PDA

View Full Version : Hoost; iemand nieuws?



mossad
09-05-2006, 20:51
Weet iemand hoe het met Hoost zijn training gaat? Heeft hij geen last van zijn huidziekte? De manier om Sapp te verslaan is hoe hij beide wedstrijden tegen hem begon maar om dat vol te houden moet hij in goede conditie zijn. Ik gun hem dat hij een mooie KO scoort tegen Sapp.

Dus weet iemand een inside story?

redjuh
09-05-2006, 20:53
maarre... Sapp heeft toch afgezegd???

mama
09-05-2006, 20:56
wie zegt dat Sapp niet komt......... fabeltjes

redjuh
09-05-2006, 20:57
stond in een ander topic mbt 13-5

Shinbone
09-05-2006, 20:58
Weet iemand hoe het met Hoost zijn training gaat? Heeft hij geen last van zijn huidziekte? De manier om Sapp te verslaan is hoe hij beide wedstrijden tegen hem begon maar om dat vol te houden moet hij in goede conditie zijn. Ik gun hem dat hij een mooie KO scoort tegen Sapp.

Dus weet iemand een inside story?

Ik ben het niet met u eens omtrent hoe Hoost moet beginnen tegen Sapp. Hoost maakte de "fout" door NIET te bewegen, maar te blijven staan tegen het anabolen monster.

Ben ervan overtuigd dat Hoost nu wel de juist aanpak vindt en anders rest hem waarschijnlijk de vut.

mama
09-05-2006, 21:03
er is ook gezegd dat iedereen er zou zijn en daar valt sapp ook onder
(sorry weer ontopic)

Anonymous
09-05-2006, 21:43
shinebone
Hoost maakte de "fout" door NIET te bewegen, maar te blijven staan tegen het anabolen monster.


Heb jij sapp gezien zitten injecteren??of anabolen zitten slikken??nee,he dus ga niet zomaar conclusies trekken want sapp heeft nooit anabolen gebruikt..Hij is gewoon 2 heavy van natuur...als jij sapp's geschiedenis kent zou je het dat niet zeggen..


Sapp was vanaf klein af een oersterke gozer en als je weet van zijn vader,en zijn andere familieleden zou je hem echt geen annabolen mosnternoemen want dat is hij niet..hij is gewoon een big man van natuur geen annabollen killer..


ben benieuwd naar je reactie en waar jij deze info vandaan hebt!.

redjuh
09-05-2006, 21:51
LMFAO @ guest hahahahahhahahahaha

mossad
09-05-2006, 21:52
Weet iemand hoe het met Hoost zijn training gaat? Heeft hij geen last van zijn huidziekte? De manier om Sapp te verslaan is hoe hij beide wedstrijden tegen hem begon maar om dat vol te houden moet hij in goede conditie zijn. Ik gun hem dat hij een mooie KO scoort tegen Sapp.

Dus weet iemand een inside story?

Ik ben het niet met u eens omtrent hoe Hoost moet beginnen tegen Sapp. Hoost maakte de "fout" door NIET te bewegen, maar te blijven staan tegen het anabolen monster.

Ben ervan overtuigd dat Hoost nu wel de juist aanpak vindt en anders rest hem waarschijnlijk de vut.

Ik verschil met u :lol: van mening. Ik denk dat het probleem was dat zijn conditie niet toereikend was om te blijven combineren. Bovendien vergat hij door te gaan met zijn lowkicks. Ik verwacht veel lowkicks en leverstoten en zijwaarts bewegen van Hoost. Als hij dat goed aanpakt scoort hij een KO in de 1e of 2e ronde. Als hij in de hoek gaat wachten op een portie klappen gaat het mis. Hoewel een Nederlandse scheids niet zal toelaten dat Sapp na de bel slaat en op het achterhoofd van Hoost mept.

Shinbone
09-05-2006, 22:19
shinebone
Hoost maakte de "fout" door NIET te bewegen, maar te blijven staan tegen het anabolen monster.


Heb jij sapp gezien zitten injecteren??of anabolen zitten slikken??nee,he dus ga niet zomaar conclusies trekken want sapp heeft nooit anabolen gebruikt..Hij is gewoon 2 heavy van natuur...als jij sapp's geschiedenis kent zou je het dat niet zeggen..


Sapp was vanaf klein af een oersterke gozer en als je weet van zijn vader,en zijn andere familieleden zou je hem echt geen annabolen mosnternoemen want dat is hij niet..hij is gewoon een big man van natuur geen annabollen killer..


ben benieuwd naar je reactie en waar jij deze info vandaan hebt!.

Beste Guest,

Sapp is ooit geschorst bij de NFL, drie maal raden op wat...

Heel veel NFL'ers gebruiken anabolen en/of groeihormonen. Dat komt omdat de dopingcontroles VOORAF bekend worden gemaakt.
Het is een feit dat er veel doping wordt gebruikt en het feit dat hij geschorst is zegt genoeg.

Misschien ben ik wat voorbarig, en neen, ik heb geen harde bewijzen, maar ik heb zelf een beetje in de fitnesswereld verkeerd en niemand kan 160 kg spier op natuurlijke wijze. Ja, het kan wel maar dan moet je aan acromegalie lijden. (Giant Silva)

160 kg spier word je niet op natuurlijke wijze. Zo veel droge spiermassa kan niet.

Waarom heeft Sapp zo'n belabberde conditie? Uiteraard omdat hij zo groot is, maar anabolen gebruik maakt het bloed stroperiger waardoor het hart overwerk moet verrichten.


Dick Vrij de alom bekende Free-fighter heeft het lef gehad om gewoon toe te geven dat hij onder medisch toezicht anabolen gebruikte. In het interview in Ringsports verklaarde hij dat hij zich helemaal te barsten at aan eitwitten en trainde 6 keer per week zeer intensief.

Zijn massa bleef slecht 86 kg, na een aantal kuurtjes was hij een 120 kg gespierde vechtmachine.

Via deze link http://www.bodybuilding.com/fun/md2.htm wordt gesuggereerd dat Bob Sapp enkel creatine en veel slaapt... amehoela...

James Toney, Franscois Botha beide zwaargewichtbokser met een veel mindere fysiek dan Bob Sapp zijn ook geschort vanwege het gebruik van anabolen.

Kortom; zijn schorsing (NFL) is het bewijs dat hij ooit anabolen heeft gebruikt.

Marco
09-05-2006, 22:19
shinebone
Hoost maakte de "fout" door NIET te bewegen, maar te blijven staan tegen het anabolen monster.


Heb jij sapp gezien zitten injecteren??of anabolen zitten slikken??nee,he dus ga niet zomaar conclusies trekken want sapp heeft nooit anabolen gebruikt..Hij is gewoon 2 heavy van natuur...als jij sapp's geschiedenis kent zou je het dat niet zeggen..


Sapp was vanaf klein af een oersterke gozer en als je weet van zijn vader,en zijn andere familieleden zou je hem echt geen annabolen mosnternoemen want dat is hij niet..hij is gewoon een big man van natuur geen annabollen killer..


ben benieuwd naar je reactie en waar jij deze info vandaan hebt!.

het zal je verbazen hoeveel ringsporters en ander sporters anabolen gebruiken of gebruikt hebben.......zwemmen, turnen, voetbal, schaatsen, dammen, darten.

A-team
09-05-2006, 22:46
shinebone
Hoost maakte de "fout" door NIET te bewegen, maar te blijven staan tegen het anabolen monster.


Heb jij sapp gezien zitten injecteren??of anabolen zitten slikken??nee,he dus ga niet zomaar conclusies trekken want sapp heeft nooit anabolen gebruikt..Hij is gewoon 2 heavy van natuur...als jij sapp's geschiedenis kent zou je het dat niet zeggen..


Sapp was vanaf klein af een oersterke gozer en als je weet van zijn vader,en zijn andere familieleden zou je hem echt geen annabolen mosnternoemen want dat is hij niet..hij is gewoon een big man van natuur geen annabollen killer..


ben benieuwd naar je reactie en waar jij deze info vandaan hebt!.

Beste Guest,

Sapp is ooit geschorst bij de NFL, drie maal raden op wat...

Heel veel NFL'ers gebruiken anabolen en/of groeihormonen. Dat komt omdat de dopingcontroles VOORAF bekend worden gemaakt.
Het is een feit dat er veel doping wordt gebruikt en het feit dat hij geschorst is zegt genoeg.

Misschien ben ik wat voorbarig, en neen, ik heb geen harde bewijzen, maar ik heb zelf een beetje in de fitnesswereld verkeerd en niemand kan 160 kg spier op natuurlijke wijze. Ja, het kan wel maar dan moet je aan acromegalie lijden. (Giant Silva)

160 kg spier word je niet op natuurlijke wijze. Zo veel droge spiermassa kan niet.

Waarom heeft Sapp zo'n belabberde conditie? Uiteraard omdat hij zo groot is, maar anabolen gebruik maakt het bloed stroperiger waardoor het hart overwerk moet verrichten.


Dick Vrij de alom bekende Free-fighter heeft het lef gehad om gewoon toe te geven dat hij onder medisch toezicht anabolen gebruikte. In het interview in Ringsports verklaarde hij dat hij zich helemaal te barsten at aan eitwitten en trainde 6 keer per week zeer intensief.

Zijn massa bleef slecht 86 kg, na een aantal kuurtjes was hij een 120 kg gespierde vechtmachine.

Via deze link http://www.bodybuilding.com/fun/md2.htm wordt gesuggereerd dat Bob Sapp enkel creatine en veel slaapt... amehoela...

James Toney, Franscois Botha beide zwaargewichtbokser met een veel mindere fysiek dan Bob Sapp zijn ook geschort vanwege het gebruik van anabolen.

Kortom; zijn schorsing (NFL) is het bewijs dat hij ooit anabolen heeft gebruikt.

Na guest nou jij, nu jij :lol:

Jeru
09-05-2006, 22:54
http://bucs.tbo.com/bucs/MGA57V42SID.html


A stay with the Vikings followed in 1998, but that ended abruptly, too, with Sapp suspended by the NFL and cut by the Vikings for failing a steroid test.

Thomasmurda
09-05-2006, 23:10
Weet iemand hoe het met Hoost zijn training gaat? Heeft hij geen last van zijn huidziekte? De manier om Sapp te verslaan is hoe hij beide wedstrijden tegen hem begon maar om dat vol te houden moet hij in goede conditie zijn. Ik gun hem dat hij een mooie KO scoort tegen Sapp.

Dus weet iemand een inside story?

Om ff ontopic te blijven...

Hoost heeft afgelopen maanden hard getraind, dus ik denk dattie in topconditie de partij aangaat 8-)

Highline
09-05-2006, 23:13
ik kan niet wachten om hoost eindelijk eens in het ecth te zien vechten

Silat
09-05-2006, 23:34
nooit gezien??

Highline
09-05-2006, 23:53
nooit gezien??

nope :(, wel een keer mee gekletst maar verder nog nooit live zien vechten

Shinbone
10-05-2006, 00:33
Excuses voor wederom off-topic

Although Sapp was under pro contract for the next four seasons (with four different teams, each of which cut him within that season), he appeared in only one regular season game before failing a mandatory NFL steroids test and washing out of the league. http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Sapp

Guest, geloof me nou maar er wordt zeer veel doping gebruikt in topsport en amateursport.

Zat van de week gewichtheffen te kijken op Eurosport en de een na de ander had een dopingverleden.

Neem nu de Ronde van Frankrijk, die fiets je toch ook nu uit om enkel een boterham met pindakaas?

In de vechtsport wordt nu eenmaal doping gebruikt, en ik denk meer als menigeen denkt. Met een geoefend oog kun je zo zien dat sommige niet "clean" zijn.

Het is niet chique van mij om Bob Sapp als een anabolenmonster te omschrijven. Ik had daar aanhalingstekens moeten gebruiken.

Yamato Damashii
10-05-2006, 08:40
Ik hoop ook dat Hoost in topvorm is en geen last heeft van blessures!
Ik gun het hem van harte om deze pot spectaculair te winnen zodat hij met een lekker gevoel er een punt achter kan zetten.

Offtopic: Ik ben het helemaal eens met Shinbone aangaande de 'wel/niet anabolen discussie' over Sapp. Als die man met een potje eiwitten, bruin brood, bananen en brinta zo groot is geworden dan vreet ik mn kop op.

Anonymous
10-05-2006, 09:19
shinebone
Hoost maakte de "fout" door NIET te bewegen, maar te blijven staan tegen het anabolen monster.


Heb jij sapp gezien zitten injecteren??of anabolen zitten slikken??nee,he dus ga niet zomaar conclusies trekken want sapp heeft nooit anabolen gebruikt..Hij is gewoon 2 heavy van natuur...als jij sapp's geschiedenis kent zou je het dat niet zeggen..


Sapp was vanaf klein af een oersterke gozer en als je weet van zijn vader,en zijn andere familieleden zou je hem echt geen annabolen mosnternoemen want dat is hij niet..hij is gewoon een big man van natuur geen annabollen killer..


ben benieuwd naar je reactie en waar jij deze info vandaan hebt!.

hahaha, je hebt helemaal gelijk en b.t.w. lance armstrong is ook clean...hahaha..

Anonymous
10-05-2006, 09:38
misschien denkt ie; als ik ze niet zie, zien ze mij ook niet ??

Anonymous
10-05-2006, 09:56
misschien denkt ie; als ik ze niet zie, zien ze mij ook niet ??

hahahahaha

waar traint hoost ik heb gehoord dat hij all heel lang niet bij vosgym is geweest

Makijs
10-05-2006, 10:44
http://www.telesport.nl/261312/Hoost_wil_rekening_vereffenen.html
Hoost wil rekening vereffenen
door Dennis Galema

ZWAAG - Na ruim een kwarteeuw is het einde van de roemruchte vechtsportcarrière van Ernesto Hoost (40) in zicht. Maar voordat hij later dit jaar in de Tokyo Dome voor het laatst de ring betreedt, heeft de viervoudig K-1-wereldkampioen eerst nog een rekening te vereffenen. Tijdens de K-1 World Grand Prix aankomende zaterdag in de Amsterdam ArenA wil 'Mister Perfect' eindelijk eens afrekenen met de zwaargewicht Bob Sapp. "Het is een mooi affiche en de kans om alles recht te zetten."

Hoost beschouwt zijn twee nederlagen in 2002 tegen de ruim 160 kilogram wegende Amerikaan, bijgenaamd 'The Beast', als het dieptepunt in zijn loopbaan. De inwoner van Hoorn kan het nog steeds niet verkroppen dat hij zijn meerdere moest erkennen in een vechter die qua techniek in de K-1-wereld niets te zoeken heeft. "Het is frustrerend van iemand te verliezen die niet volgens de regels vecht. Sapp moet het alleen van zijn kracht en gewicht hebben. In de eerste ronde kan hij gevaarlijk zijn, maar als ik die overleef, is de kans groot dat ik win."

Buiten de ring werd de succesvolle Nederlandse kickbokser begin dit jaar voor de tweede keer in zijn leven geconfronteerd met een groot drama in familiesfeer. Nadat drie jaar geleden zijn broer de dood vond na een verkeersongeluk werd zijn vader door hetzelfde noodlot getroffen in Suriname. "Een harde klap. Mijn vader werd op zijn fiets aangereden door een politieagent. Toen ik het hoorde, ben ik direct naar Suriname gegaan. Gelukkig heb ik nog met hem kunnen praten in het ziekenhuis, waar hij uiteindelijk overleed. In een paar jaar tijd ben ik twee familieleden kwijtgeraakt, ik hoop niet dat veel mensen dit overkomt."

Met de trieste familieomstandigheden in zijn achterhoofd zegt Hoost met een ander gevoel de ring in te stappen. "De dood van mijn broer en vader geeft me extra kracht. Ik doe het ook voor hen. En dat ben ik ze ook verschuldigd, want ze waren twee grote fans. Daarom wil ik, vooral in Nederland, nog een keer het beste van mezelf laten zien", aldus Hoost, die vorige maand bovendien voor de derde keer vader werd. "Na de geboorte van mijn zoon had ik eerst een heel vreemd gevoel. Ik dacht dat hij mijn vader kwam vervangen."

mossad
10-05-2006, 11:44
http://www.telesport.nl/261312/Hoost_wil_rekening_vereffenen.html
Hoost wil rekening vereffenen
door Dennis Galema

ZWAAG - Na ruim een kwarteeuw is het einde van de roemruchte vechtsportcarrière van Ernesto Hoost (40) in zicht. Maar voordat hij later dit jaar in de Tokyo Dome voor het laatst de ring betreedt, heeft de viervoudig K-1-wereldkampioen eerst nog een rekening te vereffenen. Tijdens de K-1 World Grand Prix aankomende zaterdag in de Amsterdam ArenA wil 'Mister Perfect' eindelijk eens afrekenen met de zwaargewicht Bob Sapp. "Het is een mooi affiche en de kans om alles recht te zetten."

Hoost beschouwt zijn twee nederlagen in 2002 tegen de ruim 160 kilogram wegende Amerikaan, bijgenaamd 'The Beast', als het dieptepunt in zijn loopbaan. De inwoner van Hoorn kan het nog steeds niet verkroppen dat hij zijn meerdere moest erkennen in een vechter die qua techniek in de K-1-wereld niets te zoeken heeft. "Het is frustrerend van iemand te verliezen die niet volgens de regels vecht. Sapp moet het alleen van zijn kracht en gewicht hebben. In de eerste ronde kan hij gevaarlijk zijn, maar als ik die overleef, is de kans groot dat ik win."

Buiten de ring werd de succesvolle Nederlandse kickbokser begin dit jaar voor de tweede keer in zijn leven geconfronteerd met een groot drama in familiesfeer. Nadat drie jaar geleden zijn broer de dood vond na een verkeersongeluk werd zijn vader door hetzelfde noodlot getroffen in Suriname. "Een harde klap. Mijn vader werd op zijn fiets aangereden door een politieagent. Toen ik het hoorde, ben ik direct naar Suriname gegaan. Gelukkig heb ik nog met hem kunnen praten in het ziekenhuis, waar hij uiteindelijk overleed. In een paar jaar tijd ben ik twee familieleden kwijtgeraakt, ik hoop niet dat veel mensen dit overkomt."

Met de trieste familieomstandigheden in zijn achterhoofd zegt Hoost met een ander gevoel de ring in te stappen. "De dood van mijn broer en vader geeft me extra kracht. Ik doe het ook voor hen. En dat ben ik ze ook verschuldigd, want ze waren twee grote fans. Daarom wil ik, vooral in Nederland, nog een keer het beste van mezelf laten zien", aldus Hoost, die vorige maand bovendien voor de derde keer vader werd. "Na de geboorte van mijn zoon had ik eerst een heel vreemd gevoel. Ik dacht dat hij mijn vader kwam vervangen."

Mooi artikeltje.

mossad
10-05-2006, 11:48
Ik heb even op de site van Hoost gekeken maar het was voor mij een grote verrassing dat hij weg is bij Johan Vos. En dat hij zich dan laat begeleiden door Venetiaan die geen enkele ervaring heeft, begrijp ik niet goed.

Voor de partij tegen Sem zegt hij te weinig gespard te hebben. Ik hoop dat hij dat nu anders doet. In ieder geval veel succes voor Hoost en ik hoop dat je Sapp voortijdig naar de kleedkamer kan sturen.

rtbrouwer
10-05-2006, 12:33
Om roddels te voorkomen heb ik zelf maar even de telefoon gepakt en gewoon even gebeld.

Ernesto is op het moment in prima conditie en heeft geen last van zijn huidziekte op dit moment. Hij voor ter voorbereiding op zijn partij veel getraint met Jerrel Venetiaan en Hoost gaat natuurlijk voor de volle 100% voor de overwinning!

Anonymous
10-05-2006, 13:28
Of het waar is weet ik nietr maar ik hoorde dat hij ook getraind wordt door carbin.is er iemand die hier iets meer van af weet?

mossad
10-05-2006, 13:33
Om roddels te voorkomen heb ik zelf maar even de telefoon gepakt en gewoon even gebeld.

Ernesto is op het moment in prima conditie en heeft geen last van zijn huidziekte op dit moment. Hij voor ter voorbereiding op zijn partij veel getraint met Jerrel Venetiaan en Hoost gaat natuurlijk voor de volle 100% voor de overwinning!

Goed nieuws!

Het lijkt mij een goed idee als hij bij Lucien traint. Is niet de minste.

Halfshot
10-05-2006, 13:40
Waarom zou hij Cabin nodig hebben, hij is ervaren genoeg.
En heeft daarbij hulp en tevens een goede sparrings partner in Jerrel.

Anonymous
10-05-2006, 15:49
Waarom zou hij Cabin nodig hebben, hij is ervaren genoeg.


x 1000
Er zijn weinig mensen die Hoost nog iets over kickboxen kunnen leren. Wat mij betreft is hij de beste ooit.

MJOKKIE
10-05-2006, 15:59
Jongens het gaat primas met Ernesto. Hij is tevreden over zijn training maar niet meer dan dat. HIj is namelijk erg kritisch naar zichzelf toe. Hij traint met Antonie en jerrel, in zijn woonplaats Hoorn en ook gewoon nog bij Vos gym. Laat je dus niets wijsmaken.

Go Ernesto

jcsport
10-05-2006, 17:05
Jongens het gaat primas met Ernesto. Hij is tevreden over zijn training maar niet meer dan dat. HIj is namelijk erg kritisch naar zichzelf toe. Hij traint met Antonie en jerrel, in zijn woonplaats Hoorn en ook gewoon nog bij Vos gym. Laat je dus niets wijsmaken.

Go Ernesto

Kijk das duidelijke taal!

En idd GO ERNESTO!

Anonymous
10-05-2006, 20:08
In het artikel vertelt Hoost dat Sapp niet volgens de regels vocht, nu vraag ik me af als buitenstaander waarom is Sapp dan niet gediskwalificeerd????????????/

robholland
10-05-2006, 21:16
In het artikel vertelt Hoost dat Sapp niet volgens de regels vocht, nu vraag ik me af als buitenstaander waarom is Sapp dan niet gediskwalificeerd????????????/

Hij zal wel bedoelen dat Sapp in sommige gevechten,tegen bijvoorbeeld bonjasky niet zo heel sportief was (naslaan) In de eerste partij sloeg hij ook een keer na toen Hoost al in de touwen was en de scheids ertussen

Shinbone
10-05-2006, 21:29
In het artikel vertelt Hoost dat Sapp niet volgens de regels vocht, nu vraag ik me af als buitenstaander waarom is Sapp dan niet gediskwalificeerd????????????/

Guest, Sapp is een vechter die het niet zo nauw met de regels neemt, oogluikend toegestaan door K-1.

Vasthouden en slaan te gelijk (meer dan één maal), binnekant handschoen, hammerfists op hoofd en in de nek slaan, na de bel slaan, een vechter op de grond slaan.

Octavius
10-05-2006, 23:57
Sapp = unfair, freak en show = geile jappaners = kijkcijfers = $$$$$.