PDA

View Full Version : succes team Duncan



inc
29-04-2006, 13:43
3 vechters( te weten; niek/ jannis & marco) vechten op queensday op een gala in middelsbrough!!!!

SUCCES GASTEN!!!! MAKE My orange ASS proud!!!!

The Bulldog
29-04-2006, 15:03
succes

Ben
29-04-2006, 21:51
heb je al wat gehoord inc :roll:

Ben
29-04-2006, 22:54
kryg net sms je uit engeland van marc ,
jannis heeft verloren op scheurtje in wenkbrauw stond ver voor op punten .jammer maar helaas, en marco heeft gewonnen op ko
ja das stoer he niek moet nog

Anonymous
29-04-2006, 23:53
niek heeft gewonnen op arm bar!!! 2nd round....

Nishiki
30-04-2006, 02:28
Go Team Duncan!!!!!!!!!!!!! 8-)

a.s.c.
30-04-2006, 11:34
gefeliciteerd mannen :D

niels
30-04-2006, 11:34
Gefeliciteerd team Duncan!!!!

MMArco
30-04-2006, 16:14
:mrgreen: :mrgreen: Leuk weekendje!

Ben
30-04-2006, 17:21
:lol: zeker hoe ging de ko marco

MMArco
30-04-2006, 20:29
Had hem iets harder moeten stompen, maar het was gelukkig voldoende!! :D

Latoel
01-05-2006, 16:00
Gefeliciteerd Boys...

Team Duncan doet t goed...

jammer van Yannis

d0d0
01-05-2006, 18:40
Top prestaties gasten!
Zie jullie morgen :lol:

Christophe
01-05-2006, 18:44
Super gedaan mannen!!!

Die Niek is echt een machine, ongelooflijk. Die verzamelt submissions zoals sommige mensen postzegels verzamelen! :lol: Heeft iemand zijn partij opgenomen (MMF?!), want ik wil het wel even zien!

MMArco
02-05-2006, 12:26
Ik heb alleen Jannis' en mijn gevecht opgenomen, maar Niek zijn gevecht komt er aan. We krijgen volgende week van de promotor de professionele DVD.

d0d0
02-05-2006, 15:29
Marco kan je die partijen die je hebt ff branden en mee naar trainen nemen?

Zie je zo... :lol:

Duncan
02-05-2006, 21:47
Even een verslagje dan?


Jannis moest het opnemen tegen een gast die een halve kop groter en die ietsjes(3 kilo) zwaarder was dan hij.
De partij was een semi-pro wedstrijd dus zonder stoten op het hoofd.
De engelsman was zwaar aggressief en was al ver voor de wedstrijd met zijn staredown bezig, Jannis kon hier alleen maar om lachen.
Jannis vocht geheel volgens plan en bracht de engelsman keer op keer naar de grond en pakte zijn posities keurig mee.
Na 5 of 6 takedowns en even zoveel side-posities en 1 mount wilde Jannis weer voor een takedown gaan en kwam hierbij met zijn wenkbrauw in botsing met de heup of elleboog van
zijn opponent en deze scheurde hierbij open.
De scheidsrechter wilde de partij al staken maar in overleg met de arts kreeg Jannis nog een kans(je!)...
Met een lik vaseline op Jannis zijn oog gingen ze weer verder.
Jannis maakte direkt een dikke takedown en smeet zijn tegenstander weer tegen het kanvas maar na vijf of tien seconden begon zijn wenkbrauw te druppelen.
Hiermee kwam er meteen een einde aan de partij.

Marco vocht tegen een jongen die het vooral van zijn sterke "groundgame" moest hebben.
Beide vechters zijn op voorhand goed gematched en hebben beide een 2-0 record en vechten hier beide hun eerste semi-pro wedstrijd.
Tijdens het gevecht laat Marco zien dat hij veel aan de laatste training heeft gehad! Meerdere malen trakteerd hij zijn opponent op een gesprongen knie of een dubbele gesprongen knie.
Als hij dan dichtbij is gekomen weet hij zijn tegenstander vooral met judoworpen naar de grond te werpen of hij pakt hij een goede muay-thai clinch en deelt goede knieen naar het lichaam en hoofd uit.
Zijn tegenstander wil duidelijk niets van die knieen hebben en laat zichzelf gauw achterover vallen.
Op de grond gebeurt er niet veel omdat beide vechters erg aan elkaar gewaagd zijn.
Kortom aan het einde van de eerste vijf minuten heeft Marco dan ook een terechte punten voorsprong.
Tussen de rondes door Marco te kennen gegeven dat, ondanks zijn punten voorsprong, hij staand meer succes kan en zal hebben...
Dat Marco niet doof is wist ik maar dat hij de partij zo naar zijn hand zou zetten had ik nou ook weer niet verwacht.
Na enkele stoten over en weer zie je dat Marco beter en effecteiver uitdeelt wat al gauw tot een goede rechtsedirekte op de kaak van zijn opponent opleverd...opponent gaat neer!...scheids komt ertussen stuurt Marco naar de neutrale hoek en kijkt of
de engelsman verder kan en roept dat er verder kan worden gegaan! Dus geen acht tellen of zoiets??? Marco loopt gretig op zijn opponent af en stompt hem met een zelfde rechtsedirekte terug naar het kanvas.
Hij laat de scheids geen andere keus dan de engelsman uit te tellen!

Niek Vocht tegen de plaatselijke held/favoriet.
Een jongen die een halve kop groter is en een aantal kilo's voor heeft op Niek.
Deze jongen heeft ook een sterkestaande achtergrond met goede solide "groundgame".
Maar ondanks dat deze jongen groter, sterker en erg fit oogt is het Niek die keer op keer het gevecht naar hem toebrengt en het tempo dicteerd!
Niek scoort enkele zwaar bevochten takedowns en pakt kundig zijn posities en deelt hierbij veel uit...mount...backmount...sidepositie etc. het enige wat zijn tegenstander hier tegenin kan brengen is een halve guillotine welke Niek met gemak verdedigd.
Door het uitdelen van Niek heeft de engelsman een scheur in zijn voorhoofd en nadat deze door de arts is bekeken begint de scheids steeds vaker, wanneer Niek een voordeel positie heeft, een stand-up commando uit zijn mouw te toveren.
Dit Tot ergenis van mijzelf en enkele toeschouwers. Wanneer Niek verderop in het gevecht een armbar probeerd en zijn tegenstander hem trakteerd op een knie vol in het gezicht wuift de scheids het weg en zegd dat ik stil moet zijn! (??????)
In de laatste minuut van de ronde weet Niek zijn goed verdedigde armbarpoging om te zetten naar een backmount en begint te slaan!...STAND UP!!! roept de scheids met een stalen gezicht!
Achteraf kan ik hierom lachen maar op dat moment heb ik de scheids even laten weten wat ik hiervan vond.

Tweede ronde:
Niek zet in het staande gevecht de engelsman in zijn achteruit en scoort weer een mooie takedown en via een mount, een backmount waarbij Niek harde stoten uitdeelt, gaat Niek wederom voor een armbar
welke keihard zit en zijn tegenstander kan helaas niet tikken omdat beide armen vastzitten waarna de scheids met tegenzin het gevecht staakt!

Al met al een geslaagd weekend met veel gelach!!!

PS: val a.j.b. niet over spel/schrijf fouten want ik zit op mijn werk en heb tussen alle drukte door een verslagje proberen te schrijven.

Ronald
03-05-2006, 00:25
Even een verslagje dan?
Top Marc, bedankt :D

Christophe
03-05-2006, 14:44
Even een verslagje dan?
Top Marc, bedankt :D

Verslagje?! Dit is een halve roman Marc, maar het las wel lekker weg! :lol:

Bedankt, en ik kijk al uit naar de professionele DVD-voorstelling! :wink:

Ben
03-05-2006, 19:44
mooi verslag marc :wink:

d0d0
03-05-2006, 23:56
Super verslag!

MMArco
04-05-2006, 09:25
Dat Marco niet doof is wist ik maar dat hij de partij zo naar zijn hand zou zetten had ik nou ook weer niet verwacht.

Ik luister toch altijd goed :wink:
Is er al nieuws over foto's?!

Mighty Me
04-05-2006, 09:28
Hoe zaten die gast ze beide armen vast dan?

Duncan
04-05-2006, 17:00
@MMarco:
Inderdaad je luiterd altijd goed!...

@Mighty Me:

Klem zat op zijn rechter arm en met zijn linker wilde hij de klem tegenhouden.
Nu was zijn arm al aan het overstrekken maar hij had nog enige weerstand doordat zijn linker nog een beetje meedeed...dus wanneer hij met links had willen tikken dan zou zijn toch al overstrekte arm de volle laag krijgen!!!
Hoop dat het een beetje duidelijk is?!