PDA

View Full Version : Roger Mayweather geschorst



Ronald
22-04-2006, 17:41
Roger Mayweather suspended, Floyd keeps Title

Update: The Nevada State Athletic Commission upheld Floyd Mayweather's win over Zab Judah last weekend, and he keeps his I.B.F. Title. Floyd Mayweather's $5 million purse has been released from suspension.

Roger Mayweather recieved a fine of $200,000 (his entire salary from his nephews purse). The elder Mayweather was also suspended for 1 year for his entrance into the ring before the end of round 10.

Zab Judah's purse has yet to be released. The commission is still considering disciplining Zab Judah for a rabbit punch to the back of Mayweather's head.

Wie de wedstrijd Floyd Mayweather Jr vs Zab Judah gezien heeft kan de brawl in de 10e ronde ook niet zijn ontgaan :) . Roger Mayweahter is dus nu geschorst en heeft een dikke boete gekregen. Prima wat mij betreft. Duidelijk statement dat je niet zomaar de ring in kunt lopen tijdens een partij (ook al heb je in principe gelijk).

Nu moet Zab Judah alleen nog een passende straf krijgen. Hij slaat Mayweather Jr gewoon gericht in z'n kruis en haalt daarna ook nog ff achterbaks van achteren uit als Roger Mayweather in de ring is.

Op het Multi Media Forum in deze (http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21137) topic is trouwens de hele partij te zien.

Virby
22-04-2006, 20:26
echt een foute actie van Judah, maar wat mayweather deed kan natuurlijk ook niet. Het had kunnen uitlopen op een nieuwe bowe-golata rel.

Ronald
22-04-2006, 22:53
Het had kunnen uitlopen op een nieuwe bowe-golata rel.
Damn, dat was nog eens een 'opstootje' :lol: .

Wheelie
23-04-2006, 17:42
Het had kunnen uitlopen op een nieuwe bowe-golata rel.
Damn, dat was nog eens een 'opstootje' :lol: .

posten aub

Ronald
23-04-2006, 20:09
posten aub
Helaas, ik heb nog ff zitten zoeken maar ik heb 'm niet meer.

Wheelie
23-04-2006, 20:19
posten aub
Helaas, ik heb nog ff zitten zoeken maar ik heb 'm niet meer.

blijf zoeken ;)

Anonymous
23-04-2006, 22:02
stelletje asos :lol: