PDA

View Full Version : Badr hari weer weg bij Tom Harink ;(



Anonymous
23-04-2006, 02:01
las dit net op kickbox.nl


Originally posted by Hakim Om te voorkomen dat er wederom verschillende verhalen de ronde gaan en dat er dus wilde roddels een eigen leven gaan leiden...wil ik het liever zelf vertellen en bevestigen.

Badr Hari heeft afgelopen woensdag na een probeer periode van 2 weken toch zich bedacht.

Badr heeft afscheid van zijn ex trainer Tom Harinck genomen. De reden laat ik maar buiten kijf, maar ik begreep vandaag tijdens een etentje met Badr dat hij terug is gekomen op zijn eerder genomen besluit om terug te keren naar Pancration.

Badr is al ruim een week bij Mike's Gym aan het trainen. Dit is geen nieuwe sportschool, want hier trainde hij al eerder. Hij heeft het hier naar zijn zin.

Nogmaals in overleg met Badr breng ik dit liever zelf naar buiten alvorens er vreemde verhalen opduiken.

Met sportieve groet,

Hakim

P.s.

Ik heb van de week ook vernomen dat Remi Bonjanski niet meer bij FFC Carbin Traint. Volgens mijn bronnen heeft Remi nog geen nieuwe sportschool gevonden maar zodra er wat bekend is, laat ik het jullie weten.

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11345

Ronald
23-04-2006, 08:21
Het stond hier vorige week al als gerucht gemeld (zie Badr weer naar andere school? (http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21112)). Badr lijkt niet echt te weten wat hij wil. Jammer. Lijkt me niet goed voor je ontwikkeling als je keer op keer een switch maakt. Vooral niet omdat er uit blijkt dat ie nog geen rust heeft tussen z'n oren.

Octavius
23-04-2006, 09:43
Remy ook niet echt zo te lezen. Dat voor zijn match tegen JLB.

Anonymous
23-04-2006, 09:43
Ik hoor van Thom harinck dat hij helemaal geen afscheid heeft genomen dus hij moet eens eerlijk zijn en de boel niet beduvelen.Mannaart is goed voor new zeeland en krijgt meteen een schop .Hij moet eens respect leren anders komt er echt niets terecht van hem.Harinck zit echt niet te wachten op zo een tiep.Hij heeft sympatieke vechters zat en met klasse.

Halfshot
23-04-2006, 10:50
Kunnen jullie Badr niet als reporter aanstellen?.
Want het doe mij denken aan een oude rubriek in de Fighting Spirit
"Fred traint mee"
Waar Fred Royers maandelijks bij een andere sportschool mee trainde en daar over een leuke repotage schreef
(Misschien wil Hammerkick wel een voorbeeld posten).

Voor Badr een legitieme reden om steeds van sportschool te veranderen

En voor ons lezers, een leuke rubriek er bij

Highline
23-04-2006, 11:55
Kunnen jullie Badr niet als reporter aanstellen?.
Want het doe mij denken aan een oude rubriek in de Fighting Spirit
"Fred traint mee"
Waar Fred Royers maandelijks bij een andere sportschool mee trainde en daar over een leuke repotage schreef
(Misschien wil Hammerkick wel een voorbeeld posten).


dat stond ook weleens in de action sports, leuk stuk was dat!

Anonymous
23-04-2006, 13:53
Als Bonjasky slim is gaat hij naar Johan Vos toe...
Ik vraag me ook af hoe Hoost zich voorbereidt op zijn match tegen Sapp.

Anonymous
23-04-2006, 14:14
:o Dit is walgelijk ik heb hem gisteren nog zien praten met de heer Harinck en de heer Damming dat is de krachttrainen van pancration ,en het leek normaal.Maar ja die Badr heeft vele gezichten het lijkt wel een kamelion verandert steeds van club kleuren jammer .Ik hoorde ook dat Remy bij hoopman traint het ia niet te geloven ,maar de wondere zijn de wereld niet uit

Anonymous
23-04-2006, 15:05
het wordt tijd voor professionalisering .

al dat gewandel van gym naar gym, met name badr. gewoon harde contracten ondertekenen met een vetgedrukt paragraaf:OPZEGGING/ CONTRACTBREUK. dit biedt bescherming voor zowel de vechter als de trainer. Een overeenkomst van opdracht is zo gemaakt of een overeenkomst op projectbasis.

waarom gaat remy niet bij harinck?

en een andere vraag:willen ze echt vechten of willen ze eerder aan het verwachtingpatroon voldoen?

Remy ik hoop het beste voor je.

Badr:" besef wat je hebt, besef wat je kan krijgen maar besef vooral wat je kwijtraakt zonder besef".

GILLYO HEEFT GESPROKEN :D

Anonymous
23-04-2006, 15:31
Misschien een goed idee laat Remy maar naar de heer T.Harinck gaan.

Anonymous
23-04-2006, 16:14
ik denk dat hij dat beter kan doen hoopman kan allen maar schelden

Anonymous
23-04-2006, 17:03
ik denk dat hij dat beter kan doen hoopman kan allen maar schelden

Je wilt dus zeggen dat Hoopman een slechte trainer is?

Anonymous
23-04-2006, 18:21
vind jij hem wel goed heeft hij wel eens zelf een vechter voortgebracht ik dacht het niet

Mike
23-04-2006, 18:24
sinds Badr Hari bij Simon Rutz heeft getekend ziijn er toch een boel gekke en foute dingen gebeurd met Badr en zijn ontwikkeling. Ik vraag me af of dat er nu weer mee te maken heeft.

het is nu echt een soap geworden , je leest meer over zijn activiteiten buiten de ring dan erin en dat is natuurlijk niet goed.

Ik hoop dat ie ooit zn oude vorm terugkrijgt en juiste beslissingen gaat nemen. Hij blijft namelijk een giga talent.

Dragon Tail
24-04-2006, 09:29
ik denk dat hij dat beter kan doen hoopman kan allen maar schelden

Je wilt dus zeggen dat Hoopman een slechte trainer is?

Van welke gym is Hoopman?

Anonymous
24-04-2006, 10:23
De reden dat Badr Hari weer vertrokken is is omdat dhr. Rutz Badr voor een keuze heeft gesteld: ,,Weg bij Harick of ik ben je manager niet meer''. De keuze voor Mike is dan ook meteen duidelijk, Mike is een It's Showtime Team trainer.

slechte zaak als dit zo is

kurvers
24-04-2006, 21:25
peter hoopman is de beste keuze voor remy.
remy en peter succes!!!!!!

Anonymous
25-04-2006, 09:53
De reden dat Badr Hari weer vertrokken is is omdat dhr. Rutz Badr voor een keuze heeft gesteld: ,,Weg bij Harick of ik ben je manager niet meer''. De keuze voor Mike is dan ook meteen duidelijk, Mike is een It's Showtime Team trainer.

slechte zaak als dit zo is

En ze hebben nog wel samen in de bak gezeten! :lol:

Anonymous
26-04-2006, 19:05
bard is en blijft een topper
zou het wel jammer vinden als die weer weg zou zijn

Anonymous
26-04-2006, 19:15
bard is en blijft een topper
zou het wel jammer vinden als die weer weg zou zijn


Ik denk voor badr is niemand beter voor hem als trainer Mousia Akhamrane de man die badr heel goed kent van af zijn 11 jaar heeft de jeud wedstrijden bij hem door gebracht,
maar dat moet mousid wel willen