PDA

View Full Version : Wanderlei silva:''i`m unemployed''



RNLMC
01-05-2006, 11:34
By Graciemag.com:

‘I was offered US$500 thousand in the USA, but that’s not what I want’

Out of the open-weight Grand Prix, created by Pride to be the great tournament in MMA this year, Wanderlei Silva opened his heart to Brazilian reporter Gleidson Venga:

“My contract with Pride ended and I’m even uncomfortable to say, but I’m currently unemployed! [Laughs.] I even got a proposition by an American organization that wants to compete with the UFC. They even talked to the boss [Rudimar Fedrigo] and offered some good money, US$500 thousand, as well as pay-per-view participation. But it is still not what I want,� said the Chute Boxe star, who doesn’t guarantee he won’t someday trade Japan for America. Despite being upset with Pride for not having accepted his financial proposition for taking part in the tournament, Wand is taking time to enjoy his family and his country. Some things money simply cannot buy.

RNLMC
01-05-2006, 11:37
als hij $500.000 afslaat ben ik benieuwd wat hij aan Pride vroeg :o

En die'' American organization that wants to compete with the UFC'' welke zou dat zijn, IFL???

RNLMC
01-05-2006, 11:48
duidelijk, maar hij doet nu niet mee aan OWGP, wat denk ik dus komt omdat hij meer betaald wil krijgen, en hij kan wel 1.000.000 vragen per gevecht maar Shogun voor 1/4 daarvan wil vechten,waarom zou pride dan nog moeite doen om silva bij hun te laten vechten

Mike
01-05-2006, 12:21
hij is alleen maar het prijskaartje van zijn nieuwe contract aan het opschroeven lijkt me, die blijft echt wel bij pride

x2

pride is niet helemaal achterlijk hoor

maar tis wel erg gaar dat en Wanderlei en Fedor niet meedoen aan het open weight GP. De GP winnaar zal in mijn ogen niet de beste vechter van de wereld zijn IMO. Er wordt nu eigenlijk niks bepaald behalve wie is de beste van de runner-ups.

Mephisto
01-05-2006, 12:35
als hij $500.000 afslaat ben ik benieuwd wat hij aan Pride vroeg :o

En die'' American organization that wants to compete with the UFC'' welke zou dat zijn, IFL???

Hij slaat 500.000 af van een andere organisatie, ik zou niet te snel de conclusie trekken dat hij meer vraagt aan Pride. Het zal in combinatie zijn met een gegarandeerd aantal partijen. Is volgens mij nog steeds niet in verhouding tot wat voetballers verdienen (wedstrijden en trainingsarbeid, risico's die je loopt)

Mike
01-05-2006, 12:36
als hij $500.000 afslaat ben ik benieuwd wat hij aan Pride vroeg :o

En die'' American organization that wants to compete with the UFC'' welke zou dat zijn, IFL???

Hij slaat 500.000 af van een andere organisatie, ik zou niet te snel de conclusie trekken dat hij meer vraagt aan Pride. Het zal in combinatie zijn met een gegarandeerd aantal partijen. Is volgens mij nog steeds niet in verhouding tot wat voetballers verdienen (wedstrijden en trainingsarbeid, risico's die je loopt)

nee maar de markt van het voetbal is ook aanzienlijk groter. Pas als de Pride GPfinale wereldwijd 100 miljoen kijkers trekt kunnen de salarissen pas gaan tippen aan die van voetballers. Tis niet anders.

Jay Hoov
01-05-2006, 13:15
hij is alleen maar het prijskaartje van zijn nieuwe contract aan het opschroeven lijkt me, die blijft echt wel bij pride

x2

pride is niet helemaal achterlijk hoor

maar tis wel erg gaar dat en Wanderlei en Fedor niet meedoen aan het open weight GP. De GP winnaar zal in mijn ogen niet de beste vechter van de wereld zijn IMO. Er wordt nu eigenlijk niks bepaald behalve wie is de beste van de runner-ups.

Is jammer ja, maar anders weet je al van tevoren dat of Wandy of Fedor dat tournooi pakt.....maar het blijft jammer!

En ik geloof ook niet dat Pride Wandy zou laten gaan....toch?

Anonymous
01-05-2006, 14:39
ik kan je wel zeggen dat ik er stevig van baal. ik had graag silva tegen coleman zien vechten als voorronde.

ik had ook al 2 RRS kaarten gekocht. omgerekend 250 euro per stuk gekocht zo snel mogenlijk om er bij te zijn en goeie plaatsen te hebben. en als ik dan nu de uiteindelijke line up zie. is het zwaar bedroevend.

Ronald
01-05-2006, 15:10
ik kan je wel zeggen dat ik er stevig van baal. ik had graag silva tegen coleman zien vechten als voorronde.

ik had ook al 2 RRS kaarten gekocht. omgerekend 250 euro per stuk gekocht zo snel mogenlijk om er bij te zijn en goeie plaatsen te hebben. en als ik dan nu de uiteindelijke line up zie. is het zwaar bedroevend.
Je moet het positief bekijken: jij kunt er tenminste nog naar toe :wink: . En die partij tegen Coleman zal er vast nog wel een keer van komen.

RNLMC
02-05-2006, 15:54
5 jaar?? maak daar maar 10 van, als wand tegen chuck komt te staan sloopt hij hem zwaar,en is er helemaal niks meer over van het imago van UFC

Jay Hoov
02-05-2006, 16:06
5 jaar?? maak daar maar 10 van, als wand tegen chuck komt te staan sloopt hij hem zwaar,en is er helemaal niks meer over van het imago van UFC

En zo is het maar net ouwe :D

ICON
02-05-2006, 16:18
neej joh dan is chuck 46 :wink:

RNLMC
02-05-2006, 18:39
neej joh dan is chuck 46 :wink:

10 jaar is miss een beetje overdreven :wink: maar je begrijpt wel wat ik bedoel 8-)