PDA

View Full Version : Breaking News: Kerr Out Due to Injury



Justinian
07-05-2006, 11:21
Scheduled to face UFC veteran Wes Sims (Pictures) tonight in Denver, Colorado, Mark Kerr (Pictures) was forced off the card due to an injured hand, reports Sherdog.com's Travis Arthofer.

"The Smashing Machine" was set to return to competition for the first time since dropping a TKO loss to Yoshihisa Yamamoto (Pictures) at PRIDE 27 in February of 2004.

sherdog.com

redjuh
07-05-2006, 11:30
shit man ik zat dat gevecht net te zoeken man! ik had wel weer zn in een brute wes simms pwnag3, wat een stakker die man

Yamato Damashii
07-05-2006, 11:33
Ja shit man, lees het ook net op Sherdog :(

Ik stond vanmorgen op en ging gelijk mn pc aanzetten omdat ik ontzettend benieuwd was wat Kerr gedaan had......lees je dit :(

Wel opmerkelijk dat dit hem zo kort voor het gevecht gebeurt, meestal stoppen vechters toch een aantal dagen van tevoren met intensieve trainingen om blessures te voorkomen.
Of hij had die blessure al iets eerder op gelopen en heeft tot laatste moment gewacht om te kijken of hij op tijd hersteld zou zijn.

Anyway, ik hoop dat hij binnenkort alsnog zijn rentree zal maken.

Ik zag trouwens ook dat hij ingewogen was op 222lbs!! Dat is bijna 40lbs lichter dan in zijn 'Smashing Machine' dagen :? Op Beatdown radio zij hij ook dat hij uiteindelijk in de 205lbs klasse wil uitkomen.