PDA

View Full Version : Kickboksgala loopt uit op debacle



Anonymous
24-04-2006, 00:00
Kickboksgala loopt uit op debacle

23-4-2006 Een benefiet kickboksgala voor de 15-jarige Sofyan is op een financieel debacle uitgelopen.
Sofyan raakte eind vorig jaar zwaar gewond bij een brand. Daarbij kwam zijn beste vriend om het leven. Omdat hij geen afscheid van hem heeft kunnen nemen, besloot zijn kickboks-trainer een benefiet voor hem te organiseren. Met dat geld kon hij naar Marokko om het graf van zijn vriend te bezoeken.
Maar het gala liep uit op een flop. Er waren tientallen partijen en een optreden van Raymzter, maar er waren zo weinig toeschouwers dat de organisatie een verlies heeft gedraaid van 10.000 euro

redjuh
24-04-2006, 00:07
das lullig... minstens 500 kaarten te weinig verkocht dus...
slechte publiciteit wellicht. hier is het niet genoemd iig.

Anonymous
24-04-2006, 00:07
Welk gala spreek je nu over?

Deuce
24-04-2006, 00:53
10.000 euro.....pfff nou dat is wel een groter gala dan alleen wat amateurs etc. Vaag dat we er niks over gehoord hebben dan..

10.000 euro verlies..........neem aan dat er sponsoren waren, enkele toeschouwers....ppfff fikse dobber...

Octavius
24-04-2006, 01:11
tja 35E inkom voor 46 partijen te kijken.

Mike
24-04-2006, 01:14
ik heb er niks van zien hangen in de stad
ik heb niks over gelezen op aan vechten gerelateerde sites

klinkt als slechte marketing

wel erg jammer en zuur voor die jongen en de organisatie

wat ik niet begrijp , dit hele gala was om geld op te halen voor die jongen zodat hij t graf van zn overleden vriend kon bezoeken in marrocco.

je zit toch voor hoogstens 300 euro in een vliegtuig op weg naar Marrocco? Konden ze niet met de pet rond in de sportschool ofzo? Zoveel geld kan een vliegticket en hotel voor paar nachten toch nit kosten

Mike
24-04-2006, 01:15
weet je wat helemaal zuur is , eerst hebben ze 0,0 exposure in de media. En nu t mislukt is komt At5, tvNH en mixfight ( :wink: ) wel meteen met berichtgeving in de media

Anonymous
24-04-2006, 11:11
Kickboksgala loopt uit op debacle

23-4-2006 Een benefiet kickboksgala voor de 15-jarige Sofyan is op een financieel debacle uitgelopen.
Sofyan raakte eind vorig jaar zwaar gewond bij een brand. Daarbij kwam zijn beste vriend om het leven. Omdat hij geen afscheid van hem heeft kunnen nemen, besloot zijn kickboks-trainer een benefiet voor hem te organiseren. Met dat geld kon hij naar Marokko om het graf van zijn vriend te bezoeken.
Maar het gala liep uit op een flop. Er waren tientallen partijen en een optreden van Raymzter, maar er waren zo weinig toeschouwers dat de organisatie een verlies heeft gedraaid van 10.000 euro

Hoe kan een gala wat nooit en te never 10.000 euro gekost kan hebben 10.000 verlies draaien? Wel mooi rond bedrag...

Zijn kickbokstrainer was overigens Saban.

Anonymous
24-04-2006, 11:20
Nou ik geloof die 10.00 euro wel,er waren optredens van Raymzter,THC en nog een of andere R en B groep..er waren een aantal A partijen,B partijen etc.
Als er 80 betalende toeschouwers zijn geweest is het veel.
Ik begrijp inderdaad die hele opzet ook niet,maar nu hoor ik dat het gala bestemd was voor een reis naar marokko om een graf te bezoeken,eerder hoorde ik dat het ging om uit te voeren operaties etc.
Slechte publiciteit was het zeker,35 euro is ook veel geld en de matchmaking was onduidelijk,Tobias Eijgelshoven zou bv eerst tegen Mourad Tyarti staan,daarna werd het Reduan Eddady,vervolgens Mosab Amrani en ook Youssouf Aknenni is geopperd,er was echter helemaal; geen tegenstander.
De partij Hassan El Hamzaoui-Youssouf Aknennin vond ook niet plaats etc.
Een domper voor Saban dus,en dat gun ik hem zeker niet maar het is er wel 1 die vooraf in te schatten was.

Anonymous
24-04-2006, 14:16
De rappers traden belangenloos op de zaal was mede gesponserd.Alle vip plaatsen 1500 euro waren verkocht.Vreemd dat hij nog 10.000 gulden verliest.Een beetje rekenen zie je dat het totaal niet klopt.

Mighty Me
24-04-2006, 15:00
Dit is heel erg zuur

Marco
24-04-2006, 15:56
heel apart......

Ton
24-04-2006, 16:01
Lekker geloofwaardig allemaal....

NormaR
24-04-2006, 16:14
Ondanks het feit dat er een aantal Vos Gym vechters op de line-up stonden en het gala in A'dam werd gehouden vond ik €35 gewoon te duur voor een gala met veel jeugd, nieuwelingen en C-klasse partijen. Ik was blijkbaar dus niet de enige. Het laatste liefdadigheidsgala van Dodi bracht meer dan €4000 op. Hij vroeg €25 en de partijen waren voor het grootste gedeelte ook nieuwelingen en C-klasse. Hij heeft ook amper reclame gemaakt maar hij had heel veel damespartijen op de line-up en de dames nemen blijkbaar de hele familie en alle vrienden mee :D . Ik hoorde van Dodi dat er iets van 350 mensen op af waren gekomen. Bij hem waren de plaatsen van €45 ook nauwelijks verkocht. Blijkbaar is €25 de grens voor dit soort gala's.

Anonymous
24-04-2006, 16:46
ik denk zeker dat tie gala verliest heeft gedraait

jullie vergeten veel dingen mensen sporthal gehuurt ring, bond vechters ??/ posters ,,

Deuce
24-04-2006, 17:05
Bond Max 1000,-
Lokatie 500
Muziek 2000,- (dan heb je t echt ubergoed, zal wel niet gebeurd zijn dus hou het maar op 1000 max)
PR, 500 (wat schijnbaar niet is uitgegeven)
Vechters...tja..2000 euro?
Ring 500

6500 euro...heb je een behoorlijk gala....

Dan gaan daar idd nog de vips vanaf....sponsoring etc...

Beetje wazig verhaal maar..... :?

Strange Cutbean
24-04-2006, 17:24
ik denk zeker dat tie gala verliest heeft gedraait

jullie vergeten veel dingen mensen sporthal gehuurt ring, bond vechters ??/ posters ,,

Je denkt het of je weet het zeker. :wink:

Dragon Tail
24-04-2006, 17:26
ik denk zeker dat tie gala verliest heeft gedraait

jullie vergeten veel dingen mensen sporthal gehuurt ring, bond vechters ??/ posters ,,

Je denkt het of je weet het zeker. :wink:

Welke posters dan?
Ook op internet?

Anonymous
24-04-2006, 18:25
Bond Max 1000,-
Lokatie 500
Muziek 2000,- (dan heb je t echt ubergoed, zal wel niet gebeurd zijn dus hou het maar op 1000 max)
PR, 500 (wat schijnbaar niet is uitgegeven)
Vechters...tja..2000 euro?
Ring 500

6500 euro...heb je een behoorlijk gala....

Dan gaan daar idd nog de vips vanaf....sponsoring etc...

Beetje wazig verhaal maar..... :?

kosten kunnen verschikkelijk hoog zijn bij de huur van een sporthal, verschilt per sporthal, soms moet er een vloer gehuurd worden, ter bescherming, een noodagegraat, dranghekken enz.
de sporthal kan een grote kostenpost zijn! dan red je het echt niet met 500 euro!

Anonymous
24-04-2006, 18:27
Bond Max 1000,-
Lokatie 500
Muziek 2000,- (dan heb je t echt ubergoed, zal wel niet gebeurd zijn dus hou het maar op 1000 max)
PR, 500 (wat schijnbaar niet is uitgegeven)
Vechters...tja..2000 euro?
Ring 500

6500 euro...heb je een behoorlijk gala....

Dan gaan daar idd nog de vips vanaf....sponsoring etc...

Beetje wazig verhaal maar..... :?
bekers, beveiliging, kaarten, flyers, posters, beschermvloer, verlichting etc. etc.
Met 6.500 red je het echt niet!

Deuce
24-04-2006, 18:29
Laat t gala 10.000 kosten dan.......

Als alle vips zijn verkocht? De hal gesponsord is? Wat is er gesubsponsord? Hoofdsponsor?

En laat dat van die flyers en posters maar weg :lol:

Anonymous
24-04-2006, 18:42
Laat t gala 10.000 kosten dan.......

Als alle vips zijn verkocht? De hal gesponsord is? Wat is er gesubsponsord? Hoofdsponsor?

En laat dat van die flyers en posters maar weg :lol:
oke dan... :wink:
als er VIPS waren, heb je een bron van inkomsten (aanzienlijk), en als je ook nog sponsoren hebt............. tja... :roll:

Anonymous
24-04-2006, 18:44
Bond Max 1000,-
Lokatie 500
Muziek 2000,- (dan heb je t echt ubergoed, zal wel niet gebeurd zijn dus hou het maar op 1000 max)
PR, 500 (wat schijnbaar niet is uitgegeven)
Vechters...tja..2000 euro?
Ring 500

6500 euro...heb je een behoorlijk gala....

Dan gaan daar idd nog de vips vanaf....sponsoring etc...

Beetje wazig verhaal maar..... :?

2000 euro lijkt me sterk.er waren toch wel wat A en B partijen,5000 lijkt me eerder.

Anonymous
24-04-2006, 18:45
En muziek was ook goed.
2000 euro voor de vechters,ik weet niet waar jij A en B partijen voor kan halen voor die prijs hoor maar ik denk dat Clyde Petres alleen dat al als gage beurt.

Deuce
24-04-2006, 18:54
Door de goede PR van dit gala weet ik ook niet wie er op het programma stonden....maar zoals het eruit ziet leek het me voor de hand liggend dat er wat minder dure a en b vechters waren.

Nou goed, tis en blijft zonde...jammer dat het niet gelukt is..maargoed..je hebt t zelf in de hand!

next time better!

Ronald
24-04-2006, 19:39
Het laatste liefdadigheidsgala van Dodi bracht meer dan €4000 op. Hij vroeg €25 en de partijen waren voor het grootste gedeelte ook nieuwelingen en C-klasse. Hij heeft ook amper reclame gemaakt maar hij had heel veel damespartijen op de line-up en de dames nemen blijkbaar de hele familie en alle vrienden mee :D . Ik hoorde van Dodi dat er iets van 350 mensen op af waren gekomen. Bij hem waren de plaatsen van €45 ook nauwelijks verkocht. Blijkbaar is €25 de grens voor dit soort gala's.
Yep, dat denk ik ook. En dan hoop ik ook nog dat het in de voorverkoop goedkoper is dan die 25 euro.

Wat reclame betreft, Dodi heeft toch aardig wat 'reclame' gemaakt. Reclame tussen haakjes omdat het niet écht reclame maken is maar publiciteit zoeken. Dat doet ie gewoon goed.
Dat heeft de promotor van het gala waar het nu over gaat niet gedaan. Als je een gala organiseert en er is helemaal niets over te vinden op het Internet/de fora, dan heb je het naar mijn idee niet goed gedaan.

Nolimit
24-04-2006, 22:03
Originally posted by IBOBO Kom Op nou .. het kan mij helemaal niet schelen all was het 100 euro het ging mij om het feit dat het voor 2 jongens georganiseerd werd .. verbrand zijn is niet zomaar iets .. en het ging de organisator ook niet om de tickets voor soefien .. want dat is nu all in orde .. hij gaat met paar vrienden naar marocco om hun vriend walid te bezoeken bij zijn graf dus ik snap echt niet hoe jullie nog kunnen praten over het prijsje wat eraan hangt .. het gaat om 2 jongenS Waarvan 1tje overleden kom op nou dan denk je toch niet aan het prijs .. ik snap het ook wel van jullie kant .. maar je moet je ook eens kunnen voorstellen voordezelfde geld was het iemand in jou familie of een hele goeie vriend van je ..

De schuld ligt ook aan de gemeente zoals ik gehoord heb ..
De organisator wou die gala all heel lang in sporthall de weren houden alleen hij kreeg geen toestemming van de gemeente of van de raadsleden .. waardoor hij dagen heeft gehad dat hij heeft geslapen .. en pas laatste week kreeg hij toestemming ervoor en in die week twijfelde de organisator nog om het gala doortezetten en heeft het alsnog gedaan en binnen een week heeft tog nog posters en alles laten maken en op heel weinig plekken gepromoot .. dus kan het wel snappen dat hij in weinig winst heeft gemaakt

dit heb ik van kickbox.nl gebruiker IBOBO is het neefje van de organisator, hij geeft hier dus toch toe dat er wel winst is gemaakt of lees ik het verkeerd!

DK
24-04-2006, 22:51
waardoor hij dagen heeft gehad dat hij heeft geslapen

als de promotor dagen ligt te slapen dan gebeurt er natuurlijk weinig 8-)

dietrik
25-04-2006, 00:19
Weinig winst is toch echt winst, maak ik op uit dit bijna onleesbare epistel.

Anonymous
25-04-2006, 14:58
sorry vond 35 euro ook veels te duur. Voor zulke bedragen zit ik liever in de Rai of in Almere... pfff

dontmindme
25-04-2006, 15:06
wat ik me afvraag is hoeveel het kost om naar marokko te gaan
en of het wel noodzakelijk was om een gala neer te zetten om het bedrag bij elkaar te krijgen, wil niks af doen aan de bedoeling van de promoter maar r zijn toch wel andere manieren om het geld bij elkaar te krijgen ?

Anonymous
26-04-2006, 18:33
voorlopig hebben de vechters nog geen geld gehad.Stijlloos om dit te flikken.