PDA

View Full Version : Sander mac kiljan en Ricardo Fyeet????



dtgerald
02-05-2006, 00:51
Komen die ooit nog in de ring?

Anonymous
02-05-2006, 09:49
is ricardo een broer van evert en andré fyeet??

ze spreken elkaar zeker niet meer dan..

en sander zal niet meer de ring in gaan i.v.m blessures en zijn werkzaamheden als trainer

Anonymous
02-05-2006, 09:58
Sander traint ook niet meer Vos & geeft ook geen les meer.
Hij focust ook meer op pompen met gewichten dan op zijn fighting skills.

Marco
02-05-2006, 11:51
verstandig dat Mc Kyljan niet meer vecht, ik had altijd het idee dat hij meer stond te overleven dan te vechten als je naar zijn partijen kijkt, alle respect dat hij de ring inging dat zeker(voordat ik 100 reacties krijg dat ik geen respect toon... :wink: )

dtgerald
02-05-2006, 12:00
verstandig dat Mc Kyljan niet meer vecht, ik had altijd het idee dat hij meer stond te overleven dan te vechten als je naar zijn partijen kijkt, alle respect dat hij de ring inging dat zeker(voordat ik 100 reacties krijg dat ik geen respect toon... :wink: )Tegen Dave van der Veen deed hij het toch goed.

Anonymous
02-05-2006, 12:22
he heb jij verstand overal van kneus vechten zal jij wel niet kunnen.........jij bemoeid je overal mee....domme leeuwarder.....sander is een goede vechter....

Anonymous
02-05-2006, 12:23
verstandig dat Mc Kyljan niet meer vecht, ik had altijd het idee dat hij meer stond te overleven dan te vechten als je naar zijn partijen kijkt, alle respect dat hij de ring inging dat zeker(voordat ik 100 reacties krijg dat ik geen respect toon... :wink: )marco was het voor bedoeld

Jay Hoov
02-05-2006, 12:24
he heb jij verstand overal van kneus vechten zal jij wel niet kunnen.........jij bemoeid je overal mee....domme leeuwarder.....sander is een goede vechter....

Dat viel mij dus ook al op :?

Anonymous
02-05-2006, 12:38
Hij geeft toch ook les bij euro fitness centre in Almere?

ulysse
02-05-2006, 14:45
is ricardo een broer van evert en andré fyeet??

ze spreken elkaar zeker niet meer dan..

en sander zal niet meer de ring in gaan i.v.m blessures en zijn werkzaamheden als trainer

Het zijn inderdaad broers van elkaar!

Marco
04-05-2006, 17:02
he heb jij verstand overal van kneus vechten zal jij wel niet kunnen.........jij bemoeid je overal mee....domme leeuwarder.....sander is een goede vechter....

guests zijn stoer vooral deze

Wheelie
04-05-2006, 17:29
ricardo fyeet wil ik nog weleens in actie zien

Ronald
04-05-2006, 19:02
he heb jij verstand overal van kneus vechten zal jij wel niet kunnen.........jij bemoeid je overal mee....domme leeuwarder.....sander is een goede vechter....
Vooral zo doorgaan, dan post je hier niet lang meer.

Anonymous
04-05-2006, 21:39
de beste stuurlui staan aan wal....vrije meningsuiting mag gezegt worden toch..mensen die er geen verstand van hebben je moet niet over iemand babbelen...heb respect..

Ronald
04-05-2006, 21:46
de beste stuurlui staan aan wal....vrije meningsuiting mag gezegt worden toch..mensen die er geen verstand van hebben je moet niet over iemand babbelen...heb respect..
Heeft helemaal niets met vrijheid van meningsuiting te maken. Je bent beledigend en daarmee verziek je de sfeer hier. Het gaat om dat laatste wat je zelf al noemt... heb respect.

Marco
04-05-2006, 21:47
de beste stuurlui staan aan wal....vrije meningsuiting mag gezegt worden toch..mensen die er geen verstand van hebben je moet niet over iemand babbelen...heb respect..

Ik babbel over iemand die ik meer als 10 x in de ring heb zien staan.
En idd vrijheid van meningsuiting doe ik ook aan mee.
Wie zegt dat ik er verstand van heb ? ik geef alleen mijn mening en ook nog met respect.
amen.

Anonymous
05-05-2006, 13:34
fyeet hoef ik niet meer te zien, zelfde als met zijn vriendje lo-a-njoe. ze bezorgen de vechtsport een slechte naam. het zijn beide talentvolle en spectaculaire vechters, erg jammer
hij zit bovendien nog steeds in de bajes als ik me niet vergis