PDA

View Full Version : @ fluitende mensen in Arena



dtgerald
14-05-2006, 13:15
Blijf volgende keer lekker thuis.Ik kreeg last van plaatst vervangende schaamte.Ik heb me dood zitten ergeren.Achter ons zaten een paar van die boeren die voor het eerst op een gala kwamen volgens mij.(die in dat rode broekje is best goed) ze bedoelde Ray Staring.En ze zeiden nu zijn Aerts en Hoost een keer in Nederland maken ze er een bout partij van.Wat een drama zulke gasten :evil: .Dat moest ik even kwijt.

A-team
14-05-2006, 13:23
Blijf volgende keer lekker thuis.Ik kreeg last van plaatst vervangende schaamte.Ik heb me dood zitten ergeren.Achter ons zaten een paar van die boeren die voor het eerst op een gala kwamen volgens mij.(die in dat rode broekje is best goed) ze bedoelde Ray Staring.En ze zeiden nu zijn Aerts en Hoost een keer in Nederland maken ze er een bout partij van.Wat een drama zulke gasten :evil: .Dat moest ik even kwijt.

Helemaal mee eens ik schaamde me ervoor dat ik erbij zat, tyfus wat een eikels. Toon op je minst respect voor 7 x k-1 kampioen. Trouwens bij de anderen deden ze het ook.

jasperchain
14-05-2006, 13:26
Ik wilde er ook al een topic over openen ja, wat schandalig dat mensen het maar durven om zo te fluiten en te schreeuwen tegen de vechters! Zijn de K-1 winnaars een keer in het land, vechten ze ook nog eens tegen elkaar....krijg je nog dit gezeik!! Blijf maar lekker thuis hoor als je er alleen maar zit om te zuipen en te klooten!

Anonymous
14-05-2006, 13:27
Hallo

als je een paar honderd euro hebt betaald voor een gala mag je daarvoor wat terug verw8tte.

een aantal partijen leken meer een formaliteit ipv van een knok partij. dat waren dan vooral de k1 partijen. ik vond het k1 toernooi prachtig en ook de partij van manhoef was bere goed. maar die partijen van hoost en remy die sloegen nergens op, vond dat le banner de betere was en ook verdiend had moeten winnen. ook veel respect voor aerst om te vechten zonder voorbereiding.

mama
14-05-2006, 13:30
wat ik al in een andere topic schreef
Er stonden 2 japanse fotografen naast mij. Die snapte er werkelijk helemaal niets van. Zoiezo dat er gefloten werd, Maar helemaal naar Hoost, Aerts, Remy en LeBanner. En Sem natuurlijk. Dat zijn helden in Japan. Maar hier in Nederland willen ze bloed zien. Ko's in de 1ste ronden. ZIjn we ook weer vroeg thuis om onder de wol te kruipen.
Plus een vechtpartij........ en dingen die naar de japanse dames achter mij gegooid werden..... ( ze slaakte wel een lief gilletje)

Anonymous
14-05-2006, 13:33
Degenen die in Japan zo'n beetje halfgoden zijn, worden hier gewoon keihard uitgefloten, hoe respectloos is dat.. Ben benieuwd hoe die Japanners reageren als ze die beelden zien.

Paco
14-05-2006, 13:35
hierboven was ik, best pittig klusje dat inloggen :)

PigDog
14-05-2006, 13:40
Dit is dus echt de laatste keer dat ik ga betalen voor een kaartje! Wat een vreselijke kutzooi is het toch! Ongegeneerd zitten rondom je heen mensen (wiet) te roken, bier te zuipen en dom commentaar te leveren. Dat opstootje zat ik twee rijen boven en schaamde me kapot. Je moet je drinken en eten betalen met die K*T-arena's, een typische ajax-uitvinding, zal ik maar zeggen......
De wachtrij was een kilometer, er kwamen mensen tijdens de 5e partij nog binnen.

En dan het ergste, het ERGSTE van alles is dat mensen de vechter uitfluiten, Peter Aerts en Ernesto Hoost werden notabene uitgefloten, onze K-1 kampioen semmy Schilt werd uitgefloten, en als er werkelijk een pannekoek staat te vechten fluit er niemand. (Wat deed zo'n Delgado in godsnaam op een showtime-gala?)
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte, en ben dus helemaal niet meer verbaasd dat er geen vechter meer in Holland wil knokken.

Ik ben op zo'n 30 gala's per jaar onderhand, maar begrijp dus niet dat mensen daar in grote getallen heen gaan. In de kleedkamers krijg je nooit zoveel mee, maar dit was dus weer een eye-opener: voor mij geen gala-bezoeken meer als toeschouwer......

HUNTER
14-05-2006, 13:42
mensen..... als je hakwerk wil zien moet je naar een nieuwelingen gala. Hier zie je supersterren. Mensen die de sport groot hebben gemaakt, en Nederland op de kaart hebben gezet. Daar moeten we ze tot hun pensioen en ver daarna voor eren. Het is al fantastisch dat ze uberhaupt nog in Nederland willen vechten, en dan gaan er een gasten met de herseninhoud van een amoebe lopen fluiten. Come on wat verwacht je nou..... dat Hoost in de eerste ronde zonder dekking keihard naar voren loopt, een gesprongen knie probeert, vol op een hoek loopt en KO gaat? Come on wake up!!!! Al die fluitende gasten zouden gewoon eens een willekeurige gym moeten binnelopen en het een kwartiertje trachten uit te houden.... denk niet dat ze dan nog eens gaan fluiten.

Anonymous
14-05-2006, 13:47
ik heb alle respect voor alle vechters met name hoost en aerts
maar met name die partij vond ik zeer dubieus leek wel sparren ik
zou bijna zeggen dat het afgesproken was sapp die bang is lijkt mij
niet hij staat tegen iedereen en als het wel zo is zal hij ook geen partij meer moeten krijgen

Anonymous
14-05-2006, 13:50
Wees blij dat Aerts onvoorbereid de ring instapte, dat was de topactie om veel dronken droppies rustig te houden door het afzeggen van Sap, maar wat kan je dan meer verwachten dan een soort sparringpartij, als je dat niet snapt, zal je ook wel zo'n fluiter en zuiper geweest zijn.

General Wong
14-05-2006, 14:00
Voor mij kwamen mensen tijdens(!) de finale van het k-1 toernooi binnen, dat geloof je toch niet? Echt schandalig. Dat gefluit was ronduit rampzalig. Eigenlijk kon ik het me alleen bij de partij van Sem ergens voorstellen. Semmy Schilt is toch wel mijn favoriet, maar het leek wel alsof hij helemaal geen puf had en ervan uitging toch wel te winnen. Lloyd deed zijn werk erg goed en als het aan mij had gericht was men hem meer gaan steunen, in plaats van Sem uit te fluiten.

Bij de gevechten van Ernesto en Peter & Emy en Jerome vond ik het echt nergens op slaan, waren op zich mooie partijen voor wedstrijden die nergens om gingen. Van Remy had ik wel iets meer verwacht voor eigen publiek overigens.

Anonymous
14-05-2006, 14:15
was zeer zeker niet dronken en heb niemand uitgefloten maar je moet gewoon eens logish nadenken sapp die bang is vind ik wel heel vreemd peter die invald super zie hem liever als sapp maar ik heb daar wel mijn twijfels over zal blijken komende weken als sapp nog een partij krijgt

Ton
14-05-2006, 14:25
En dan het ergste, het ERGSTE van alles is dat mensen de vechter uitfluiten, Peter Aerts en Ernesto Hoost werden notabene uitgefloten, onze K-1 kampioen semmy Schilt werd uitgefloten, en als er werkelijk een pannekoek staat te vechten fluit er niemand. (Wat deed zo'n Delgado in godsnaam op een showtime-gala?)
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte, en ben dus helemaal niet meer verbaasd dat er geen vechter meer in Holland wil knokken.



Helemaal mee eens, vooral dat stukje over Delgado :?

@ alle fluiters. Daar moeten ze voortaan een sniper voor aanstellen. Geen greintje respect hebben die gasten.

Op een gegeven moment werd er zelfs met een sinassappel oid naar de ring gegooid!

mossad
14-05-2006, 14:37
Ik sluit me hier van harte bij aan. Ik hoop ook dat de vechters begrijpen dat een groot deel van het publiek zich kapot zat te schamen voor deze idioten.

nick
14-05-2006, 14:38
Heb me ook BEHOORLIJK lopen ergeren aan sommige mensen uit het publiek :twisted: Lig ook niet op 1 lijk met de beveiliging die daar liep. Een jonge naast mij steekt een sigaret op en die moet meteen worden uitgemaakt. (wat ik heel goed begrijp, want je hebt er echt last van als je in de ring staat) maar dat er een paar rijen ervoor de hele avond wordt geblowt door een stel leipo's snap ik niks van. :roll: daar had juist wat aan gedaan moeten worden.
En dan ook nog is het uitfluiten van vechters :cry: als je bloed en zware ko's wil zien ga dan naar een pride of ufc tourrnament. Oja en dan nog de vechtpartijen in het publiek :? nederland heeft zich weer goed laten zien aan de japanners :oops: Maar gelukkig was het merendeel van het publiek toch erg enthousiast en mee levend met de vechters. Was een hels kabel bij de opkomsten 8-)

harry
14-05-2006, 14:39
Eigenlijk kon ik het me alleen bij de partij van Sem ergens voorstellen. Semmy Schilt is toch wel mijn favoriet, maar het leek wel alsof hij helemaal geen puf had en ervan uitging toch wel te winnen. Lloyd deed zijn werk erg goed en als het aan mij had gericht was men hem meer gaan steunen, in plaats van Sem uit te fluiten.

Ben ik nou niet goed bij , of typ jij het verkeerd :?

nick
14-05-2006, 14:40
hels kabaal bedoelde ik :oops:

General Wong
14-05-2006, 14:47
Eigenlijk kon ik het me alleen bij de partij van Sem ergens voorstellen. Semmy Schilt is toch wel mijn favoriet, maar het leek wel alsof hij helemaal geen puf had en ervan uitging toch wel te winnen. Lloyd deed zijn werk erg goed en als het aan mij had gericht was men hem meer gaan steunen, in plaats van Sem uit te fluiten.

Ben ik nou niet goed bij , of typ jij het verkeerd :?

Ja, uh, 't is laat geworden gisteren en vanmorgen weer vroeg eruit voor moeders ;). Bedoel natuurlijk:

Lloyd deed zijn werk erg goed en als het aan mij had gelegen was men hem meer gaan steunen, in plaats van Sem uit te fluiten.

Nicky
14-05-2006, 14:47
als die fluitende mensen thuisblijven dan zitten er straks 100 man in de arena. spijtig maar nederland heeft nu eenmaal alleen maar ''fans'' die bloed willen zien...

Shinbone
14-05-2006, 14:58
Gisteren heb ik mij ook zitten ergeren aan de horken aldaar.

Het Nederlandse publiek is een ondankbaar stuk tuig, plebs van het laagste soort.

Het klootjesvolk wil enkel bloed zien, ik walg ervan.

Als ik een vechter zou zijn, zou ik nimmer in Nederland willen vechten. Wij zijn een ondankbaar, arrogant, hufterig volk zonder enige vorm van waardering en respect voor de athleten.

Ik lus graag een biertje, maar ik heb mij geheel onthouden in de Arena. Ik vind dat ze in het vervolg de alcoholische versnaperingen aan banden moeten leggen. Maar als zo dikwijls gaan de commerciële belangen weer eens voor. ( wanneer eigenlijk niet)

Ik schaam mij om een Nederlander te zijn.

Het wordt tijd dat er eens een andere wind gaat waaien door Nederland. Orde en tucht! Een politiestaat voor de duur van 5 jaren. Keihard straffen, tuchtscholen, dienstplicht, orde en gezag zoals in de jaren 50 en ook de doodstraf zou moeten worden ingevoerd, dat zou een hoop "rotzooi" schelen.

Alles kan en mag hier allemaal, het morele verval heeft zijn intrede gedaan sedert de jaren 60. Het fatoen is volledig verdwenen.

Maar ja, ik zal wel een conseravtieve klootzak zijn!

Thomasmurda
14-05-2006, 15:06
Gisteren heb ik mij ook zitten ergeren aan de horken aldaar.

Het Nederlandse publiek is een ondankbaar stuk tuig, plebs van het laagste soort.

Het klootjesvolk wil enkel bloed zien, ik walg ervan.

Als ik een vechter zou zijn, zou ik nimmer in Nederland willen vechten. Wij zijn een ondankbaar, arrogant, hufterig volk zonder enige vorm van waardering en respect voor de athleten.

Ik lus graag een biertje, maar ik heb mij geheel onthouden in de Arena. Ik vind dat ze in het vervolg de alcoholische versnaperingen aan banden moeten leggen. Maar als zo dikwijls gaan de commerciële belangen weer eens voor. ( wanneer eigenlijk niet)

Ik schaam mij om een Nederlander te zijn.

Het wordt tijd dat er eens een andere wind gaat waaien door Nederland. Orde en tucht! Een politiestaat voor de duur van 5 jaren. Keihard straffen, tuchtscholen, dienstplicht, orde en gezag zoals in de jaren 50 en ook de doodstraf zou moeten worden ingevoerd, dat zou een hoop "rotzooi" schelen.

Alles kan en mag hier allemaal, het morele verval heeft zijn intrede gedaan sedert de jaren 60. Het fatoen is volledig verdwenen.

Maar ja, ik zal wel een conseravtieve klootzak zijn!

x2 :D

Paganstars
14-05-2006, 15:06
Gisteren heb ik mij ook zitten ergeren aan de horken aldaar.

Het Nederlandse publiek is een ondankbaar stuk tuig, plebs van het laagste soort.

Het klootjesvolk wil enkel bloed zien, ik walg ervan.

Als ik een vechter zou zijn, zou ik nimmer in Nederland willen vechten. Wij zijn een ondankbaar, arrogant, hufterig volk zonder enige vorm van waardering en respect voor de athleten.

Ik lus graag een biertje, maar ik heb mij geheel onthouden in de Arena. Ik vind dat ze in het vervolg de alcoholische versnaperingen aan banden moeten leggen. Maar als zo dikwijls gaan de commerciële belangen weer eens voor. ( wanneer eigenlijk niet)

Ik schaam mij om een Nederlander te zijn.

Het wordt tijd dat er eens een andere wind gaat waaien door Nederland. Orde en tucht! Een politiestaat voor de duur van 5 jaren. Keihard straffen, tuchtscholen, dienstplicht, orde en gezag zoals in de jaren 50 en ook de doodstraf zou moeten worden ingevoerd, dat zou een hoop "rotzooi" schelen.

Alles kan en mag hier allemaal, het morele verval heeft zijn intrede gedaan sedert de jaren 60. Het fatoen is volledig verdwenen.

Maar ja, ik zal wel een conseravtieve klootzak zijn!

Ik ben het iig volkomen met je eens!

harry
14-05-2006, 15:07
Lloyd deed zijn werk erg goed en als het aan mij had gelegen was men hem meer gaan steunen, in plaats van Sem uit te fluiten.

Mmm dan ligt het toch aan mij :?

Kijk die partij nou eens terrug, wat heeft Loyd nou meer gedaan dan 3 low kicks en vastklemmen, er staat er maar 1 te werken en dat is Sem volgens mij, of ben ik nou gek aant worden (was ik al maar das off topic :roll: )

Btw geen disrespect voor Loyd(is een kanjer!) maar er moeten er 2 vechten voor een mooie partij.

En over dat gefluid... ik wor er nog sjacherijnig van, wat een blamage... idd je schaamt je kapot...

Anonymous
14-05-2006, 15:10
er zaten veel mensen in het puliek die absoluut geen verstand van de sport hebben en ook zeker geen echte vechtsport liefhebbers zijn :( maar het gewoon zien als een avondje uit :? gewoon een schande met dat gefluit!!! ook kan ik goed begrijpen dat vechters niet meer in nederland willen vechten

harry
14-05-2006, 15:14
Het Nederlandse publiek is een ondankbaar stuk tuig, plebs van het laagste soort.

Het klootjesvolk wil enkel bloed zien, ik walg ervan.

Als ik een vechter zou zijn, zou ik nimmer in Nederland willen vechten. Wij zijn een ondankbaar, arrogant, hufterig volk zonder enige vorm van waardering en respect voor de athleten.

Ik lus graag een biertje, maar ik heb mij geheel onthouden in de Arena. Ik vind dat ze in het vervolg de alcoholische versnaperingen aan banden moeten leggen. Maar als zo dikwijls gaan de commerciële belangen weer eens voor. ( wanneer eigenlijk niet)

Ik schaam mij om een Nederlander te zijn.

Het wordt tijd dat er eens een andere wind gaat waaien door Nederland. Orde en tucht! Een politiestaat voor de duur van 5 jaren. Keihard straffen, tuchtscholen, dienstplicht, orde en gezag zoals in de jaren 50 en ook de doodstraf zou moeten worden ingevoerd, dat zou een hoop "rotzooi" schelen.

Alles kan en mag hier allemaal, het morele verval heeft zijn intrede gedaan sedert de jaren 60. Het fatoen is volledig verdwenen.

Maar ja, ik zal wel een conseravtieve klootzak zijn!

Dus door een paar rotte appels is heel het publiek kut volk?
Wat een onzin zeg, daar zaten idd teveel klootzakken die zonodig de boel moeten verpesten maar dat maakt het grootste gedeelt niet geijk "ook" tot klootzakken.

Kan me wel voorstellen dat een vechter hier voor past, maar er zijn nog genoeg "echte" fans, die de vechters waarderen en respecteren tot op het bot.

RNLMC
14-05-2006, 15:23
tsja,amsterdam heh,

volgend jaar in de kuip 8-)

MuscleHedz
14-05-2006, 15:44
Dit is dus echt de laatste keer dat ik ga betalen voor een kaartje! Wat een vreselijke kutzooi is het toch! Ongegeneerd zitten rondom je heen mensen (wiet) te roken, bier te zuipen en dom commentaar te leveren. Dat opstootje zat ik twee rijen boven en schaamde me kapot. Je moet je drinken en eten betalen met die K*T-arena's, een typische ajax-uitvinding, zal ik maar zeggen......
De wachtrij was een kilometer, er kwamen mensen tijdens de 5e partij nog binnen.

En dan het ergste, het ERGSTE van alles is dat mensen de vechter uitfluiten, Peter Aerts en Ernesto Hoost werden notabene uitgefloten, onze K-1 kampioen semmy Schilt werd uitgefloten, en als er werkelijk een pannekoek staat te vechten fluit er niemand. (Wat deed zo'n Delgado in godsnaam op een showtime-gala?)
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte, en ben dus helemaal niet meer verbaasd dat er geen vechter meer in Holland wil knokken.

Ik ben op zo'n 30 gala's per jaar onderhand, maar begrijp dus niet dat mensen daar in grote getallen heen gaan. In de kleedkamers krijg je nooit zoveel mee, maar dit was dus weer een eye-opener: voor mij geen gala-bezoeken meer als toeschouwer......

Even inderdaad over die K*T-arena's. Een vriend en ik hadden van tevoren een aantal gezonde eetartikelen meegenomen. Wat kwark, yoghurt, mueslibrood, bananen, waterflesjes, drinkyoghurt enz.. Ik wist van tevoren dat de waterflesjes en de appels waarschijnlijk in beslag genomen zouden worden. Dit kunnen namelijk gooivoorwerpen zijn. M.i. jammer maar logisch. Maar mueslibrood met losse plakjes en kipfilet, sorry hoor, daar kom je niet verder mee als 1 meter (als je er al mee wilt gooien). Dussssss al het etenswaar (á 30 euro) moest weggegooid worden. Waarschijnlijk door het beleid van de cateraar van de Arena. Daarom moet ik toegeven, dat ik de kleine gala's wel lekker, gemoedelijker en makkelijker vindt. Ik denk ook dat de mensen die op kleinere gala's komen (zoals vanavond in Ede) wat meer vechtsportfans zijn en wat minder mensen die "gezellig" een dagje uit willen. Maar ja, das mijn mening.

Thomasmurda
14-05-2006, 15:50
Dit is dus echt de laatste keer dat ik ga betalen voor een kaartje! Wat een vreselijke kutzooi is het toch! Ongegeneerd zitten rondom je heen mensen (wiet) te roken, bier te zuipen en dom commentaar te leveren. Dat opstootje zat ik twee rijen boven en schaamde me kapot. Je moet je drinken en eten betalen met die K*T-arena's, een typische ajax-uitvinding, zal ik maar zeggen......
De wachtrij was een kilometer, er kwamen mensen tijdens de 5e partij nog binnen.

En dan het ergste, het ERGSTE van alles is dat mensen de vechter uitfluiten, Peter Aerts en Ernesto Hoost werden notabene uitgefloten, onze K-1 kampioen semmy Schilt werd uitgefloten, en als er werkelijk een pannekoek staat te vechten fluit er niemand. (Wat deed zo'n Delgado in godsnaam op een showtime-gala?)
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte, en ben dus helemaal niet meer verbaasd dat er geen vechter meer in Holland wil knokken.

Ik ben op zo'n 30 gala's per jaar onderhand, maar begrijp dus niet dat mensen daar in grote getallen heen gaan. In de kleedkamers krijg je nooit zoveel mee, maar dit was dus weer een eye-opener: voor mij geen gala-bezoeken meer als toeschouwer......

Even inderdaad over die K*T-arena's. Een vriend en ik hadden van tevoren een aantal gezonde eetartikelen meegenomen. Wat kwark, yoghurt, mueslibrood, bananen, waterflesjes, drinkyoghurt enz.. Ik wist van tevoren dat de waterflesjes en de appels waarschijnlijk in beslag genomen zouden worden. Dit kunnen namelijk gooivoorwerpen zijn. M.i. jammer maar logisch. Maar mueslibrood met losse plakjes en kipfilet, sorry hoor, daar kom je niet verder mee als 1 meter (als je er al mee wilt gooien). Dussssss al het etenswaar (á 30 euro) moest weggegooid worden. Waarschijnlijk door het beleid van de cateraar van de Arena. Daarom moet ik toegeven, dat ik de kleine gala's wel lekker, gemoedelijker en makkelijker vindt. Ik denk ook dat de mensen die op kleinere gala's komen (zoals vanavond in Ede) wat meer vechtsportfans zijn en wat minder mensen die "gezellig" een dagje uit willen. Maar ja, das mijn mening.

Het is ook niet de bedoeling dat je daar uitgebreid gaat picknicken me dunkt.. Je kan toch wel een avondje zonder je dieet, pas je gewoon een beetje aan, eet een broodje kroket :D

Jeru
14-05-2006, 15:54
Hahaha ik zie ze al aankomen met hun picknickmandje en kleed :lol:
Kwark..... give me a break...

Ronald
14-05-2006, 16:06
Ik zit net de wedstrijd Ricky Hatton vs Luis Callazo te kijken. Daar vraagt Michael Buffer vooraf 10 tellen stilte i.v.m. het overlijden van Floyd Patterson. Damn, zelfs daar hoor je het fluiten nog doorheen. Het wordt dan ook niet écht stil. Vlak voor de stilte hoor je zelfs Don King er nog keihard doorheen schreeuwen. Over kutpubliek gesproken :? .

Ik heb zelf een aantal keren meegemaakt dat er om stilte werd gevraagd i.v.m. het herdenken van een vechter. Bijvoorbeeld in de Rijnhal na het overlijden van Peter Smit. Ik moet zeggen dat ik op dat soort momenten het Nederlandse publiek wel echt kan waarderen.

Anonymous
14-05-2006, 16:07
Delgado staat onder contact bij het showtime team!

vond het fluiten ook erg jammer...

Sem deed gewoon zijn werk en Peter Aerts heeft in mij ogen het gala gered.

Anonymous
14-05-2006, 16:10
Lloyd deed zijn werk erg goed en als het aan mij had gelegen was men hem meer gaan steunen, in plaats van Sem uit te fluiten.

Mmm dan ligt het toch aan mij :?

Kijk die partij nou eens terrug, wat heeft Loyd nou meer gedaan dan 3 low kicks en vastklemmen, er staat er maar 1 te werken en dat is Sem volgens mij, of ben ik nou gek aant worden (was ik al maar das off topic :roll: )

Btw geen disrespect voor Loyd(is een kanjer!) maar er moeten er 2 vechten voor een mooie partij.

En over dat gefluid... ik wor er nog sjacherijnig van, wat een blamage... idd je schaamt je kapot...

Harry = correct! Respect voor SEM

Thomasmurda
14-05-2006, 16:11
Delgado staat onder contact bij het showtime team!

vond het fluiten ook erg jammer...

Sem deed gewoon zijn werk en Peter Aerts heeft in mij ogen het gala gered.

Zekers te weten! Als Hoost niet had gevochten was ik echt chagerijnig geworden. Ik denk ook dat er dan nog een hoop rellen waren uitgebroken onder het aso gedeelte van het publiek..

dtgerald
14-05-2006, 16:22
Het is trouwens niet allen met vechtsportgala`s.Ook met voetbal je zal het wel zien met het wk.Als we winnen winnen we.En als we verliezen hebben ze verloren.

Anonymous
14-05-2006, 17:24
ik vind dat je niet steeds moet gaan fluiten als er eventjes een moment niks gebeurd in de partij en daarna weer wel, maar wat ik gisteren heb gezien voor parijen, vond ik eigenlijk wel een klein beetje terecht dat er dan gefloten wordt, want we betalen wel een hoop geld om de grote namen te kunnen zien en als die dan een wanprestatie leveren(wat elke boerenlul kan zien) dan kun je dat verwachten!

ps, ik zat ook te fluiten maar dan niet naar de partijen toe maar naar de mooie dames die ik gisteren voorbij heb zien komen!! Eigenlijk waren die meer de moeite waard dan de partijen zelf!!! :wink:

Anonymous
14-05-2006, 17:46
Moet zeggen gala was gisteren erg goed. Genoeg K.O's.
De super bouts waren ook niet slecht. Maar ja toppers gaan nu eenmaal niet vaak k.o. en vechten gedoseerd dus minder hakwerk.
(dit moet je kunnen waarderen en ja dat kan niet iedereen). Dat fluiten sloeg nergens op zelfs als er acties in de ring waren werd er nog gefloten. Vraag me eigenlijk af waarom Sapp niet vocht en Ray Starring heeft echt een super prestatie neer gezet. Ken maar weinig mensen die Drago in zijn achteruit zetten. Delago is geen pannenkoek (beetje jammer dat je hem zo noemt wil wel zien hoelang jij het tegen hem volhoud.) maar het vechten werd hem onmogelijk gemaakt door R.F. Hij pakte hem aan zoals je zulke lange bomen moet aanpakken dus gogo tegen S. Schilt. Zonde trouwens dat M.M een blessure aan zijn hand kreeg had hem wel tegen Ignashov willen zien knallen ben namelijk niet zo'n fan van Saki.

MenKat
14-05-2006, 17:57
Ik ben er gisteren niet bij geweest, maar heb het wel op internet gezien.

Over het fluiten, knokpartijen, blowen enz....
Is volgens mij heel simpel, dat is een taak van de organisatie om daar iets aan te doen. Dat niet iedereen evenveel verstand heeft van het spelletje lijkt mij wel duidelijk. Ik ben zelf een grote fan van vechtsporten maar zou mij ook bedrogen voelen als ik de superfights bekeek.

Je gaat immers toch heen voor vechters die er vol voor gaan en niet om grote namen te zien sparren, wel heb ik veel respect voor aerts dat ie de ring instapten.

Dit jaar was helaas te laat met het kopen van een kaartje, maar volgend jaar zit ik er ook.......
Ik hoop dat er volgend jaar wel strengere regels gelden en dat de sfeer goed is.

Anonymous
14-05-2006, 18:01
ben ik ef blij dat het voor mij geen dure grap is geweest, lekker thuis gratis naar top partijen kijken. Verder snapte ik er ook geen reet van dat er werd gefloten, lekker respectloos van het nederlands publiek, zeker bij Aerts- Hoost! Ik snap nu nog meer waarom sommige vechters liever niet in Nl vechten!

Vond het wel een topgala!

Lee Hottie # 1 fan
14-05-2006, 18:11
als je alle reacties zo leest lijkt het of niemand gefloten heeft

Jeru
14-05-2006, 18:33
als je alle reacties zo leest lijkt het of niemand gefloten heeft

40 reacties op 15000 man? :wink:

Carmen
14-05-2006, 18:54
als je alle reacties zo leest lijkt het of niemand gefloten heeft

Nou die lui achter mij komen vast niet op MF en die waren ook aan het fluiten en schreeuwen. Wat een idioten, waarom die in de Arena waren is me echt een raadsel :twisted: :twisted:

Echt respectloos dat gefluit en boe geroep, helemaal bij de partij van Peter en Hoost. En wat ik ook niet vind kunnen is dat er mensen zijn die sigaretten opsteken. Halloooo er staan daar sportlui die gaan vechten, dan steek je toch geen sigaret op

:roll:

Anonymous
14-05-2006, 19:38
Wat gebeurde er nou? Bregy schreeuwde nog van ''ey jongens kap daar ff mee, ey!'' Zag vanuit de eerste ring iets van 20 gastjes op elkaar springen

Al met al een compleet KUTPUBLIEK, wat zullen de Jappen wel niet denken van al die fluitconcerten......binnenkort hebben toppers gewoon geen zin meer om naar NL te komen, vorig jaar bij ahoy (2h2h) met al die pride sterren was het ook te schandalig voor woorden, sem schilt had gelijk; het NL publiek is k u t !!!!!!! Vind het terecht dat ie niet wou vechten, toppers als hij verdienen dat niet, in Japan zijn ze veel meer geliefd en verdienen ze 10 keer zoveel en worden ze niet uitgejoeld. Best wel logisch dat ie geen zin heeft om te komen en denkt van 'krijg maar lekker de k o l e r e allemaal........

vorig jaar toch ook toen het hele publiek opstond voor hun held badr hari, en massaal achter hem stonden en toen hij ko ging ontplofte de arena hoe wreed het was dat hij ko ging.....

Ik zag een paar jongeren programmaboekjes en ander rotzooi naar de lagere rijen gooien waarop er een paar gasten begonnen te flippen. 1 gooide daarop zijn beker bier leeg over een paar van die jongeren en de hel barstte los. Mensen hadden meer aandacht voor de partij op de tribune dan de finale tussen Breggy en Saki.

Anonymous
14-05-2006, 19:48
Ik vind het raar dat bij sommige amateur voetbalwedstrijden er ( helaas terecht) geen alcohol geschonken mag worden om de kans op ellende te verkleinen, terwijl dat evenementen zijn van 1,5 uur en er bij een vechtsportgala's , wat vaak wel 6 of 7 uur duurt, er volop gezopen mag worden. :(

Guru
14-05-2006, 20:02
Fluitende mensen?

Guru says; Preventief ruimen

Anonymous
14-05-2006, 20:18
Het was allemaal zeker goed georganiseerd. Er zijn altijd wel mensen die een gala verpesten door te gaan vechten, fluiten etc.

Maar waar ik mezelf aan geïrriteerd heb, is het niveau van de vechters. Natuurlijk verdienen de K-1 vechters respect, maar ik had toch meer spectakel in de ring verwacht. Soms leek het net een demo partij. Als dit de Nederlandse vechters van K1 zijn, dan ga ik liever naar 'gewone' gala waar je de vechters echt ziet knokken.
Maar ach, misschien had ik gewoon te hoge verwachtingen.

En het verhaal van Bob Zapp, wat een balverhaal. Hoe kan zo iemand nou de Arena verlaten. Hij staat toch onder contract, dan kan je toch niet zomaar weglopen.

Lax
14-05-2006, 20:22
Jammergenoeg komen er een hoop proleten op dit gala af. Een paar keer K1 gezien op tv en dan lekker kijken voor de sensatie. Gasten die niks begrijpen van de sport en alleen komen voor het bloed en harde klappen.

Jammergenoeg trekken grote vechters in Nederland ook grote eikels aan. Fluiten.. tsssss..

General Wong
14-05-2006, 23:32
Lloyd deed zijn werk erg goed en als het aan mij had gelegen was men hem meer gaan steunen, in plaats van Sem uit te fluiten.

Mmm dan ligt het toch aan mij :?

Kijk die partij nou eens terrug, wat heeft Loyd nou meer gedaan dan 3 low kicks en vastklemmen, er staat er maar 1 te werken en dat is Sem volgens mij, of ben ik nou gek aant worden (was ik al maar das off topic :roll: )

Btw geen disrespect voor Loyd(is een kanjer!) maar er moeten er 2 vechten voor een mooie partij.

En over dat gefluid... ik wor er nog sjacherijnig van, wat een blamage... idd je schaamt je kapot...

Ik heb helaas nog geen torrent kunnen vinden van het gala, dus kan het helaas nu nog niet terug kijken. Voor zover ik kon zien hield Lloyd zich erg goed staande tegenover die reus van een Sem Schilt. Ik zag hem na afloop nog even bij de hoofdingang en die gast was echt 2 koppen langer dan ik, echt een imposante kerel. Nu is die Lloyd natuurlijk ook geen deurmat, maar ik denk dat iedereen wel snapt dat Lloyd het eigenlijk nooit van Sem had kunnen winnen. Dus binnen de mogelijkheden van Lloyd, is het al heel erg knap dat hij meer dan een deuk in een pakje boter heeft geslagen.

Silat
14-05-2006, 23:53
Ik snap eigenlijk niet dat Simon Ruts niet de microfoon pakt en het publiek toespreekt om op te houden met dat gefluit. We zijn live op TV in Japan! DOE NORMAAL.

Zet in elk vak 10 MMA vechters neer die fluitende, herrie schoppende, asociale teringlijers eruit werken.

HUNTER
15-05-2006, 00:00
Iemand nog een Royal Rumble gehad toen ie naar huis ging?

ja een hele ouwe... en niet voordat we je bijna door het raam hadden moeten trekken :)

maar ik ben t met je eens.... het persvak was echt veel te ver weg :s Gelukkig heb ik in het vip gebeuren mogen rondhobbelen

Silat
15-05-2006, 00:34
tis niet altijd feest he :lol:

Anonymous
15-05-2006, 00:56
Mensen laat die fluitende mensen toch niet het gehele gala overheersen het gaat alleen nog maar hier over. Het waren allemaal van die dikke fatsige bier zuipende pizza en patat vretende met goud behangen boeren die wij de volgende keer van de tweede ring naar beneden moeten laten klappen. Heb het liever over de prestatie van Ray starring of Rodney of de knal partij van Mes tegen Dekkers en Manhoef die ff korte metten maakt.

Anonymous
15-05-2006, 01:24
het personeel in de arena was ook kut

halverwege het gala, als je alweer zon klote kaart moest kopen om mee te betalen, wat een schande en onzin, ook de brutaliteit dat ze je eerst verplichten zo een ding te kopen voor je iets kunt bestellen. had je eindelijk zo een ding, en wilde je terug lopen, dan besluit een of andere flapdrol van een steward, hey ik doe eens interressant, en zeg, mag ik je kaartje zien, oh die licht boven bij de rest van je spullen en de andere mensen waarvoor je drank bij je hebt. nee dn mag je echt niet door. moet je eerst effe bedelen. maar vanwege de echte held die dat is, flikt hij dat bij een meisje van 160. daar zijn ze groot, als je daarna zelf doorloopt, en je bent 1.90 en je zegt dat je geen kaart hebt en loopt gewoon door zijn ze stil

ook zijn ze still als naast de steward 3 rijen onder je mensen gewoon HASJ zitten te roken. en een vechtpartij breekt uit, maar nergens zijn mensen van de beveiliging om het meteen te regelen. als dan ook nog eten uit het vip gedeelte de ringi n word gegooid, is er ook nergens iemand van de stewards of security om dat volk meteen uit de arena te verwijderen.

nee, de partijen die avond waren top, immer, je kunt niet verwachten dat 2 toppers die elkaar kennen, eerder tegen elkaar gevochten hebben en zelf echt dikke legendes zijn, dat deze als nieuwelingen op elkaar inbeuken. echter het nederlandse publiek en de nederlandse organisatie, WAARDELOOS

wat dat betreft heb ik me echt zitten schamen daar....

groeten

michel

Anonymous
15-05-2006, 01:48
Mensen laat die fluitende mensen toch niet het gehele gala overheersen het gaat alleen nog maar hier over. Het waren allemaal van die dikke fatsige bier zuipende pizza en patat vretende met goud behangen boeren die wij de volgende keer van de tweede ring naar beneden moeten laten klappen. Heb het liever over de prestatie van Ray starring of Rodney of de knal partij van Mes tegen Dekkers en Manhoef die ff korte metten maakt.

Biiyen
15-05-2006, 02:29
Wat een gelul over fluitende mensen en het hebben van plaatsvervangende schaamte..

"Ja, in Japan hebben ze meer respect voor vechters..."

Geklets, In Japan en eigenlijk in geheel Azië heeft men als mens sowieso meer respect voor elkaar, dus automatisch ook voor atleten.

"Het Arena publiek zijn asociale proleten.."

Het Arena publiek is niets meer dan een afspiegeling van de maatschappij. Het is toch al jaren lang elke dag hetzelfde gezeur. Ik bedoel kijk naar het journaal en/of lees een krant. Zie of lees je wel eens iets leuks? Nee, 30 minuten doffe ellende gevolgd door "En morgen regen"

Spaart u zegeltjes? U kunt u fluit ook in termijnen betalen. Have a nice day! :wink:

Anonymous
15-05-2006, 08:12
Wat een gezeik zeg. Als mensen kritiek hebben op de K1 vechters of op dit gala, dan hebben de mensen er meteen geen verstand van.....
Dus dat mag men wel zeggen, maar we mogen geen kritiek hebben op de K1 vechters.

Guru
15-05-2006, 08:30
"Het Arena publiek zijn asociale proleten.."

Het Arena publiek is niets meer dan een afspiegeling van de maatschappij.


Correctie: "Het Arena publiek, met name een bepaald gedeelte van het vechtsportpubliek is niets meer dan een afspiegeling van de onderlaag van de maatschappij.

Anonymous
15-05-2006, 08:46
Raziël legt de vinger precies op de zere plek ;)

De sport schreeuwd aan alle kanten om aandacht , da's prima maar dan moet je met dit soort dingen rekening houden.
De maatschappij verander je nu eenmaal niet zomaar , ook al jank je nog zo hard.

De begrippen eer en respect werken in Japan totaal anders dus dat is dan ook duidelijk merkbaar in dit soort situaties.
In NL lijkt het meer een survival of the fittest te worden...

Je gaat je dan afvragen waarom bepaalde zaken steeds minder graag in de publiciteit willen ; het is de schaamte voor de maatschappij om ons heen...
Eigenlijk in en in triest :x

PigDog
15-05-2006, 09:40
. Delago is geen pannenkoek (beetje jammer dat je hem zo noemt wil wel zien hoelang jij het tegen hem volhoud.) maar het vechten werd hem onmogelijk gemaakt door R.F. .

Hé stort de gage van een superbout op mijn rekening en ik ga het serieus proberen...........

Is het trouwens pannekoek of pannenkoek?

PigDog
15-05-2006, 09:58
Een guest heeft altijd gelijk...........

Trouwens hij was geen pannekoek, maar vocht als een pannekoek. En als dat kwam omdat Rodney hem niet in zijn spel liet komen, was het misschien wel een mismatch. En misschien zou hij het van mij wel winnen, maar ik sta niet op het grootste gala van Nederland. In ieder geval vond ik zijn optreden in het oog springen op een negatieve manier. Dat hij onder contract staat van Simon Rutz doet daar niet aan af. Maar dat is mijn mening, en elke guest mag daar zijn mening tegenoverstellen.

En als we mekaar allemaal voortaan voor pannekoek uitschelden in plaats van wat je normaal te horen krijgt, komt het nog goed in deze wereld.

PigDog
15-05-2006, 10:07
Geklets, In Japan en eigenlijk in geheel Azië heeft men als mens sowieso meer respect voor elkaar, dus automatisch ook voor atleten.



Yep, mensen in Noord-Korea, China of Tibet zouden dit een geloofwaardige quote vinden.............. :lol:

Anonymous
15-05-2006, 10:43
Ik heb me zo lopen ergeren aan het publiek, dat ik overweeg niet meer naar gala's te gaan.
Voor me een rij kneuzen. de ene blow en sigaret na de ander op steken, de brandende peuken wegschieten en zich vol hijsen met bier. En dan dat commentaar van de zijlijn..
Ik heb echt van binnen zitten koken, het is dat ik Hoost -Sapp wou zien anders ...

jojo
15-05-2006, 10:52
mensen die gingen fluiten hebben zelf waarschijnlijk nog nooit of misschien 1x met kickboxen te maken gehad.
die mensen denken dat als er 1 gaat fluiten oh ik fluit wel mee vind er eigenlijk ook niet zoveel aan. maar die mensen denken niet verder en zien niet wat voor technieken die gasten in huis hebben. en ze moeten blij wezen dat peter wilde invallen anders hadden ze topper hoost ook niet kunnen zien vechten en dan kreeg je daar weer allemaal gezeik over
dus mensen die gingen fluiten FUCK JULLIE ALLEMAAL GA ER ZELF MAAR EENS STAAN EIKELS!

ICON
15-05-2006, 11:00
Ik heb me zo lopen ergeren aan het publiek, dat ik overweeg niet meer naar gala's te gaan.
Voor me een rij kneuzen. de ene blow en sigaret na de ander op steken, de brandende peuken wegschieten en zich vol hijsen met bier. En dan dat commentaar van de zijlijn..
Ik heb echt van binnen zitten koken, het is dat ik Hoost -Sapp wou zien anders ...

moet je gewoon naar shooto gala's komen of de galas in ede. altijd gezellig, en er wordt netjes in de pauze buiten gerookt.

remco pardoel
15-05-2006, 11:57
misschien moeten ze maar
always look on the bright side of life leren fluiten.

we krijgen de boodschap
en voor het buitenland is het vermakelijk
:-)

Cave
15-05-2006, 12:31
"Ergert u zich op feesten en partijen ook zo aan fluiters, blowers en rokers? Dan is er nu het product voor u! Vol trots presenteert de firma Slaap-Kindje-Slaap de gepatenteerde, lucht- en waterdichte, energiezuinige en milieuvriendelijke Rear-Naked-Choke! Door het gepatenteerde systeem krijgt u binnen slechts enkele seconden het gewenste resultaat en zelfs een korte work out voor de armspieren. De RNC is makkelijk in gebruik en makkelijk op te bergen. Als u nu uw RNC bestelt krijgt u gratis een proefpakket thuisgestuurd met daarin een Guillotine of Trianglechoke ter waarde van EUR 9,95."

Fightchick
16-05-2006, 14:47
Het Nederlandse publiek is zo akelig verwend. Je merkt gewoon dat het merendeel er totaal geen verstand van heeft. Ook zo triest dat Remy eerst wordt uitgefloten als hij de microfoon pakt (alsof hij er iets aan kan doen wat de jury beslist), en als hij vervolgens over de overstromingen in Suriname begint, krijgt hij daverend applaus. Wat een stelletje dombo's!!!!

Remco
17-05-2006, 09:31
Het is pannenkoek

MMA Davy
17-05-2006, 12:10
ik schaamde me heel erg voor dat fluitende tuig :x :x

Silat
20-05-2006, 19:27
Owja.. dit was de reactie van mijn buurman toen ik een foto maakte tijdens zo'n fluitconcert :lol:

http://img380.imageshack.us/img380/8903/fluiters2bt.jpg

marcelt
20-05-2006, 19:39
schreeuwt
kickboksen
pannenkoek
:oops:

jano
20-05-2006, 20:39
nou ik zou nooit fluiten naar vechters over de partij + ik kan niet fluiten

Sjaak
20-05-2006, 20:48
Jongens hier kan je nog jaren over praten en dan gebeurd er nog niks, net zoals met roken en knokken op gala's. Iedereen weet dat het niet mag en kan en toch gebeurd het telkens !!!

Zolang je niet keiharde sanctie's zet op zulke dingen zal het nooit stoppen

Randebielen zal je altijd blijven je houden ............ helaas ................. :cry:

Anonymous
01-07-2006, 01:55
Ik zat in het vak (2 meter er vanaf) waar de vechtpartij uitbrak en de security niets aan deed ( althans 1 vrouw sprong er tussen en kreeg behoorlijk klappen)

Het startte door een opstootje met een nederlander en een marokaan, hierop begonnen +/- 15 marokanen zich te irriteren (rijen hoger). Daarop riep de marokaan dat de nederlander had geroepen "kutmoslim" (dit was niet waar!!) Hierop brak de hel los.
Ik bleef samen met mijn kameraad zitten op de stoeltjes terwijl het vak in paniek leeg stroomde.... De security heeft de groep er niet uitgezet maar de rest van de avond laten zitten. Ik zat klaar om mijzelf te verdedigen maar het hoefde gelukkig niet (erg steil voor een worp)....

Bah het heeft de avond verpest....

borat
01-07-2006, 08:49
ey zachbir, ga jij ff lekker onder die tribune zitten janken man, ipv van eeuwen oude topic naarboven halen. Zit je nog goed dwars of niet, gelukkig kan je hier anoniem je mening uiten, zonder dat je een worp hoeft te maken :lol:

tzzz

Anonymous
02-07-2006, 11:32
Tiss de waarheid. Punt uit.
En dat mijn avond verpest was daar kan ik nog steeds boos over worden.. (90 euri)

Ojaa dat geldt ook zekers voor die fluitconcerten..... ojaa en die schijtpiepers die ieder keer voor je langslopen voor een drankje of wat te vreten te halen... Ga eens rustig zitten en geniet man....


Als je zoveel wil zuipen en vreten dan kun je net zo goed naar een snackbar cq cafe gaan.

pffftt