PDA

View Full Version : Gala Amsterdam Jeremy Bleyd



Anonymous
23-04-2006, 09:48
Wat een topper die Jeremy voor de tweede keer wint hij weer in de A op K.O. van een pupil van Carbin.Ook Hesdy Olmberg die nieuwe zwaargewicht van Pancration top wordt een hele grote .Leuke wedstrijden maar de middag?avond duurde veel te lang van 14.00 uur tot middernacht

Anonymous
23-04-2006, 09:50
vond het ook een leuke gala kwa vechters maar waren weining mensen

Anonymous
23-04-2006, 10:59
Weet iemand de overige uitslagen?

Anonymous
23-04-2006, 14:20
zeer veel kwaliteit die jeramy ,en hesdy is nu het aanstormende zwaargewicht van pancration ,nog 2 of 3 jaartjes dan is hij de beste van nederland succes .Ook cerdrik Burgzorg deze jongen is ook erg goed hij had een heel goede tegenstander ik denk dat het geen c vechter was en vele met mij ,maar daarom is deze partij heel speciaal voor hem denk ik gr mussad

Ronny
23-04-2006, 14:58
guests must die!!

Anonymous
23-04-2006, 16:14
er waren zo weinig mensen omdat je een grote bedrag moest betalen, 35 euro wat d8 saban wel niet dat hij het in amsterdam arena gaf of zo :lol:

sportgroet,akram

Anonymous
23-04-2006, 16:17
saban kan allen maar bier drinken in de kantine

Anonymous
23-04-2006, 19:18
Wat een topper die Jeremy voor de tweede keer wint hij weer in de A op K.O. van een pupil van Carbin.Ook Hesdy Olmberg die nieuwe zwaargewicht van Pancration top wordt een hele grote .Leuke wedstrijden maar de middag?avond duurde veel te lang van 14.00 uur tot middernacht

zo jermy heeft effe goed laten zien dat ie melvin niet alleen op ze ballen eruit kan halen
gruwelijke partij jermy ga zo door ouwe
pancration rules

Anonymous
23-04-2006, 20:27
mooi partij van die jeremy wat kan hij stoten jongen

Rico 64
24-04-2006, 00:08
die 2 jongens van Pancratrion doen het leuk,maar vind dat Hesdy
meer agressie en knie en stootkracht moet gebruiken hij heeft er immers wel zijn fysiek voor.Trouwens guest hoe groeien de rozen?

Anonymous
24-04-2006, 08:10
goed gedaan jeremy je draait goed houden zo

Anonymous
25-04-2006, 11:23
als je zo goed vecht als Jeremy doen we dat zeker.Maar ja hij verdient het ook!

Halfshot
25-04-2006, 12:04
Lijk me een briljant idee.
Een topic openen, voor elke goede vechter die weer eens gewonnen heeft.

En dan ook niet alleen van Pancration, maar gewoon elke vechter.
Ongeacht a/b/c/ klasse

Anonymous
25-04-2006, 12:25
met alle respect voor Melvin van Leeuwarden. Hij staat er nou eenmaal om bekend dat hij snel opgeeft ookal is het een goede vechter. Ik vind het geen vette overwinning voor Jeremy Bleyd sorry...

Halfshot
25-04-2006, 12:28
Lijk me een briljant idee.
Een topic openen, voor elke goede vechter die weer eens gewonnen heeft.

En dan ook niet alleen van Pancration, maar gewoon elke vechter.
Ongeacht a/b/c/ klasse

ik vind dat je nu wel heel makkelijk over de nieuwelingen heenstapt
Ja maar er moet ergens een grens getrokken worden.
Als we n, jeugd en veteranen ook doen, dan zie je zometeen de bomen door het bos niet meer hier op het forum.

Anonymous
25-04-2006, 14:15
Voor A klasse is het wel leuk om de gevechten te noteren.Dit was ook interesant aangezien Melvin een revanche partij kreeg .Maar helaas voor de tweede keer het onderspit moest delven.Het volgende gevecht is het tournooi met 8 a klasses tot 74 kg bij Joop Ubeda.Ook daar vechten beidde jongens aan mee.En de belangstelling voor deze jongens is juist goed of moet je alleen maar over Sem Schilt praten.

Anonymous
25-04-2006, 15:50
met alle respect voor Melvin van Leeuwarden. Hij staat er nou eenmaal om bekend dat hij snel opgeeft ookal is het een goede vechter. Ik vind het geen vette overwinning voor Jeremy Bleyd sorry...

jij heb vast tegen hem gevochten dat je het zo goed weet toch?
weer zo een gare hater
een overwinning op opgave in de A is gewoon een vette overwinning.
maar ja jij zal het wel weten zogenaamd

Anonymous
25-04-2006, 15:51
Voor A klasse is het wel leuk om de gevechten te noteren.Dit was ook interesant aangezien Melvin een revanche partij kreeg .Maar helaas voor de tweede keer het onderspit moest delven.Het volgende gevecht is het tournooi met 8 a klasses tot 74 kg bij Joop Ubeda.Ook daar vechten beidde jongens aan mee.En de belangstelling voor deze jongens is juist goed of moet je alleen maar over Sem Schilt praten.

precies

Anonymous
25-04-2006, 16:15
voor wat haten? ik geef gewoon mijn mening. Waarschijnlijk ben jij een hater dat je het zo opvat, maare maakt niks uit... Laten we rustig op 3 of 4 juni wachten? dan zullen we zien wat mensen in hun mars hebben.



met alle respect voor Melvin van Leeuwarden. Hij staat er nou eenmaal om bekend dat hij snel opgeeft ookal is het een goede vechter. Ik vind het geen vette overwinning voor Jeremy Bleyd sorry...

jij heb vast tegen hem gevochten dat je het zo goed weet toch?
weer zo een gare hater
een overwinning op opgave in de A is gewoon een vette overwinning.
maar ja jij zal het wel weten zogenaamd

Anonymous
25-04-2006, 17:31
Als trainingsmaat van Melvin wilde ik even melden dat de reden van opgave door Melvin lag in een probleem aan zijn luchtwegen. Op het beeldmateriaal is ook geen dusdanige actie te zien van Jeremy welke Melvin in de problemen heeft gebracht, ofwel een actie waardoor hij heeft moeten stoppen. Desalniettemin Jeremy heeft gewonnen.

Anonymous
25-04-2006, 17:44
Als trainingsmaat van Melvin wilde ik even melden dat de reden van opgave door Melvin lag in een probleem aan zijn luchtwegen. Op het beeldmateriaal is ook geen dusdanige actie te zien van Jeremy welke Melvin in de problemen heeft gebracht, ofwel een actie waardoor hij heeft moeten stoppen. Desalniettemin Jeremy heeft gewonnen.ja hij heeft ook een paar flinke lever stoten gekregen vandaar dat hij last had van zijn lucht wegen er zijn altijd smoesjes bij somige vechters als ze zijn verslagen moeten ze niet de ring in gaan

Anonymous
25-04-2006, 17:51
Als trainingsmaat van Melvin wilde ik even melden dat de reden van opgave door Melvin lag in een probleem aan zijn luchtwegen. Op het beeldmateriaal is ook geen dusdanige actie te zien van Jeremy welke Melvin in de problemen heeft gebracht, ofwel een actie waardoor hij heeft moeten stoppen. Desalniettemin Jeremy heeft gewonnen.

hahahahahhhhhaaahahahahahahaha
sjonge jonge wat een bullshit is dit zeg
vorige keer ze ballen en nu ze luchtwegen wat een gelul
moet ie harder trainen krijgt ie meer conditie
maar alsjeblieft hou op met die bullshit hoor met luchtwegen enzo
hij had gewoon totaal geen zin meer nadat ie voelde dat jermy van een heel ander caliber is dan hij want hij werd gewoon de hele ring door geslagen

Anonymous
26-04-2006, 16:41
Waarom vecht ie dan steeds 2 x aan zijn luchtwegen tegen Jeremey.Ik weet wel dat Bleyd hooikoorts heeft maar ja zo lopen deze dingen.

Anonymous
27-04-2006, 00:39
Ik heb van Leeuwarden gezien tegen Bacuna en vond dat een super saaie partij. Met als winnaar Bacuna.

Anonymous
27-04-2006, 12:29
Ik heb van Leeuwarden gezien tegen Bacuna en vond dat een super saaie partij. Met als winnaar Bacuna. Jeremy Blijd sloeg bacuna in de b-klasse knock out