iedereen weer over zijn gedrag... volgens mij is dat al een gepasseerd station...

x 2

Yvel deed t goed! Z'n grondwerk zag er goed uit!
En gaat hij weer eens hurricane style naar voren, zoals velen gehoopt hadden, wordt hij compleet afgebrand omdat hij verliest :? Het risco van die vechtstijl is nu eenmaal dat je op een stoot loopt en Zentsov heeft nogal een linker hoek in huis.

Erg jammer, maar goed geknokt! Ik hoop hem binnenkort weer in actie te zien, hopelijk in Pride. Hij heeft een spectaculair gevecht geleverd (tenminste dat vind ik) en dat waarderen ze in Japan meer dan winst alleen.

Weinig aan toe te voegen!

Anonymous
08-05-2006, 14:13
ik heb de partij niet gezien, maar als hij idd weer hurricane-style bezig was, is 'm het verlies vergeven. iedereen kan idd een keer pech hebben en tegen een hoek oplopen. ben benieuwd naar z'n volgende partij.

dtgerald
08-05-2006, 14:16
ik heb de partij niet gezien, maar als hij idd weer hurricane-style bezig was, is 'm het verlies vergeven. iedereen kan idd een keer pech hebben en tegen een hoek oplopen. ben benieuwd naar z'n volgende partij.Dat was dus het geval,jammer op naar de volgende pot.Mischien in Bushido europe in oktober.

Yamato Damashii
08-05-2006, 15:20
Voor mensen die de partij nog niet gezien hebben:

http://www.youtube.com/results?search=pride+yvel&search_type=search_videos&search=Search

Anonymous
08-05-2006, 15:42
Voor mensen die de partij nog niet gezien hebben:

http://www.youtube.com/results?search=pride+yvel&search_type=search_videos&search=Search

thanx! gilbert was idd staand goed bezig, maar op de grond kreeg hij er flink van langs. en die ko zat er goed op, hoewel het wel een beetje een lucky punch was.

Jo
08-05-2006, 19:19
oke nu ik de partij gezien heb,gilbert was lekker bezig maar had gewoon vette pech escape op de grond was lekker 2 keer,volgende keer beter.

Anonymous
09-05-2006, 18:12
@ guest, wat zeik je nou om niks man. Inderdaad is Hans de Bruin de manager van Gilbert, en nee ik heb ik ook nog nooit van deze man gehoord. Verder is het toch gilbert zn keus wie hij voor zich laat werken of niet?

Stel dat Apy deze partij heeft geregeld, dan is dat toch de keus van Hans & Gilbert & zn trainer om akkoord te gaan?

Zo werkt het toch in dit wereldje, promoter belt manager1, die belt manager 2, etc etc. En gelukkig maar, want elkaar een beetje helpen zal niemand echt kwaad doen toch?

Je doet net of Yvel onwijs genaaid is in zn partij, Zentsov was een goede partij voor Yvel en ik denk niet dat je op dit niveau (pride) kan kiezen voor iemand die bijvoorbeeld niet in een wedstrijdritme zit, om het zo voor jezelf makkelijker te maken. Gilbert vocht goed, verloor helaas...shit happens...get over it.

Je moet niet gaan lopen zeiken over de dingen waar je zelf geen kont verstand van hebt, omdat je misschien een keer hebt gelezen dat Vos hoost geript heeft...

Zoals gilbert zelf al schreef is dat sommige hier het allemaal beter weten, jij zult daar vast ook bij horen...

Ik lees iets heel anders ik denk dat guest bedoelt dat Appy een dubbele agenda heeft van twee walletjes eet.
Ik weet niet of dat wel de keus is van Hans en Gilbert? Als je 3 partijen in twee jaar krijgt heb je weinig keus zo te zeggen.
Ik lees nergens dat guest zegt dat Gilbert onwijs genaaid is alleen dat hij beter zijn zaken zelf kan doen, 3 partijen in twee jaar waarvan alleen maar verlies en ellende lijkt mij niet bepaald de goede weg.
Het is algemeen nu wel bekend dat Vos Hoost heb genaaid en andere vechters als Appy samenwerkt met dit soort mensen (waar ook Gilbert traint) is die stelling zo gek nog niet.

Bij nader inzien Deuce denk ik dat je niet zo persoonlijk moet reageren en eerst goed moet lezen wat guest schrijft. Er staat namelijk een redelijk goed ondebouwd verhaal

Jouw woorden keus met: wat zeik je nou en kont verstand ,doen geloven dat je een beetje frusti bent over bepaalde zaken en ook zodanig reageerd.

Ralph
09-05-2006, 19:17
Gilbert was echt goed bezig! Ik zag de oude Hurricane weer! Super. Jammer van die KO, maar Zentsov is geen koekie... die gaat echt nog ver komen. Ik kijk uit naar Gilberts volgende partij.

PROPS!!

Marco
09-05-2006, 22:26
wie is RD ?

Iwan
10-05-2006, 08:55
Hmm, ik heb de partij nog niet gezien maar als ik het zo lees dan is Gilbert juist goed bezig geweest.
En dat ie op een KO loopt dat is heel jammer maar it's all in the game.
En wat dat betreft ben je als vechter zijnde nog al snel afgeschreven in Nederland.

Yamato Damashii
10-05-2006, 09:00
Voor mensen die de partij nog niet gezien hebben:

http://www.youtube.com/results?search=pride+yvel&search_type=search_videos&search=Search

Zoals te verwachten heeft Youtube de partij (alsmede alle andere partijen van de Pride OWGP) verwijderd. Zal ongetwijfeld met copyright te maken hebben.

De link werkt dus niet meer, je kan nog wel de highlight van Gilbert bekijken, ook leuk :wink:

lange
11-05-2006, 11:01
Wie heeft een goede link?

Anonymous
11-05-2006, 11:04
HAHAHAHAHAH @ goed bezig. hij werd gegooid, gesweept, gemount door zentsov. Die beginners fouten op de grond maakte. Keylock nemen en naar mount stappen. Zentsov heeft in geen 1 partij op die van yvel na enige ground skills laten zien...