View Full Version : Problemen met mn mob (orange)
Ik heb sinds 3 dagen geleden een nw mobiel gekregen van orange.
Omdat het smart abon. eraf gaat wordt het omgezet naar orange free. Maar ik heb nummerbehoudt en mn nw abonnement zou officieel binnen 24 uur worden omgezet dus dat ik weer kan bellen.
Maar ben nu al meer dan 2 dagen onbereikbaar verdomme.
iemand nog meer dit probleem gehad? Of suggesties wat er mis kan zijn?
OSU
idd vervelend want ik kan mn collega's zo niet bereiken en dat is wel handig als je in de beveiliging zit nu..
waardeloos dit
Ik heb sinds 3 dagen geleden een nw mobiel gekregen van orange.
Omdat het smart abon. eraf gaat wordt het omgezet naar orange free. Maar ik heb nummerbehoudt en mn nw abonnement zou officieel binnen 24 uur worden omgezet dus dat ik weer kan bellen.
Maar ben nu al meer dan 2 dagen onbereikbaar verdomme.
iemand nog meer dit probleem gehad? Of suggesties wat er mis kan zijn?
OSU
vreemd
ik heb zeer goede ervaringen met orange als provider
heb je wel je nieuwe simkaart binnen?
en zo ja hebben ze die dan nog niet geactiveerd? Het kan zijn dat je je tel uit moet zetten want ze kunnen de sim niet activeren als je toestel aanstaat.
ik zou ze bellen ( met een andere telefoon :lol: ) en eisen dat ze je activeren. orange is nu bereikbaar via hun klantenservice.
sprak ze net nog over mn spv , die deed ook lastig en ze hielpen me direct.
thnx zal het eens proberen
kutzooi hij geeft gew aan dat mn nr niet bestaat:S
daarom kan ik de klantenservice ook niet bereiken
je kunt in het menu ook geen nummer invoeren
dan verbinden ze je gewoon door
gewoon # of 0 blijven toetsen en je krijgt een medewerker aan de lijn. die kan je dan verder helpen
gewoon # of 0 blijven toetsen en je krijgt een medewerker aan de lijn. die kan je dan verder helpen
Ja heb net iemand aan de lijn gehad.
Blijkt dat meerdere mensen nu dit probleem hebben, nu moet ik morgen naar een 0800 nr bellen, die over die abonnementen gaan hopelijk dat het dan goed komt.
idg bedankt voor je hulp
OSU
Ja heb net iemand aan de lijn gehad.
Blijkt dat meerdere mensen nu dit probleem hebben, nu moet ik morgen naar een 0800 nr bellen, die over die abonnementen gaan hopelijk dat het dan goed komt.
idg bedankt voor je hulp
OSU
graag gedaan