PDA

View Full Version : belfort vd randleman officieel



ICON
27-04-2006, 10:58
Vitor Belfort to fight Kevin Randleman at Strikeforce June 9th
By MMAFighting.com, April 26, 2006

Strikeforce has signed Vitor "The Phenom" Belfort to face Kevin Randleman on June 9th at the HP Pavillion in San Jose, California.

Duane "Bang!" Ludwig, Bobby Southworth, Cung Le, Daniel Puder, James Irvin, Josh "The Punk" Thomson, Tyson Griffin and Gilbert Melendez will be on this star-studded fight card.

Last March, Strikeforce promoted the hugely successful "Shamrock vs. Gracie" event that was the first-ever mixed martial arts event sanctioned in California.

Arjan
27-04-2006, 11:05
superwreed, hopen dat belfort nu beter presteert als eerder

HUNTER
27-04-2006, 11:07
Go Kevin!!!!

Anonymous
27-04-2006, 12:54
snoozefest zzzzzsnurkzzzzzzzsnurk.............. :?

Ronald
27-04-2006, 18:31
Hele mooie partij 8-)

mama
28-04-2006, 01:48
GOOOOOOOOOO Kevin!!!

Arjan
28-04-2006, 09:29
Ben ik nou de enige die voor Belfort is? :lol:
Ik schat hem wel als mindere in, hij moet het maar gewoon staande zien te houden ofzo, zn standup is wel mooi om te zien.. of het ook effectief tegen randleman is zien we vanzelf wel

ICON
28-04-2006, 09:56
Ben ik nou de enige die voor Belfort is? :lol:
Ik schat hem wel als mindere in, hij moet het maar gewoon staande zien te houden ofzo, zn standup is wel mooi om te zien.. of het ook effectief tegen randleman is zien we vanzelf wel

neej je bent niet de enige

Mephisto
28-04-2006, 12:32
Ben ik nou de enige die voor Belfort is? :lol:
Ik schat hem wel als mindere in, hij moet het maar gewoon staande zien te houden ofzo, zn standup is wel mooi om te zien.. of het ook effectief tegen randleman is zien we vanzelf wel

Nee hoor, Belfort is ook één van mijn favorieten, jammer dat hij al een tijdje niet of niet best presteerd, hoop dat het helemaal goed komt met 'm.

Jay Hoov
28-04-2006, 13:05
Kutpartij, met Randleman on top!

Arjan
28-04-2006, 14:55
Kutpartij, met Randleman on top!

Dat is precies wat ik ook in gedachte heb.. en omdat belfort ook niet geheel kansloos is heb je ook geen dominatie (denk ik!)

Nickuraba
28-04-2006, 16:51
opzich heeft vitor wel aardig wat massa gebulkt, als ik zo zijn pro debut in het boksen zag. Echter is Randleman een echte heavyweight (voor zover ik weet) en vitor niet. Het zal wel een vet saaie lay and pray wedstrijd worden....

maargoed als quinton hem kan pakken..zou vitor (gezien t gewichtsverschil) het ook kunnen

ICON
28-04-2006, 17:06
opzich heeft vitor wel aardig wat massa gebulkt, als ik zo zijn pro debut in het boksen zag. Echter is Randleman een echte heavyweight (voor zover ik weet) en vitor niet. Het zal wel een vet saaie lay and pray wedstrijd worden....

maargoed als quinton hem kan pakken..zou vitor (gezien t gewichtsverschil) het ook kunnen

vitor is eigenlijk ook een heavyweight

mama
10-05-2006, 20:27
helaas gaat dit niet door
Kevin heeft weer erg veel last gehad van zijn schouder en heeft deze partij dus afgezegd. Hij heeft waarschijnlijk te hard getraind.
Als het goed is gaat hij wel in aug. vechten maar ik weet niet of dat tegen belfort is........
enne deze bron is zeer betrouwbaar......

Jochem
10-05-2006, 21:14
Randleman van nature is eigenlijk een lightheavyweight volgens hemzelf, (interview) hij is ook nog geen 1.80