PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter S03E05 *spoiler*



Wheelie
05-05-2006, 14:33
Ik vind dit de vetste aflevering tot nu toe.
Tito & Ken krijgen een woordenwisseling :lol: wat laat Ken zich makkelijk opfokken door Tito
Team Dagger is history, wat een praatjesmaker die Solomon :lol:

Jochem
05-05-2006, 14:39
Ik vind die Salomon echt zwaaaar grappig. Jammer dat ie eruit is en die irritante zeurpiet blijft. Maar wel terecht natuurlijk, die salomon kon niet echt goed vechten.

redjuh
05-05-2006, 14:40
ja het is gewoon sneu dat ken zich zo voor lul zet...
maar goed, hij gaat weer training geven, en dat is beter voor het team.
ik denk dat alleen die rooie van team shamrock nog wint in de 1ste ronde

leuke aflevering idd

en trouwens, de volgende aflevering gaat er iemand weg he! ik denk dat matt hamil (die dove gast) opstapt.

salmon en rampage samen zou echt het meest komische mma duo zijn!

Anonymous
05-05-2006, 14:59
Ik vind die Salomon echt zwaaaar grappig. Jammer dat ie eruit is en die irritante zeurpiet blijft. Maar wel terecht natuurlijk, die salomon kon niet echt goed vechten.

klopt, ik vond dat slappe gelul van salomon wel entertaining! :lol: als ze wat zwaardere cardio hadden getrained, was het gevecht waarschijnlijk anders geeindigd. zonde, maarja. hopelijk kendall vs rory in de semi's!! for team dagger :lol:

Anonymous
05-05-2006, 15:01
denken jullie trouwens dat de contender pas in juni begint omdat tuf nu bezig is? bang voor de concurentie misschien?

RNLMC
05-05-2006, 16:09
en trouwens, de volgende aflevering gaat er iemand weg he! ik denk dat matt hamil (die dove gast) opstapt.

salmon en rampage samen zou echt het meest komische mma duo zijn!

dat zou echt balen zijn,die matt hamil is echt goed!

RNLMC
05-05-2006, 16:20
btw, wat hapt die ken makkelijk toe zeg :lol: tito speelt duidelijk met zen kop,alleen ziet ie het zelf nie tin :lol:

redjuh
05-05-2006, 16:21
Wie is de enige die niet kan praten, en het dus op moet schrijven????????????

yep matt hamill

RNLMC
05-05-2006, 16:45
Wie is de enige die niet kan praten, en het dus op moet schrijven????????????

yep matt hamill

:o :o SPOILERRR!! ;) maar daar zeg je me wel wat zeg, ik hoop nog steeds van niet,maar denk nu dat je weleens gelijk zou hebben :shock: :o

redjuh
05-05-2006, 17:04
ja kijk ik bedenk het ook maar he... nou is logisch denken zeker niet 1 van mijn sterke punten, maar zo nu en dan heb ik es een opleving.
ik hoop het uiteraard ook niet... laat dat duidelijk zijn

inc
05-05-2006, 19:11
sterk punt red...Vette afelevering... eerlijk gezegd hou ik niet van die smak talkers...vond het vet dat ie verloren heeft. echter rory komt niet ver naar mijn mening...

ps zonder disrespect voor wat ken heeft betekent voor mma, maar eh
als ik in die gast zijn ogen kijken zie ik een zelfde waas als ik zie als ik in de ogen kijk van bush... echt zo'n lege-glazige-niethelemaal 100%blik...

iq van een visstick en een leutel van drie meter waar te makkelijk op getrapt wordt.

Chico
06-05-2006, 14:47
http://www.madcowclan.com/images/whoWon.jpg

who won????

maar leuke aflevering... vind tito echt grappig zoals ie ken uit de tent lokt...

m.g
07-05-2006, 03:26
Heerlijk die reactie van Salomon in de ring, helemaal de weg kwijt.
Zou inderdaad wel jammer zijn als die dove weg moet, had hem graag willen zien vechten.

Ben ook erg benieuwd hoe je hem gaat coachen als hij vecht, je kan moeilijk die vertaler naast hem in de ring zetten!?!?

Emilio
07-05-2006, 09:36
Wat een domme lul die Ken. Hij begon die hele zielige situatie. En dan zo schelden. Het onsteeg het kleuterniveau niet.

En over het gevecht. Was dit een kwestie van Cardio? ik zeg gewoon slechte dekking.

Ik denk dat Tito shamrock heel hard gaat slopen. Ik zou liever een rematch tussen Frank Shamrock en Ortiz zien.

Remco
07-05-2006, 11:20
Ik vind het seizoen behoorlijk tegenvallen.

Op de een of andere manier lijkt alles dit keer zo nep. Het gelul in het huis is zo inhoudsloos. Het hele dagger-verhaal vind ik lichtelijk homofiel. Er zitten geen mensen bij die ik graag zou willen zien vechten, op Matt na dan. De sportieve sfeer van competitie uit seizoen 1 en 2 lijkt volledig te zijn verdwenen. Volgens mij valt die Ed ook enorm tegen. Te veel bla bla en hype.

Die Solomon is meer een slechte standupper en doet zich veel stoerder voor dan hij is. Je ziet hem gewoon showen met dat gat in zijn gebit.

Ken gedraagt zich echt zielig. Ik hoop maar dat ie een rol speelt, je zou bijna denken dat hij hulp nodig heeft.

XedgeX
07-05-2006, 11:24
supervette aflevering!

mooie opbouw ook tot het gevecht, ben blij dat rory gewonnen heeft. het geouwehoer van salomon was wel grappig, maar ik hou niet zo van mensen met een grote bek.

what happened?
you got kicked in the head.
... who won?

:lol:

ben ook erg benieuwd naar die volgende aflevering. ik hoop dat matt blijft, wil ook erg graag zien hoe hij het er vanaf brengt.

ik denk trouwens niet dat die brief van hem komt, die wordt daar afgeleverd, en de vechters hebben geen contact met de buitenwereld. denk dus niet dat matt die brief gestuurd heeft.
Het lijk mij meer waarschijnlijk dat er eentje een brief van of over zijn familie krijgt waardoor hij weg moet.
ik ben benieuwd!

Silat
09-05-2006, 01:44
Ik vind het seizoen behoorlijk tegenvallen.

Op de een of andere manier lijkt alles dit keer zo nep. Het gelul in het huis is zo inhoudsloos. Het hele dagger-verhaal vind ik lichtelijk homofiel. Er zitten geen mensen bij die ik graag zou willen zien vechten, op Matt na dan. De sportieve sfeer van competitie uit seizoen 1 en 2 lijkt volledig te zijn verdwenen. Volgens mij valt die Ed ook enorm tegen. Te veel bla bla en hype.

Die Solomon is meer een slechte standupper en doet zich veel stoerder voor dan hij is. Je ziet hem gewoon showen met dat gat in zijn gebit.

Ken gedraagt zich echt zielig. Ik hoop maar dat ie een rol speelt, je zou bijna denken dat hij hulp nodig heeft.

Mee eens.

En ik had al zo'n gevoel dat de blaaskaak het onderspit zou delven.
En toch wordt het nu wel wat vetter de show. :lol:

Jochem
10-05-2006, 14:48
"On the next episode of The Ultimate Fighter 3...

Episode 6 - The Letter
Air date: 5/11/2005

Matt’s Hamill’s behavior continues to irritate his teammates. Fighters start going stir crazy in the house. And someone receives disturbing news. "

brief was dus niet van Matt, maar is bestemd voor 1 van de vechters. Kan iedereen zijn dus.

Wheelie
10-05-2006, 15:49
ik kan niet wachten

p diddy
11-05-2006, 09:02
morgenavond