PDA

View Full Version : Showtime, geweldig



gerrie
14-05-2006, 09:55
Sapp die wegloopt... 1 uur voor de wedstrijd,lekker sportief van sappppp, nog wel op het afscheid van een van de grootste uit deze sport. heel veel respect voor Ernesto Hoost en Peter Aerts, Ernesto met een totaal andere voorbereiding natuurlijk, en Peter totaal niet voorbereid.
verder vond ik het een mooi gala met een wereld publiek, helaas 1 klein opstootje ergens bovenin de ring...... gelukkig heeft dat het top-sfeertje verder niet beinvloed.
de reactie's van het publiek waren waanzinnig, vooral bij de opkomst van Jeromme Le Banner, Bonjasky, hoost, Aerts en vooral ook bij Ramon Dekkers. die zijn laatste wedstrijd vocht.
Showtime... thankx

Thomasmurda
14-05-2006, 10:02
verder vond ik het een mooi gala met een wereld publiek, helaas 1 klein opstootje ergens bovenin de ring...... gelukkig heeft dat het top-sfeertje verder niet beinvloed.


Niet mee eens. Het publiek zoog bigtime!! Fluitende en boe-roepende rukkers! Dat opstootje was ook ruk.
Bij mij in het vak probeerde een paar rukkers die die rel zagen ook een rel te veroorzaken door troep naar beneden op het publiek te gooien.. Gelukkig ging niemand er op in..

Anonymous
14-05-2006, 10:16
verder vond ik het een mooi gala met een wereld publiek, helaas 1 klein opstootje ergens bovenin de ring...... gelukkig heeft dat het top-sfeertje verder niet beinvloed.


Niet mee eens. Het publiek zoog bigtime!! Fluitende en boe-roepende rukkers! Dat opstootje was ook ruk.
Bij mij in het vak probeerde een paar rukkers die die rel zagen ook een rel te veroorzaken door troep naar beneden op het publiek te gooien.. Gelukkig ging niemand er op in..

Ik voelde me ook zwaar belazerd door het feit dat o.a Sem Schilt en Remy Bonjanski niet voor de volle 100 % aan de bak gingen.
Ook Gago Drago vocht zijn partij met de rem erop.
Als klap op de vuurpijl vecht Bob Sapp opeens niet .....
Ik voel me belazerd door de organisatie omdat er veel is beloofd maar weinig nagekomen.......
Eerst stond Badr Hari en Stephan Leko nog in de line up......
Dat was net voor de voorverkoop....
Nee ik trap er niet meer in ..... geef mij maar een kleiner gala waar de vechters nog wel echt knokken voor hun gage .......

Fonz
14-05-2006, 10:27
verder vond ik het een mooi gala met een wereld publiek, helaas 1 klein opstootje ergens bovenin de ring...... gelukkig heeft dat het top-sfeertje verder niet beinvloed.



Volgens mij ben jij bij een ander gala geweest :shock:

Ik vond het namelijk een heel slecht gala, en dat voor mijn dure geld. Onze 'toppers' leverden allemaal een wanprestatie en verder vond ik maar 1 partij echt goed, Derectci tegen Fikri, al kwam ik net binnen toen die begon (wat duurde de visitatie ergerlijk lang :twisted: )

Al met al een slecht gala.

Anonymous
14-05-2006, 10:30
verder vond ik het een mooi gala met een wereld publiek, helaas 1 klein opstootje ergens bovenin de ring...... gelukkig heeft dat het top-sfeertje verder niet beinvloed.


Niet mee eens. Het publiek zoog bigtime!! Fluitende en boe-roepende rukkers! Dat opstootje was ook ruk.
Bij mij in het vak probeerde een paar rukkers die die rel zagen ook een rel te veroorzaken door troep naar beneden op het publiek te gooien.. Gelukkig ging niemand er op in..

Ik voelde me ook zwaar belazerd door het feit dat o.a Sem Schilt en Remy Bonjanski niet voor de volle 100 % aan de bak gingen.
Ook Gago Drago vocht zijn partij met de rem erop.
Als klap op de vuurpijl vecht Bob Sapp opeens niet .....
Ik voel me belazerd door de organisatie omdat er veel is beloofd maar weinig nagekomen.......
Eerst stond Badr Hari en Stephan Leko nog in de line up......
Dat was net voor de voorverkoop....
Nee ik trap er niet meer in ..... geef mij maar een kleiner gala waar de vechters nog wel echt knokken voor hun gage .......

Sem Schilt die niet voluit ging? Waar heb jij naargekeken?
Sem Schit nam zelfs nog enorme risicos in de laatste ronde van de partij, het wat Loyd die hem steeds vastpakten en daar was Sem duidelijk door geiriteerd. Met oog op Korea had Semmy die partij fluitend kunnen uitvechten ipv voor een ko te gaan en zichtzelf een aantal keren blood te geven. Zijn hoek was daar ook niet blij mee.

Shytown
14-05-2006, 10:30
verder vond ik het een mooi gala met een wereld publiek, helaas 1 klein opstootje ergens bovenin de ring...... gelukkig heeft dat het top-sfeertje verder niet beinvloed.


Niet mee eens. Het publiek zoog bigtime!! Fluitende en boe-roepende rukkers! Dat opstootje was ook ruk.
Bij mij in het vak probeerde een paar rukkers die die rel zagen ook een rel te veroorzaken door troep naar beneden op het publiek te gooien.. Gelukkig ging niemand er op in..

Ik voelde me ook zwaar belazerd door het feit dat o.a Sem Schilt en Remy Bonjanski niet voor de volle 100 % aan de bak gingen.
Ook Gago Drago vocht zijn partij met de rem erop.
Als klap op de vuurpijl vecht Bob Sapp opeens niet .....
Ik voel me belazerd door de organisatie omdat er veel is beloofd maar weinig nagekomen.......
Eerst stond Badr Hari en Stephan Leko nog in de line up......
Dat was net voor de voorverkoop....
Nee ik trap er niet meer in ..... geef mij maar een kleiner gala waar de vechters nog wel echt knokken voor hun gage .......

Verwijt je nu de organisatie dat vechters hun (hoge) gage niet waarmaken? Volgens mij moet je daarvoor echt bij de desbetreffende vechters zijn. Op papier is een Remy vs Jerome een pot die zo tijdens de laatste K1 Finals geknokt had kunnen worden.
En ik denk dat Hari hier graag had gevochten als hij geen last had van zijn kaak.

Jeru
14-05-2006, 10:32
Ik lees het al. Volgend jaar 2 fluiters minder erbij. Gelukkig.....

Tuigenke
14-05-2006, 10:50
Niet mee eens. Het publiek zoog bigtime!! Fluitende en boe-roepende rukkers! Dat opstootje was ook ruk.
Bij mij in het vak probeerde een paar rukkers die die rel zagen ook een rel te veroorzaken door troep naar beneden op het publiek te gooien.. Gelukkig ging niemand er op in..
hier ben ik het ook mee eens, ik zat naast iemand die bier over zich heen kreeg van bovenaf, maar de beveiliging had het al gezien.
verder vond ik ook het fluiten heel erg storend, heb verd*mme toch is respect!!! :evil:

kentaro
14-05-2006, 10:51
Ik vond het ook erg irritant wanneer er steeds gefluit en boe-geroep kwam!
Daarentegen wanneer de vechters opkwamen vooral de grote namen: Hoost, Lebanner, Schilt, Dekkers werd er echt een orkaan van geluid te teweeggebracht dat was mooi!!

Maar om al die grote namen op 1 gala te zien was natuurlijk top!!
Echt bizar dat die Sapp er gewoon vandoor gaat had me echt verheugd op die partij, maar om Aerts tegen Hoost te zien was natuurlijk ook vet!!

dtgerald
14-05-2006, 10:54
Ik lees het al. Volgend jaar 2 fluiters minder erbij. Gelukkig..... :lol: inderdaad wat een respectloze eikels die zaten te fluiten.Ga er dan zelf staan zou ik zeggen.Ik vond het wel een leuk gala.Alleen we hebben de eerste 3 partijen gemist.Die heb ik buiten op het scherm gezien.Ze gebruikten maar de helft van de poortjes.Damn wat duurde dat lang.Een van die beveiligings gasten zei dat ze personeel te kort hadden :shock: .Dat geloof je toch niet zeg.En de plaatsen waren ruk zeker voor dat geld.65 euro voor een plaats helemaal aan de zijkant.Maar dat is volgend jaar beter als ze het hele stadion gaan gebruiken.

Anonymous
14-05-2006, 10:57
helaas het gala viel tegen!!!!!!!!!!!!

Thomasmurda
14-05-2006, 11:02
Ik lees het al. Volgend jaar 2 fluiters minder erbij. Gelukkig..... :lol: inderdaad wat een respectloze eikels die zaten te fluiten.Ga er dan zelf staan zou ik zeggen.Ik vond het wel een leuk gala.Alleen we hebben de eerste 3 partijen gemist.Die heb ik buiten op het scherm gezien.Ze gebruikten maar de helft van de poortjes.Damn wat duurde dat lang.Een van die beveiligings gasten zei dat ze personeel te kort hadden :shock: .Dat geloof je toch niet zeg.En de plaatsen waren ruk zeker voor dat geld.65 euro voor een plaats helemaal aan de zijkant.Maar dat is volgend jaar beter als ze het hele stadion gaan gebruiken.

Ik kwam idd ook pas tijdens de 3e partij binnen, terwijl ik al vanaf 16.00uur in de rij stond.. Gewoon ruim een uur gestaan daar :evil:

Ik zat bovenaan (413 rij 14) aan het gangpad.. Te irritant die mensen die om de 5 minuten weer een broodje kroket gaan halen :twisted: Ook mensen die in het gangpad bleven staan heb ik meerdere malen moeten aanspreken, ze blokkeren zo gewoon je uitzicht op de ring :evil:

Verder komt het je uitzicht niet ten goede als ze volgend jaar de hele arena gebruiken me dunkt.. Als ze die ring in het midden plaatsen dan zit je d'r echt ontzettend ver vanaf..

Anyway, als ik volgend jaar ga koop ik denk ik gewoon kaartjes voor de beste plaatsen.. Als je het niet fatsoenlijk kan zien kan je beter thuis achter de computer zitten..

The Maniac
14-05-2006, 11:04
Het was geweldig om alle K-1 topperrrrzz te zien, Het fluiten kan ik me beetje begrijpen maar het ging te ver door. Zulke dingen zal gewoon in een stadion/ring blijven en dat zal nooit verdwijnen. JLB vs Remy was heel onterecht by the way. Ik heb niet veel kunnen meemaken van Bjorn breggy vs Saki omdat er van die chappies een beetje zaten te vechten ik had graag meegedaan maar semmy had zijn broek al uitgeleend aan Peter. Verder wel een redelijk entertaining gala.

the boxer
14-05-2006, 11:08
Ik lees het al. Volgend jaar 2 fluiters minder erbij. Gelukkig..... :lol: inderdaad wat een respectloze eikels die zaten te fluiten.Ga er dan zelf staan zou ik zeggen.Ik vond het wel een leuk gala.Alleen we hebben de eerste 3 partijen gemist.Die heb ik buiten op het scherm gezien.Ze gebruikten maar de helft van de poortjes.Damn wat duurde dat lang.Een van die beveiligings gasten zei dat ze personeel te kort hadden :shock: .Dat geloof je toch niet zeg.En de plaatsen waren ruk zeker voor dat geld.65 euro voor een plaats helemaal aan de zijkant.Maar dat is volgend jaar beter als ze het hele stadion gaan gebruiken.

dat vond ik ook jammer ,wij hadden ook die tickets van 65 euro en we zaten echt heel opzij! we konden amper een scherm zien!
voor de rest wa shet wel de max om die topvechters eens te zien,alleen de beslissing tussen jlb en bonjasky leek mij een beetje onterecht!

Lee Hottie # 1 fan
14-05-2006, 11:16
ik vond het wel ckr vet in de Arena

Veel KO'S iedereen ging uit zijn dak als de grote namen op kwamen

de partij van Ramon Dekkers waar mes en Dekkers 8 tellen kregen.

en ik had ook niet het id dat Le banner en Bonjasky niet vol uit gingen. ze trapte toch vrolijk er op los over en weer

en op het laatst kwam ik sem schilt tegen in de parkeer garage met zijn trainers (ik had verwacht dat hij wel een wat mooiere auto zou hebben dan een VW golf III) maar tering wat is die gast groot

Triker
14-05-2006, 11:22
In ieder geval een mooie locatie als je een goede plek hebt :D

http://www.xs4all.nl/~triker/arena.jpg

Size van de foto aangepast op verzoek van topic bezoekers :D

Ronald
14-05-2006, 11:29
Ik voel me belazerd door de organisatie omdat er veel is beloofd maar weinig nagekomen.......
Bij jouw moet klagen haast wel in je natuur ingebakken zitten als je zoiets zegt. Ik heb Mes, Manhoef, Dekkers, Ignashov, Bonjasky, LeBanner, Schilt, Aerts en Hoost gezien, en jij voelt je belazerd door de organisatie :shock: . Ongelooflijk dat je dat nog durft te zeggen. Teleurgesteld in gevechten kan ik snappen, maar 'veel beloofd en weinig nagekomen'... wat een onzin.

Yamato Damashii
14-05-2006, 11:30
Ik vond het een leuk gala!!

De eerste partij van Dalgliesh tegen Gouram vond ik gelijk leuk en ik was btw impressed door de groundskills van Gouram. Van half guard naar backmount naar straight armbar in no time en dat bij Dave!

Manhoef zette ook een mooie pot neer....tegen die levende boksbal :lol: Man wat is die vent explosief, jammer dat hij steeds z'n handen stukslaat daardoor.

De partij van Remy tegen Jerome viel wat tegen en ik vond echt dat Jerome gewonnen had.

Jammer van Sapp, maar vet dat Aerts ff inviel, respect!


Ik heb me alleen zoals meerderen hier kapot lopen ergeren aan het publiek!! :evil: Waar slaat het op dat je een vechter uitbundig toejuicht als hij opkomt en hem krap 3 minuten later uit begint te fluiten als hij niet meteen als een gek naar voren gaat om z'n tegenstander KO te slaan :? En dan ook nog fluiten en boe-roepen als vechters nog wat willen zeggen na het gevecht (igv Remy), triest gewoon.

Lee Hottie # 1 fan
14-05-2006, 11:38
hier ben ik het helemaal mee eens
deze vechters hebben er alle 34 keihard voor getraind (behalve aerts dan maar dat had een andere reden) en als zei dan niet binnen 20 seconden hun tegenstander neer slaan begonne sommige debielen al te fluiten. ik vond het publiek gister de shame van de avond

Anonymous
14-05-2006, 11:58
Ik vond het een leuk gala!!

De eerste partij van Dalgliesh tegen Gouram vond ik gelijk leuk en ik was btw impressed door de groundskills van Gouram. Van half guard naar backmount naar straight armbar in no time en dat bij Dave!

Manhoef zette ook een mooie pot neer....tegen die levende boksbal :lol: Man wat is die vent explosief, jammer dat hij steeds z'n handen stukslaat daardoor.

De partij van Remy tegen Jerome viel wat tegen en ik vond echt dat Jerome gewonnen had.

Jammer van Sapp, maar vet dat Aerts ff inviel, respect!


Ik heb me alleen zoals meerderen hier kapot lopen ergeren aan het publiek!! :evil: Waar slaat het op dat je een vechter uitbundig toejuicht als hij opkomt en hem krap 3 minuten later uit begint te fluiten als hij niet meteen als een gek naar voren gaat om z'n tegenstander KO te slaan :? En dan ook nog fluiten en boe-roepen als vechters nog wat willen zeggen na het gevecht (igv Remy), triest gewoon.

Remy was triest om zo achteruit te hollen voor eigen publiek, schandelijk gewoon en dan nog een spit decision verdienen????

Nickuraba
14-05-2006, 12:18
ik was er niet maar heb net de wedstrijd gezien. maarhoezo triest en t feit dat het voor eigen publiek is doet er IMO ook niet aan toe. Wel vond ik dat hij niet goed vocht en zeker geen overwinning verdiende...

btw lebanner was wel rustig voor zijn doen en plaatste zeer weinig stoten.!

Highline
14-05-2006, 12:29
Beste gala waar wij (ik en mijn vriendinnetje) ooit geweest zijn! Prachtige wedstrijden gezien! We hadden perfecte plaatsen en konden alles zeer goed zien.

De wedstrijden waren ook erg goed alleen was ik het niet eens met bonjasky vs le banner maar goed.

Echt super dat aerts inviel, 100 x beter dan dat sap daar had gestaan imo ;). Op 1 avond alle 3 mijn helden gezien, hoost, aerts en dekkers.

Heel erg jammer van ramon, wij hebben nog nooit zo hard staan juichen als iemand neer ging (mes dus ;) ). Jammer dat hij het niet heeft kunnen afmaken maar goed, ik vond het heel gaaf om te zien hoe mes zijn respect toonde.

Een dan dta vuile tering publiek. bah bah, hoe durven z ehet in hun hoofd te laten om te gaan fluiten als er toppers als hoost en aerts en le banner en bonjasky en ignashov etc in de ring staan. ongeloofelijk bah bah. ongeloofelijk ik heb e rgeen woorden voor

iig een super avond gehad, ramon net gesproken en die is ook nog helemaal heel dus dat is ook mooi :), vorig jaar zijn we er zeker weer!

Gulo gulo
14-05-2006, 13:22
Het gala was prima, goed georganiseerd!

Maar het publiek was inderdaad waardeloos. Knokken op de eerste ring, boe roepen en dan ook nog een sinaasappel die van één van de VIP-tafels op de tafel van de Japanse commentatoren werd gegooid. Nederland heeft zichzelf weer mooi te kakken gezet.......

Anonymous
14-05-2006, 13:39
Redelijk gala gezien, enkele hoogtepunten, 2de ronde Dekkers-Mes, eerste pot Ignashov (onbegrijpelijk dat hij zijn tweede pot niets meer deed dan ontwijken ????), diverse mooie KO's, reactie's van het publiek bij de opkomst van de verschillende toppers, Bonjaski-Le Banner had ik een extra ronde verwacht, dieptepunt, vertrek van Sap (maar ja, ga er toch vanuit dat het de schuld is van de Jappen, kan me anders niet voorstellen dat Sap dat doet, angst, laat me niet lachen, als je ziet tegen wie hij al in de ring heeft gestaan) nog een dieptepunt een gedeelte van het publiek, een wedstrijd iets iets minder vinden, ok, maar fluiten, helemaal bij Aerts- Hoost zat ik me plaatsvervangend dood te schamen, ennuh, waarom moet er gewoon alcohol geschonken worden, waarom geen evenementen bier, nu zat ik weer met 20 dronken droppies achter me die vandaag waarschijnlijk niet eens meer weten wie ze gisteren hebben zien vechten, ik zat trouwens redelijk aan de zijkant, best wel veraf, en dat voor 88 euro, terwijl je als je in het midden zat, er vlak voor, ook 88 euro moest betalen, die verhoudingen kloppen niet, als ze volgende jaar de hele arena gaan gebruiken ben ik bang dat je, als je pech, hebt het hele gala op een scherm zit te bekijken, al met al een mooie avond gehad.

Anonymous
14-05-2006, 13:53
[quote]Remy was triest om zo achteruit te hollen voor eigen publiek, schandelijk gewoon en dan nog een spit decision verdienen????

Ik heb de partij net gezien, en ik zag een duidelijke puntenoverwinning voor remy. Wanneer je dit ziet heb je naar mijn mening geen verstand van kickboksen. Het gaat er niet om hoeveel je DOET, maar hoeveel je SCOORT Remy had zijn dekking goed dicht zitten, en vrijwel alle stoten naar het hoofd die le banner gaf, kwamen hierop terecht, dit zijn dus geen punten. Lebanner kwam alleen goed door met zijn leverstoten en de weinige trappen die hij maakte. Remy daarintegen, stootte weinig, maar maakte goed geplaatste trappen en knieen. Vooral zijn levertrappen kwamen goed door. Lebanner blokkeerde bijna niks hiervan met twee armen, dus dit zijn zuivere punten.Bovendien plaatst Remy in de tweede ronde nog een duidelijk rake highkick. Het feit dat remy beweeglijk en achteruit vocht getuigt alleen maar van een goede strategie, het is nou eenmaal niet slim om tegen zo'n krachtige tegenstander te blijven staan. Ik vind dat remy een knappe partij heeft neergezet, vooral na zo'n periode.
Respect.

Anonymous
14-05-2006, 14:04
het fluiten is waardeloos nedrlands publiek heeht geen respect voor sportmensen dat geld niet aleen in de vechtsport maar jammer genoeg in elke sport we kunnen het allemaal beter je mag wel kritiek hebben maar respect voor iedereen die de ring in gaat en die al zoveel gewonnen hebben als je het beter kan doe het zelf dan en anders moet je gewoon je mond dicht houden en er niet meer heen gaan

Boem Boem
14-05-2006, 14:11
In ieder geval een mooie locatie als je een goede plek hebt :D

http://www.xs4all.nl/~triker/arena.jpg

Size van de foto aangepast op verzoek van topic bezoekers :D

@ Triker: jij had toch een algemeen stadion-verbod?????? :wink:

osu

Chris

nick
14-05-2006, 14:25
Heb me ook BEHOORLIJK lopen ergeren aan sommige mensen uit het publiek :twisted: Lig ook niet op 1 lijk met de beveiliging die daar liep. Een jonge naast mij steekt een sigaret op en die moet meteen worden uitgemaakt. (wat ik heel goed begrijp, want je hebt er echt last van als je in de ring staat) maar dat er een paar rijen ervoor de hele avond wordt geblowt door een stel leipo's snap ik niks van. :roll: daar had juist wat aan gedaan moeten worden.
En dan ook nog is het uitfluiten van vechters :? als je bloed en zware ko's wil zien ga dan naar een pride of ufc toernoei. Oja en dan nog de vechtpartijen in het publiek :twisted: nederland heeft zich weer goed laten zien aan de japanners :oops: Maar gelukkig was het merendeel van het publiek toch erg enthousiast en mee levend met de vechters. 8-)

General Wong
14-05-2006, 14:42
Publiek was an sich best goed, alleen zaten er circa 100 mongeaulen in de ArenA die verdwaalt waren en dachten dat ze bij een voetbalwedstrijd zaten.

Vond trouwens Mes - Dekkers echt een enorm toffe partij.

De plaats die ik had voor 65 euro vond ik trouwens prima, maar volgend jaar ga ik toch voor de duurste plaatsen. Het zicht was voor slechts 20 euro meer daar toch wel een heel stuk beter denk ik. Hopelijk kiezen ze er niet voor om het in het midden van de ArenA te doen, want ik denk dat het dan toch echt te ver weg van iedereen wordt.

Anonymous
14-05-2006, 14:53
Ach, klagende mensenheb je er altijd tussen zitten! zeikerds.... Ik vond het een topgala!!!! KIPPENVEL toen jerome en remy etc. opkwamen...

jammer van Sapp f*cking airhead.... jammer dat jerome niet voluit ging ...en Sem zoog bigtime... ik was al geen fan en nu al lhelemaal niet meer

Anonymous
14-05-2006, 17:10
Weet je wat ik echt triest vind; Dat sommige mensen ook nog durven beweren dat ze een top gala hebben gezien! Ik denk als je echt een kenner bent van de vechtsport dan zie je toch duidelijk dat de grote namen die er stonden een waardeloze partij hebben neergezet, met als klap op de vuurpijl de afgesproken partij tussen Hoost en Aerts.


Hier betalen mensen dus veel geld voor, nou het enige waar ik van genoten heb is de opkomst van de vechters maar de partijen sloegen echt nergens op! op uitzondering van een aantal partijen zoals die van fikri.

Hartstikke te gek is het om levende legendes in het echt te zien vechten maar dat het op zo'n manier moest gaan is echt schandalig!!!

Heel jammer.
met vriendelijke groet, Peter, een grote liefhebber van de vechtsport, Beverwijk.

(ik heb mn naam er maar bijgezet anders krijg je weer dat gezeur van "guest" met een mening!) :P

H POWER
14-05-2006, 17:46
Weet je wat ik echt triest vind; Dat sommige mensen ook nog durven beweren dat ze een top gala hebben gezien! Ik denk als je echt een kenner bent van de vechtsport dan zie je toch duidelijk dat de grote namen die er stonden een waardeloze partij hebben neergezet, met als klap op de vuurpijl de afgesproken partij tussen Hoost en Aerts.


Hier betalen mensen dus veel geld voor, nou het enige waar ik van genoten heb is de opkomst van de vechters maar de partijen sloegen echt nergens op! op uitzondering van een aantal partijen zoals die van fikri.

Hartstikke te gek is het om levende legendes in het echt te zien vechten maar dat het op zo'n manier moest gaan is echt schandalig!!!

Heel jammer.
met vriendelijke groet, Peter, een grote liefhebber van de vechtsport, Beverwijk.

(ik heb mn naam er maar bijgezet anders krijg je weer dat gezeur van "guest" met een mening!) :P

Je hebt gelijk levende legendes die al een dagje ouder zijn , die hun laatste partij vechten en zo, wat verwacht je nu van zulke zwaargewichten na 20 jaar knokke? Hetzelfde als Drago vs Starring?
Peter had niks afgesproken en viel echt in op het laatste moment.
Organisatie heeft er alles aan gedaan om een mooi gala neer te zetten, mag je ook wel respect voor hebben. Drie ko's van Breggy, een mooie van Noafal, super partij van Dekker vs Mes, Drago Starring vergeten we maar zeker voor ut gemak?

Anonymous
14-05-2006, 17:59
toch goed, die verschillende meningen. blijkt maar weer dat er toch een aantal mensen heen gaan die zich van de achtergrond van de vechters geen snars aantrekken of het niet willen zien. zoals hierboven gezegt.. peter had het ook niet kunnen doen, waren we dan gelukkig geweest ?? uit respect voor hoost zijn afscheid hebben ze er het beste van gemaakt metzoals gezegt de een de verkeerde voorbereiding en de ander geen. je kon aan de kwart finale's zien hoe belangrijk deze voorbereidingen zijn. in de kwart weet je je tegenstander, daarna word het kijken naar het moment.
jammer dat zoveel mensen alleen de negatieve dingen er weer uit weten te pikken zoals 10% van het publiek wat zit uit te fluiten, ik geloof dat Remy echt heeft gevochten voor wat hij waard was, en wat deze jongen op dit moment doorstaat.. Ik hoop dat jullie nooit en scheiding mee hoeven te maken, dit heeft zo'n inpact... je word geleeft en hebt totaal geen controle meer. alles gaat op zo'n moment in een neerwaardsespiraal. REMY... heel knap dat je daar stond tegenover Le Banner.

mama
14-05-2006, 18:18
wijkers zijn zeikers.............
;)

Triker
14-05-2006, 18:25
In ieder geval een mooie locatie als je een goede plek hebt :D

Size van de foto aangepast op verzoek van topic bezoekers :D

@ Triker: jij had toch een algemeen stadion-verbod?????? :wink:

osu

Chris

Ik was daar in vernomming met m'n telelens aanwezig :D :D

http://www.xs4all.nl/~triker/arena2.jpg

Carmen
14-05-2006, 18:59
Ik voel me belazerd door de organisatie omdat er veel is beloofd maar weinig nagekomen.......
Bij jouw moet klagen haast wel in je natuur ingebakken zitten als je zoiets zegt. Ik heb Mes, Manhoef, Dekkers, Ignashov, Bonjasky, LeBanner, Schilt, Aerts en Hoost gezien, en jij voelt je belazerd door de organisatie :shock: . Ongelooflijk dat je dat nog durft te zeggen. Teleurgesteld in gevechten kan ik snappen, maar 'veel beloofd en weinig nagekomen'... wat een onzin.

mee eens, top om ze in het echt te zien

Triker
14-05-2006, 19:38
@ Triker: jij had toch een algemeen stadion-verbod?????? :wink:

osu

Chris

ps, stadion verbod is alweer ingetrokken ;)
Maar ik was druk bezig met een nieuw project dat deze maand klaar moet!!
Tevens nog druk bezig geweest afgelopen zaterdag met de modellen :D

http://oldskoolsuzuki.info/triker/weblog/dbwl04.jpg

http://oldskoolsuzuki.info/triker/weblog/dbwl05.jpg

Maar ik ga een beetje erg off-topic, dus maar weer terug naar de Arena ;)

mama
14-05-2006, 19:44
In de arena waren ook modellen......... ;)

http://www.ma-skills.com/reporters/showtime/gala/danx.jpg

Anonymous
14-05-2006, 19:49
ik wil er nog iets aan toevoegen over het fluiten
een groot deel van deze rukkers niet schijnt te beseffen
dat dit evenement over de ganze wereld word uitgezonden
soms kan je je beter van de domme houden en doe je maar net of je een wereld party ziet fluiten verziekt de gehele sfeer ,voor je zelf,voor een ander,en voor de mensen thuis
iets wat ze in amerika b.v wel begrijpen(dus dat je als toeschouwer
een onderdeel van de uitzending bent)
ik vond het evenement werelds ,groots opgezet,en groots waargemaakt

dtgerald
14-05-2006, 20:01
Jammer dat Dalgliesh verloor en dat Melvin uitviel met een blessure.Wat waren er voor bekende nederlanders?

Anonymous
14-05-2006, 20:19
De opzetvan het gala was groots..verder was het echt niet best. Zelden heb ik een gala meegemaakt met zo weinig aantrekkelijke wedstrijden. Mogen we dan ook aub wat kritiek uiten?

Verder moet je echt niet op de 2e ring zitten want je ziet geen fluit (ik hoorde ze overigens wel.. :cry: ) verleden jaar werd er echt niet zoveel gefloten en geloeid. Dit jaar was het gewoon slecht.

Maar men moet zich wel gedragen natuurlijk.
Jammer...ik denk dat die jappen zich rot geschrokken zijn van het gefluit.

Anonymous
14-05-2006, 23:35
toch goed, die verschillende meningen. blijkt maar weer dat er toch een aantal mensen heen gaan die zich van de achtergrond van de vechters geen snars aantrekken of het niet willen zien. zoals hierboven gezegt.. peter had het ook niet kunnen doen, waren we dan gelukkig geweest ?? uit respect voor hoost zijn afscheid hebben ze er het beste van gemaakt metzoals gezegt de een de verkeerde voorbereiding en de ander geen. je kon aan de kwart finale's zien hoe belangrijk deze voorbereidingen zijn. in de kwart weet je je tegenstander, daarna word het kijken naar het moment.
jammer dat zoveel mensen alleen de negatieve dingen er weer uit weten te pikken zoals 10% van het publiek wat zit uit te fluiten, ik geloof dat Remy echt heeft gevochten voor wat hij waard was, en wat deze jongen op dit moment doorstaat.. Ik hoop dat jullie nooit en scheiding mee hoeven te maken, dit heeft zo'n inpact... je word geleeft en hebt totaal geen controle meer. alles gaat op zo'n moment in een neerwaardsespiraal. REMY... heel knap dat je daar stond tegenover Le Banner.

Wat hij doormaakt??
Hij bedriegt zijn vrouw op een ongeloofelijke manier!
Dan behandelt hij zijn trainer bij wie hij al 12 jaar was als stront.
Zoek naar een gym waar hij niemand een stuiver hoeft te betalen.
Voelt zich geweldig om vervolgens drie rondjes hard achteruit te lopen.
SCHANDE SCHANDE SCHANDE

HUNTER
14-05-2006, 23:38
wat een boute uitspraken toch weer.... als het zo doorgaat gaan we lekker naar de pit hoor

Silat
15-05-2006, 00:01
Ik heb er een gemengd gevoel over. Ik heb hele mooie momenten gezien. Hele harde partijen en een mooi eind na de partij van Mes en Dekkers. Super vette opkomsten van de vechters. Vooral hoe Jerome opkwam gaf me kippevel. Hij stond te kloppen op z'n borst, respect! En wat een applaus en lawaai voor de grote sterren. Melvin die head to head met Mike uit de grond naarboven komt. Wat een partij was dat! Tragisch voor hem en ons dat ie niet door kon vanwege z'n hand. De tranen stonden in z'n ogen toen hij het aan ons moest vertellen. Breggy die het toernooi wint, echt klasse.
Jammer dat Jerome niet als winnaar werd gezien door de jury. Ik zag het toch anders.

En echt heel gaar dat de pers zo ver weg moest zitten. We zaten in vak 117 helemaal links dus, bij het gordijn. Dikke kabels hingen in het zicht, het middelste scherm konden we amper zien, zo schuin zaten we. We waren vaak gedwongen om gewoon naar het scherm te kijken, zo klein waren de vechters. He relaxt Sem Schilt vecht, die zie je tenminste goed.

Als de verhalen een beetje kloppen over Sapp.. tja wat een asshole. Hoe kan je je zover mee laten slepen, persconferentie, introductie in de ring, etc... En dan niet vechten. Respect voor Peter Aerts. Ik was heel blij hiermee.

Gister hebben we Sem Schilt, Remy Bonjaski, Ernesto hoost en Peter Aerts op 1 gala zie vechten!!!!!! In Fokking Nederland!!!
+ een vet K1 toernooi, wat wil je nog meer???

Jullie hebben gelijk over de grote en kleine gala's. Ik heb veel kleine gala's gezien de laatste tijd en sinds Bushido Ahoy was dit m'n eerste grote gala weer. Maar wat een verschil aan publiek zeg.
Je hebt fans en dagjes mensen :?

Gelukkig valt er op de organisatie van dit super gala weinig aan te merken.


Iemand nog Royal Rumble gelezen opweg naar huis? :wink:

marcelt
15-05-2006, 21:59
Tja Nederlanders zijn erg kritisch blijkt maar weer.
Ik heb 4 K-winnaars (alle Nederlandse) goed voor 10 X K1kampioenschap :!: + Lebanner+Ignashov gezien. Alle lui (legendes) die je een jaar geleden nooit meer verwachte te zien in Nederland. Erg genoten van het respect van het publiek voor de grote namen . Ook ik ergerde me kapot aan die fluiters :evil:

Hoost-Aerts was niet de beste partij maar beiden doen het graag nog eens over Peter had net gegeten en een tijd niet getraind en Ernesto vocht voorzichtig omdat hij Aerts een van de beste vindt en hij zich voorbereidde op Sapp, de maaier.
Remy-Le Banner vond ik wel goed alhoewel het niet spetterend was.
Mes was erg goed tegen Ramon. Ramon kan niet meer zo vllammen helaas. Ik had het zo gehoopt.maar een paar jaar niet vechten trainen gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Ik ben blij dat hij niet verder aan zijn eigen legende knaagt. Ik ben erg benieuwd hoe Mes het gaat doen in de Showtime trofee.
Verder vond ik Ben Azzouz en Saki erg goed. Maar Breggy was de beste, alhoewel iets minder attractief. De eerste partij van Iggy was wel goed, maar de tweede.........
Jammer van Dave!
Murat en Fikri en Drago en Ray hadden erg goede partijen . Die lichte jongens is vaak tof! Veel actie!Laatste K1Max-final eliminations was ook supervet.
Ray stijgt tot grote hoogte . De K1 Max NL had hij ook mogen winnen en hij heeft Fadi merza en Drago verslagen. toppor! Kaartje Japan?
Qua achtergrond vond ik het wel eenzijdig. Allemaal Showtime (Mike Gym) en Golden Glory. Maar die hebben wel veel van de toppers.

Justinian
15-05-2006, 22:12
@ Triker: jij had toch een algemeen stadion-verbod?????? :wink:

osu

Chris

ps, stadion verbod is alweer ingetrokken ;)
Maar ik was druk bezig met een nieuw project dat deze maand klaar moet!!
Daar weet Chris (Boem Boem) alles van, hij was zaterdag na het gala ook nog bezig met wat 'projectjes' :lol:

Deuce
15-05-2006, 23:42
after his fight vs the dutch Remy Bonjasky, Jerome Le Banner was declared as the loser. This result caused a big surprise in the audience. During an after fight meeting with K1 peoples: This decision gaven by the 3 dutch judges was called a "big mistake" mister Tanikawa, K1 president, cancelled that decision and gave the victory to Jerome Le Banner. Without this great and important intervention, Jerome Le Banner would have leave K1 definitely. Jerome Le Banner team is now waiting for the K1 official announcement.

Silat
16-05-2006, 00:23
after his fight vs the dutch Remy Bonjasky, Jerome Le Banner was declared as the loser. This result caused a big surprise in the audience. During an after fight meeting with K1 peoples: This decision gaven by the 3 dutch judges was called a "big mistake" mister Tanikawa, K1 president, cancelled that decision and gave the victory to Jerome Le Banner. Without this great and important intervention, Jerome Le Banner would have leave K1 definitely. Jerome Le Banner team is now waiting for the K1 official announcement.

Beter!

Ton
16-05-2006, 08:42
Maar toch blijft het lachwekkend hoe die zak japaners zelf jureren.....

Dragon Tail
16-05-2006, 09:08
............

Iemand nog Royal Rumble gelezen opweg naar huis? :wink:

Iemand nog de Pornorama 'gelezen' op weg naar huis? :wink:

Jay Hoov
16-05-2006, 09:29
after his fight vs the dutch Remy Bonjasky, Jerome Le Banner was declared as the loser. This result caused a big surprise in the audience. During an after fight meeting with K1 peoples: This decision gaven by the 3 dutch judges was called a "big mistake" mister Tanikawa, K1 president, cancelled that decision and gave the victory to Jerome Le Banner. Without this great and important intervention, Jerome Le Banner would have leave K1 definitely. Jerome Le Banner team is now waiting for the K1 official announcement.

Zoals het hoort 8-)

ICON
16-05-2006, 10:25
after his fight vs the dutch Remy Bonjasky, Jerome Le Banner was declared as the loser. This result caused a big surprise in the audience. During an after fight meeting with K1 peoples: This decision gaven by the 3 dutch judges was called a "big mistake" mister Tanikawa, K1 president, cancelled that decision and gave the victory to Jerome Le Banner. Without this great and important intervention, Jerome Le Banner would have leave K1 definitely. Jerome Le Banner team is now waiting for the K1 official announcement.

Zoals het hoort 8-)

X2, alleen is dit door iemand geschreven die ter plekke nieuwe woorden heeft verzonnen :? , maar verder goeie zaak

is vertaald uit t frans.

Remco
16-05-2006, 11:43
Misschien dat het voor sommigen wat is tegengevallen, maar ik denk niet dat er in Nederland ooit nog een line-up van een dergelijke omvang gerealiseerd zal worden. Je kunt het de organisatie dus niet verwijten dat je meer verwacht had.

Daarnaast zijn de namen misschien wel te groot om de verwachtingen überhaupt waar te KUNNEN maken.

Remy-LeBanner was in mijn ogen een gelijkspel. Remy scoorde daadwerkelijk veel punten, maar is als vechter enigszins een 'control-freak'. Daarmee is hij niet minder goed, maar voor sommigen misschien wat minder spectaculair.

De KO's van Ignashov, Manhoef en Benazzouz waren grandioos!

Fightchick
16-05-2006, 11:56
Grappig om te zien dat de meningen zo verschillen. Een paar mensen hebben het over de partij van Fikri als topper. Nou, ik heb hem nog nooit zo slecht zien vechten! Verder is het toch heel uniek dat we zulke grote namen in de ArenA hebben zien vechten. Jammer dat sommigen wat tegenvielen, maar dat kan gebeuren. Ik vond het over all een goed evenement. Met Mes-Dekker en Drago-Staring als uitschieters, en alle KO's.

Anonymous
16-05-2006, 12:06
allemaal een voor een toppers in arena maar wat deed JHON DELGADO DAAR!! niet dat hij niet kan vechten, maar hij is toch geen topper?

Remco
16-05-2006, 12:33
You got me rappe rik.

Voor sommigen hier werken plaatjes nog het beste, vandaar mijn beeldspraak op dit forum.

Wat ik ook bedoelde is dat sommige matchups zo veelbelovend zijn, dat de uiteindelijke partij alleen nog maar tegen kan vallen.

Ik vind het trouwens wel erg jammer dat er alleen maar 3x5 partijen waren. Doe mij maar 5x5. (alleen moet iedereen dan wel een slaapzak meenemen)

Remco
16-05-2006, 13:35
Ahum, goedemorgen.

5x3 ipv 3x3. Mee eens?

Jay Hoov
16-05-2006, 14:43
Trouwens, wat mij opviel is dat Ramon z'n rechter hand niet gebruikte.......Weet iemand hier meer over?

Highline
16-05-2006, 14:47
Trouwens, wat mij opviel is dat Ramon z'n rechter hand niet gebruikte.......Weet iemand hier meer over?

ja ;), was niets aan de hand

Anonymous
16-05-2006, 15:23
gefeliciteerd staring met je overwinning op drago