PDA

View Full Version : Tyrone spong wint op KO in Korea!



Anonymous
29-04-2006, 17:41
Vandaag vocht Tyrone tegen de kampioen van korea, Jo In Jun.
Tyrone heeft in de eerste ronde gewonnen, hij gaf de koreaan eerst een knie op zijn hoofd waarop hij neer ging. Na 8 tellen ging de wedstrijd verder en sloeg hij hem snel weer neer met een rechter hoek, weer 8 tellen! Om de puntjes op de I te zetten plaatste Tyrone na een leverstoot de besslissende linkerhoek. Winnaar op KO Tyrone Spong!
De directie van MARS benaderde Tyrone direct na de wedstrijd om in de toekomst weer voor MARS te vechten...
Het is een gezellige sfeer in Seoul. Vanavond even genieten van de overwinning en dan snel op naar volgende week : Geneve!

Arjen
29-04-2006, 17:43
had niet anders verw8..

Ronald
29-04-2006, 19:30
Het is een gezellige sfeer in Seoul. Vanavond even genieten van de overwinning en dan snel op naar volgende week : Geneve!
Mooi zulke uitstapjes :lol:

Jay Hoov
29-04-2006, 21:55
Tyrone naar de top!

Anonymous
29-04-2006, 22:09
Netjes ik had niet anders verw8..Van harte gef...

volgende week in geneve,die week daarop in amsterdam..tyrone heeft druke schema...in ahoy staat die ook tegen mes gematch las ik...

wie kan Spong nog stoppen?

Anonymous
29-04-2006, 22:18
Netjes ik had niet anders verw8..Van harte gef...

volgende week in geneve,die week daarop in amsterdam..tyrone heeft druke schema...in ahoy staat die ook tegen mes gematch las ik...

wie kan Spong nog stoppen?

lima is de enigste die met zijn knieen om kaan gaan!!!

Anonymous
29-04-2006, 22:47
gUEST
lima is de enigste die met zijn knieen om kaan gaan!!!

Volgens mijn kan lima niet stoppen aangezien Vincent veel beter is dan Lima..en zelfs beter de knieen werk beheerst..

jojo
29-04-2006, 23:39
whiehoeeeeeeeeee toppie!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeru
30-04-2006, 11:39
Cool man!! Was het dit gala?


ps: raar dat MAN magazine dit niet in de uitslagen vermeldt of vocht hij onder zijn Koreaanse naam :wink:

http://www.man-magazine.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1355&Itemid=2

Complete results:

Myungho Bae vs JinHyung Baek
winner: Bae by ref. stoppage R1

Seungphil Choi vs. Jongyeol Kim
winner: Choi by ref. stoppage R1

Joodong Hwang vs Sungwon Son
winner:Joodong by unanimous decision 3-0

Heungseob Jang vs Doojea Jung
winner: Jang by unanimous decision 3-0

Jongseo Han vs Minoru Kato
winner: Han by unanimous decision 3-0

Kaytaro Nakamura vs Yongjae Jun
winner: Kaytaro by submission

Unsik Song vs Jason Wildchild
Winner: Song by submission R2

Seichi Okura vs Jungwang Kim
winner: Okura by submission

Christiano Marcelo vs DoHyung Kim
winner: Marcelo by TKO R1 (broken nose)

Big Jim York vs Junsoo Lim
winner: York by submission

Alexander Ustinov vs Paul Slowinski
winner: Ustinov by KO R2

Lee Hottie # 1 fan
30-04-2006, 13:01
slowinski die won toch de k-1 in Auckland??
Als hij nu al van Ustinov verliest dan hoort hij niet echt thuis in de Final Elimination

Anonymous
30-04-2006, 14:46
spong niet meer te stoppen :P

MZN
30-04-2006, 15:27
slowinski die won toch de k-1 in Auckland??
Als hij nu al van Ustinov verliest dan hoort hij niet echt thuis in de Final Elimination

Aan de andere kant is er genoeg voor te zeggen dat Ustinov ook in de final eliminations thuis hoort waarmee je Slowinski niet kan uitsluiten van de elimations als hij verliest van Ustinov....

Anonymous
30-04-2006, 20:04
die slowinski hoort daar wel thuis heb jij zijn
partijen niet gezien in nieuw zeeland poeh mooie vechter heeft techniek en sloopt ze tegenstanders ook

Lee Hottie # 1 fan
30-04-2006, 20:17
maar als hij nu al KO gaat tegen ustinov ik bedoel de vechters in Auckland waren ook niet van een super niveau (van dik hout zaagt men planken vechters voor een groot deel)