PDA

View Full Version : TUF ep 6 spoiler



redjuh
12-05-2006, 09:59
damn zeg... zonder gevecht is er ook geen flikker aan!!!

Wheelie
12-05-2006, 11:43
haha wat een fokking loser man, echt triest
ik denk dat team Dagger weer compleet word, wat denk jij redjuh ?

ICON
12-05-2006, 11:48
haha wat een fokking loser man, echt triest
ik denk dat team Dagger weer compleet word, wat denk jij redjuh ?

ik heb het verslagal gelezen. maar hoe kan team dagger nou wee compleet worden dan? ze hebben toch een light heavyweight nodig

joost
12-05-2006, 12:58
NOAH = een LOSER!!!!!!


Duizende gasten zouden in zijn positie willen staan... wat een super loser!

Ik dacht Dana White is nog wel medelevend maar hij was goed hard.. had ik niet van hem verwacht! Toffe Gozer ik geef hem groot gelijk

Wheelie
12-05-2006, 14:32
haha wat een fokking loser man, echt triest
ik denk dat team Dagger weer compleet word, wat denk jij redjuh ?

ik heb het verslagal gelezen. maar hoe kan team dagger nou wee compleet worden dan? ze hebben toch een light heavyweight nodig

klopt :oops:
ik dacht dat Solomon LHW was

redjuh
12-05-2006, 19:14
haha wat een fokking loser man, echt triest
ik denk dat team Dagger weer compleet word, wat denk jij redjuh ?

ja voor de kijkcijfers wel ja... ik zal sherdog ff afspeuren, want iemand daar was vrij clear in name-dropping

XedgeX
12-05-2006, 21:18
jesse?

hoop ik eigenlijk niet...

redjuh
12-05-2006, 21:26
'k moet trouwens wel zeggen dat ik voor mijn vriendin de boel daar ook wel de tering zou laten genieten als dat me relate zou redden, maar ja....

XedgeX
12-05-2006, 21:48
ik kan me goed voorstellen dat hij gegaan is, maar als ik zijn vriendin was had ik gewacht tot ie weer thuis was. zeker als je weet hoeveel dit voor hem betekend.

zie liever noah dan jesse in dat huis daar.

Chico
12-05-2006, 22:21
ik vind de reactie wel uitgelokt... hij had in principe niets moeten weten aangezien ze geen contact hebben met de buitenwereld.. vraag me af of dana wist van die brief... die brief had er zowiezo nooit moeten komen..

vond zijn reactie op zijn ingepakte bed wel cool... "sweet" :mrgreen:

snap trouwens niet dat die gasten niet doorhadden dat matt aan het dollen was... en zowiezo ze praten bijna allemaal alsof ze de beste in de kooi zijn.. en dan mag hij het niet doen? denk dat meeste geirriteerd door hem raken omdat ie ze domineert met het worstelen..

RNLMC
12-05-2006, 23:00
omg noah is zoooon gigantische loser jonge,wat een pussy, en terecht dat dana hem niet liet bellen.

Ronald
12-05-2006, 23:55
ik vind de reactie wel uitgelokt... hij had in principe niets moeten weten aangezien ze geen contact hebben met de buitenwereld..
Precies, dat was ook het eerste wat mij opviel. Dit lijkt mij geen zuivere koffie. Ze geven die brief uiteraard niet voor niets. Het lijkt erop alsof dit hele stuk geregiseerd is :roll: .

Deuce
13-05-2006, 00:16
Nou goed, persoonlijk vind ik het geven van die brief ook niet erg juist...zeker met de inhoud die erin stond.

Maar aan de andere kant kan je binnen 6 maanden wel ontzettend van iemand gaan houden, meer dan je lief is dan wat dan ook...

Ik begrijp zn keus wel, maar vond t toch maar een gaylord dus ben blij dat ie eruit is...

Halfshot
13-05-2006, 00:34
Ik vind het een vreemd verhaal.
Dat vriendin en zo.
Als die vriendin iets meer dan een vierkante centimeter hersens had gehad, dan had ze gewoon gewacht tot hij terug was.

Ik denk dat hij gewoon een leuk bedrag van de producer heeft gekregen om te vertrekken

Halfshot
13-05-2006, 00:35
En zonder wedstijd is het ook geen flikker aan.

m.g
13-05-2006, 02:28
Wat een neppûh kutzooi!! Geen gevecht ik ben toch geen big brother aan het volgen!! :evil: En die Noah is echt een dikke vette Nerd, als hij dat conrtract wint kan je tien wijven op een rij zetten die alles met je doen waar je maar zin in hebt. En nogmaals geen gevecht is echt wack!!

dreamone
13-05-2006, 03:52
What the **** is dit voor onzin... :shock: Die Noah moeten ze afschieten... :evil: wat een (&*$# sukkel... en nog de andere laten denken dat er iemand dood is... ze moesten hem gewoon de octagon ingooien en met zn alle tegen 1, ronde van 5:00 ... :twisted:

p diddy
13-05-2006, 12:15
Hij is gewoon een BIATCHhhhhhhhhhhh :lol:

Jeru
13-05-2006, 12:23
WTF Noah? WTF???? :evil:

Emilio
13-05-2006, 17:56
Jezuz, zit ik lekker te kijken, opeens de aftiteling...

geen gevecht dus.

Wat een miet zeg. Ik denk dat het een onzekere nerd was die voor het eerst een relatie had en het idee had dat hij haar uberhaupt niet mocht verliezen. Als je weet dat je relatie goed zit, en je zelf niks hebt geflikt, dan wacht je mokkel wel voor een opheldering na de show binnen 2 weken

En dat komt dan door 1 nerd die wat op internet zegt.....

The Maniac
13-05-2006, 18:35
Man oh man what a chump zit ie in de semi's laat die zo'n kans laat schieten die gozer moet nooit na dit een kans krijgen om in de Ufc ring te staan.

RisingSun
13-05-2006, 18:52
En dat komt dan door 1 nerd die wat op internet zegt.....

Had ik die mail maar niet verstuurd.... :wink:

Emilio
14-05-2006, 10:44
haha :)

Ralph
16-05-2006, 23:46
Net de aflevering pas gekeken.... Wat een kneus die Noah! Niet te geloven. Heb je zo'n kans; laat je hem schieten voor één of andere roddel. Die vriendin moet zich ook kut voelen na het zien van de beelden... pakt ze hem mooi even de grootste kans van zijn leven af, alleen omdat ze een beetje onzeker is. En echt gaar als er geeng evecht is.