PDA

View Full Version : The Chase



Christophe
22-04-2006, 15:49
Dit is ongetwijfeld één van de mooiste filmpjes die ik al op het internet heb gezien: de achtervolging van een Alphajet en een Mirage, op "You push me", een nieuwe song van Madonna! Zeer de moeite waard. Druk op je rechtermuisknop en kies bij "In- en uitzoomen" voor "Volledig Scherm" ... enjoy!

http://www.dumpalink.com/media/1145695508/The_Chase

Silat
22-04-2006, 16:26
ik dacht even die boutfilm van Chalie Sheen.

joost
22-04-2006, 17:51
Echt een super filmpje!

kennis van mij is een f-16 piloot... woah wat lijkt het me mooi om een keer mee te vliegen of zelf zo`n ding te besturen!

Voor elke man een droom

Robert
22-04-2006, 18:19
vet filmpje cockie echt super

Christophe
24-04-2006, 12:53
Echt een super filmpje!

kennis van mij is een f-16 piloot... woah wat lijkt het me mooi om een keer mee te vliegen of zelf zo`n ding te besturen!

Voor elke man een droom

Inderdaad!!! Ik heb 4 jaar aan parachutespringen gedaan, en best wat mooie plaatjes van de aarde gezien, maar wat die straaljagerpiloten (bijv. in dit filmpje) allemaal te zien krijgen .... Wauw! Ik zit telkens op skivakantie ook een uurtje boven op een berg rond te kijken in verwondering!

Deuce
24-04-2006, 12:56
Echt een super filmpje!

kennis van mij is een f-16 piloot... woah wat lijkt het me mooi om een keer mee te vliegen of zelf zo`n ding te besturen!

Voor elke man een droom

Inderdaad!!! Ik heb 4 jaar aan parachutespringen gedaan, en best wat mooie plaatjes van de aarde gezien, maar wat die straaljagerpiloten (bijv. in dit filmpje) allemaal te zien krijgen .... Wauw! Ik zit telkens op skivakantie ook een uurtje boven op een berg rond te kijken in verwondering!

Nu begrijp ik waarom je van parachutspringen naar guards springen bent gegaan...zit gewoon in je :lol:

Jochem
24-04-2006, 16:32
Echt een super filmpje!

kennis van mij is een f-16 piloot... woah wat lijkt het me mooi om een keer mee te vliegen of zelf zo`n ding te besturen!

Voor elke man een droom

Inderdaad!!! Ik heb 4 jaar aan parachutespringen gedaan, en best wat mooie plaatjes van de aarde gezien, maar wat die straaljagerpiloten (bijv. in dit filmpje) allemaal te zien krijgen .... Wauw! Ik zit telkens op skivakantie ook een uurtje boven op een berg rond te kijken in verwondering!

probeer eens zweefvliegen, is tenminste te betalen.

Christophe
24-04-2006, 18:32
Echt een super filmpje!

kennis van mij is een f-16 piloot... woah wat lijkt het me mooi om een keer mee te vliegen of zelf zo`n ding te besturen!

Voor elke man een droom

Inderdaad!!! Ik heb 4 jaar aan parachutespringen gedaan, en best wat mooie plaatjes van de aarde gezien, maar wat die straaljagerpiloten (bijv. in dit filmpje) allemaal te zien krijgen .... Wauw! Ik zit telkens op skivakantie ook een uurtje boven op een berg rond te kijken in verwondering!

Nu begrijp ik waarom je van parachutspringen naar guards springen bent gegaan...zit gewoon in je :lol:

:lol: Hahaha ... good one!

joost
24-04-2006, 22:49
Echt een super filmpje!

kennis van mij is een f-16 piloot... woah wat lijkt het me mooi om een keer mee te vliegen of zelf zo`n ding te besturen!

Voor elke man een droom

Inderdaad!!! Ik heb 4 jaar aan parachutespringen gedaan, en best wat mooie plaatjes van de aarde gezien, maar wat die straaljagerpiloten (bijv. in dit filmpje) allemaal te zien krijgen .... Wauw! Ik zit telkens op skivakantie ook een uurtje boven op een berg rond te kijken in verwondering!

probeer eens zweefvliegen, is tenminste te betalen.

Veel gedaan... super.. maar dan moet je echt in de bergen zijn als je mooie uitzichten wilt hebben! hier in NL heb je het ook wel een keer gezien!
ik werd een keer gevlogen door een F-16 piloot.. hij maakte een looping met dat ding! woahh ik was helemaal Shockedd!

Hoe kom ik btw aan dat nummer wat erop gedraait word...
Madonna - don`t push me kan hem niet vinden :?

Jeru
24-04-2006, 23:01
Hoe kom ik btw aan dat nummer wat erop gedraait word...
Madonna - don`t push me kan hem niet vinden :?

Het is ook You push me :wink:
Het filmpje is idd vet!!!

joost
24-04-2006, 23:05
Hoe kom ik btw aan dat nummer wat erop gedraait word...
Madonna - don`t push me kan hem niet vinden :?

Het is ook You push me :wink:
Het filmpje idd vet!!!

ja dat bedoel ik ook :oops: haha daar had ik ook onder gezocht.. maar kon hem alsnog nie vinden :cry:

Arjan
24-04-2006, 23:15
super vet filmpje, geeft je echt een maf gevoel waar je een gozer voor moet zijn denk ik, liet het aan een chick zien en die zei: ja en?

Zo vrij als een vogel heerlijk, vooral als ze met zn 2en gaan vliegen daaro...

alleen die plek is wel mooi maar als het mis gaat ben je wel fucked!

Jeru
24-04-2006, 23:15
@ Joost
Binnen 10 minuten gezocht, gevonden, gedownload en geüpload :lol:
http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=0C5PN2QZOX4633F9CS3V4ERMVR

joost
24-04-2006, 23:26
@ Joost
Binnen 10 minuten gezocht, gevonden, gedownload en geüpload :lol:
http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=0C5PN2QZOX4633F9CS3V4ERMVR

Mijn dank is groot! lekker nummertje erbij! TOP! JERU


@ Arjan... ik heb hetzelfde gehad.. m`n zus zei ohh leuk (ongeintereseerd) verder niets... stel dozen die vrouwen! enigste hobby die ze hebben zijn zichzelf... (kleren, make-up etc)

Christophe
25-04-2006, 10:57
super vet filmpje, geeft je echt een maf gevoel waar je een gozer voor moet zijn denk ik, liet het aan een chick zien en die zei: ja en?

Hahaha, inderdaad, dat is ook mijn ervaring! Vrouwen ... zullen we ze ooit begrijpen?! Of beter: willen we ze begrijpen?! :wink:

TommySoprano
25-04-2006, 21:31
huh

TommySoprano
25-04-2006, 21:31
Duurt wel erg lang met laden, was dat bij iedereen? :?

Arjan
25-04-2006, 21:45
ja maar het filmpje is ook vrij groot he!