PDA

View Full Version : Arena - Live uitslagen op mixfight ?



Anonymous
11-05-2006, 11:37
Hoi, gaan jullie hier 13 mei ook live de uitslagen bijhouden ? Zou te gek zijn. Ik las al dat Mama als enige foto's mag maken aan de ring, dat is wel heel strak voor mixfight 8-)

Ronald
11-05-2006, 20:21
Exclusieve foto's voor zo'n evenement zijn inderdaad erg gaaf :D .

Ik weet even niet 100% zeker of er al plannen waren om uitslagen live bij te houden. Meestal gebeurd dat wel bij zulke evenementen. Maar we kunnen het natuurlijk anders ter plekke regelen in deze topic.

Wie is er a.s. zaterdag in de arena aanwezig en zou de uitslagen door willen SMS'en?

Wie is er a.s. zaterdag vanaf 16.30 uur thuis en heeft er zin om de SMS'jes te ontvangen en de uitslagen op Mixfight.nl te zetten? :D

Impulse
11-05-2006, 20:31
Exclusieve foto's voor zo'n evenement zijn inderdaad erg gaaf :D .

Ik weet even niet 100% zeker of er al plannen waren om uitslagen live bij te houden. Meestal gebeurd dat wel bij zulke evenementen. Maar we kunnen het natuurlijk anders ter plekke regelen in deze topic.

Wie is er a.s. zaterdag in de arena aanwezig en zou de uitslagen door willen SMS'en?

Wie is er a.s. zaterdag vanaf 16.30 uur thuis en heeft er zin om de SMS'jes te ontvangen en de uitslagen op Mixfight.nl te zetten? :D

Misschien dat ik er toch heen ga, maar zo niet dan wil ik wel de uitslagen posten

Arjen
11-05-2006, 21:16
op fighttalk stond dat er all1 een fotograaf van K-1 was en 1tje voor de site van Simon Rutz

HUNTER
11-05-2006, 21:33
er zijn idd 2 fotografen.... 1 van de K-1 en Marieke :mrgreen:

De foto's zullen op een server worden gezet waar de overige pers toegang toe krijgt.

HUNTER
11-05-2006, 21:41
ow ja en als er iemand is die de live uitslagen hier op mixfight wil posten dan zorg ik voor de sms'jes.....

Jofeljoh!
11-05-2006, 23:09
Ik neem misschien mn laptop mee, dan kan ik het misschien ook daar meteen posten. (maar heel zwaar onder voorbehoud)

Wheelie
12-05-2006, 10:46
Ik neem misschien mn laptop mee, dan kan ik het misschien ook daar meteen posten. (maar heel zwaar onder voorbehoud)

zou te gek zijn

Impulse
12-05-2006, 18:29
ow ja en als er iemand is die de live uitslagen hier op mixfight wil posten dan zorg ik voor de sms'jes.....

Ik ga morgen niet, moet eerst goed uitzieken, dus ik sta beschikbaar voor de smsjes

Wheelie
12-05-2006, 18:39
ow ja en als er iemand is die de live uitslagen hier op mixfight wil posten dan zorg ik voor de sms'jes.....

Ik ga morgen niet, moet eerst goed uitzieken, dus ik sta beschikbaar voor de smsjes

cool

jcsport
12-05-2006, 18:58
ow ja en als er iemand is die de live uitslagen hier op mixfight wil posten dan zorg ik voor de sms'jes.....

Ik ga morgen niet, moet eerst goed uitzieken, dus ik sta beschikbaar voor de smsjes

cool

Beterschap en alvast bedankt voor de uitslagen!

Ronald
12-05-2006, 20:14
Beterschap Sandy.