PDA

View Full Version : Remy Bonjaski bij Schreiber???



MIEKE
29-04-2006, 11:21
Kan iemand me vertellen of het klopt dat Remy Bonjaski bij team schreiber traint tegenwoordig?

Anonymous
30-04-2006, 19:47
ja dame het is echt waar remy is nu echt bij teamschreiber... het is voor ons echt een mega aanwinst en geloof me iedereen is er blij mee.. afz furdjel de windt

citygym
30-04-2006, 20:46
Bob, Irma en de rest van het team gefeliciteerd!

Anonymous
30-04-2006, 21:33
zat hij niet bij carbin?

Anonymous
30-04-2006, 21:34
wie zijn er nu zoal zijn sparringspartners? ik dacht toch dat carbin een slimme keus was.

The Bulldog
30-04-2006, 21:39
Bob, irma, het team ...maar ik denk ook zeker Remy van harte met het vinden van een vaste plek..

Denk dat de begeleiding die je kan krijgen bij Bob en Irma zeker niet mis is..

Succes de aankomende partijen.

Anonymous
30-04-2006, 21:54
genoeg sparrings partners bij schrijber, zitten een aantal zware jongens bij het mma, die ook staan hun mannetje staan

Anonymous
30-04-2006, 22:01
waarom is remy niet bij carbin gebleven??? dat is toch wel de school voor thai boks terwijl schreiber de school is voor mma.

Highline
30-04-2006, 22:26
ik vind de keuze ook een beetje vreemd, niets ten opzichte van bob maar het is toch echt een mma school in mijn optiek. Lijkt me dat bonjasky toch wle goede sparringspartners nodig heeft. Lijkt een beetje op een schaker die gaat oefenen bij een damvereniging ;)

The Bulldog
30-04-2006, 22:29
ik vind de keuze ook een beetje vreemd, niets ten opzichte van bob maar het is toch echt een mma school in mijn optiek. Lijkt me dat bonjasky toch wle goede sparringspartners nodig heeft. Lijkt een beetje op een schaker die gaat oefenen bij een damvereniging ;)

Vergeten jullie de thai boks ervaring van Bob nu niet een beetje..?

Highline
30-04-2006, 22:47
ik vind de keuze ook een beetje vreemd, niets ten opzichte van bob maar het is toch echt een mma school in mijn optiek. Lijkt me dat bonjasky toch wle goede sparringspartners nodig heeft. Lijkt een beetje op een schaker die gaat oefenen bij een damvereniging ;)

Vergeten jullie de thai boks ervaring van Bob nu niet een beetje..?

nee die heb ik zeker niet vergeten. Maar voor zover ik weet is bob de enigste vechter daar die hoog heeft gestaan in het kickbokswereldje, overigens denk ik niet dat bob k-1 niveau is maar goed we zullen zien wat de toekomst brengt.

Remy heeft niet voor niets gekozen voor bob dus het zal zeker een goede combinatie zijn. Succes remy en bob en irma!

marcelt
30-04-2006, 23:46
Grappig. ik had net van Bob de indruk gekregen dat hij niet zo dol was op "sportschoolhoeren" (zijn term) .

Anonymous
01-05-2006, 00:27
ff voor alle duidelijkheid. Remy die traint bij bob alleen maar om te sparren. de rest van zijn trainingen, zoals op de pads, doet hij ergens anders.

Anonymous
01-05-2006, 01:01
hmm:

* is de breuk tussen remy en meijiro onherstelbaar??
* waarom geen pancration?
* en waarom geen carbin?

los vh feit of schreiber wel of niet geschikt is: de afstand almere - wormer is ook nog eens aanslag.

er zijn zat goede scholen met een goede begeleiding of ruiken ze alleen maar geld bij remy? :roll:

Anonymous
01-05-2006, 09:16
Money money money

Dragon Tail
01-05-2006, 10:47
ik vind de keuze ook een beetje vreemd, niets ten opzichte van bob maar het is toch echt een mma school in mijn optiek. Lijkt me dat bonjasky toch wle goede sparringspartners nodig heeft. Lijkt een beetje op een schaker die gaat oefenen bij een damvereniging ;)

Vergeten jullie de thai boks ervaring van Bob nu niet een beetje..?

nee die heb ik zeker niet vergeten. Maar voor zover ik weet is bob de enigste vechter daar die hoog heeft gestaan in het kickbokswereldje, overigens denk ik niet dat bob k-1 niveau is maar goed we zullen zien wat de toekomst brengt.

Remy heeft niet voor niets gekozen voor bob dus het zal zeker een goede combinatie zijn. Succes remy en bob en irma!

Er zijn bij Bob en Irma ook nog kickboksers in opleiding. Daar zullen er vast wel een aantal inzitten met potentie voor de top.
Dat wil toch niet zeggen dat Bob nu al niet een topper als Remy kan begeleiden.

Highline
01-05-2006, 13:03
ik vind de keuze ook een beetje vreemd, niets ten opzichte van bob maar het is toch echt een mma school in mijn optiek. Lijkt me dat bonjasky toch wle goede sparringspartners nodig heeft. Lijkt een beetje op een schaker die gaat oefenen bij een damvereniging ;)

Vergeten jullie de thai boks ervaring van Bob nu niet een beetje..?

nee die heb ik zeker niet vergeten. Maar voor zover ik weet is bob de enigste vechter daar die hoog heeft gestaan in het kickbokswereldje, overigens denk ik niet dat bob k-1 niveau is maar goed we zullen zien wat de toekomst brengt.

Remy heeft niet voor niets gekozen voor bob dus het zal zeker een goede combinatie zijn. Succes remy en bob en irma!

Er zijn bij Bob en Irma ook nog kickboksers in opleiding. Daar zullen er vast wel een aantal inzitten met potentie voor de top.
Dat wil toch niet zeggen dat Bob nu al niet een topper als Remy kan begeleiden.

ik zeg ook niets over de trainers kwaliteiten van bob, ik zelf zal gaan voor een school met een hoop bekende a vechters zo dat je je optimaal kan voorbereiden maar dat is mijn mening, nogmaals niets tegen bob.

Anonymous
01-05-2006, 15:48
Remy is top maar als hij geen vaste trainer met ervaring bij zijn gevechten heeft.kan je hem langzamerhand gaan afschrijven.Iedere vechter heeft zo een cornerman nodig.

Anonymous
01-05-2006, 16:52
Bob Schreiber is the best! Ik raad Mousid Gym aan voor Remy.

Anonymous
01-05-2006, 19:22
vergeet niet je contributie vooraf te vragen Bob

Anonymous
01-05-2006, 20:57
remy heeft niets te zoeken bij schreiber of hij moet ineens mma gaan doen.

schreiber kan ook wel wat euro's gebruiken, voor niets gaat de zon op he. een gearriveerde vedette als remy is overal welkom, ching ching. aan de hand van zijn gage bepalen hoeveel er afgedragen moet worden aan schreiber en co???

hij moet een school vinden die hem op de langere termijn beter gaat maken. bij vd vathorst kan hij ook goede lessen gaan volgen, rayen maakt hem compleet.

waarom zit hij niet meer bij carbin???

ninjamo
01-05-2006, 23:03
ik ben wel blij met hem
mag ik ook eens een k1 vechter aftuigen :lol:
nee ik denk dat remy gewoon lekker bij ons kan sparren zonder gekheid
gewoon lekker stukgaan

DK
01-05-2006, 23:44
remy heeft niets te zoeken bij schreiber of hij moet ineens mma gaan doen.

schreiber kan ook wel wat euro's gebruiken, voor niets gaat de zon op he. een gearriveerde vedette als remy is overal welkom, ching ching. aan de hand van zijn gage bepalen hoeveel er afgedragen moet worden aan schreiber en co???

hij moet een school vinden die hem op de langere termijn beter gaat maken. bij vd vathorst kan hij ook goede lessen gaan volgen, rayen maakt hem compleet.

waarom zit hij niet meer bij carbin???

top dat jij er zoveel verstand van hebt

Anonymous
02-05-2006, 00:35
remy heeft niets te zoeken bij schreiber of hij moet ineens mma gaan doen.

schreiber kan ook wel wat euro's gebruiken, voor niets gaat de zon op he. een gearriveerde vedette als remy is overal welkom, ching ching. aan de hand van zijn gage bepalen hoeveel er afgedragen moet worden aan schreiber en co???

hij moet een school vinden die hem op de langere termijn beter gaat maken. bij vd vathorst kan hij ook goede lessen gaan volgen, rayen maakt hem compleet.

waarom zit hij niet meer bij carbin???

top dat jij er zoveel verstand van hebt

als jij dit al top vindt :roll: dan weet ik niet hoe je een deskundige gaat beoordelen :D

Anonymous
02-05-2006, 01:14
Er zijn maar 2 trainers in NL die Remy beter kunnen maken

Vos
Harinck

Anonymous
02-05-2006, 02:27
Er zijn maar 2 trainers in NL die Remy beter kunnen maken

Vos
Harinck

Cor Hemmers en 12 zwaargewichten bij Golden Glory

Dragon Tail
02-05-2006, 09:46
Er zijn maar 2 trainers in NL die Remy beter kunnen maken

Vos
Harinck

Cor Hemmers en 12 zwaargewichten bij Golden Glory

Niets ten nadele van andere trainers, maar Golden Glory heeft zeker een goede stal met vechters en een doorgewinterde trainer Cor Hemmers.

kentaro
02-05-2006, 10:10
Vos Gym zou wel een goede optie kunnen zijn voor Remy

Anonymous
02-05-2006, 21:27
dat hij weg is gegaan nij ffc heeft niks te maken met Lucien Carbin wou ik effe zegen


laterzzzzzzzz

dietrik
02-05-2006, 21:32
dat hij weg is gegaan nij ffc heeft niks te maken met Lucien Carbin wou ik effe zegen


laterzzzzzzzz

zeg dan niks

Anonymous
03-05-2006, 10:06
Met zo'n attitude blijf je nergens lang, ligt niet aan trainers maar aan Bonjaski zelf

}|^-_-^|{
03-05-2006, 10:24
Ik vind het leuk voor Bob en de mensen die daar al trainen. Ik denk dat iemand als Peter Mulder met wat hulp van Remy flink verder kan groeien.

Anonymous
03-05-2006, 12:59
als 2voudig k1 kampioen is een overstap naar schreiber gym verre van logisch. wat heeft schreiber voor binding met de k1?? 0,0

Remy is het aan het verneuken, een badr in een fatsoenlijk jasje.

wat is nu het probleem?? ga naar meijiro, praat het uit met andre.

echt hoor schreiber icm bonjasky: dat slaat nergens op. niets ten nadele van schreiber, een goede gast, maar het zijn gewoon 2 uitersten die gaan botsen. binnen 6 mnd hoor je: ja er waren geen goede kickboksers bla bla. verlies voor beiden.

"Is kickboksend Nederland nu zo klein, of is Het ego zo groot"

Mighty Me
03-05-2006, 13:31
als 2voudig k1 kampioen is een overstap naar schreiber gym verre van logisch. wat heeft schreiber voor binding met de k1?? 0,0

Remy is het aan het verneuken, een badr in een fatsoenlijk jasje.

wat is nu het probleem?? ga naar meijiro, praat het uit met andre.

echt hoor schreiber icm bonjasky: dat slaat nergens op. niets ten nadele van schreiber, een goede gast, maar het zijn gewoon 2 uitersten die gaan botsen. binnen 6 mnd hoor je: ja er waren geen goede kickboksers bla bla. verlies voor beiden.

"Is kickboksend Nederland nu zo klein, of is Het ego zo groot"
Ben het eens met Guest

Strange Cutbean
03-05-2006, 13:34
Ik vind het leuk voor Bob en de mensen die daar al trainen. Ik denk dat iemand als Peter Mulder met wat hulp van Remy flink verder kan groeien.

Da's leuk voor Peter Mulder maar of Remy daar wat heeft?

Anonymous
03-05-2006, 13:45
als 2voudig k1 kampioen is een overstap naar schreiber gym verre van logisch. wat heeft schreiber voor binding met de k1?? 0,0

Remy is het aan het verneuken, een badr in een fatsoenlijk jasje.

wat is nu het probleem?? ga naar meijiro, praat het uit met andre.

echt hoor schreiber icm bonjasky: dat slaat nergens op. niets ten nadele van schreiber, een goede gast, maar het zijn gewoon 2 uitersten die gaan botsen. binnen 6 mnd hoor je: ja er waren geen goede kickboksers bla bla. verlies voor beiden.

"Is kickboksend Nederland nu zo klein, of is Het ego zo groot"

Guest is Gillyo26

Halfshot
03-05-2006, 13:53
als 2voudig k1 kampioen is een overstap naar schreiber gym verre van logisch. wat heeft schreiber voor binding met de k1?? 0,0

Remy is het aan het verneuken, een badr in een fatsoenlijk jasje.

wat is nu het probleem?? ga naar meijiro, praat het uit met andre.

echt hoor schreiber icm bonjasky: dat slaat nergens op. niets ten nadele van schreiber, een goede gast, maar het zijn gewoon 2 uitersten die gaan botsen. binnen 6 mnd hoor je: ja er waren geen goede kickboksers bla bla. verlies voor beiden.

"Is kickboksend Nederland nu zo klein, of is Het ego zo groot"

Guest is Gillyo26

en wat is het verschil?

Anonymous
03-05-2006, 14:59
het verschil is dat je de naam vd guest weet

MJOKKIE
03-05-2006, 14:59
Remy is duidelijk zoekende. Bij Mejiro, waar hij jaren heeft getraind, is hij om hem moverende redenen wegggegaan. Het is als topvechter niet eenvoudig om zomaar even ergens anders aan te schuiven. Wie voor de een een goede trainer is, hoeft dat niet direct voor de ander te zijn. Naast verschillende stijlen heb je ook te maken met de karakters van de vechters en van de trainer/sportschool. Een vechter moet zich vooral ergens thuis voelen. Het is duidelijk dat Remy op zoek is naar een nieuw thuis.
Ik denk dat Thom Harinck voor een aantal jongens een uitstekende trainer/motivator is, maar voor Remy denk ik niet. Johan Vos, geen idee, zou zeker een goede trainer zijn, maar ik weet niet hoe de verhoudingen liggen. Het lijkt me in ieder geval niet sjiek.
Over Cor Hemmers kan ik niet oordelen, maar zo op het blote oog lijkt het me niet eens zo'n gek plan. Met Bob hoop ik dat er wat rust wordt gecreeert, dat lijkt me nu voor Remy even het belangrijkst.

DK
03-05-2006, 19:51
Er worden heel veel trainers genoemd en waarom wel en niet. Maar bij welke trainers hebben jullie zelf uberhaupt getraind om te weten dat diegene de geschikte trainer voor remy zou zijn en wie van degene die commentaar hebben heeft wel eens onder zijn leiding getraind??

Zelf ben ik nog nooit door cor hemmers of tom harrinck getraind dus hoe zou ik nu een oordeel over deze twee heren kunnen vellen.

Ronald
03-05-2006, 21:49
Zelf ben ik nog nooit door cor hemmers of tom harrinck getraind dus hoe zou ik nu een oordeel over deze twee heren kunnen vellen.
Je hoeft niet zelf alles aan den lijve te ondervinden om er een oordeel over te kunnen vormen Daan.
Alhoewel ik het wel met je eens ben dat er vaak wel heel makkelijk met namen wordt gestrooid, zonder verdere onderbouwing.

Btw. we hebben het nog geen eens gehad over de klik die een pupil met z'n trainer/sportschool 'moet' hebben. Lijkt me ook niet onbelangrijk.

DK
03-05-2006, 23:28
Zelf ben ik nog nooit door cor hemmers of tom harrinck getraind dus hoe zou ik nu een oordeel over deze twee heren kunnen vellen.
Je hoeft niet zelf alles aan den lijve te ondervinden om er een oordeel over te kunnen vormen Daan.
Alhoewel ik het wel met je eens ben dat er vaak wel heel makkelijk met namen wordt gestrooid, zonder verdere onderbouwing.

Btw. we hebben het nog geen eens gehad over de klik die een pupil met z'n trainer/sportschool 'moet' hebben. Lijkt me ook niet onbelangrijk.

Hier ben ik het zeker niet mee eens. Ik heb van meerdere trainers een keer les gehad. Hierbij viel me op dat de basis van oefeningen etc. vaak op hetzelfde neer komt, het wordt alleen anders gebracht. Naar mijn mening is het puur de klik waar jij het ook over hebt.

Ronald
04-05-2006, 11:10
Hier ben ik het zeker niet mee eens. Ik heb van meerdere trainers een keer les gehad. Hierbij viel me op dat de basis van oefeningen etc. vaak op hetzelfde neer komt, het wordt alleen anders gebracht. Naar mijn mening is het puur de klik waar jij het ook over hebt.
Maar in die zin kun je er zelfs niks over zeggen als je er zelf wel getraind heb. Je weet namelijk nooit hoe de klik voor een ander zal zijn :wink: .

Toch zijn er denk ik best wel wat algemene dingen te zeggen over of iemand ergens 'past' of niet. Wie trainer er nog meer? Is een trainer rustig, druk, gedreven, licht ontvlambaar? Legt hij de nadruk op techniek, spirit, conditie? Hoe is de sfeer op de sportschool? Enz. enz.

Halfshot
04-05-2006, 11:21
Hier ben ik het zeker niet mee eens. Ik heb van meerdere trainers een keer les gehad. Hierbij viel me op dat de basis van oefeningen etc. vaak op hetzelfde neer komt, het wordt alleen anders gebracht. Naar mijn mening is het puur de klik waar jij het ook over hebt.
Maar in die zin kun je er zelfs niks over zeggen als je er zelf wel getraind heb. Je weet namelijk nooit hoe de klik voor een ander zal zijn :wink: .

Toch zijn er denk ik best wel wat algemene dingen te zeggen over of iemand ergens 'past' of niet. Wie trainer er nog meer? Is een trainer rustig, druk, gedreven, licht ontvlambaar? Legt hij de nadruk op techniek, spirit, conditie? Hoe is de sfeer op de sportschool? Enz. enz.

DK is correct zolang je Remy niet bent, kan je nooit beoordelen waar hij het best tot zijn recht komt, is een combinatie van zoveel factoren, naast motivatie en sparringspartners, Ik ga er voor het gemak even vanuit dat Bob waarschijnlijk aan iedereen nog wel wat kan leren! en als Remy zich daar goed voelt/gaat voelen , waarom zou het daar nou niet lukken?
x2

MJOKKIE
04-05-2006, 11:36
De ontwikkelingen aan de top in k-1 gaan zo hard dat je moet blijven ontwikkelen. Je komt er niet meer met de voorspelbare combinaties van vroeger. Met alleen een klik, kom je er echt niet meer. Een trainer moet gewoon van alle markten thuis zijn in de k-1. Technisch, tactisch, psychologisch etc. Dat is maar op een enkeling van toepassing

MJOKKIE
04-05-2006, 17:16
aanvulling..
remy is technisch misschien wel de beste vechter in de k1, daarin valt hem niet veel meer te leren, dus gaat het om conditie en scherpte.
Ik zie niet in waarom Bob dit niet net zo goed kan brengen als welke ander trainer dan ook

Remy technisch de sterkste...... Heb je hem wel eens zien boksen...?!! Hou op man, hij heeft de meest flegmatieke mawashi en knie, maar is zeker niet compleet. Daar valt voor hem nog veel te winnen. En over die ontwikkelingen. Ieder zijn menining, maar misschien moet je het de boys zelf eens vragen. Kijk eens naar Ernesto, die heeft zo lang aan de top kunnen blijven omdat ie door evolueerd. Remy zegt exact hetzelfde. Zelf heb ik er natuurlijk geen ene pepernoot verstand van :D

Anonymous
04-05-2006, 18:06
wat een dom gelul laat hem lekker..respect voor scheiber

Anonymous
05-05-2006, 00:03
aanvulling..
remy is technisch misschien wel de beste vechter in de k1, daarin valt hem niet veel meer te leren, dus gaat het om conditie en scherpte.
Ik zie niet in waarom Bob dit niet net zo goed kan brengen als welke ander trainer dan ook

Remy technisch de sterkste...... Heb je hem wel eens zien boksen...?!! Hou op man, hij heeft de meest flegmatieke mawashi en knie, maar is zeker niet compleet. Daar valt voor hem nog veel te winnen. En over die ontwikkelingen. Ieder zijn menining, maar misschien moet je het de boys zelf eens vragen. Kijk eens naar Ernesto, die heeft zo lang aan de top kunnen blijven omdat ie door evolueerd. Remy zegt exact hetzelfde. Zelf heb ik er natuurlijk geen ene pepernoot verstand van :D

Remey's grootste probleem is hijzelf en het groen ogige monster

ICON
05-05-2006, 08:20
de hulk?

Marco
05-05-2006, 09:31
kwam dit tegen op zijn site, hij blijkt te zijn gescheiden van zijn vrouwtje...

First I would like to thank you for all your support which I received from you. It doesn’t matter if it was personal, through email, on the website or another way, I’m very thankful for your thoughts and your concerns. This support is a great help after experiencing a period of ups and downs.

As you all know I lost my title to Sem Schilt and I left my former coach Andre Mannaart. During all these major changes I was also in the middle of an unpleasant divorce.

But after all this drama I am trying to get things straight so I can totally focus on the things I do best and that is of course kickboxing /muaythai or
K-1 for short.

The first important item on my schedule is the fight against Gerome Lebanner on May 13th at the Amsterdam Arena. It will be a huge event with many fights so I hope I can count on your support that day.

At this particularly moment I reunited with the coach who gave me that extra push to win the 2003 championship. As you all might know his name is Reggie Cruden. Coach Cruden is the one, who is helping me to get back on track. He is not only helping me physically but also mentally.

Besides a new coach I also have a new manager and physiotherapist named Charley Heus. He is a tremendous help with the financial side of my career.
I know he will bring some structure in some difficult cases I am facing.

Finally, I would like to introduce you to a new concept I am trying to set up. We are attempting to start a new “Remy Bonjasky� clothing line. You can expect all kinds of goodies such as professional baseball caps and shirts.
This merchandise will be available on the website. The fans who subscribed to the “Newsletter� on my website will be notified soon.

Hereby, I hope I updated you with the things happening in my life and I hope you will continue your faith in me. As Long as I can count on your support I will do my very best to show some incredible fights and do anything in my power to WIN.

Remy “The flying Gentleman� Bonjasky

Anonymous
05-05-2006, 09:42
kwam dit tegen op zijn site, hij blijkt te zijn gescheiden van zijn vrouwtje...

First I would like to thank you for all your support which I received from you. It doesn’t matter if it was personal, through email, on the website or another way, I’m very thankful for your thoughts and your concerns. This support is a great help after experiencing a period of ups and downs.

As you all know I lost my title to Sem Schilt and I left my former coach Andre Mannaart. During all these major changes I was also in the middle of an unpleasant divorce.

But after all this drama I am trying to get things straight so I can totally focus on the things I do best and that is of course kickboxing /muaythai or
K-1 for short.

The first important item on my schedule is the fight against Gerome Lebanner on May 13th at the Amsterdam Arena. It will be a huge event with many fights so I hope I can count on your support that day.

At this particularly moment I reunited with the coach who gave me that extra push to win the 2003 championship. As you all might know his name is Reggie Cruden. Coach Cruden is the one, who is helping me to get back on track. He is not only helping me physically but also mentally.

Besides a new coach I also have a new manager and physiotherapist named Charley Heus. He is a tremendous help with the financial side of my career.
I know he will bring some structure in some difficult cases I am facing.

Finally, I would like to introduce you to a new concept I am trying to set up. We are attempting to start a new “Remy Bonjasky� clothing line. You can expect all kinds of goodies such as professional baseball caps and shirts.
This merchandise will be available on the website. The fans who subscribed to the “Newsletter� on my website will be notified soon.

Hereby, I hope I updated you with the things happening in my life and I hope you will continue your faith in me. As Long as I can count on your support I will do my very best to show so
me incredible fights and do anything in my power to WIN.

Remy “The flying Gentleman� Bonjasky

Vaak weten mensen niet eens wat er aan de hand is en beginnen ze al te blerren, remy zat middenin een scheiding en alles gaat nu goed met hem !! Binnenkort zal ook bekendworden gemaakt voor wie hij zal uitkomen

MJOKKIE
05-05-2006, 09:55
kwam dit tegen op zijn site, hij blijkt te zijn gescheiden van zijn vrouwtje...

First I would like to thank you for all your support which I received from you. It doesn’t matter if it was personal, through email, on the website or another way, I’m very thankful for your thoughts and your concerns. This support is a great help after experiencing a period of ups and downs.

As you all know I lost my title to Sem Schilt and I left my former coach Andre Mannaart. During all these major changes I was also in the middle of an unpleasant divorce.

But after all this drama I am trying to get things straight so I can totally focus on the things I do best and that is of course kickboxing /muaythai or
K-1 for short.

The first important item on my schedule is the fight against Gerome Lebanner on May 13th at the Amsterdam Arena. It will be a huge event with many fights so I hope I can count on your support that day.

At this particularly moment I reunited with the coach who gave me that extra push to win the 2003 championship. As you all might know his name is Reggie Cruden. Coach Cruden is the one, who is helping me to get back on track. He is not only helping me physically but also mentally.

Besides a new coach I also have a new manager and physiotherapist named Charley Heus. He is a tremendous help with the financial side of my career.
I know he will bring some structure in some difficult cases I am facing.

Finally, I would like to introduce you to a new concept I am trying to set up. We are attempting to start a new “Remy Bonjasky� clothing line. You can expect all kinds of goodies such as professional baseball caps and shirts.
This merchandise will be available on the website. The fans who subscribed to the “Newsletter� on my website will be notified soon.

Hereby, I hope I updated you with the things happening in my life and I hope you will continue your faith in me. As Long as I can count on your support I will do my very best to show so
me incredible fights and do anything in my power to WIN.

Remy “The flying Gentleman� Bonjasky

Vaak weten mensen niet eens wat er aan de hand is en beginnen ze al te blerren, remy zat middenin een scheiding en alles gaat nu goed met hem !! Binnenkort zal ook bekendworden gemaakt voor wie hij zal uitkomen


Vaak weten mensen dondersgoed wat er aan de hand is maar hangen ze het niet aan de grote klok............

Marco
05-05-2006, 10:34
Ik hoop dat Bonjasky een mooie partij neerzet tegen Le Banner en dat hij wat rust vindt in zijn prive leven.

Highline
05-05-2006, 13:02
ik hoop idd dat hij vecht in de arena, ik dacth namelijk ook dat hij afgelopen weekend in las vegas zal vechten?

Anonymous
05-05-2006, 14:19
Zijn vrouw was toch eerst zijn manager??Ik dachtdat hij ooit zei dat zijn vrouw zijn manager was...nou Remy is een intelegente vent maar hij heeft fouten gemaakt net zo als veel mensen van zijn soorten...op het moment dat ze geld verdienen vergeten ze waar hun roots liggen en voor welke kant ze moetn kiezen...Hoop dat hij het beseft..en dat hij een betere vrouw vindt dan die vorige(zoek dicht bij je huis zou ik zeggen remy)..

Veel succes toegewenst..

Remy zal zeer binnen kort mma k1 vechten voor het mensen die nog niet weten daarom traint hij bij BOB voor zijn grondskills.

Anonymous
05-05-2006, 14:28
Bij Bob om groundskills te trainen??? te grappig voor woorden haha :lol: Dan kan hij beter naar Remco Pardoel gaan of naar Martijn de Jong
Dit is niet respectloos maar gewoon de waarheid.

Anonymous
05-05-2006, 17:14
Guest
Bij Bob om groundskills te trainen??? te grappig voor woorden haha Dan kan hij beter naar Remco Pardoel gaan of naar Martijn de Jong
Dit is niet respectloos maar gewoon de waarheid.Ik vroeg me ook zelf af waarom hij niet naar Martijn de jong ging voor zijn grondwerk en stand naar Carbin like Alistair dat is toch een geweldige combinatie??Maar hij moet zelf weten waar die heen gaat...Ik zou me eerst beter focusen op k1 nu hij zeker tegen Le banner moet zal die wel hard nodig hebben...


Hij verliest op KO tegen Le banner zonder tewijfels want rond zwervende vechter zal niet lang meer presenteren..

jammer het zo met hem gaat...

Anonymous
05-05-2006, 17:31
Waar heb je allemaal over? Remy gaat gewoon winnen in de Arena! Een vliegende knie op gok van Jerommeke zodat hij weer recht staat.
En bij Team Schreiber is genoeg bij te leren op zowel kickbok- als freefightgebied. Bob en Irma weten hun ervaring en visie prima over te brengen.

Remy, zoals al eerder werd aangegeven, traint volgens mij bij verschillende scholen/trainers waarbij hij van ieder weer wat extra's kan leren.

Gr Joep

Anonymous
05-05-2006, 18:44
kwam dit tegen op zijn site, hij blijkt te zijn gescheiden van zijn vrouwtje...

First I would like to thank you for all your support which I received from you. It doesn’t matter if it was personal, through email, on the website or another way, I’m very thankful for your thoughts and your concerns. This support is a great help after experiencing a period of ups and downs.

As you all know I lost my title to Sem Schilt and I left my former coach Andre Mannaart. During all these major changes I was also in the middle of an unpleasant divorce.

But after all this drama I am trying to get things straight so I can totally focus on the things I do best and that is of course kickboxing /muaythai or
K-1 for short.

The first important item on my schedule is the fight against Gerome Lebanner on May 13th at the Amsterdam Arena. It will be a huge event with many fights so I hope I can count on your support that day.

At this particularly moment I reunited with the coach who gave me that extra push to win the 2003 championship. As you all might know his name is Reggie Cruden. Coach Cruden is the one, who is helping me to get back on track. He is not only helping me physically but also mentally.

Besides a new coach I also have a new manager and physiotherapist named Charley Heus. He is a tremendous help with the financial side of my career.
I know he will bring some structure in some difficult cases I am facing.

Finally, I would like to introduce you to a new concept I am trying to set up. We are attempting to start a new “Remy Bonjasky� clothing line. You can expect all kinds of goodies such as professional baseball caps and shirts.
This merchandise will be available on the website. The fans who subscribed to the “Newsletter� on my website will be notified soon.

Hereby, I hope I updated you with the things happening in my life and I hope you will continue your faith in me. As Long as I can count on your support I will do my very best to show some incredible fights and do anything in my power to WIN.

Remy “The flying Gentleman� Bonjasky

Charly Heus is de ondergang van remy Bonjaski, die kan financieel een genie zijn maar het managment van een top vechter komt even heel wat ander bij kijken. eerts zijn vrouw als manager die geen snars verstand heeft van dat wereldje en dan Charly die nog minder verstand heeft van dat wereldje. Remy heeft twee keer de gp gewonnen met heel veel geluk en de geldbedragen hebben hem in een waas wereld gebracht.

}|^-_-^|{
05-05-2006, 23:37
En hatseflats, laat het moddergooien maar weer beginnen.

dietrik
05-05-2006, 23:46
Remy heeft twee keer de gp gewonnen met heel veel geluk

Prutser.

Anonymous
05-05-2006, 23:56
ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat remy genaaid is in dat financieele gedeelte

marcelt
06-05-2006, 20:28
Remy heeft twee maal op fantastische wijze de K1 gewonnen. Het was prachtig om te zien. Veel mooier dan SEms gevechten (verder alle respect) Het doet me pijn dat Remy al zo'n tijd niet meer op zijn oude niveau komt. Begrijp het wel. Al zijn oude zekerheden zijn er niet meer.

Anonymous
07-05-2006, 04:23
Remy heeft twee maal op fantastische wijze de K1 gewonnen. Het was prachtig om te zien. Veel mooier dan SEms gevechten (verder alle respect) Het doet me pijn dat Remy al zo'n tijd niet meer op zijn oude niveau komt. Begrijp het wel. Al zijn oude zekerheden zijn er niet meer.

Veel mooier dan Sem?
Hou jij van punten vechters en dubbele denking?
Semmy won van Sefo op een verschrikkelijke manier, daarna gaf hij jouw Bonjaski een enorm pak slaag (die hij ook al kreeg dat pak slaag van Semmy voordat hij de eerste keer het toernooi won ) en ging ko in minder dan 2 minuten. Toen kniede Semmy nog even Feitosa ko in minder dan 40 seconden in de eerste ronde van de finale (feitose die Mushashi geweldig ko kniede waar "superman" Bonjaski 5 rondes voor nodig had. Nog nooit won een vechter zo overtuigend de K-1 als Semmy. Oohh ja daarna won hij nog even van Ernesto Hoost op tko in de tweede ronde.
Welke zekerheden voor Bonjanski,toen hij de K-1 won deden Semmy en Stefan leko niet mee en Aerts en Hoost waren ongelukkig.

Arie
07-05-2006, 08:42
Hou jij van punten vechters en dubbele denking?
Semmy won van Sefo op een verschrikkelijke manier, daarna gaf hij jouw Bonjaski een enorm pak slaag (die hij ook al kreeg dat pak slaag van Semmy voordat hij de eerste keer het toernooi won ) en ging ko in minder dan 2 minuten.

Neen, dan heb je m.i. toch echt een beperkt wereldbeeld.

Ik vind het vechten door Remi in het algemeen spectaculair om naar te kijken. Geweldige traptechniek. De style van Sam vind ik minder mooi maar dat zegt niets over de effectiviteit. Effectiviteit staat niet gelijk aan mooi of zo men wil vermakelijk vechten, ofschoon dat mijn mening is.Wel valt Sam in de prijzen, hetgeen ik hem zonder meer gun. Ook is zijn techniek met betrekking to k1 aanzienlijk verbeterd. Volgens mij komt het door zijn gigantische postuur, dan lijkt alles zo traag terwijl hij het in wezen uitstekend doet.

marcelt
07-05-2006, 21:29
Ja Remy had geen best jaar, maar blijf hem een veeeel mooiere vechter vinden dan Sem. Ik heb niet gezegd dat Remy beter is of effectiever. Sem is de man op dit moment. Puntenvechter? KO op gesprongen trap lijkt me niet iets voor een puntenvechter! (Remy-habibi)

Anonymous
08-05-2006, 00:34
feitose die Mushashi geweldig ko kniede waar "superman" Bonjaski 5 rondes voor nodig had.
Remy heeft Musashi niet KO gekregen.


Nog nooit won een vechter zo overtuigend de K-1 als Semmy.

Check Peter Aerts in 1998.

Peter is de man, zal geen vuil woord over deze gigant vertellen, maar kaliber tegenstanders was toen effe anders. In het begin was het hetzelfde als Royce Gracie die de UFC 4 keer won, kijken hoe die het nu doet tegen Huges.

Ronald
08-05-2006, 12:22
Peter is de man, zal geen vuil woord over deze gigant vertellen, maar kaliber tegenstanders was toen effe anders. In het begin was het hetzelfde als Royce Gracie die de UFC 4 keer won, kijken hoe die het nu doet tegen Huges.
Ik zou tegenstanders als Andy Hug toch niet willen vergelijken met tegenstanders als Art Jimmerson of Jason Delucia, die op mma regels vechten. Ik vind de vergelijking dan ook behoorlijk mank gaan.

Anonymous
08-05-2006, 13:42
Peter is de man, zal geen vuil woord over deze gigant vertellen, maar kaliber tegenstanders was toen effe anders. In het begin was het hetzelfde als Royce Gracie die de UFC 4 keer won, kijken hoe die het nu doet tegen Huges.
Ik zou tegenstanders als Andy Hug toch niet willen vergelijken met tegenstanders als Art Jimmerson of Jason Delucia, die op mma regels vechten. Ik vind de vergelijking dan ook behoorlijk mank gaan.

x2, die vergelijking gaat in de verste verte niet op.

in de UFC vochten mensen die nog nooit van hun leven op de grond hadden gevochten. tja, dan is het makkelijk winnen voor een BJJ'er. zorgen dat je de tegenstander op de grond krijgt en afmaken. in de K-1 is en was het een bekend spelletje.

Mephisto
08-05-2006, 13:49
feitose die Mushashi geweldig ko kniede waar "superman" Bonjaski 5 rondes voor nodig had.
Remy heeft Musashi niet KO gekregen.


Nog nooit won een vechter zo overtuigend de K-1 als Semmy.

Check Peter Aerts in 1998.

Peter is de man, zal geen vuil woord over deze gigant vertellen, maar kaliber tegenstanders was toen effe anders. In het begin was het hetzelfde als Royce Gracie die de UFC 4 keer won, kijken hoe die het nu doet tegen Huges.

Klopt, toen had men het kaliber echte vechters in plaats van de freakshows van nu, imho behoort Remy tot de eerste categorie en heeft hij twee keer zeer terecht de GP gewonnen. Jammer dat wanneer je in Nederland wint je heilig bent en wanneer je verliest de grond in wordt geboort ('t is net of ik Boukhari hoor praten gisterenavond :wink: )

en ik zie inderdaad liever partijen die wat langer duren dan een paar seconden. Schilt is de terechte winnaar van de laatste GP maar ik vindt het nog steeds een abominabele vechter om naar te kijken.

Anonymous
09-05-2006, 19:42
feitose die Mushashi geweldig ko kniede waar "superman" Bonjaski 5 rondes voor nodig had.
Remy heeft Musashi niet KO gekregen.


Nog nooit won een vechter zo overtuigend de K-1 als Semmy.

Check Peter Aerts in 1998.

Peter is de man, zal geen vuil woord over deze gigant vertellen, maar kaliber tegenstanders was toen effe anders. In het begin was het hetzelfde als Royce Gracie die de UFC 4 keer won, kijken hoe die het nu doet tegen Huges.

Klopt, toen had men het kaliber echte vechters in plaats van de freakshows van nu, imho behoort Remy tot de eerste categorie en heeft hij twee keer zeer terecht de GP gewonnen. Jammer dat wanneer je in Nederland wint je heilig bent en wanneer je verliest de grond in wordt geboort ('t is net of ik Boukhari hoor praten gisterenavond :wink: )

en ik zie inderdaad liever partijen die wat langer duren dan een paar seconden. Schilt is de terechte winnaar van de laatste GP maar ik vindt het nog steeds een abominabele vechter om naar te kijken.

Andy Hug was geen natuurlijke zwaargewicht en bakte er geen snars van in het begin, ja tegen Kimo (freakshow rememeber) of Patrick Smith daar verloor die zelfs van.

Ronald
09-05-2006, 20:22
Andy Hug was geen natuurlijke zwaargewicht en bakte er geen snars van in het begin, ja tegen Kimo (freakshow rememeber) of Patrick Smith daar verloor die zelfs van.
Zelfs al zou je Andy Hug omschrijven als een slechte vechter, zelfs dan nog is het op geen enkele manier te vergelijken met Royce Gracie in de UFC.

kentaro
09-05-2006, 20:25
Andy Hug is een legend een K-1 icon!
Hij heeft van alle grote namen gewonnen in het circuit van toen:
Ernesto Hoost, Peter Aerts, Mike Bernardo, Jerome Lebanner en Mirko Filipovics!!!!
De K-1 World GP van 1996 is ook 1 van de mooiste GP's

Anonymous
09-05-2006, 20:37
Andy Hug is een legend een K-1 icon!
Hij heeft van alle grote namen gewonnen in het circuit van toen:
Ernesto Hoost, Peter Aerts, Mike Bernardo, Jerome Lebanner en Mirko Filipovics!!!!
De K-1 World GP van 1996 is ook 1 van de mooiste GP's

Andy Hug verloor van Patrick Smith vocht tegen Kimo en nobodies in het begin. Hij was ut lievelingetje van K-1 en die probeerde hem met man en macht erdoor te lozen. Na heel veel zware ko's te hebben geincasseerd en veel anabole gebruik en bloeddoping is hij op veel te jonge leeftijd misterieus gestorven.
Dat hij later meekon met de grote zwaargewichten is waar, maar zeker niet in het begin.

ICON
09-05-2006, 20:46
Andy Hug is een legend een K-1 icon!
Hij heeft van alle grote namen gewonnen in het circuit van toen:
Ernesto Hoost, Peter Aerts, Mike Bernardo, Jerome Lebanner en Mirko Filipovics!!!!
De K-1 World GP van 1996 is ook 1 van de mooiste GP's

Andy Hug verloor van Patrick Smith vocht tegen Kimo en nobodies in het begin. Hij was ut lievelingetje van K-1 en die probeerde hem met man en macht erdoor te lozen. Na heel veel zware ko's te hebben geincasseerd en veel anabole gebruik en bloeddoping is hij op veel te jonge leeftijd misterieus gestorven.
Dat hij later meekon met de grote zwaargewichten is waar, maar zeker niet in het begin.

beetje respect voor de doden jongen

Anonymous
09-05-2006, 22:24
beetje respect voor de doden jongen
Ik heb repect voor de doden, wat bedoel je?

Ronny
10-05-2006, 01:12
leukemie...daaraan stierf hij.

daar is niets miraculeus aan......

Anonymous
10-05-2006, 05:43
leukemie...daaraan stierf hij.

daar is niets miraculeus aan......

Wel als je twee weken drie bloedonderzoeken krijgt in het beste centrum in de wereld in Zwitserland.
Hij voelde zich niet goed, reisde tegen doktors advies in naar Japan, ging tegen doktors advies daar toch trainen en overleed vier dagen later.
Leukemie had toen ook in Zwitserland moeten worden geconstateerd. Wat ook zou ook kunnen , een paar klappen teveel, te veel vers lammetjes bloed wat leide tot een bloedprop in de hersens. Natuurlijk zat K-1 daar niet op te wachten dus is hij heel snel gecremeerd, notabene in Japan.
Daar is op zich ook niks miraculeus aan maar wel zeet misterieus

Anonymous
11-05-2006, 12:01
Andy Hug was geen natuurlijke zwaargewicht en bakte er geen snars van in het begin, ja tegen Kimo (freakshow rememeber) of Patrick Smith daar verloor die zelfs van.
Zelfs al zou je Andy Hug omschrijven als een slechte vechter, zelfs dan nog is het op geen enkele manier te vergelijken met Royce Gracie in de UFC.

Roland,

wat ben jij toch een toetsenbord krijger. Ik ben een hele goede vriend van royce, hij is jaren en jaren me bjj trainer geweest. En bij deze ben jij door mij uitgedaagd tot een mma partij.

Anonymous
11-05-2006, 12:15
wat ben jij toch een toetsenbord krijger. Ik ben een hele goede vriend van royce, hij is jaren en jaren me bjj trainer geweest. En bij deze ben jij door mij uitgedaagd tot een mma partij.

Inderdaad. Royce zal ronald alle hoeken van de mat laten zien. En als Royce inderdaad zo waardeloos is als Ronald is Ronald zegt, ben ik benieuwd hoe we ronald moeten noemen dan.Waarom leren mensen nooit eens respect te hebben. dat je vaak filmpjes download achter je pc wil niet zeggen dat je een expert bent

Makijs
11-05-2006, 12:35
wat ben jij toch een toetsenbord krijger. Ik ben een hele goede vriend van royce, hij is jaren en jaren me bjj trainer geweest. En bij deze ben jij door mij uitgedaagd tot een mma partij.

Inderdaad. Royce zal ronald alle hoeken van de mat laten zien. En als Royce inderdaad zo waardeloos is als Ronald is Ronald zegt, ben ik benieuwd hoe we ronald moeten noemen dan.Waarom leren mensen nooit eens respect te hebben. dat je vaak filmpjes download achter je pc wil niet zeggen dat je een expert bent

Wat een onzin zeg! Iedereen mag toch een mening over een vechter hebben? Als je eerst zelf op hetzelfde niveau gepresteerd moet hebben voordat je iets mag zeggen, wordt het tijdens het komend WK voetbal lekker stil.
Misschien kun je beter met argumenten komen om aan te tonen dat Ronald er naast zit.

Cave
11-05-2006, 14:00
Volgens mij zijn er weer wat guests die even terug moeten naar de basisschool om daar opnieuw te leren 'begrijpend lezen'. Tot die tijd: Ronald zegt niks over de kwaliteiten van Royce Gracie maar wel dat de verhouding van zijn kwaliteiten tot die van de rest van de deelnemers in de UFC geheel anders was dan de verhouding van Andy Hugs kwaliteiten tot die van zijn tegenstanders in de K-1.

Dus even samengevat:

1. Eerst weer leren lezen;

2. Daarna opnieuw stukje van Ronald lezen;

3. Jezelf voor je hoofd slaan omdat je zo dom bent,

4. Memo op je toetsenbord plakken: "Ik denk eerst tien minuten na voordat ik wat typ"

Shinbone
11-05-2006, 14:07
Geweldig, Cave onze eigen Neerlandicus op mixfight! :lol:

Yamato Damashii
11-05-2006, 16:25
Volgens mij zijn er weer wat guests die even terug moeten naar de basisschool om daar opnieuw te leren 'begrijpend lezen'. Tot die tijd: Ronald zegt niks over de kwaliteiten van Royce Gracie maar wel dat de verhouding van zijn kwaliteiten tot die van de rest van de deelnemers in de UFC geheel anders was dan de verhouding van Andy Hugs kwaliteiten tot die van zijn tegenstanders in de K-1.

Dus even samengevat:

1. Eerst weer leren lezen;

2. Daarna opnieuw stukje van Ronald lezen;

3. Jezelf voor je hoofd slaan omdat je zo dom bent,

4. Memo op je toetsenbord plakken: "Ik denk eerst tien minuten na voordat ik wat typ"

:mrgreen: Way to go Cave

Cave
11-05-2006, 17:22
Geweldig, Cave onze eigen Neerlandicus op mixfight! :lol:

It's a dirty job......


Oh en mochten er nog wat Guests meelezen die vinden dat ik 'hun' Royce Gracie heb beledigd; ik verwacht nogal veel tijd kwijt te zijn met het corrigeren/uitleggen en anderzins reageren op jullie posts maar misschien dat ik daarna wel ijd heb voor een MMA-partijtje. Voor ik definitief toehap moet ik van mijn moeder nog vragen of jullie op dat partijtje ook limonade zonder prik hebben en of ik word thuisgebracht.

Ronald
11-05-2006, 19:25
Volgens mij zijn er weer wat guests die even terug moeten naar de basisschool om daar opnieuw te leren 'begrijpend lezen'. Tot die tijd: Ronald zegt niks over de kwaliteiten van Royce Gracie maar wel dat de verhouding van zijn kwaliteiten tot die van de rest van de deelnemers in de UFC geheel anders was dan de verhouding van Andy Hugs kwaliteiten tot die van zijn tegenstanders in de K-1.

Dus even samengevat:

1. Eerst weer leren lezen;

2. Daarna opnieuw stukje van Ronald lezen;

3. Jezelf voor je hoofd slaan omdat je zo dom bent,

4. Memo op je toetsenbord plakken: "Ik denk eerst tien minuten na voordat ik wat typ"
LMAO, ik kan het zelf niet beter verwoorden Cave :lol: .

marcelt
11-05-2006, 22:23
Royce Gracie- Andy Hug- zijn een eigen topic waard. Deze heer Bonjasky bij Schreiber! :wink: Slotje!