PDA

View Full Version : Persconferentie 13 mei, plaats en datum



Anonymous
10-05-2006, 23:32
Vrijdag 12 mei 2006 is er een persconferentie in het Claus Event Center (Kruisweg 1405) in Hoofddorp

Shinbone
10-05-2006, 23:37
Voor degene die er in geintresseerd is: persconferentie IT`S SHOWTIME/K-1: Vrijdag 12 mei om 13;00 uur in het Claus eventcenter in Hoofddorp (Kruisweg). De unieke mogelijkheid om alle sterren te fotograferen!

Beste Silvia Boon,

Bedankt voor de informatie. is de persconferentie vrij toegankelijk of moet je in het bezit zijn van een perskaart?

Bijvoorbaat dank,

HUNTER
10-05-2006, 23:38
volgens mij is deze niet vrij toegankelijk; maar uiteraard zijn wij er namens mixfight.nl

MJOKKIE
10-05-2006, 23:39
volgens mij is deze niet vrij toegankelijk; maar uiteraard zijn wij er namens mixfight.nl

klopt, geen vrije toegang

Anonymous
10-05-2006, 23:41
Volgens mij mag iedereen met een fototoestel gewoon naar binnen hoor. ik ben ook gewoon welkom. ps kan ik even dat lekkertje van die Jerome te pakken nemen.

mama
10-05-2006, 23:41
Nee het is besloten. Je komt er niet in zonder uitnodiging.

Anonymous
10-05-2006, 23:47
Nee hoor mama iedereen is gewoon welkom of ben je soms bang dat er teveel mensen komen?

mama
10-05-2006, 23:49
nee hoor hoe kom jij aan de gegevens dat het niet besloten is......
publiek is niet toegestaan..........

Anonymous
10-05-2006, 23:52
Dat heb ik van de baas zelf gehoord: Mr Rutz.

Shinbone
10-05-2006, 23:55
Dames, wie heeft het bij het rechte end :? :?:

MJOKKIE
11-05-2006, 00:04
Dames, wie heeft het bij het rechte end :? :?:

Het heet niet voor niets een persconferentie en niet een fanconferentie...

mama
11-05-2006, 00:06
geen idee wie er gelijk heeft
de een zegt dat het besloten is de andere niet
dus....... adres staat er weer

Shinbone
11-05-2006, 00:07
Dames, wie heeft het bij het rechte end :? :?:

Het heet niet voor niets een persconferentie en niet een fanconferentie...

Ja, allicht, maar omdat Sylvia Boon suggeerde dat er ook publiek zou mogen komen, vroeg ik het mij af.

mama
11-05-2006, 00:09
naja wat mij verteld is dat het alleen op uitnodiging is.........
dus ik weet ut niet meer

MJOKKIE
11-05-2006, 00:10
Dames, wie heeft het bij het rechte end :? :?:

Het heet niet voor niets een persconferentie en niet een fanconferentie...

Ja, allicht, maar omdat Sylvia Boon suggeerde dat er ook publiek zou mogen komen, vroeg ik het mij af.

als zij het van de maestro himself heeft, zal ik dat niet tegenspreken. word wel de eerste persconferentie ter wereld waar ze zeggen, fans komt u ook al uw vragen afvuren...

Shinbone
11-05-2006, 00:13
Dames, wie heeft het bij het rechte end :? :?:

Het heet niet voor niets een persconferentie en niet een fanconferentie...

Ja, allicht, maar omdat Sylvia Boon suggeerde dat er ook publiek zou mogen komen, vroeg ik het mij af.

als zij het van de maestro himself heeft, zal ik dat niet tegenspreken. word wel de eerste persconferentie ter wereld waar ze zeggen, fans komt u ook al uw vragen afvuren...

Ze had het toch niet over vragen afvuren? Misschien is er een gedeelte van de zaal gereseveerd voor fans die er gewoon bij mogen zijn. Ik vind het ook raar klinken, maar ja, je weet maar nooit:)

mama
11-05-2006, 00:15
vraag me alleen af wie silvia boon is. en hoe ze het weet.
maar goed...... we zien het vrijdag wel.
ik vertelde me alleen wat mij gezegd werd........

MJOKKIE
11-05-2006, 00:19
Moet niemand trouwens werken op dat tijdstip........................... :lol:

Shinbone
11-05-2006, 00:21
Moet niemand trouwens werken op dat tijdstip........................... :lol:

Ik ben aan het afstuderen kan een beetje mijn eigen tijd indelen:)

mama
11-05-2006, 00:21
ja ikke :lol:

Sabah Frouws
11-05-2006, 09:49
Het claus event center zegt dat de persceonferentie openbaar is maar de weging is in een andere zaal en is niet openbaar......(je moet dan contact opnemen met rutz zei ene mirjam rept....)

Shinbone
11-05-2006, 12:03
Misschien weten Pranq of I love Knockouts meer? Dus heren... :lol:

jcsport
11-05-2006, 13:31
Op kickbox.nl stond volgens mij ook dat ie vrij toegankelijk is met adres en tijd erbij. Anders kun je altijd voor de deur wachten tot de sterren naar buiten komen, het is toch mooi weer. Gezellig hapje en drankje dr bij :D

Jay Hoov
11-05-2006, 14:04
Morgen lekker met LeBanner op de foto :D

Anonymous
11-05-2006, 16:54
Morgen lekker met LeBanner op de foto :D

Ik hoop het ook. Heb vandaag een mooi shirt van hem gekocht. Ik hoop dat hij hem wil tekenen

king
11-05-2006, 17:03
Je zou denken dat de voltallige Nederlandse media zich erop zou storten. Deze mannen zijn immers wereldberoemd. Ben benieuwd of ik er nog iets van terug zie op tv...

jcsport
11-05-2006, 17:39
Ja idd. We zijn er al zo aan gewend dat er door de media minimaal gereageerd word op onze sport, dat ik er nog niet echt bij stil gestaan heb.
Verwacht wel dat de telegraaf er aandacht aan besteed en de revu ook wel na dat artikel van afgelopen week. Ben benieuwd.
( Zou Sem Schilt trouwens gepikeerd zijn door de woorden van Rutz over hem in de revu? Zal toch niet?)

Mighty Me
11-05-2006, 17:40
Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:

Barang
11-05-2006, 20:16
editie NL van RTL 4 is erbij en zend de intervieuws morgenavond uit

Anonymous
12-05-2006, 00:10
ik was vandaag aanwezig bij die foto shoot die werd gehouden, iedereen was er behalve S. Schilt. Die is er wel morgen bij de persconferentie.

en die persconferentie is niet toegangelijk voor publiek!

bij deze

Anonymous
12-05-2006, 00:59
Echt wel dat iedereen welkom is! Wedden??????????????

Anonymous
12-05-2006, 09:33
Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:

for gods sake. Niet door Kwalbert Verlinde, die gaat de sport dus zwaar naaien met zijn homo uitspraken:

Oh jeeh Annnemiek. die mensen zaten elkaar de kop in te beuken, het bloed spatte over het publiek heen en ze vonden het leuk om elkaar zo veel pijn te doen, oh nee Annemiek, twas een bloederige massa, dat ze zoiets toelaten in Nederland. Tis toch geen sport meer, het was gewoon elkaar een potje afrossen, wat ik wel leuk vond Annemiek, was dat ze in een kort broekje waren aan het vechten.

Jay Hoov
12-05-2006, 09:45
Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:

for gods sake. Niet door Kwalbert Verlinde, die gaat de sport dus zwaar naaien met zijn homo uitspraken:

Oh jeeh Annnemiek. die mensen zaten elkaar de kop in te beuken, het bloed spatte over het publiek heen en ze vonden het leuk om elkaar zo veel pijn te doen, oh nee Annemiek, twas een bloederige massa, dat ze zoiets toelaten in Nederland. Tis toch geen sport meer, het was gewoon elkaar een potje afrossen, wat ik wel leuk vond Annemiek, was dat ze in een kort broekje waren aan het vechten.

wie is annemiek? en is ze lekker?
maare dat maakt niet uit man, beter slechte reclame dan geen reclame, iedereen zal er wel doorheen prikken dat sport en homoseksualiteit niet zo'n beste combinatie is

Elemieke Vermolen?

p diddy
12-05-2006, 10:15
effe wat fotootjes maken top man!!! :lol:

Barang
12-05-2006, 12:33
Kheb wel gehoord dat Rtl boulevard met kwalbert verlinde er een verslag van zou maken maar of het ook echt waar is :?:

for gods sake. Niet door Kwalbert Verlinde, die gaat de sport dus zwaar naaien met zijn homo uitspraken:

Oh jeeh Annnemiek. die mensen zaten elkaar de kop in te beuken, het bloed spatte over het publiek heen en ze vonden het leuk om elkaar zo veel pijn te doen, oh nee Annemiek, twas een bloederige massa, dat ze zoiets toelaten in Nederland. Tis toch geen sport meer, het was gewoon elkaar een potje afrossen, wat ik wel leuk vond Annemiek, was dat ze in een kort broekje waren aan het vechten.

wie is annemiek? en is ze lekker?
maare dat maakt niet uit man, beter slechte reclame dan geen reclame, iedereen zal er wel doorheen prikken dat sport en homoseksualiteit niet zo'n beste combinatie is

Elemieke Vermolen?

Ja dat klopt met Jeroen de uitzending is om 18.15 uur met oa Melvin Manhoef en Sandertje