PDA

View Full Version : Vale Tudo Stage met Erik Paulson in DEFCROSS Belgie



Anonymous
30-04-2006, 20:33
Hallo allemaal,
Op zaterdag 4 November en Zondag 5 November komt Sensei Erik Paulson een Vale Tudo - CSW stage geven in Defcross.
Beide dagen starten we om 13h de training loopt tot 19h. 5 uur training per dag !!
De stage is toegankelijk voor iedereen !!!!
Liefst wel met de nodige voorkennis van Grondvaechten.
De plaatsen in onze zaal zijn beperkt, slechts 35 personen !!!!
Uw inschrijving is pas geldig na ontvangst van uw betaling !
Betaling kan gebeuren op rek. 035-1914671-29 met vermelding van naam en dag dat je deelneemt.
Voor betalingen komende van het buitenland :
Bic : GEBABEBB
IBAN : BE26 0351 9146 7129

Kostprijs :
2 dagen = 95€
1 dag = 60€
Betaling na 15oktober (indien er nog plaats is)
2 dagen = 110€
1 day =75€


Verdere informatie kan je vinden op www.fama-vechtsporten.be.
U kan eveneens bellen naar Joffrey 0476 / 20 35 67 of naar Flavio 0484 / 75 01 80 of stuur een mailtje, e-mail kan je terugvinden op onze webpagina.

Sportieve groet
Joffrey

Deuce
30-04-2006, 20:36
Zo die ferrari komt er wel :lol:

Hollandpride
30-04-2006, 23:05
Leuke prijs idd!

Is toch veel te duur joh.

Ronald
01-05-2006, 15:56
Inderdaad, wat een prijzen :shock:

RNLMC
01-05-2006, 16:43
en wie is erik paulson???? :oops: :oops:

Christophe
01-05-2006, 18:41
Zo die ferrari komt er wel :lol:

lol :lol:

Jeru
01-05-2006, 20:13
Ja voor iemand die van Ben Spijkers heeft gewonnen wil ik wel 60 euro voor een dag neertellen :wink:
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=380

ashi76
01-05-2006, 20:31
Dit zal em wel zijn..

http://www.intmartialarts.com/images/ErikPaulson.gif
Had ook nog nooit van hem gehoord.

En dan nog 60 euri vragen ook :shock:... das echt veel te veel.
Ik kan me vorig jaar nog een seminar herrinneren van Martijn de Jong en Alistair.
Waren we daar geen 20 euri voor kwijt ???

Ronald
01-05-2006, 23:18
Ik kan me vorig jaar nog een seminar herrinneren van Martijn de Jong en Alistair.
Waren we daar geen 20 euri voor kwijt ???
Seminar met Bas Rutten: 25,- euro
Seminar met Remco Pardoel: 11,50 euro.
Mixfightdag met Bert Kops, Joval en Aerts: 15,- euro
Aankomende maand mixfightdag met Joeri Mes en Melvin Manhoef: 10,- euro.

Dat zijn tenminste nog eens prijzen :)

RNLMC
02-05-2006, 13:10
http://www.erikpaulson.com/

Anonymous
02-05-2006, 13:18
Word niks winst op gemaakt! Vaak nog bijgelegd met de seminars die gegeven worden in Defcross. Deze man is een begrip in Amerika! Prijs is zoals hij is omdat het defcross zo'n 2500 euro kost om deze man twee dagen te betalen. Vliegtuigticket heen en terug en verblijf inbegrepen, iets anders als Allistart die ff 20km moet rijden vind je niet?

ICON
02-05-2006, 13:25
ik ga liever naar een seminar waarbij allistair op de fiets komt hoor.

Anonymous
02-05-2006, 14:22
hij traint joss barnet :evil:

Wim
02-05-2006, 15:31
De seminaries van Erik Paulson zijn duur, maar echt wel goed. Zeker de moeite. Ik ga gewoonlijk ieder jaar drie dagen naar één in Duitsland. Hier is de Belgische site voor geïnteresseerden: http://www.erikpaulson.be/

Anonymous
02-05-2006, 15:42
vin het schande dat je em niet kent wat is ie vijf-voudig wereldkampioen shooto of zo, deze man heb acties niet normaal.
maar hij is inderdaad duur bij hem trainen in amerika is idd erug duur

Anonymous
03-05-2006, 11:08
2500 euro totaal zeg je !!!

35 x +- 100 euro = 3500 euro , 1000 euro winst !!!

Er wordt te veel geprofiteerd :lol:

Iedereen is vrij om te vragen ...maar kan iedereen het ook betalen. Een gewone dag stage begint al vanaf 400 euro.
Daarmee dat er ook niet zoveel stages worden gehouden. De prijzen moeten omlaag zodat er meer mma stages komen en dat het sport ook een vooruitgang biedt.
Ben ik verkeerd

Anonymous
03-05-2006, 11:39
Dan heb ik me vergist tuss 2500 en 3500 euro :lol: .
Luister je bent vrij om te komen of niet. En zoals ik reeds eerder zei er word Niks winst op gemaakt.
Ik heb het liever ook een stuk goedkoper!!! Maar de prijs is nu eenmaal zoals hij is.
Toch zitten jaar na jaar onze stages Stampvol. DIt jaar is Ron Balicki geweest, 15 en 16 mei komt een absolute levende legende in de Thaiboks Ajarn Chai Sirisute. prijs +/ 100€ voor de twee dagen.
Deze stage zit al stampvol (met mensen op hold zelf).
Prijs is inderdaad erg duur maar de kwaliteit van de stage is ook echt wel verzekerd.
September komt Ramon Dekkers op bezoek, uiteraard ligt de prijs een heel stuk lager, maar dat omdat hij gewoon minder vraagt!!

Maar ik ben het 100% met je eens, de stageprijzen mogen een stuk omlaag. Alleen het is niet aan ons om ze omlaag te halen, het ligt aan de vechters of seminar trainers zelf... en die hanteren natuurlijk de Amerikaanse prijzen.

Deuce
03-05-2006, 18:24
September komt Ramon Dekkers op bezoek, uiteraard ligt de prijs een heel stuk lager, maar dat omdat hij gewoon minder vraagt!!


Ik zal ramon even bellen over deze opmerkingen.... :lol:

Trek je spaarpot maar open...

Anonymous
04-05-2006, 10:35
iemand die maar 10 minuten van paulson les gehad heb, weet dat het east waard is.
Paulson was de eerste niet japanse shooto kampioen Heeft een groot aandeel in de training van josh barnett zitten, hell ken shamrock heeft hem zelfs ingehuurd om hem te trainen, voor de enigste winst partij van de laatste tijd tegen kimo.
Daarnaast maakt ie geweldig instructie videos. Geweldige vechter en instructor

ICON
04-05-2006, 10:37
er wordt ook nergens gezegd dat ie niet goed is.
het is alleen veels te duur voor een seminar.
misschien is dat iets Nederlands

Anonymous
04-05-2006, 10:50
Daarnaast is het ook nog eens in België wat me dik 2 uur reistijd en daarbij horende benzinekosten oplevert. Was het ergens in de (Nederlandse) randstad dan had ik het nog serieus overwogen.

Mephisto
04-05-2006, 12:45
iemand die maar 10 minuten van paulson les gehad heb, weet dat het east waard is.
Paulson was de eerste niet japanse shooto kampioen Heeft een groot aandeel in de training van josh barnett zitten, hell ken shamrock heeft hem zelfs ingehuurd om hem te trainen, voor de enigste winst partij van de laatste tijd tegen kimo.
Daarnaast maakt ie geweldig instructie videos. Geweldige vechter en instructor

Bekijk maar eens een paar van die instructionals, hij is echt super. Wie kan er nou drie uur vollullen over chickenwings zonder dat het gaat vervelen...nou?

edit: En begin nu niet over de Colonel hè

defcross.be
24-08-2006, 21:34
Voor de mensen die het niet weten !!!!
Erik Paulson is de trainer van Ken Shamrock, meeroudig UFC kampioen. UFC staat voor Ultimate Fighting Championship, voor de mensen die dit ook ni moesten weten :oops: !!!!

Erik heeft gedurende 8 jaar in Japan gevochten en heeft 2 x wereld kampioen Shooto in Japan gewonnen.
Hij vocht ook in tal van andere gelijkaardige wedstrijden !!

Voor de mensen die graag de rekeningen van anderen uit rekenen !!!
Kostprijs is 2500€ + transport + hotel dus tel maar op 3.500€ wetende dat hij met een assistent naar Belgie komt !!!

Jeru
24-08-2006, 22:16
UFC staat voor Ultimate Fighting Championship, voor de mensen die dit ook ni moesten weten :oops: !!!!


Echt? Dat ik daar op een schaakforum eindelijk achter kan komen zeg....

RNLMC
25-08-2006, 10:17
hier een open Dir,met allemaal korte instuctionals van hem,zitten idd leuke dingen tussen!

http://www.romerikeselvforsvar.com/Video/Erik%20Paulson/

marcelt
25-08-2006, 10:35
Balicki geweest, 15 en 16 mei komt een absolute levende legende in de Thaiboks Ajarn Chai Sirisute. prijs +/ 100€ voor de twee dagen.
.
Kon je beter naar de ajarn Berglerk stages in Den Haag komen. Slechts 12,50 per lesdag van drie uur. Seminars za en zo. 4 en 7 uur ook 12,50 euro . Bij elkaar 28 uur training voor 87,50.

marcelt
25-08-2006, 10:37
Ik kan me vorig jaar nog een seminar herrinneren van Martijn de Jong en Alistair.
Waren we daar geen 20 euri voor kwijt ???
Seminar met Bas Rutten: 25,- euro
Seminar met Remco Pardoel: 11,50 euro.
Mixfightdag met Bert Kops, Joval en Aerts: 15,- euro
Aankomende maand mixfightdag met Joeri Mes en Melvin Manhoef: 10,- euro.

Dat zijn tenminste nog eens prijzen :)
Da's waar. Maar la die mensen zijn dan al in NL (neem aan Bas ook op dat moment). Dus komen niet voor de stage naar NL. Kan je dus niet zo simpel vergelijken.

Evilman
25-08-2006, 14:47
Zitten wel erg vette technieken bij in die filmpjes!

Tis erg goed dat r mensen worden gehaald om seminar
te geven, dat mag toegejuichd worden.
Maar slimmer is idd om dit te regelen als ze toch al in de
buurt zijn om zo kosten te kunnen drukken, hoewel je niet
van iedereen kan verwachten dat ze binnen bep. tijd
in Nederland zullen komen.

Grapple_Me
25-08-2006, 23:32
Ik ben voor 3 jaar naar Los Angeles geweest, RAW Real American Wrestling , waar onderanderen Frank Shamrock training geeft !
Eind dit jaar vertrek ik terug voor hopelijk terug een lange periode.
Ik ben ook naar Robinson Drive, in Beverly Hills bij Bas Rutten gaan trainen, echt super toffe kerel, mss. was het omdat ik eveneens nederlander ben, ik weet het ni maar echt een aanrader !!!
Toppunt van al is dat Bas zijn training liet geven door een Assitent die ik later ook in de school van Erik Paulson tegen kwam. Het was nl. Erik zijn assistent die de trainingen van Bas overnam wanneer Bas voor film in Hollywood zat !!!

Erik Paulson is echt geen kleine jongen, daarop komt nog dat hij zelf niet meer vecht, maw hij geeft al zijn technieken vrij iets wat van andere, (meestal BBJ-ers) niet kan gezegd worden.

Klein detail, Paulson is de persoonlijke trainer van Ken Shamrock, toch ook geen kleintje, hééé

Ik heb een persoonljke hekel aan mensen die zomaar uit hun nek lullen en echte toppers gaan afbreken omwille van de kostprijs.
Denk er maar aan dat om op dit niveau te komen je eerst een leven in de sport besteed, dit moet ook ooit "terug" betaald worden.

Voor de rest aan al de sukkels die hier uuuuren zitten elkaar zwart te maken, zou het in beter zijn dat jullie een beetje gaan trainen !!!

PS heeel spijtig dat Ron Baliki dit jaar geen Shooto gegeven heeft.

tot op de Paulson-stage

defcross.be
26-08-2006, 00:29
[quote=ashi76]Ik kan me vorig jaar nog een seminar herrinneren van Martijn de Jong en Alistair.
Waren we daar geen 20 euri voor kwijt ???
Seminar met Bas Rutten: 25,- euro
Seminar met Remco Pardoel: 11,50 euro.
Mixfightdag met Bert Kops, Joval en Aerts: 15,- euro
Aankomende maand mixfightdag met Joeri Mes en Melvin Manhoef: 10,- euro.

Dat zijn tenminste nog eens prijzen :)

Maak U geen zorgen, ik weet heel goed dat deze stage duur is in vergelijking met andere stages.
Hou er rekening mee er slechts max 35 deelnemers zullen zijn, het is geen massa-stage waar je door teveel aan volk niks van de technieken kan zien, geen uitleg kan vragen, laat staan is persoonlijk met de in structeur zelf trainen !
Wanneer ik 25€ zou vragen moet ik een sporthal gaan huren om het aantal deelnemers te plaatsen ! wat ga je aan zo een massa-stage hebben ???
Wanderlei Silva was vorig jaar in Belgie, naar schatting 130 deelnemers, de stage was een groot succes. Helaas hebben de meeste deelnemers hier niks aan gehad. Maar toch een dikke proficiat voor de organisatie !!!

Wij laten een Topper stage geven aan max 35 personen, dat is onze garantie dat U aan deze stage baat zult hebben !!

RNLMC
26-08-2006, 15:38
Maak U geen zorgen, ik weet heel goed dat deze stage duur is in vergelijking met andere stages.
Hou er rekening mee er slechts max 35 deelnemers zullen zijn, het is geen massa-stage waar je door teveel aan volk niks van de technieken kan zien, geen uitleg kan vragen, laat staan is persoonlijk met de in structeur zelf trainen !
Wanneer ik 25€ zou vragen moet ik een sporthal gaan huren om het aantal deelnemers te plaatsen ! wat ga je aan zo een massa-stage hebben ???
Wanderlei Silva was vorig jaar in Belgie, naar schatting 130 deelnemers, de stage was een groot succes. Helaas hebben de meeste deelnemers hier niks aan gehad. Maar toch een dikke proficiat voor de organisatie !!!

Wij laten een Topper stage geven aan max 35 personen, dat is onze garantie dat U aan deze stage baat zult hebben !!


Dit ivind ik wel een goede zaak, ik vind het persoonlijk te ver,maar je leert zo wel echt wat met 34 andere ip.v 129 andere deelnemers

defcross.be
26-08-2006, 16:08
Quality above Quantity ! ! !

defcross.be
26-08-2006, 17:14
Ik moet er wel bijzeggen dat hij traag is in het updating van zijn pagina, hij zal het te druk hebben met zijn stages zeker !!!

August 2006
August 23-27th
Canadian Tour
Contact Vito at 905-277-0667
August 23rd
Joslin's Mixed Martial Arts
Hamilton
August 24th
All Canadian Martial Arts
Mississauga
August 25th
Martial Arts Planet
Kingston
August 26th
Thai Boxing Academy
Ottawa
August 27th
Sparmax
Montreal

September 2006
September 10th
Josh Barnett Pride fight in Japan
September 15th - October 16th
Flying to England for tour of UK
Contact info Andy Barker
www.martialarts-sdcs.co.uk
phone: 447971870679
UK Tour Details
Mon 18th Sep - privates
Tue 19th Sep
Tom - plymouth
07989477353
Wed 20th Sep
Andy - Exeter
07971870679
Thu 21st Sep
Mo - Weymouth
07976841935
Fri 22nd Sep
Day Off
Sat 23rd Sep
Phil - B"mouth
07773697580
Sun 24th Sep
Tony - Swindon
07818045762
Mon 25th Sep
Dave - London
07886297785
Tue 26th Sep
Mat & James - London
07903594370
Wed 27th Sep
Day Off
Thu 28th Sep
Andre - B"ham
07723038350
Fri 29th Sep
Lucky - B"ham
07834767487
Sat 30th Sep
Rob - B"ham
07968378151
Sun 1st Oct
Mike - Wigan
01942515268
Mon 2nd - Tues 3rd Oct
Day Off
Wed 4th Oct
Steve - Burnley
07875435114
Thu 5th Oct
Melvin - Wigan
07729170143
Fri 6th Oct
Day Off
Sat 7th - Sun 8th Oct
Richy - Durham
07905856192
Mon 9th - Tues 10th Oct
Pat - Aberdeen
07710401111
Wed 11th Oct
Andy - Ayr
07771020647
Thu 12th Oct
Day Off
Sat 14th - Sun 15th Oct
Ralf - Hannover
0049511371255

October 2006
October 21st
Pride event with Josh Barnett
Las Vegas, Nevada
October 28th-29th
Chris Malgeri
Phone:248-435-4030
1310 West 14 Mile Road
Clawson, Mi
48017

November 2006

November 3rd-6th
Defcross - Belgium
003216291551
Joffrey Hion
www.fama-vechtsporten.be
November 11th-12th
Ace Ramirez
321 Changebridge rd.
Pine Brook NJ, 7058
Phone: 1-973-396-2427
November 24th-30th
On Holiday

December 2006
December 1st-11th
Training the Canadian Special Forces
December 22-Jan 3rd, 2007
Pride Event with Josh Barnett
Otoko Matsur in Saitama Japan

http://erikpaulson.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=35

marcelt
26-08-2006, 18:14
en wie is erik paulson???? :oops: :oops:

Van zijn site:

I 1992 I decided to “get realâ€? with my martial arts training and fight for real. I was asked to fight a five-round fight with three minutes per round − the highest level of professional Shooto! I had thought it would only be a three round fight for my first match but I was “thrown to the wolvesâ€? so to speak. My opponent was Shooto’s top ground fighter, Kazuhiro Kusanagi. To everyone’s surprise I beat him with his own submission − the reverse triangle, which I actually learned from watching tapes of him! From that point on I defeated four world champions before being given a chance to fight for the Shooto light heavyweight belt − two years after my last victory! Finally, when given the opportunity, I defeated Kenji Kawaguchi, by reverse figure-four toe-hold from the knee-bar, for the title. I became the first American to ever fight and win in Shooto, and to take their belt away from them. I would hold the title for five years and defended it against Suda (pounding him into submission via TKO referee stoppage), after he publicly challenged me for the belt in the media. My final Shooto win was against Ronald “Machine Gunâ€? Juhn, in Superbrawl 2000, after which I voluntarily retired the two Shooto title belts I had won.

defcross.be
04-09-2006, 00:36
De stage van Erik Paulson zal op een latere datum doorgaan.
Erik liet ons de annulatie, per mail weten.
Wij houden U via deze site op de hoogte.

Hi Joffrey,

This is Tonya.. I just wanted to get back to you and let you know that I have your information. I've waited to contact until I was sure that I had the correct information from Erik to let you know that he is going to have to cancel the seminar with you due to some major schedule conflicts that just came up. I've waited for a few weeks only because I wanted to make sure that I had to cancel. I'm really sorry for the mix up and Erik apologizes for any inconvenience this may cause you.

I would like to try to reschedule you for next year but if this doesn't work for you I completely understand. Let me know what will work for you.. right now we are booking into April of next year.

I wish you all the best and once again I apologize.

Tonya
CSW OFFICE MANAGER

Justinian
04-09-2006, 08:20
[quote=ashi76]Ik kan me vorig jaar nog een seminar herrinneren van Martijn de Jong en Alistair.
Waren we daar geen 20 euri voor kwijt ???
Seminar met Bas Rutten: 25,- euro
Seminar met Remco Pardoel: 11,50 euro.
Mixfightdag met Bert Kops, Joval en Aerts: 15,- euro
Aankomende maand mixfightdag met Joeri Mes en Melvin Manhoef: 10,- euro.

Dat zijn tenminste nog eens prijzen :)

Maak U geen zorgen, ik weet heel goed dat deze stage duur is in vergelijking met andere stages.
Hou er rekening mee er slechts max 35 deelnemers zullen zijn, het is geen massa-stage waar je door teveel aan volk niks van de technieken kan zien, geen uitleg kan vragen, laat staan is persoonlijk met de in structeur zelf trainen !
Wanneer ik 25€ zou vragen moet ik een sporthal gaan huren om het aantal deelnemers te plaatsen ! wat ga je aan zo een massa-stage hebben ???
Wanderlei Silva was vorig jaar in Belgie, naar schatting 130 deelnemers, de stage was een groot succes. Helaas hebben de meeste deelnemers hier niks aan gehad. Maar toch een dikke proficiat voor de organisatie !!!

Wij laten een Topper stage geven aan max 35 personen, dat is onze garantie dat U aan deze stage baat zult hebben !!
Mwoah, de afgelopen mixfight.nl-dag:
ongeveer 40 deelnemers kregen in drie groepen les van Remco Pardoel, Joerie Mes en Melvin Manhoef.
Kosten 10 euro

De Mixfight.nl-dag het jaar ervoor:
ongeveer 60 deelnemers kregen in drie groepen les van Bert Kops, Peter Aerts en Raymond Joval.
Kosten 15 euro

Je hebt trouwens wel gelijk wat betreft je punt dat het effectiever is in kleinere groepen. Dat is ook de reden van onze opzet.

marcelt
04-09-2006, 21:06
Ja er is natuurlijk verschil tussen Nederlanders die in hun auto kunnen stapppen en zoiets meer al een leuk verzetje beschouwen (ook al zijn het (wereld) toppers en iemand helemaal uit De USA voor wie het geven van seminars zijn business is.

ashi76
04-09-2006, 21:16
Voor de mensen die het niet weten !!!!
Erik Paulson is de trainer van Ken Shamrock, meeroudig UFC kampioen. UFC staat voor Ultimate Fighting Championship, voor de mensen die dit ook ni moesten weten :oops: !!!!


Sinds TUF ben ik ineens niet zo'n fan meer van Shamrock's trainings methoden.... ;)

Ronald
04-09-2006, 22:26
Voor de mensen die het niet weten !!!!
Erik Paulson is de trainer van Ken Shamrock, meeroudig UFC kampioen. UFC staat voor Ultimate Fighting Championship, voor de mensen die dit ook ni moesten weten :oops: !!!!


Sinds TUF ben ik ineens niet zo'n fan meer van Shamrock's trainings methoden.... ;)
Daarnaast is Ken Shamrock volgens mij nooit écht UFC champ geweest (maar ik kan me vergissen) :wink: .

ICON
05-09-2006, 09:58
klopt hij is geen champ geweest hij is superfight champ geweest. ( weet niet meer precies hoe je t noemt)

Remco
05-09-2006, 10:01
Hij was de UFC Superfight Champion.

Een stukje geschiedenis:
Na zijn draw met Royce Gracie in UFC 5, vocht hij in UFC 6 tegen UFC 5 toernooiwinnaar Dan Severn en in UFC 7 tegen UFC 6 toernooiwinnaar Oleg Taktarov. De partij tegen Dan won hij op submission en leverde hem de titel UFC Superfight Champion op. De partij tegen Oleg was een draw en Ken behield zijn titel. In UFC 8 verdedigde Ken zich succesvol tegen Kimo Leopoldo. De partij tegen Dan Severn in UFC 9, die Severn op beslissing won, ging de boeken in als de meest saaie MMA-partij ooit:"the dance in Detroit". Na deze partij was Severn de UFC Superfight Champion, een titel die definitief uit de roulatie ging toen Severn tijdens UFC 12 verloor van Mark Coleman, die daarmee de eerste UFC Heavyweight Champion werd.