PDA

View Full Version : Dalgliesh succes volgende week.



dtgerald
02-05-2006, 14:22
Of heet je nou Darius :lol: .Succes volgende week in de Arena als enige MMA partij.Er zullen wel van die idioten gaan zitten fluiten als het gevecht naar de grond gaat.Maar met Pride op eurosport komt daar mischien verandering in.

DK
02-05-2006, 15:16
dus jij denkt dat dave er een saai grondgevecht van gaat maken

Jay Hoov
02-05-2006, 15:49
dus jij denkt dat dave er een saai grondgevecht van gaat maken

Scherp :D

p diddy
02-05-2006, 16:16
dave doe wat je moet doen :lol:

HUNTER
02-05-2006, 16:21
dus jij denkt dat dave er een saai grondgevecht van gaat maken

Dave niet en Hakim al helemaal niet. Maar wat voor kenners een erg mooi grondgevecht is kan door een paar duizend boeren wel worden uitgefloten......... en dat blijft erg jammer.

p diddy
02-05-2006, 16:23
ik ben er ga maar op de grond ik vind het prachtig!!! :lol: 8-)

ICON
02-05-2006, 16:26
idd maak t af met een armklem of een triangle. stand up gevechten zijn er al genoeg die avond SUCCES!!!

Anonymous
02-05-2006, 16:58
Dave maakt er altijd een top partij van, Hakim zal weer snel in Sesamstraat zijn! :lol:

Wheelie
02-05-2006, 17:39
Succes Dave, jammer dat ik er niet bij kan zijn

The Bulldog
02-05-2006, 21:10
Laat Dave maar lekker naar de grond gaan en het arena publiek zien wat mooi GnP werk is of een mooi uitgevoerde Sub die opgave als gevolg heeft..

maakt niet uit hoe als je maar wint.

succes en veel plezier..

Anonymous
02-05-2006, 21:33
ik denk niet dat dave naar de grond zal gaan omdat hakim daar de betere skills heeft , hakim is nog niet zo heel bekend in nederland maar hij is de nieuwe aanwinst van gym alkmaar en won onlangs van nathan van schouteren op een g&p binnen een minuut en scholten van team schreiber maakte ook geen kans tegen deze hakim die verloor op submission een week na de partij tegen scholten vocht hij als invaller tegen milco voorn waar het 2 rondens sensatie was en eindigde in een onbeslist en nar een extra ronde milco als winaar naar huis mocht maar hakim tog trots kon terug kijken op een ivalpartij die hij ongetraint aannam en zicj goed redde , ook staand kan hakim ze mannetje staan dus ik denk dat dalgliesh het heeel moeilijk gaat krijgen .

ik denk dat hakim wint op submission

mama
02-05-2006, 22:23
Dave maakt er altijd een top partij van, Hakim zal weer snel in Sesamstraat zijn! :lol:

Denk dat dat tegen zal vallen
Hakim heeft een hele goede indruk op mij gemaakt dat ie inviel in Maastricht tegen Milco Voorn.
Maar de tijd zal het leren.

Succes Dave. Maak er een knal partij van!!!

}|^-_-^|{
03-05-2006, 09:26
Dave geeft hem gewoon billenkoek

dtgerald
03-05-2006, 11:28
dus jij denkt dat dave er een saai grondgevecht van gaat makenAllerminst maar er zitten altijd van die types die gaan fluiten als vechters naar de grond gaan.

Yamato Damashii
03-05-2006, 14:42
Ik vind het erg jammer dat er maar 1 mma partij op het programma staat (gelukkig maken de K-1 gevechten het helemaal goed), dus ik hoop op een knaller van een partij tussen deze twee toppers! Aan de vechtkwaliteiten van beiden zal het in ieder geval niet liggen.

Succes beiden!!

Anonymous
03-05-2006, 17:57
DAVE GAAT SLOPEN!!!!!

Ton
03-05-2006, 18:24
Ik vind het erg jammer dat er maar 1 mma partij op het programma staat (gelukkig maken de K-1 gevechten het helemaal goed), dus ik hoop op een knaller van een partij tussen deze twee toppers! Aan de vechtkwaliteiten van beiden zal het in ieder geval niet liggen.

Succes Dave!!

x2

Anonymous
15-05-2006, 20:03
Was een leuke partij.

Ton
15-05-2006, 21:59
Kheb het fucking moeten missen omdat ik een uur in de rij heb moeten staan voordat ik eindelijk binnen kwam :evil:

Klote Dave, maar op naar volgend jaar Showtime! Hoop dat ze dan weer wat meer aandacht voor mma er in brengen

Yamato Damashii
15-05-2006, 22:43
Kheb het fucking moeten missen omdat ik een uur in de rij heb moeten staan voordat ik eindelijk binnen kwam :evil:


Dat is mooi klote. Ik kwam aan, zag die rijen en vreeste het erste, maar omdat ik een goedkoop kaartje had en in via ingang K naar binnen moest, was ik met 5 minuten binnen:S Toen nog wel 5 minuten door de security gestalkt omdat ik al mijn eten weg moest knikkeren, maar goed.

Jammer voor Dave ja, maar het was een leuke partij! Ik was onder de indruk van de groundskills van Gouram, hij had Dave wel snel en soepel in die armklem.