PDA

View Full Version : Recente foto Mark Kerr



Yamato Damashii
01-05-2006, 15:41
Zoals bekend maakt Mark Kerr binnenkort z'n comeback tegen Wess Simms aanstaande zaterdag 6 mei.

Meer info:
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=1903&zoneid=1

Op sherdog kwam ik een topic tegen met een recente foto. Weliswaar Kerr met kleren aan, maar ok:
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=371939

Het valt op dat hij er wel een stukje ouder uit ziet, maar goed hij is ook al 38.
Ik hoop in ieder geval dat hij helemaal topfit ten tonele verschijnt en die Simms oldschool style GnP'd!! Die Simms vind ik maar onsportief.

Ronald
01-05-2006, 16:12
De laatste keer dat Kerr in Pride vocht verloor die erg ongelukkig. Ik hoop dit keer op meer geluk voor 'm.

http://members.aol.com/easygoing999/kerrweb.jpg

p diddy
01-05-2006, 16:19
zielig man, ik hoop het beste voor hem!!! Ik heb van de week die docu van hem nog een keer gekeken.....daar zie je hoe alles verkeerd ging en waaarom......jammer want hij was een van mijn favo's :? 8-) :? 8-)

Yamato Damashii
01-05-2006, 17:29
Ja het was inderdaad erg jammer om een topper als hem zo te zien verliezen als in zijn laatste gevecht.
Hopelijk heeft hij zijn demonen overwonnen, want als hij nog met dezelfde shit zit als tijdens de opnames van The Smashing Machine dan vrees ik dat hij het niet gaat redden.

zjoerd
01-05-2006, 18:22
volgens mij hebben de roids ook hun tol geeist aan z'n haar te zien.....

54321
01-05-2006, 18:27
family van tito? zelfde maat pet/hoofd :lol:

Yamato Damashii
03-05-2006, 14:45
family van tito? zelfde maat pet/hoofd :lol:

:lol: Gelukkig voor Simms staan de regels kopstoten niet toe, met zo'n hoofd om mee te koppen blijft er niks over van het gezicht van Simms :lol: :lol:

54321
03-05-2006, 14:58
family van tito? zelfde maat pet/hoofd :lol:

:lol: Gelukkig voor Simms staan de regels kopstoten niet toe, met zo'n hoofd om mee te koppen blijft er niks over van het gezicht van Simms :lol: :lol:

he's defying gravity :lol:

The Bulldog
03-05-2006, 16:32
family van tito? zelfde maat pet/hoofd :lol:

:lol: Gelukkig voor Simms staan de regels kopstoten niet toe, met zo'n hoofd om mee te koppen blijft er niks over van het gezicht van Simms :lol: :lol:

Jullie weten wel wat deze man heeft gepresteerd?

Yamato Damashii
03-05-2006, 17:50
family van tito? zelfde maat pet/hoofd :lol:

:lol: Gelukkig voor Simms staan de regels kopstoten niet toe, met zo'n hoofd om mee te koppen blijft er niks over van het gezicht van Simms :lol: :lol:

Jullie weten wel wat deze man heeft gepresteerd?

Jazeker, het is een topper en ik hoop dat hij in 'pre-smashing machine' vorm verschijnt zaterdag, want ik ben 100% voor hem!!!
Maar dat hij een groot hoofd heeft valt toch niet te ontkennen :)

Dat er geen kopstoten zijn toegestaan in die partij is sowieso echt een voordeel voor Simms denk ik. In highlights van Kerr zie je hem in een partij dit effectief toepassen en aangezien Kerr door zn fenomenale worstel-skills 9 van de 10 keer in een goede positie komt om ze te geven, mag Simms blij zijn dat het geen oldschool Vale Tudo regels zijn waarop ze knokken.