PDA

View Full Version : sem schilt niet in arena!!



Anonymous
26-04-2006, 16:00
uit zeer betrouwbare brom heb ik vernomen dat sem niet zal vechten 13 mei in de arena.

hij vecht in las vegas en naar schijnt ook in korea 3 juni dus arena zit er niet in!!

Ralph
26-04-2006, 16:02
Was natuurlijk wel te verwachten dat er op het laatste moment nog vechters zouden afvallen. Ikzelf verwacht eigenlijk ook niet dat Hoost, LeBanner en Sapp meedoen, maar we wachten rustig af.

The Bulldog
26-04-2006, 16:03
HMMMM ben benieuwd wie Lloyd dan tegenover zich krijgt. :cry:

p diddy
26-04-2006, 16:16
kom op nou mannen er blijven hopelijk wel genoeg goeie partijen over!!! :? :roll:

Anonymous
26-04-2006, 16:18
en wat ik dan niet snap.... ze weten dit al hoelang de vechters dat ze in de arena zouden uitkomen.. niet dat ik hier direct op reageer omdat dit natuurlijk nog niet zeker is maar in het algemeen.
Verkoopt kaartjes, tuurlijk maar is dat dan niet iets als vals adverteren ofzo?
Ik hoop dat de oorspronkelijke lineup doorgaat!

Anonymous
26-04-2006, 16:35
Hij wilt gewoon niet afgaan tegen Lloyd! Zijn management is blijkbaar bang dat die het zal afleggen tegen de heer van Dams..

phranq
26-04-2006, 16:36
Er is maar 1 betrouwbare bron en dat is Simon Rutz.... Post van een guest zou ik niet al te serieus nemen....

Ton
26-04-2006, 17:04
Ik zou het echt zwaar FUCKED UP vinden als er nu echt op het aller aller laatste moment wéér vechters afvallen!!!!! :evil: :evil:

Ralph
26-04-2006, 17:08
Tja, zo gaat het nu eenmaal bij grote gala's in Nederland de afgelopen jaren.

flip
26-04-2006, 17:11
uit zeer betrouwbare brom heb ik vernomen dat sem niet zal vechten 13 mei in de arena.

hij vecht in las vegas en naar schijnt ook in korea 3 juni dus arena zit er niet in!!

En wie is jouw betrouwbare bron?
Simon Rutz zelf, of Sem misschien.....
Gasten kunnen zo heerlijk voor roddels zorgen.
Als je wat te melden hebt doe het dan met de bron erbij. komt wel zo geloofwaardig over.

marcelt
26-04-2006, 17:12
Sem is een goede vechter, maar ik vind het helemaal geen attractieve vechter dus ik vind het niet erg!

Vervanger Karaev of Feitosa? :lol:

Ton
26-04-2006, 17:14
Gvd als Semmy een contract heeft getekend bij Simon Rutz om te vechten in de Arena (wat ik iig aanneem...) Dan kun je toch geen twee of drie weken van te voren ook nog vechten tegen een andere K1 vechter!?!?! Is dat nu te wijten aan mis-management of puur iemand dood maken met een blije vogel om op deze manier de Arena vol te krijgen...


Uiteraard hoop ik dat erg geen hol van klopt wat deze guest zegt, maar dat zal wel weer valse hoop zijn! Tyvis zooi!!!!!

dtgerald
26-04-2006, 17:15
Was natuurlijk wel te verwachten dat er op het laatste moment nog vechters zouden afvallen. Ikzelf verwacht eigenlijk ook niet dat Hoost, LeBanner en Sapp meedoen, maar we wachten rustig af.Ik had een mail naar Jeromme gestuurd via zijn site.Ik kreeg een mail terug met de tekst* the match against Remy will be a war*.

phranq
26-04-2006, 17:17
Schilt staat nog gewoon in de lineup, tjek:

http://www.simonrutzpromotions.nl/nl/l_nieuws.html?action=more&n_id=36
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/b06_0513.htm

Ralph
26-04-2006, 17:36
Ik hoop ook echt dat ze allemaal nog komen knokken, maar bij de laatste paar grote gala's zijn altijd de grootste publiektrekkers afgevallen. Dus als ze nu wel komen is dat mooi meegenomen, maar veel vertrouwen erin heb ik niet.

phranq
26-04-2006, 17:41
Het is ook vrij normaal dat er vechters af vallen, je hebt wel te maken met een blessure gevoelige sport lijkt me..

bryan
26-04-2006, 17:50
ik verwacht zelf dat

remy, schilt, hoost, sapp en dekker niet vechten....

en dan dan een paar gasten vanuit het toernooi er voor in de plaats komen en dat daar weer voor in de plaats een paar rukkers...

maar ik ben misschien wel heel negatief maar ben eerlijk gezegd niet anders gewend in nederland de laatste tijd..

phranq
26-04-2006, 17:55
ik verwacht zelf dat

remy, schilt, hoost, sapp en dekker niet vechten....

en dan dan een paar gasten vanuit het toernooi er voor in de plaats komen en dat daar weer voor in de plaats een paar rukkers...

maar ik ben misschien wel heel negatief maar ben eerlijk gezegd niet anders gewend in nederland de laatste tijd..

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

appelsap
26-04-2006, 18:00
Het is ook vrij normaal dat er vechters af vallen, je hebt wel te maken met een blessure gevoelige sport lijkt me..

Daarom moet je ook niet 2 weken daarvoor ergens anders vechten.........

mama
26-04-2006, 18:12
uit zeer betrouwbare brom heb ik vernomen dat sem niet zal vechten 13 mei in de arena.

hij vecht in las vegas en naar schijnt ook in korea 3 juni dus arena zit er niet in!!

Oh je bron is Musashi die weet nu al dat ie Sem Schilt gaat blesseren.
Sem vecht gewoon in de arene 13 mei. Of hij moet nu zwaar ko gaan of geblesseerd raken.
Hij heeft een contract bij alle 2 dus hij moet gewoon bij alle 2 vechten.

Highline
26-04-2006, 19:50
ik verwacht zelf dat

remy, schilt, hoost, sapp en dekker niet vechten....

en dan dan een paar gasten vanuit het toernooi er voor in de plaats komen en dat daar weer voor in de plaats een paar rukkers...

maar ik ben misschien wel heel negatief maar ben eerlijk gezegd niet anders gewend in nederland de laatste tijd..

dekkers vecht voor 99 % (onder die ene % kans dat ie niet vecht moet wel iets heel ernstigs gebeuren)

Let maar op dat hij er staat :twisted:

Anonymous
26-04-2006, 20:01
het zou me weer niks verbazen als er weer
een paar niet komen koop je kaarten voor zulke topvechters
komen ze weer niet had dit al aan zien komen maar ja
en blijven altijd wel mooie partijen over

Octavius
26-04-2006, 20:28
JLB is er gewoon de 13e.

Anonymous
26-04-2006, 20:31
gwoon business hea mooi line-up uitverkocht en dan afvallers bekend maken ...!! :twisted:

maarjah dan weten de mensen wel wat ze volgend jaar te wachten staat ..!! :!:

mama
26-04-2006, 20:34
tuurlijk Gast.
blijf jij toch lekker thuis.

Anonymous
26-04-2006, 21:01
jullie zeggen allemaal wel mooi dat sem een ontract heeft met it's showtime voor 13 mei maar ik kan jullie verzekeren dat dit niet het geval is maar goed wacht maar af en dan zien jullie het zelf wel

Carmen
26-04-2006, 22:57
jullie zeggen allemaal wel mooi dat sem een ontract heeft met it's showtime voor 13 mei maar ik kan jullie verzekeren dat dit niet het geval is maar goed wacht maar af en dan zien jullie het zelf wel

Afz????????? dan ben je misschien iets geloofwaardiger.

Ik hoop dat Jerome er is :D en Sem wil ik ook wel eens in het echt zien. Net zoals Ramon dusz niet zo negatief aub...

Anonymous
26-04-2006, 23:42
nou we zullen zien :wink:

Highline
26-04-2006, 23:58
waardeloze topic begint dit te worden. zolang simon of sem of een van zijn trainers of harryG (als dat de goede is;) ) niet zeggen dat sem niet vecht dan geloof ik nog steeds dat hij er staat.

zeker zelf geen kaartje kunnen bemachtigen voor de arena?

Highline
27-04-2006, 00:00
ik bedoelde natuurlijk Hpower

harryg
27-04-2006, 01:20
.

harryg
27-04-2006, 01:20
Ik ga ervan uit dat Sem er is in de Arena :wink:

Anonymous
27-04-2006, 09:43
Is toch gewoon een officieel K-1 tournooi ??
Sem staat toch onder contract bij de K-1??
Moet je bij je baas ook niet flikken, zonder afmelden niet op je werk verschijnen.........
Ik zeg dat hij er gewoon is op 13 mei.

Anonymous
27-04-2006, 09:58
als ie maar niet gaat bowlen....... :lol:

payap
27-04-2006, 11:16
uit zeer betrouwbare bronnen heb ik ook wat vernomen over 13 mei !

En wel dat Yodsaenklai Fairtex en Kaew Fairtex (beide wereldkampioen WBC muaythai) in de Arena zullen vechten.

bron :

http://www.chokemuay.com/forums/index.php?showtopic=63


Today I go to Petyindee promotion campany.Mr.Virat Vachiraratanawong talk Yodsanklai and Kaew Fairtex next time fight in Holland on 13 May.

Who know evey detail Yodsanklai and Kaew Fairtex fight in Holland on next month.

Hoop dat dit waar is want dan moet ik alsnog maar eens een kaartje zien te bemachtigen!

Marco
27-04-2006, 12:10
Ben benieuwd hoe Bonjasky het zal doen tegen Jerome Le Banner, Bonjasky traint momenteel bij FFC ? kan ie de clinch training igg overslaan met die nieuwe regels bij de K1 :wink:

Ik denk winner Le Banner by KO 1st round op stoten. sorry voor de fans van Remy, ik denk dat Le Banner super agressief begint en dat Remy op een stoot loopt......

andere optie is Le Banner die tegen een kick van Remy oploopt...

Boem Boem
27-04-2006, 12:16
ik verwacht zelf dat

remy, schilt, hoost, sapp en dekker niet vechten....

en dan dan een paar gasten vanuit het toernooi er voor in de plaats komen en dat daar weer voor in de plaats een paar rukkers...

maar ik ben misschien wel heel negatief maar ben eerlijk gezegd niet anders gewend in nederland de laatste tijd..

En om die reden heb ik ook geen kaartjes gehaald.......ik wacht wel af....... :roll:

osu

Chris

Karsten
27-04-2006, 16:41
Ben benieuwd hoe Bonjasky het zal doen tegen Jerome Le Banner, Bonjasky traint momenteel bij FFC ? kan ie de clinch training igg overslaan met die nieuwe regels bij de K1 :wink:

Ik denk winner Le Banner by KO 1st round op stoten. sorry voor de fans van Remy, ik denk dat Le Banner super agressief begint en dat Remy op een stoot loopt......

andere optie is Le Banner die tegen een kick van Remy oploopt...

Ik verwacht exact hetzelfde...
oftewel... Le Banner wint dit...

Sjaak
28-04-2006, 14:05
Voor elk groot toernooi komen de roddels altijd op gang en we zullen zien wat waar is

Anonymous
28-04-2006, 14:44
Ben benieuwd hoe Bonjasky het zal doen tegen Jerome Le Banner, Bonjasky traint momenteel bij FFC ? kan ie de clinch training igg overslaan met die nieuwe regels bij de K1 :wink:

Ik denk winner Le Banner by KO 1st round op stoten. sorry voor de fans van Remy, ik denk dat Le Banner super agressief begint en dat Remy op een stoot loopt......

andere optie is Le Banner die tegen een kick van Remy oploopt...

Ik verwacht exact hetzelfde...
oftewel... Le Banner wint dit...



Remy die traint niet bij ffc maar ergens anders. En geloof het of niet, hij gaat iedereen verbaast doen staan. wacht maar af