PDA

View Full Version : Maandagavond Fightclub met o.a. uitleg van Simon Rutz



Wheelie
06-05-2006, 20:33
Fred Roijers belde me net over de Fight Club uitzending van
maandagavond van 21:15 uur tot 23:00 uur Fight Club op eurosport.
Ze zenden de K-1 MAX Final Eliminations uit en Simon Rutz zal proberen om in die uitzending aanwezig te zijn om uitleg te geven over wat er nu op de diverse fora staat.
Allemaal kijken dus naar o.a. Kraus, Souwer en Drago

Highline
06-05-2006, 20:34
ik wist idd dat final elimination zal komen maar dat simon ook een toespraak geeft is wel erg verrassend :|

m.g
06-05-2006, 22:05
Dat moeten we maandag dus maar eens gaan bekijken.

Halfshot
06-05-2006, 23:01
Ik ben benieuw wat maandag wel verteld kan worden, en nu zaterdag niet.

mama
06-05-2006, 23:05
vanavond is dat programma niet

Jofeljoh!
06-05-2006, 23:13
Dat moet ik Rutz dan wel weer nageven,

hij is altijd bereid om commentaar te geven en het publiek goed in te lichten over de stand van zaken; het zijn niet altijd de leukste verhalen en mededelingen die hij soms moet doen, maar hij schat wel goed in dat je maar beter eerlijk en direct moet zijn met je publiek, en het liefst ruim van tevoren.

Ben benieuwd, ga zeker ff kijken (als ik op tijd ben)

Halfshot
06-05-2006, 23:24
vanavond is dat programma niet

Niet!!
Dat is jammer, want nu moet iedereen wachten tot maandag.
En een forum als dit lijk mij een uitstekend medium om een verklaring te geven.
Je ben namelijk niet zo tijds gebonden

mama
06-05-2006, 23:57
ik denk dat als Simon tijd heeft dat ie heus wel een reactie gaat geven. Hetzij via mij of I Love KO of dat ie het zelf doet.
Dus je moet toch nog even geduld hebben.
;)

Wheelie
08-05-2006, 11:16
TTT vanavond

dtgerald
08-05-2006, 12:17
Ben benieuwd even checken vanavond.

Jay Hoov
08-05-2006, 12:39
TTT....lekkerrrrrrrrrr

Halfshot
08-05-2006, 12:59
TTT....lekkerrrrrrrrrr
volgens mij heeft Jay een oogje op Simon
Maar of dit nou het juiste forum is om zijn liefde naar Simon Rutz te verklaren?????

Jay Hoov
08-05-2006, 13:02
TTT....lekkerrrrrrrrrr
volgens mij heeft Jay een oogje op Simon

Volgens mij, wat me al eerder opviel, ben jij een beetje geobserdeerd :? :? :? :?

Voor de 10e keer....get a life...B!@#$

Ton
08-05-2006, 22:02
Lekkere partij weer van Drago.
Was net te laat voor zijn opkomst, hoe was ie? iemand die hem kan uploaden? 8-)

Anonymous
08-05-2006, 22:53
Ik vond dat de eerste en de derde ronde voor Ole was,maar hij zal wel verloren hebben op die 8 tellen.

En de partij van kraus vs gunyar?het was niet de beste partij die ik van gunyar heb gezien maar ik vond toch dat gunyar degene was die de meeste punten maakte.eerlijk 80% van wat kraus deed was op de dekking van gunyar.Ik denk als gunyar een langere voorbereiding had gehad voor deze partij dat kraus weinig kans had gemaakt maar ik denk dat gunyar het toch wel gaat maken daar.helemaal na zijn winst van 27 april tegen nita.ik wens hem het beste toe in japan en drago ook.

Ronald
08-05-2006, 22:57
Gaf Simon Rutz nog een verklaring?

Halfshot
08-05-2006, 23:04
ja dat iedreen vecht, en alles zal doorgaan..

Marco
08-05-2006, 23:06
ja dat iedreen vecht, en alles zal doorgaan..

AMEN ! we kunnen met een gerutzt hart gaan slapen nu.

Halfshot
08-05-2006, 23:06
en dat hij een goed platvorm had om zijn 40.000 euro tournooi te promoten.
(zijn mijn woorden natuurlijk)

Highline
08-05-2006, 23:07
ik zei toch dat alles gewoon door zo gaan, en h power zei het, en mama zei het en ILKO.... iets meer vertrouwen hebben mensen ;)

A-team
08-05-2006, 23:11
Ik vond dat de eerste en de derde ronde voor Ole was,maar hij zal wel verloren hebben op die 8 tellen.

En de partij van kraus vs gunyar?het was niet de beste partij die ik van gunyar heb gezien maar ik vond toch dat gunyar degene was die de meeste punten maakte.eerlijk 80% van wat kraus deed was op de dekking van gunyar.Ik denk als gunyar een langere voorbereiding had gehad voor deze partij dat kraus weinig kans had gemaakt maar ik denk dat gunyar het toch wel gaat maken daar.helemaal na zijn winst van 27 april tegen nita.ik wens hem het beste toe in japan en drago ook.

Ik vond gunyar echt tegenvallen, kraus heeft verdiend gewonnen!

Shinbone
09-05-2006, 00:21
Toen ik een aantal weken geleden zei dat Sem gewoon zou vechten, zei een guest nog zo mooi 'We zullen zien'. Waarop ik antwoordde met 'inderdaad'! Jammer dat ik die bijdehante post niet meer kan vinden.

Mischien was die guest Sem Schilt wel:)

Anonymous
09-05-2006, 09:27
Volgens Rutz had Sem zich al afgemeld. Hij zei er alleen niet bij waarom (blessure?!). Na druk van Rutz komt hij nu gelukkig toch. Hij zei dat anders het hele GG-team niet meer welkom was. Gelijk heeft ie. Afspraak is afspraak zou ik zeggen, ook in Nederland...

Yamato Damashii
09-05-2006, 09:55
Goed dat Rutz een verklaring kwam geven. Ik vroeg mij alleen af waarom het nodig was om de hele vuile was buiten te hangen (dat Schilt zich afgemeld zou hebben en dat hij gedreigd heeft het hele GG team uit de line up te schrappen enz).
Alleen aangeven dat er wat problemen waren met het management maar dat nu alles is opgelost en dat alle partijen doorgaan was wat mij betreft voldoende geweest.

Anywayz, top dat alles doorgaat, ik heb er zin in!!!

Shinbone
09-05-2006, 11:10
Het was kostelijk vermaak om te horen hoe Fred Roijers de weledelgestrenge heer Rutz met U aanspraak.

Ik vind overigens goed dat de heer Rutz uitleg heeft gegeven.

ICON
09-05-2006, 11:13
ja dat u vind ik nogal overdreven. als ie nou fred met u aanspreekt vind ik t minder gek klinken.

maar wel een goede uitleg

Anonymous
09-05-2006, 11:24
dus Sapp komt ook gewoon

Mike
09-05-2006, 11:54
ik zei toch dat alles gewoon door zo gaan, en h power zei het, en mama zei het en ILKO.... iets meer vertrouwen hebben mensen ;)

alsof het nu een feit is dat alles doorgaat.

hoe vaak gaan jullie je nog stoten aan deze steen? :lol:

ik spreek jullie de dag na het gala wel, ben benieuwd. Ik hoop natuurlijk voor de fans ,bezoekers en mma nederland dat het allemaal doorgaat maar ik reken er zeker niet op.

Anonymous
09-05-2006, 12:15
Goed dat Rutz een verklaring kwam geven. Ik vroeg mij alleen af waarom het nodig was om de hele vuile was buiten te hangen (dat Schilt zich afgemeld zou hebben en dat hij gedreigd heeft het hele GG team uit de line up te schrappen enz).
Alleen aangeven dat er wat problemen waren met het management maar dat nu alles is opgelost en dat alle partijen doorgaan was wat mij betreft voldoende geweest.


De reden dat Rutz zich niet op de vlakte hield, is misschien wel omdat het nog steeds niet 100% zeker is dat Sem vecht. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Bas Boon zo makkelijk zou zwichten voor een dergelijk dreigement. Het dreigement op tv herhalen zou een tactiek kunnen zijn om BB alsnog te laten zien dat het menens is. Ik snap trouwens niet dat men in die wereld kennelijk nog steeds niet gewoon met waterdichte contracten en dwangsommen werkt. We zullen het zaterdag wel zien...

A-team
09-05-2006, 12:18
ja dat u vind ik nogal overdreven. als ie nou fred met u aanspreekt vind ik t minder gek klinken.

maar wel een goede uitleg

Helemaal mee eens!

Mephisto
09-05-2006, 12:39
Goed dat Rutz een verklaring kwam geven. Ik vroeg mij alleen af waarom het nodig was om de hele vuile was buiten te hangen (dat Schilt zich afgemeld zou hebben en dat hij gedreigd heeft het hele GG team uit de line up te schrappen enz).
Alleen aangeven dat er wat problemen waren met het management maar dat nu alles is opgelost en dat alle partijen doorgaan was wat mij betreft voldoende geweest.


De reden dat Rutz zich niet op de vlakte hield, is misschien wel omdat het nog steeds niet 100% zeker is dat Sem vecht. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Bas Boon zo makkelijk zou zwichten voor een dergelijk dreigement. Het dreigement op tv herhalen zou een tactiek kunnen zijn om BB alsnog te laten zien dat het menens is. Ik snap trouwens niet dat men in die wereld kennelijk nog steeds niet gewoon met waterdichte contracten en dwangsommen werkt. We zullen het zaterdag wel zien...

Weet niet of guest gelijk heeft maar het kan zijn dat de uitspraken van Rutz tegen het zere been zijn van GG, vond het ook niet echt slim van hem om één en ander op deze manier naar buiten te brengen.

Hoop dat alles doorgaat voor meneer Rutz, hij zet altijd supergala's weg waar Nederland trots op kan zijn. Kan er jammer genoeg niet bij zijn zaterdag :cry: (geen kaartjes)

Anonymous
09-05-2006, 12:48
[quote="Yamato Damashii"]Ik vroeg mij alleen af waarom het nodig was om de hele vuile was buiten te hangen[quote]

Vuile was buiten hangen valt wel mee. Hij was gewoon netjes en vertelt eerlijk wat er is.

Jullie willen altijd zo graag alles weten, en nu wordt er een keer duidelijkheid gegeven omtrent geruchten, en dan is het weer niet goed..... :roll:

Anonymous
09-05-2006, 12:48
Ik vroeg mij alleen af waarom het nodig was om de hele vuile was buiten te hangen

Vuile was buiten hangen valt wel mee. Hij was gewoon netjes en vertelt eerlijk wat er is.

Jullie willen altijd zo graag alles weten, en nu wordt er een keer duidelijkheid gegeven omtrent geruchten, en dan is het weer niet goed..... :roll:

Yamato Damashii
09-05-2006, 13:17
Ik vroeg mij alleen af waarom het nodig was om de hele vuile was buiten te hangen

Vuile was buiten hangen valt wel mee. Hij was gewoon netjes en vertelt eerlijk wat er is.

Jullie willen altijd zo graag alles weten, en nu wordt er een keer duidelijkheid gegeven omtrent geruchten, en dan is het weer niet goed..... :roll:

Wow relax! Ik zei niet dat het niet goed was, alleen dat ik mij afvroeg waarom Simon Rutz het hele dispuut tussen hem en GG beschreef. Het probleem is kennelijk opgelost, door alles uitgebreid te vertellen wordt GG in een negatief daglicht geplaatst (afspraken/contracten niet nakomen) wat ze waarschijnlijk niet op prijs zullen stellen. Dat zal de samenwerking in de toekomst wellicht tekort kunnen doen.
Het is wellicht professioneler om niet verder uit te wijden over een probleem wat reeds is opgelost. Vanuit dat oogpunt was alleen het naar mijn idee voldoende aan te geven dat er problemen waren maar dat deze zijn opgelost en dat alle partijen doorgaan.

Anyway, ookal had Simon Rutz het hele GG team voor rotte vis uitgemaakt dan had het me nog niet uitgemaakt (al had ik me ook dan afgevraagd waarom), zolang die partijen maar doorgaan!!

dtgerald
09-05-2006, 13:44
Volgens Rutz had Sem zich al afgemeld. Hij zei er alleen niet bij waarom (blessure?!). Na druk van Rutz komt hij nu gelukkig toch. Hij zei dat anders het hele GG-team niet meer welkom was. Gelijk heeft ie. Afspraak is afspraak zou ik zeggen, ook in Nederland...Dat hadden ze bij 2h2h ook moeten doen de laatste paar keer in ahoy.Daar bleef iedere keer weinig over van de line up die voor werd geschoteld.

m.g
09-05-2006, 14:20
ja dat u vind ik nogal overdreven. als ie nou fred met u aanspreekt vind ik t minder gek klinken.

maar wel een goede uitleg

Inderdaad dat is een hele nare tik als iemand je U moet noemen, als er één van de twee U genoemd moest worden gisteravond is dat wel Fred die heeft 'net' wat meer voor de sport betekend dan Simon.

Fred had alleen wel weer een leuk foutje, hij noemde Zambidis een Australiër en dat terwijl hij een griekse vlag op z'n borst heeft getatoeëerd. :lol:

phranq
09-05-2006, 14:26
Fred had alleen wel weer een leuk foutje, hij noemde Zambidis een Australiër en dat terwijl hij een griekse vlag op z'n borst heeft getatoeëerd. :lol:

Waarschijnlijk omdat hij een Australiër is met een griekse achtergrond? ;)

ICON
09-05-2006, 14:26
ja dat u vind ik nogal overdreven. als ie nou fred met u aanspreekt vind ik t minder gek klinken.

maar wel een goede uitleg

Inderdaad dat is een hele nare tik als iemand je U moet noemen, als er één van de twee U genoemd moest worden gisteravond is dat wel Fred die heeft 'net' wat meer voor de sport betekend dan Simon.

Fred had alleen wel weer een leuk foutje, hij noemde Zambidis een Australiër en dat terwijl hij een griekse vlag op z'n borst heeft getatoeëerd. :lol:

hij woont ook in australie en traint daar, net zoiets als drago die in nederland woon ,traint, maar uitkomt voor armenie

m.g
09-05-2006, 15:39
Ok dan..... wat weet die fred toch ook wel weer veel. :oops: My bad.

Anonymous
09-05-2006, 16:16
ik zei toch dat alles gewoon door zo gaan, en h power zei het, en mama zei het en ILKO.... iets meer vertrouwen hebben mensen ;)

volgens jou zou jahjah vechten nou niet liegen highline wijsneus :lol:
feit is dat als sem en bas boon niet eieren voor hun geld hadden gekozen dat team GG niet zou vechten

Highline
09-05-2006, 16:52
volgens jou zou jahjah vechten nou niet liegen highline wijsneus :lol:
feit is dat als sem en bas boon niet eieren voor hun geld hadden gekozen dat team GG niet zou vechten

klopt helemaal, in eerste instantie zal aziz vechten, maar nu sem gewoon vecht gaat dat helaas voor aziz niet gebeuren

H POWER
09-05-2006, 17:02
ik zei toch dat alles gewoon door zo gaan, en h power zei het, en mama zei het en ILKO.... iets meer vertrouwen hebben mensen ;)

volgens jou zou jahjah vechten nou niet liegen highline wijsneus :lol:
feit is dat als sem en bas boon niet eieren voor hun geld hadden gekozen dat team GG niet zou vechten

Tering,jij bent net een oud wijf guest.

Anonymous
09-05-2006, 19:33
Na het evenement zal ik een verklaring geven wat er werkelijk allemaal aan de hand was.
Jammer dat een promotor als Simon Rutz , emotioneel en onproffesioneel op eurosport uitlatingen doet over het gg team en managment.

Highline
09-05-2006, 19:58
ok bas! Lijkt me interresant om het verhaal te horen, veel succes met de gg mannen van het weekend!

Anonymous
09-05-2006, 20:12
Na het evenement zal ik een verklaring geven wat er werkelijk allemaal aan de hand was.
Jammer dat een promotor als Simon Rutz , emotioneel en onproffesioneel op eurosport uitlatingen doet over het gg team en managment.

die verklaring veranderd niks. afspraak = afspraak bas en als er een contract is dan kom je er niet onder uit.
de partij gaat door en simon rutz wint en het publiek wint. oh..... vertel dan gelijk ook de echte reden waarom sem niet wilde vechten ;)

Jay Hoov
09-05-2006, 20:12
To be continued.....

Shinbone
09-05-2006, 20:46
Ik vind trouwens dat het gebruik van U weer moet worden ingevoerd. In Vlaanderen zegt men zelfs tegen kinderen U.

Persoonlijk zeg ik ook vaak U tegen mensen, en dan kijken ze me aan alsof ik wereldvreemd ben. Ik heb zelfs meegemaakt dat mensen beledigd waren als ik hen met U aansprak, want zij voelden zich dan een oude van dage.

De directeur van het bedrijf waar ik stage liep "verbood" mij zelfs om het woord U te gebruiken

Met U schep je afstand en zo hoort het ook.

Net als docenten op de middelbare school het accepteren dat je ze Pietje of Klaasje mag noemen slaat nergens op. Hiermee impliceert de docent alsof de leerling een gelijke is, en dat is dus niet zo. De docent is de "baas" en niet een snotneus van 13 jaar.

Wat ik zo frappant vind aan Fred was dat het niet "klonk" uit zijn mond omhet woord U te gebruiken.

Ik vind dus dat Simon Rutz het volste recht heeft om zich met U te laten aanspreken.

Anonymous
09-05-2006, 21:16
Na het evenement zal ik een verklaring geven wat er werkelijk allemaal aan de hand was.
Jammer dat een promotor als Simon Rutz , emotioneel en onproffesioneel op eurosport uitlatingen doet over het gg team en managment.

die verklaring veranderd niks. afspraak = afspraak bas en als er een contract is dan kom je er niet onder uit.
de partij gaat door en simon rutz wint en het publiek wint. oh..... vertel dan gelijk ook de echte reden waarom sem niet wilde vechten ;)

Lees de officiele verklaring maar na het evenement en stel dan dezelfde vraag nog eens. Ik heb mij altijd aan elk contract gehouden en verwacht dat andere mensen dat ook doen!

Mephisto
10-05-2006, 12:47
[quote="I_LOVE_KNOCKOUTS"]

Wie zegt dat Fred u moet zeggen tegen Simon?
[quote]

Dat zei Fred zelf tijdens de uitzending toen hij een keer "je" zei.

Anonymous
10-05-2006, 15:51
Na het evenement zal ik een verklaring geven wat er werkelijk allemaal aan de hand was.
Jammer dat een promotor als Simon Rutz , emotioneel en onproffesioneel op eurosport uitlatingen doet over het gg team en managment.

die verklaring veranderd niks. afspraak = afspraak bas en als er een contract is dan kom je er niet onder uit.
de partij gaat door en simon rutz wint en het publiek wint. oh..... vertel dan gelijk ook de echte reden waarom sem niet wilde vechten ;)

Lees de officiele verklaring maar na het evenement en stel dan dezelfde vraag nog eens. Ik heb mij altijd aan elk contract gehouden en verwacht dat andere mensen dat ook doen!

waarom zo geheimzinnig? je kunt toch gewoon zeggen waar het op staat. daarvoor hoef je toch niet tot na het gala te wachten!?! op deze manier creeer je een hoop onduidelijkheid bij de mensen die kaartjes hebben gekocht om jou vechters te zien zaterdag a.s.

Anonymous
10-05-2006, 16:16
Ik vind het wel super dat Simon Bas Boon en zijn GG de oren heeft gewassen...het is nu duidelijk wie de baas is en GG weet waar men nu staat. Ze moeten niet zo hoog van de toren blazen en moeten bij zijn dat ze mee mogen doen in de Arena. Bas Boon kan nu wel geheimzinnig doen, maar hij kent zijn plaats nu gelukkig!!

Anonymous
10-05-2006, 17:19
Na het evenement zal ik een verklaring geven wat er werkelijk allemaal aan de hand was.
Jammer dat een promotor als Simon Rutz , emotioneel en onproffesioneel op eurosport uitlatingen doet over het gg team en managment.

die verklaring veranderd niks. afspraak = afspraak bas en als er een contract is dan kom je er niet onder uit.
de partij gaat door en simon rutz wint en het publiek wint. oh..... vertel dan gelijk ook de echte reden waarom sem niet wilde vechten ;)

Lees de officiele verklaring maar na het evenement en stel dan dezelfde vraag nog eens. Ik heb mij altijd aan elk contract gehouden en verwacht dat andere mensen dat ook doen!

waarom zo geheimzinnig? je kunt toch gewoon zeggen waar het op staat. daarvoor hoef je toch niet tot na het gala te wachten!?! op deze manier creeer je een hoop onduidelijkheid bij de mensen die kaartjes hebben gekocht om jou vechters te zien zaterdag a.s.

Zoals ik al zei heb ik daar mijn reden voor als manager, jezus wat zijn jullie gefrustreerd zeg. Ik kan nu niks zeggen en zal later ook uitleggen waarom. Als je de reden hoort waarom ik nog niks kon zeggen, zul je die echt wel begrijpen zelfs als je minder ontwikkeld bent. En GG vecht gewoon in de arena idereen!

Highline
10-05-2006, 18:09
ik kan niet wachten om de mannen van gg te zien vlammen! voornamelijk Ramon en saki! nog maar 3 nachtjes slapen ;)

Anonymous
10-05-2006, 19:59
Ik vind dat de mening van Bas Boon moet worden gerespecteerd op dit moment, als hij zegt dat hij nu niets kwijt kan, moet je dat maar aannemen. En wachten tot dat hij zelf een verklaring geeft.

ICON
11-05-2006, 08:20
ieder normaal denkend mens vindt dat.

de vechters vechten dus verder niet zeuren.
en die verklaring zal er wel komen zoals beloofd wordt

Anonymous
11-05-2006, 09:07
Waar maakt men zich nog druk om, tis toch al allemaal in orde gekomen. Take a chill pill.