PDA

View Full Version : Fedor dit jaar toch nog aan het werk.



kay1990
26-04-2006, 09:48
Heb geruchten gehoord dat Fedor naar alle waarschijnlijkheid in september tijdens de finale van de grandprix een superfight levert.
Ik weet dat het management van Fedor bij Ab Echteld ligt kan hij hier mischien op reageren?
Heb ook gehoord dat er meegereisd kan worden naar de grandprix gaat dit in georganiseerd verband?
Vecht Alexander ook weer 12 novemver in ahoy en zo ja tegen wie?

Mike
26-04-2006, 13:49
Heb geruchten gehoord dat Fedor naar alle waarschijnlijkheid in september tijdens de finale van de grandprix een superfight levert.
Ik weet dat het management van Fedor bij Ab Echteld ligt kan hij hier mischien op reageren?
Heb ook gehoord dat er meegereisd kan worden naar de grandprix gaat dit in georganiseerd verband?
Vecht Alexander ook weer 12 novemver in ahoy en zo ja tegen wie?

waarom zit de HW kampioen niet in het OWGP toernooi eigenlijk? Dat heb ik ff gemist , heeft die een ernstige blessure?

Silat
26-04-2006, 14:04
Ja kunnen ze de boel niet uitstellen??

of mag de winnaar van de GP dan met Shockwave tegen Fedor...

Mike
26-04-2006, 14:14
of mag de winnaar van de GP dan met Shockwave tegen Fedor...

Dat lijkt me wel een goede oplossing!

ICON
26-04-2006, 14:18
ik vind sowieso dat de kampioen niet mee mag doen. en zoals silat zegt de winnaar van de GP tegen de kampioen om de belt op NYE.

maakt het veel spannender allemaal

Judas
26-04-2006, 14:36
Heb geruchten gehoord dat Fedor naar alle waarschijnlijkheid in september tijdens de finale van de grandprix een superfight levert.
Ik weet dat het management van Fedor bij Ab Echteld ligt kan hij hier mischien op reageren?
Heb ook gehoord dat er meegereisd kan worden naar de grandprix gaat dit in georganiseerd verband?
Vecht Alexander ook weer 12 novemver in ahoy en zo ja tegen wie?

waarom zit de HW kampioen niet in het OWGP toernooi eigenlijk? Dat heb ik ff gemist , heeft die een ernstige blessure?

Hij had een niet al te gunstige breuk in zijn duim. Daar is hij aan geopereerd, maar dat kost veel tijd om te helen(ze hebben er geloof ik ook metalen dingen in gezet).

Anonymous
26-04-2006, 14:40
lijkt me niet slim met zijn duim, maar ja, money talks!

Deuce
26-04-2006, 14:40
[quote=Mike]

Hij had een niet al te gunstige breuk in zijn duim. Daar is hij aan geopereerd, maar dat kost veel tijd om te helen(ze hebben er geloof ik ook metalen dingen in gezet).

Daar kun je als tegenstander blij mee zijn.... :lol:

Chico
27-04-2006, 14:24
die hele gp is niet spannend als fedor meedoet... nu wordt het nog leuk... :lol:

the white buffalo
27-04-2006, 21:51
die hele gp is niet spannend als fedor meedoet... nu wordt het nog leuk... :lol:
hahahah dat klopt wel ja...