PDA

View Full Version : Wijziging Arena



Anonymous
06-05-2006, 12:06
Volgens goed ingelichte bronnen heeft Sem Schilt van de Golden Glorie zich gisteren afgemeld voor de ArenA. Simon schijnt zo kwaad te zijn op zijn management dat hij het hele Golden Glorie team uit de matchmaking gooit. Dit wil zeggen Rodney Faverus, Ramon Dekkers, naoufal Benazzouz en Saki. Vooral de reden van afmelding zou schandalig en beledigend zijn! Voordat er weer een slotje opgegooid wordt bel Simon zelf maar!

the white buffalo
06-05-2006, 12:11
Volgens goed ingelichte bronnen heeft Sem Schilt van de Golden Glorie zich gisteren afgemeld voor de ArenA. Simon schijnt zo kwaad te zijn op zijn management dat hij het hele Golden Glorie team uit de matchmaking gooit. Dit wil zeggen Rodney Faverus, Ramon Dekkers, naoufal Benazzouz en Saki. Vooral de reden van afmelding zou schandalig en beledigend zijn! Voordat er weer een slotje opgegooid wordt bel Simon zelf maar!
dat was te ver8en he...

Cave
06-05-2006, 12:11
Wel handig dat 'goed ingelichte bronnen' altijd anoniem zijn he? Mocht het allemaal onverhoopt waar zijn dan zegt het wel iets over de professionaliteit van beide partijen. Voorlopig blijf ik echter hopen op een kick ass gala en kom ik hopelijk pas een week na de 13e weer van die roze wolk af :D

Highline
06-05-2006, 12:18
faverus vecht zoiezo niet in de arena dus dag geloofwaardigheid

Justinian
06-05-2006, 12:20
faverus vecht zoiezo niet in de arena dus dag geloofwaardigheid
Euhm, wel volgens mijn gegevens.

The Bulldog
06-05-2006, 12:20
HIghline, heb jij wat gehoort van die geluiden?

Highline
06-05-2006, 12:21
HIghline, heb jij wat gehoort van die geluiden?

uhh nee, dus ik ga nu eens ff een beetje rondchecken

@ justi: faverus stond toch niet op de line up?

Justinian
06-05-2006, 12:22
HIghline, heb jij wat gehoort van die geluiden?

uhh nee, dus ik ga nu eens ff een beetje rondchecken

@ justi: faverus stond toch niet op de line up?
Ik heb gisteren nog een mail ontvangen van de organisatie en daar stond Faverus wel op.

Justinian
06-05-2006, 12:24
Van de site: WEDSTRIJD 4
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht



RODNEY FAVERUS (NED VS JOHN DELGADO (KAAPVERDIE)

Highline
06-05-2006, 12:24
sorry je hebt helemelaa gelijk, rodney vecht een reserve match tegen Jon Delgado

Jeru
06-05-2006, 12:24
"Officiƫle Matchmaking" op dit moment. (Faverus staat ertussen).
Nu afwachten wat er overblijft. Het zou goed zijn als er iemand van de organisatie zo snel mogelijk opheldering geeft voor de rust....

MATCHMAKING 13 MEI 2006
16:15 COMPILATIE WEGING
16:30 OPENINGSHOW SHOWTIME
16:45 START EERSTE WEDSTRIJD

WEDSTRIJD 1
MMA regels 2x5 minuten tot maximaal 93 kg

DAVE DALGLIES (NED VS HAKIM GOURAM (BELG)

WEDSTRIJD 2
K-1 regels 3x3 minuten tot maximaal 70 kg

FIKRI TIJARTI (NED) VS MURAT DIREKCI (BELG)

WEDSTRIJD 3
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

GOHKAN SAKI (NED) VS RANI BERBACHI (FR)

WEDSTRIJD 4
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

RODNEY FAVERUS (NED VS JOHN DELGADO (KAAPVERDIE)

WEDSTRIJD 5
K-1 regels 3x3 minuten tot maximal 76 kg

RAMON DEKKERS (NED) VS JOERIE MES (NED)

WEDSTRIJD 6
K-1 regels 3x3 minuten tot maximaal 70 kg

GAGO DRAGO (ARM) VS RAY STARING (NED)

Om precies 18:30 begint de:
OPENINGSSHOW K-1 WORLD GRANDPRIX 2006

WEDSTRIJD 7
KWART FINALE K-1 WORLDGRAND PRIX 2006
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

ALEXEY IGNASHOV (BELARUS) VS PETR VONDRACEK (TJECHIE)

WEDSTRIJD 8
KWART FINALE K-1WORLD GRAND PRIX 2006
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

MELVIN MANHOEF (NED) VS TASUFUMI TOMIHIRA (JAP)

WEDSTRIJD 9
KWART FINALE K-1 WORLD GRANDPRIX 2006
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

BJORN BREGY (ZWITSERLAND) VS KEMAYO (FR)

WEDSTRIJD 10
KWART FINALE K-1 WORLD GRANDPRIX 2006
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

NAOUFAL BENAZZOUZ (FR) VS ATTILA KARACS (HONGARIJE)

WEDSTRIJD 11
SUPERBOUT
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

SEMMY SCHILT (NED) VS LOYD VAN DAMS (NED)

WEDSTRIJD 12
HALVE FINALE K-1 WORLD GRANDPRIX 2006
WINNAAR GEVECHT 7 TEGEN WINNAAR GEVECHT 8
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

WEDSTRIJD 13
HALVE FINALE K-1 WORLD GRANDPRIX 2006
WINNAAR GEVECHT 9 TEGEN WINNAAR GEVECHT 10
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

WEDSTRIJD 14
SUPERBOUT
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

JEROME LE BANNER (FR) VS BONJASKY (NED)

WEDSTRIJD 15
SUPERBOUT
K-1 regels 3x3 minuten open gewicht

ERNESTO HOOST (NED) VS BOB SAPP (USA)

WEDSTRIJD 16
FINALE K-1 WORLD GRAND PRIX 2006
WINNAAR GEVECHT 12 TEGEN WINNAAR GEVECHT 13

Highline
06-05-2006, 12:30
al met al geloof ik het nog steeds niet. als je ziet wat de heren van gg team voor aanhang meenemen en de heren zelf lijkt het me onmogelijk dat rutz mensen schrapt. Alleen ramon dekkers kan heel de arena vol brengen lijkt me

Justinian
06-05-2006, 12:32
al met al geloof ik het nog steeds niet. als je ziet wat de heren van gg team voor aanhang meenemen en de heren zelf lijkt het me onmogelijk dat rutz mensen schrapt. Alleen ramon dekkers kan heel de arena vol brengen lijkt me
Zit wat in, maar de ArenA zit al vol ;) Ik heb geen nummer van Simon, maar we horen het straks wel.

Highline
06-05-2006, 12:33
al met al geloof ik het nog steeds niet. als je ziet wat de heren van gg team voor aanhang meenemen en de heren zelf lijkt het me onmogelijk dat rutz mensen schrapt. Alleen ramon dekkers kan heel de arena vol brengen lijkt me
Zit wat in, maar de ArenA zit al vol ;) Ik heb geen nummer van Simon, maar we horen het straks wel.

ik denk alleen niet dat rutz het risico neemt dat heel de arena gaat rellen aangezien het nu ook in japan te zien zal zijn (dacht ik) ;)

mama
06-05-2006, 13:45
*edit*

Helaas blijkt er toch een kern van waarheid in te zitten.
Wat weet ik op dit moment nog niet precies
maar zo gauw ik meer weet dan meld ik het.

Wheelie
06-05-2006, 14:53
Heel erg jammer

Deuce
06-05-2006, 15:09
Heel, heel erg jammer.....want dekkers trekt veel kaarten en geen sem...tja...dat gaat niet in dank afgenomen worden door de fans.

Iemand een reden waarom Sem heeft afgezegd?

Het zat er naar mijn idee wel in, want tja..hij heeft wel 3 rondes lopen knokken een week geleden...dus als ie daarom af heeft gezegd...dan is dat een goede reden denk ik. Ik ben benieuwd!

En zeker met wat voor vervangers rutz komt..

Wheelie
06-05-2006, 15:11
Misschien kan Spong tegen Mes vechten

Anonymous
06-05-2006, 15:15
Misschien kan Spong tegen Mes vechten

ja dat zou een mooie tegenstander zijn maar spong is geen dekker, ik geloof er nog steeds geen reet van. als dekker echt niet vecht heb ik 3 kaartjes te koop voor de liefhebbers maar dat wil ik dan eerst 100000 % zeker weten
ik kwam echt alleen om "the diamond" nog eens in actie te zien

Deuce
06-05-2006, 15:17
Spong vecht de 13e in japan..dus dat gaat niet...

Justinian
06-05-2006, 15:25
Vervangers voor Dekker? Ik weet uiteraard niet of ze kunnen/willen, maar de volgende vechters lijken me top: Buakaw, Kraus, Kid Yamamoto, Andy Souwer, Genki Sudo.

Vervangers voor Sem Schilt? Francisco Filho, Mirco Crocop?

Anonymous
06-05-2006, 15:30
Vervangers voor Dekker? Ik weet uiteraard niet of ze kunnen/willen, maar de volgende vechters lijken me top: Buakaw, Kraus, Kid Yamamoto, Andy Souwer, Genki Sudo.

Vervangers voor Sem Schilt? Francisco Filho, Mirco Crocop?

de vervangers voor dekker die jij noemt vechten allemaal rond de 70 kg ;), wel leuk als een van die vechters komen vechten
CroCop is onmogelijk om te halen daar hij onder contract staat bij Pride en dit een K-1 gala betreft

Justinian
06-05-2006, 15:34
Vervangers voor Dekker? Ik weet uiteraard niet of ze kunnen/willen, maar de volgende vechters lijken me top: Buakaw, Kraus, Kid Yamamoto, Andy Souwer, Genki Sudo.

Vervangers voor Sem Schilt? Francisco Filho, Mirco Crocop?

de vervangers voor dekker die jij noemt vechten allemaal rond de 70 kg ;), wel leuk als een van die vechters komen vechten
CroCop is onmogelijk om te halen daar hij onder contract staat bij Pride en dit een K-1 gala betreft
Ah ik dacht dat Dekker en Mes ook zo rond de 70kg zaten, omdat Dekker een tijdje geleden nog aantrad tegen Genki Sudo (die ook K-1 max vecht).

Biiyen
06-05-2006, 15:36
Fijne actie van Rutz, mocht het waar zijn.... Ik kan wel begrijpen dat hij zich persoonlijk genaaid voelt maar dit is nu alweer de zoveelste keer dat hij het publiek gigantisch benadeeld.

Anonymous
06-05-2006, 15:41
Als dit zo is is het gewoon oplichting en moeten mensen hun geld terug krijgen.

Justinian
06-05-2006, 15:42
Fijne actie van Rutz, mocht het waar zijn.... Ik kan wel begrijpen dat hij zich persoonlijk genaaid voelt maar dit is nu alweer de zoveelste keer dat hij het publiek gigantisch benadeeld.
Beetje voorbarige conclusie als je het mij vraagt. Ik kan begrijpen dat je er niet blij mee bent - dat zal niemand zijn. Echter wanneer het Golden Glory management hem met een kennelijk schandalige reden op zo korte termijn afmeldt dan kan ik een actie als deze ook begrijpen. Wat de reden is en hoe de vork echt in de steel zit zal nog wel bekend worden en dan kunnen we ook conclusies trekken lijkt me.

Anonymous
06-05-2006, 15:42
Ik denk dat dat wel meevalt vergeleken met andere organisaties.

Wheelie
06-05-2006, 15:49
Ik heb begrepen dat ze nog tot morgen bedenktijd hebben maar dat ze anders echt van de line-up gehaald worden

Justinian
06-05-2006, 15:58
Ik heb begrepen dat ze nog tot morgen bedenktijd hebben maar dat ze anders echt van de line-up gehaald worden
Ben benieuwd, hoop dat men er uit komt en de line up blijft zoals ie nu is.

Wheelie
06-05-2006, 16:01
Ik hoop het ook Justi

Jofeljoh!
06-05-2006, 16:07
Ik vind dat Rutz het niet kan maken om dit te doen (mocht dit echt gaan gebeuren). Mensen hebben dik betaald om bijv Dekkers nog eenmaal in levende lijve te zien vechten.

Stel dat de afmelding van Schilt idd schandalig was, dat is dan kut en mag Rutz ook best maatregelen nemen; doe dit dan alleen niet om gelijk maar het hele team terug te trekken. Dan heeft ie gelijk iedereen genaaid.

Ik zou me zeker wel genaaid voelen iig.

Maar goed, even afwachten dus. Neem aan dat de Japanners ook niet al te blij zouden zijn met een dergelijke gang van zaken??

Anonymous
06-05-2006, 16:24
Ik denk dat als ze tot morgen bedenktijd hebben dat Bas Boon eieren voor z'n geld gaat kiezen. Het zal wel om een lekker bedrag gaan wat hij en zijn vechters gaan mislopen

Deuce
06-05-2006, 16:30
Ik denk niet dat bas boon wakker hoef te liggen van dit gala, die doet het al erg goed.

mama
06-05-2006, 16:36
Ik denk dat we gewoon rustig moeten afwachten wat er gaat gebeuren. Ik denk (weet het wel erg zeker) dat Simon zulke dingen niet voor de lol doet. Goh..... we zullen vandaag het publiek ff lekker pesten. Hij zal heus zijn gegronde reden hebben om dit op deze manier te doen.
Dus voordat iedereen Simon en zijn team afkraakt. wacht ff geduldig af.

Justinian
06-05-2006, 16:39
Ik denk niet dat bas boon wakker hoef te liggen van dit gala, die doet het al erg goed.
Gaat natuurlijk niet alleen om Bas maar ook om de vechters ;)

A.F.
06-05-2006, 16:46
Ik denk dat we gewoon rustig moeten afwachten wat er gaat gebeuren. Ik denk (weet het wel erg zeker) dat Simon zulke dingen niet voor de lol doet. Goh..... we zullen vandaag het publiek ff lekker pesten. Hij zal heus zijn gegronde reden hebben om dit op deze manier te doen.
Dus voordat iedereen Simon en zijn team afkraakt. wacht ff geduldig af.

helemaal mee eens!

Mike
06-05-2006, 16:52
tis blijkbaar normale zaak bij grote gala' s in NL dat in de laatste weken vooraf de "publiekstrekkers" om wat voorn reden dan ook afzeggen/gecanceld worden. En dan doel ik niet eens op aan blessure gerelateerde zaken.

je zal toch iedere keer een kaartje kopen en telkens weer met dit soort shit te maken krijgen!

als fan zal t me worst zijn wat er achter de schermen allemaal gebeurd! Elke keer zijn het de fans die gedupeerd worden door dit soort "soaps".

ik ga niet eens meer , ik download alles wel, kost minder en je ziet alles . Plus t scheelt een genaaid en telleurgesteld gevoel.

zal mij benieuwen welke namen de komende dagen nog meer geschrapt worden, de kaartjes zijn toch al verkocht dus nu kan de echte line-up bekend worden gemaakt :D

Anonymous
06-05-2006, 16:55
Schilt was gisteren weer gaan bowlen

Mike
06-05-2006, 16:59
Schilt was gisteren weer gaan bowlen

:shock:
ik hoorde net uit betrouwbare bron dat hij vanochtend zijn tanden heeft gepoest.

Anonymous
06-05-2006, 17:02
Bob Sapp vecht ook niet, volgens mij zal hij wel aanwezig zijn

Justinian
06-05-2006, 17:04
Bob Sapp vecht ook niet, volgens mij zal hij wel aanwezig zijn
Dat zou heel beroerd zijn! Ook maar ff checken dan...

Silat
06-05-2006, 17:21
every year, same shit, same story.

hoeveel jaar maken we dit nu al mee??

Mike
06-05-2006, 18:04
every year, same shit, same story.

hoeveel jaar maken we dit nu al mee??

ik snap alleen die mensen niet die er iedere keer weer in trappen. En ruim van te voren een belachelijk duur kaartje halen.

Die 2h2h pride europe was toch ook een aanfluiting , de aangekondigde card was super maar de daadwerkelijke partijen waren een tegenvaller.

zal me niet verbazen als Sapp, Hoost en Bonjasky uiteindelijk ook niet zullen vechten in de Arena

: zo beter? :

Anonymous
06-05-2006, 18:21
als dit inderdaad het geval is,dat GG niet vecht door toedoen van Sem.

is de K-1 champ een matennaaier.......

Echt kut voor die andere vechters(GG) die er hard voor getraind hebben.

mama
06-05-2006, 18:24
zolang je niet weet wat er daadwerkelijk aan de hand is Mike. Is het misschien wel netjes om de heleboel niet zo af te kraken.
Denk je nu echt dat het zo gaat zoals jij zegt. Goh we gaan deze line up verzinnen, alle kaarten zijn verkocht. dus nu gaan we ff lekker zeggen dat het niet zo is. Simon zijn gala's zijn altijd super geweest.
Dit "probleem" speelt zich ook vaag genoeg af op kleine gala's. Alleen valt dat minder op. Er zijn zovaak partijen die niet door gaan omdat 1 van de vechters of hele scholen zich afmelden op de dag zelf. En dat de partijen niet door kunnen gaan.

Wat ik al eerder gezegd heb. FF geduld. Dan hoor je misschien wat er allemaal gebeurt is. En wat nu de partijen gaan worden.

Anonymous
06-05-2006, 18:35
Altijd weer leuk die posts van guests, hoop mensen in de stress en niemand weet iets zeker/zinnigs te melden ,er is toch nog nx officieel bevestigd ?
t`is mooi weer trouwens.

H POWER
06-05-2006, 18:51
Dave Jonkers heeft net nog contact gehad met Simon Rutz en Semmy vecht gewoon in de ArenA.

Nou kan iedereen weer rustig sloap`n, stel ouwewijven :lol:

Anonymous
06-05-2006, 19:08
whahhahahahhahah
gelukig heb ik geen kaartjeeee
ahahahahahahahah
genaait en de vechters worden worden nog zwaarder genaait

Highline
06-05-2006, 19:37
ik vernam dat aziz jahjah nu tegen lloyd van dams vecht??

Anonymous
06-05-2006, 20:54
dats fucked up

Anonymous
06-05-2006, 20:59
Dave Jonkers heeft net nog contact gehad met Simon Rutz en Semmy vecht gewoon in de ArenA.

Nou kan iedereen weer rustig sloap`n, stel ouwewijven :lol:

ook jij weet dat Sem Schilt niet wil vechten, maar hij moet wel :lol: ben blij dat er nu duidelijk is dat Simon Rutz de touwtjes in handen heeft en niet Sem Schilt of Bas Boon. Het is simpel, vecht Schilt niet dan vecht er niemand van GG.

Anonymous
06-05-2006, 21:01
Ik denk dat als ze tot morgen bedenktijd hebben dat Bas Boon eieren voor z'n geld gaat kiezen. Het zal wel om een lekker bedrag gaan wat hij en zijn vechters gaan mislopen

haha toch maar eieren voor je geld gekozen team GG :lol:

Wheelie
06-05-2006, 21:09
Dave Jonkers heeft net nog contact gehad met Simon Rutz en Semmy vecht gewoon in de ArenA.



Ben blij dat ze er dan toch nog uitgekomen zijn ;)

Anonymous
06-05-2006, 21:09
weet je, ik neem 't semmy helemaal niet kwalijk .. ik zou ook niet tegen lloyd durven te vechten hihi

PigDog
06-05-2006, 22:16
Als Dekkers niet vecht omdat de organisator een persoonlijke vete heeft met een andere vechter, wil ik mijn geld terug en kan Simon mijn kaartje daar steken waar de zon nooit schijnt........

PigDog
06-05-2006, 22:26
Goed lezen, Pigdog. Het gaat gewoon door, dus maak je niet druk om niks.
Ik lees toch goed????
Ik beloof alleen wat in het algemeen, dit zou niet de manier zijn om je publiek te behandelen. Als een organisator collectief straft ten koste van mij (de betalende kijker) dan wil ik geen betalende kijker meer zijn. Dat is toch normaal?
En dat mag ik toch zeggen? Ik heb toch niemand een klootzak genoemd?
En als ik me druk zou maken, zou ik niet hier met 25 graden achter de laptop zitten, ILKO :D

Highline
07-05-2006, 01:10
Aangezien alles gewoon doorgaat, vond ik persoonlijk je post een beetje irrelevent, zeg maar. No offence!
Enneh...bij jou nog steeds 25 graden??? Damn!

jaja breda is een mooie stad ;)

Anonymous
07-05-2006, 10:51
Bob Sapp vecht definitief niet

redjuh
07-05-2006, 11:14
Als Dekkers niet vecht omdat de organisator een persoonlijke vete heeft met een andere vechter, wil ik mijn geld terug en kan Simon mijn kaartje daar steken waar de zon nooit schijnt........

bij hem schijnt de zon, of licht van een andere bron daar regelmatig, dus dat gaat niet op...

Justinian
07-05-2006, 11:15
Bob Sapp vecht definitief niet
Ik heb ook zoiets opgevangen, maar vooralsnog alleen gruchten. Wat zou de reden zijn volgens jou?

Highline
07-05-2006, 12:41
ramon vecht op zeker 8-) , je hoeft dus geen kaartjes op vreemde plaatsen te stoppen pig dog !

Edwin van os
07-05-2006, 12:46
Is het weleens in iemand zijn hoofd opgekomen dat dergelijke maatregelen worden genomen voor het publiek, dat we alles in het werk stellen om zoveel mogelijk aan het verwachte plaatje te beantwoorden wat de fans verwachten!
Termen als genaaid etc. lijken mij hier niet op zijn plaats. Door deze maatregel zo te treffen staat de huidige K1 kampioen er wel.
Opvallend dat de mensen zonder kaartje nog het meest vooraan staan met het leveren van kritiek.

dtgerald
07-05-2006, 18:54
Is het weleens in iemand zijn hoofd opgekomen dat dergelijke maatregelen worden genomen voor het publiek, dat we alles in het werk stellen om zoveel mogelijk aan het verwachte plaatje te beantwoorden wat de fans verwachten!
Termen als genaaid etc. lijken mij hier niet op zijn plaats. Door deze maatregel zo te treffen staat de huidige K1 kampioen er wel.
Opvallend dat de mensen zonder kaartje nog het meest vooraan staan met het leveren van kritiek.Er wordt meestal te vroeg commentaar geleverd.De beste stuurlui staan aan wal.

Anonymous
08-05-2006, 10:05
vecht mes nog wel ?

mama
08-05-2006, 10:08
waarom zou hij niet komen gast?

Anonymous
08-05-2006, 10:22
Je benadeelt idd het publiek EN de vechters die er nix mee te maken hebben met een actie zoals dit.

micha
08-05-2006, 13:06
klopt als GG niet vecht wordt je gewoon genaaid :twisted:

Highline
08-05-2006, 13:34
klopt als GG niet vecht wordt je gewoon genaaid :twisted:

voor zover ik heb gehoord vecht gg gewoon dus geen vuiltje aan de lucht ;)

mama
08-05-2006, 13:48
zolang niemand weet waarom gg niet zou komen zou ik niet zomaar zeggen dat je genaaid wordt
Misschien werd Simon wel een oor aangenaaid, zou ook zomaar kunnen.
Het is altijd zo leuk dat mensen denken te weten waarom iets gebeurd of waarom Simon een beslissing neemt om heel GG team niet te laten vechten.
Word zo moe van mensen die denken het beter te weten http://img217.imageshack.us/img217/2408/icontwaksmile26qt.gif

H POWER
08-05-2006, 13:51
klopt als GG niet vecht wordt je gewoon genaaid :twisted:

lol@micha: t`is toch al een (op)naaikransje hier

Anonymous
08-05-2006, 14:12
je kan in deze mate moeilijk simon de schuld geven.

simon zal heus wel graag die line up willen handhaven die hij heeft beloofd. maar als opeens GG moeilijk gaat doen 1 week van te voren lijkt me logisch dat simon zich benadeeld voelt. het lijkt me toch dat contracten al getekend zijn etc. of gaat dat in nederland nog steeds met handjeklap?

Anonymous
08-05-2006, 18:30
las net op de japanse k1 site dat sem op 3 juni tegen hong man choi vecht in seoul dat zou allemaal wel heel snel achter elkaar zijn 29 april las vegas 13 mei arena en 3 juni in seoul

bron: http://www.so-net.ne.jp/feg/report/20060508r.html

H POWER
08-05-2006, 19:26
las net op de japanse k1 site dat sem op 3 juni tegen hong man choi vecht in seoul dat zou allemaal wel heel snel achter elkaar zijn 29 april las vegas 13 mei arena en 3 juni in seoul

Zou niet alleen, is heel erg snel achter elkaar.

GP Card Korea:

Kim Dong Wook vs X

Kaoklai vs nakasako

Kim Kyoung Suk vs Min Soo Kim

X vs Mhandi Mirudabudi (sp?) from Iran.

Reserve match Myeon Ju Lee vs Murrad Boujiti

Superfights:

Semmy vs Hong man Choi

Ray Sefo vs Ruslan

Peter Aerts vs X

Anonymous
08-05-2006, 22:40
ik zie het probleem niet met al die gevechten kort achter elkaar voor semmy. tijdens de K1 finale vocht hij meerdere gevechten op 1 avond, dus3gevechten in 2maanden kan lang niet zo zwaar zijn als 3 gevechten op 1 avond.

of zie ik het verkeerd?

spong vecht met jet lag en hij slaat ze elke week plat :lol:

Anonymous
09-05-2006, 00:34
denk niet dat schilt blessure-vrij uit die partij tegen van dams komt ..

Anonymous
09-05-2006, 12:52
maar hoe zit het nou met Sapp? :shock:

payap
09-05-2006, 13:14
Kaoklai vecht op 20 mei in stockholm tegen ole larsen. 2 weken voor de 3e juni. Das nog korter.

Anonymous
09-05-2006, 13:46
guest
spong vecht met jet lag en hij slaat ze elke week platSpong is heel andere koek...Die vecht 6 weken achterelkaar..dat kan schilt niet...

Anonymous
09-05-2006, 21:15
guest
spong vecht met jet lag en hij slaat ze elke week platSpong is heel andere koek...Die vecht 6 weken achterelkaar..dat kan schilt niet...

je moet niet zeggen dat je iets niet kan als het niet is geprobeerd te doen.

als je een k1 finale kan knokken, dan moet een gevecht 1x in de 2weken ook kunnen

PigDog
10-05-2006, 00:39
zolang niemand weet waarom gg niet zou komen zou ik niet zomaar zeggen dat je genaaid wordt
Misschien werd Simon wel een oor aangenaaid, zou ook zomaar kunnen.
Het is altijd zo leuk dat mensen denken te weten waarom iets gebeurd of waarom Simon een beslissing neemt om heel GG team niet te laten vechten.
Word zo moe van mensen die denken het beter te weten http://img217.imageshack.us/img217/2408/icontwaksmile26qt.gif

Maak het ons dan duidelijk mama, want jij schijnt het te weten.
Ik word ook moe van mensen die denken het beter te weten :roll:

mama
10-05-2006, 00:42
ik weet niet meer dan dat simon gister op euro sport gezegd heeft

Anonymous
10-05-2006, 05:50
ik weet niet meer dan dat simon gister op euro sport gezegd heeft

Zou leuk zijn als Bas Boon vertelde wat er allemaal aan de hand was.
Las net dat hij dit bekend maakt na de Arena.

Anonymous
13-05-2006, 21:06
Bob Sapp vecht definitief niet
Ik heb ook zoiets opgevangen, maar vooralsnog alleen gruchten. Wat zou de reden zijn volgens jou?
Had ik toch gelijk, dit was vorige week al bekend

Anonymous
13-05-2006, 21:23
Nu mag ook wel gezegd worden wat de reden was dat Sem Schilt niet wilde vechten. Sem Schilt vind ons Nederlanders kut publiek en wilde daarom niet vechten. Triest of niet, zeggen jullie het maar. Verwijder et niet want het is echt waar

Anonymous
13-05-2006, 21:24
als sapp vervangen gaat worden door peter aerts lijkt me veel vetter als dat sapp zou vechten!

Anonymous
13-05-2006, 23:13
schilt heeft gelijk over het publiek,dat uitfluiten is zo irritant.

Nicky
13-05-2006, 23:15
publiek is inderdaad kut maarja..

Thomasmurda
14-05-2006, 00:08
Ik ben net terug uit de Arena en heb me ook lopen ergeren aan het publiek hoor! Constant fluiten, (wanneer het gevecht niet naar hun zin verloopt) boe-geroep, relletjes etc. Zitten teveel bierdrinkende aso's tussen (ik meen dat dit de mensen zijn die zelf niet aan een vechtsport doen..)
Als je fan bent van de sport dan joel je de vechters niet uit, die mannen proberen alles te geven in de ring...

Anonymous
14-05-2006, 05:36
NOu ik doe ook niet aan vechtsport maar ik heb me net zo zitten ergeren aan die stumpers als jij.
Wat triest zeg dat ze zelfs het lef hebben om te gaan fluiten en te booen tijdens de wedstrijd van Hoost tegen Aerts.

Ze moeten blij zijn dat er tenminste nog iemand tegen Hoost vocht anders hadden ze helemaal geen wedstrijd gezien.
Bah zielig publiek.

ashi76
14-05-2006, 11:01
Nu mag ook wel gezegd worden wat de reden was dat Sem Schilt niet wilde vechten. Sem Schilt vind ons Nederlanders kut publiek en wilde daarom niet vechten. Triest of niet, zeggen jullie het maar. Verwijder et niet want het is echt waar

Sem heeft groot gelijk !!!
Tijdens zijn partij tegen Ignashov werd hij zwaar uitgefloten. Die flikkers die dat in hun kop gehaald hebben zijn zo'n gala niet waard.
Zelfs nu Sem de K1 gewonnen heeft waren er gisteren toch nog debielen die het nodig vonden hem uit te fluiten. Zoiets gebeurd hem in Japan echt niet hoor.
Ik zou me toch maar eens af gaan vragen wie er hier nou triest is.

Mike
14-05-2006, 15:13
Nu mag ook wel gezegd worden wat de reden was dat Sem Schilt niet wilde vechten. Sem Schilt vind ons Nederlanders kut publiek en wilde daarom niet vechten. Triest of niet, zeggen jullie het maar. Verwijder et niet want het is echt waar

Sem heeft groot gelijk !!!
Tijdens zijn partij tegen Ignashov werd hij zwaar uitgefloten. Die flikkers die dat in hun kop gehaald hebben zijn zo'n gala niet waard.
Zelfs nu Sem de K1 gewonnen heeft waren er gisteren toch nog debielen die het nodig vonden hem uit te fluiten. Zoiets gebeurd hem in Japan echt niet hoor.
Ik zou me toch maar eens af gaan vragen wie er hier nou triest is.

t ligt aan het stadion denk ik

er heerst een fluit virus