PDA

View Full Version : shootoEde pbp



mama
14-05-2006, 18:54
over enkele minuten gaat het het shooto gala in ede beginnen. MissGG en ik verzorgen samen de pbp....
dus als iedereen de topic van jochem even goed door leest dan gaan we er een gezellige pbp van maken.
;)

mama
14-05-2006, 19:23
de eerste partij is geweest
Ritchie Vink vs Nils van Noort
Ritchie winnaar op punten

mama
14-05-2006, 19:30
Jacob Ergulo v\s Duane van helvort
Slamdoor Duena, poging tot een triangle en daardoor wint Jacob deze partij....
dus Jacob winnaar door triangle

mama
14-05-2006, 19:42
Gerben hulsegge vs patrick v.d velde.
Patrick winnaar op punten

jordamn
14-05-2006, 19:46
Jammer voor Gerben. Maar uh heb je een line-up?

mama
14-05-2006, 19:51
nee doe het uit mijn hoofd....
Nee ik krijg smsjes van MissGG en LOCO.


4de partij
Marc Blom tegen Mario ten Holte.
Halfguard Marc, Mount, naar backmount draaien. Bijna brokken (? geen idee........ ga ff navragen) door Marc, Mario wordt gered door de bel. einde 1ste ronde.

jordamn
14-05-2006, 19:55
ok ik dacht dat je daar zat met laptopje en internetverbinding.

mama
14-05-2006, 19:59
2de Ronde
Marc begint fel, naar de grond, guard met Marc boven, reversal, weer terug, draai. Nu Mario in backmount. Marc draait er weer uit. En zit weer boven in guard, side mount.
Nekklem zit niet. Wedstrijd eindigt met Marc in backmount.
De eerste spennende wedstrijd van de avond.
Winnaar op punten Marc blom

Loco lette niet op met smsje sturen. Brokken is armklem........ heel logisch die tukkers. ;)

mama
14-05-2006, 20:00
nee joh
zit lekker met mijn laptopje op de bank
heb genoeg gedaan dit weekend
:) zit lekker thuis moederdag te vieren met mijn mannen
Heb mooie cadeautjes van ze gekregen.... :oops:

jordamn
14-05-2006, 20:03
gezellig ik zit ook thuis, tis wel alle vlakbij me, maar ik sla deze keer over.

Ronald
14-05-2006, 20:06
dus als iedereen de topic van jochem even goed door leest dan gaan we er een gezellige pbp van maken.
;)
Ik zit te zoeken, maar welke bedoel je dan?

Ik ben vooral erg benieuwd naar de partij van Bram vs Willy. Alhoewel ik veel sympathie heb voor Willy hoop ik toch dat Bram gaat knallen. Go Brammetje!!!

jordamn
14-05-2006, 20:08
Willy is helemaal hot, ik vrees het ergste voor Bram. Maar beide heren wens ik 200% succes!

Jeru
14-05-2006, 20:12
dus als iedereen de topic van jochem even goed door leest dan gaan we er een gezellige pbp van maken.
;)
Ik zit te zoeken, maar welke bedoel je dan?

Ik ben vooral erg benieuwd naar de partij van Bram vs Willy. Alhoewel ik veel sympathie heb voor Willy hoop ik toch dat Bram gaat knallen. Go Brammetje!!!

deze Ronald
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21782
En nou niet verder verpesten deze topic hè?!?! :wink:

HUNTER
14-05-2006, 20:15
ik neem t ff over.... Marieke is max en luc aan het douchen

Ilias Zaidouni vs makita ibrahimov (thaibokspartij):
Ibrahimov was nog niet aangekleed, slechte timing oid?

Ilias duidelijk feller, bekeken. makita komt terug in de 2e ronde, 3e ronde gaat weer gelijk op. Ilias winnaar op punten

HUNTER
14-05-2006, 20:18
Michael Angelista vs Niels Thorn: Niels maakt takedown, gaat meteen door naar guillotine choke, Michael klopt niet en gaat 'out'. Niels winnaar.

jordamn
14-05-2006, 20:20
cool! ik hoopte al dat Illias zou winnen. Feller is dat als een gek om zich heen slaan of explosiever?

HUNTER
14-05-2006, 20:23
cool! ik hoopte al dat Illias zou winnen. Feller is dat als een gek om zich heen slaan of explosiever?

geen idee... ben er dus niet bij. We krijgen smsjes van Loco en missGG.... weet verder dus niets

HUNTER
14-05-2006, 20:25
7e partij:
PJ Bosma vs Danial Sharifi

PJ wordt door de ring gejaagd, Marco (scheids, denk ik??) grijpt in. PJ krijgt 8 tellen en geeft op. Snelle winst (ong 30 seconden) voor Danial

HUNTER
14-05-2006, 20:43
Ufuk Isgusarer vs Rene v Roon:

takedown rene, mount, stoten naar het hoofd. Rene domineert. Ufuk komt even terug, maar rene kan de controle weer terugpakken. Sidemount rene, stoten naar ufuk's lichaam. Ufuk incasseert goed.

2e ronde: weer takedown rene, naar sidemount veel stoten. Ufuk probeert te knieen vanuit onderliggende positie. Dit mag niet baten want rene komt in mount en stoot door. Interventie scheids, rene wint

Ronald
14-05-2006, 20:53
deze Ronald
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21782
En nou niet verder verpesten deze topic hè?!?! :wink:
Thanks, ik zal ff in die topic zelf reageren om het hier on-topic te houden. Kleine spoiler: ik blijf hier gewoon m'n mening geven :wink: .

HUNTER
14-05-2006, 20:55
het is nu even pauze in Ede

Dennuz
14-05-2006, 20:57
Yes :D.. Justi belde me net al met het goede nieuws.. Danial zwaar aan het domineren :D:D... Die jongen gaat het echt nog heel ver schoppen..

mama
14-05-2006, 21:23
ok
er is nu pauze geweest en er volgt spontaan een partij in de ring. Dit omdat er iemand geroepen heeft dat MMA een wijven sport is en dat Pro Wrestling een echte sport is. En die daagt iemand vanphys. ede uit voor een partij. waar op er iemand van phys. ede spontaan de ring in springt en er een "spontane" pro freestyle wrestling partij is........
(althans dit is wat ik begrijp uit tim zijn sms, dus Tim als ik het niet goed heb moet je me maar corriceren als je zo thuis komt. Of iemand anders ;) )
Wie het is is onduidelijk. Ze dragen maskers. De uitdager heeft natuurlijk verloren.......

Nu komt B3.....
Kom op Tobias!!!!!!

Ronald
14-05-2006, 21:31
LOL @ pro wrestling :lol: . Rico in actie??

GOOOO Tobiiiiii!!

mama
14-05-2006, 21:33
Tobias vs Patrick vd velde
1ste take down van Patrick, side mount. Ze gaan staand verder. Weer een take down van Patrick. die gaat van half guard naar mount. Tobi komt vrij. Staand weer verder.
Tobias komt goed door met knieen, maar weer een take down van Patrick. Side mount naar guard. Einde 1ste ronde

2de ronde begint met felle stoten over en weer. Take down Patrik die komt in guard, half guard, mount. Tobi wordt gechoked, maar zit net niet.
Helaas voor Tobias wint hij deze partij niet.
Winnaar op punten Patrick vd Velde

HUNTER
14-05-2006, 21:40
Jammer Tobias!!! Balen

HUNTER
14-05-2006, 21:45
10e partij: thaiboksen:

Max verschuur vs illeas hammouch.

beiden fel, gaat redelijk gelijk op in de eerste ronde. 2e ronde is voor max, voornamelijk door zijn lowkicks. Ook in de derde ronde is max beter, goeie lowkicks en ook boksend is max beter. Max wint op punten

HUNTER
14-05-2006, 21:52
11e partij:
ralf schouten vs moien takalou:
fel begin, ralf maakt een takedown. ralf komt in de mount, moien ontsnapt en geeft veel weerstand. Uiteindelijk wint Ralf op een enkelklem

HUNTER
14-05-2006, 21:58
12e partij:
Michel Blok vs David Haagsma
David slaat Michel naar de grond en volgt in sidemount. David beweegt door naar mount en probeert armbar. Armbar zit goed en Michel moet kloppen. Winnaar op submission David Haagsma

HUNTER
14-05-2006, 22:07
13e partij:

Berry Bunthof vs Pieter Mulder
Pieter gaat vol in de aanval, knieen, takedown. Berry weet de rollen om te draaien en pakt mountpositie. Pieter ontsnapt en ze gaan staand verder. Veel rake klappen over en weer!!!! Ze belanden weer op de grond en Berry weet hier een mooie armbar te maken. Volgens de reporters ter plekke een mooie keiharde partij! Winnaar op armbar Berry Bunthof

HUNTER
14-05-2006, 22:11
nog even een pic van David Haagsma die we van Justi via de mms kregen:

http://www.ma-skills.com/reporters/marieke/haagsma.jpg

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

HUNTER
14-05-2006, 22:20
Tering B3 wat ben je allemaal aan het doen????

Gerben Hulsegge vs Tobias (B3) Krone:
slagenwisseling, gevecht gaat naar de grond, tobias in de guard, gerben probeert kimura, lukt net niet, probeert het weer, lukt weer niet. Sweep, gerben in mount. Reversal, tobias in guard. einde r1.
tobias pakt clinch in ronde 2, maakt takedown. Tobias in guard, gerben beweegt naar mount. bel gaat en Tobias verliest op punten.
Gerben Hulsegge winnaar.
Damn da's dubbel balen Tobi!!!!!!!

Ronald
14-05-2006, 22:28
Damn, balen voor B3 en Pieter :( . Maar B3 heeft wel ballen als ie 2x de ring in gaat 8-) .

Peete
14-05-2006, 22:31
idd jammer, volgende keer beter!!!

HUNTER
14-05-2006, 22:40
laatste wedstrijden:

jarman vs rejen:

jarman loopt op n knie v rejen; 8 tellen voor jarman. vreemd! takedown rejen, mount, gnp. americana zit niet, rejen verder met gnp. rejen gaat verder naar sidemount. rejen gaat voor armbar, mislukt, rejen gaat door naar enkelklem, duurt even maar uiteindelijk moet jarman kloppen...

Bastiaan rejen winnaar op submission

HUNTER
14-05-2006, 22:42
willy vs bram:

willy komt in met n knie, bram reageert met punches. clinch, willy pakt guillotine, willy springt guard, bram blijft staan. ze hangen id touwen. marco moet enkele keren voorkomen dat ze eruit vallen. guillotine zit goed, ze gaan naar de grond. en hier moet bram uiteindelijk kloppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

willy ni winnaar op submission!!!

HUNTER
14-05-2006, 22:51
thnx Gul en Tim voor de berichten!!!!

we hebben hier echt iets gemist zie ik.

mama
14-05-2006, 22:55
Shit B3..... doe je niet goed....
enne Pieter en Brammetje..... jammer
Willy top. weer een winst partij....
ja idd, helaas kunnen we niet alles zien.....

Jeru
14-05-2006, 22:56
Gefeliciteerd Willy!!

MuscleHedz
14-05-2006, 23:10
Was een erg leuk gala. Veel mooie partijen. Ook leuk van de free wrestling partij er tussen door.

Willy gefeliciteerd jongen!! Je blijft maar winnen.

Ronald
14-05-2006, 23:11
Damn, jammer Brammetje :( . Maar Willy gefeliciteerd.

RisingSun
14-05-2006, 23:20
Willy weer gewonnen!! Was super, jammer Bram je bent zelf ook een topper en je gaat er zeker komen! Volgende x beter!

Impulse
14-05-2006, 23:22
Het was me een gala. Geconcertreerd foto's maken met neus en voorhoofdholte, ging nog goed, alleen ik ging met de minuut volgens mijn chagerijniger kijken van de pijn.

Alle vechters die gewonnen hebben allemaal congratz, de andere goed gevochten, volgende keer beter :wink:

Enne Willy doet het weer. Bram hoop dat het goed met je gaat, jammer dat je al zo snel weg was :cry:

Hidman
14-05-2006, 23:28
Was zeker een leuk gala! altijd leuk in EDE :D
Willy en de rest die gewonnen hebben: GEFELICITEERD!

lunatic
14-05-2006, 23:29
Thnx mensen!
Was een leuk gala!
echt een top sfeer, bij elke take down of reversal werd er geklapt!
Bram, je bent een topper!
Volgende x ga je ass kicken, weet ik zeker!!!!!!!
Hoop echt dat je nergens last van hebt.

Leuk om een paar nieuwe forum peeps te ontmoeten, zoals B3 en Miss GG die alleen maar naast me kwam zitten omdat ze nootjes wou ;) hahaha

Bram, you're da man, we drinken in kreta een biertje!!

Ronald
14-05-2006, 23:30
En bedankt voor de PbP alle 4 :D

HUNTER
14-05-2006, 23:32
Bram, you're da man, we drinken in kreta een biertje!!

zie je wel.... alle topvechters drinken bier

mama
14-05-2006, 23:36
ja ............. top zuipers zijn het
het lege vaatje staat niet meer op zolder maar naast het aanrecht van de beertender
;)

Hollandpride
14-05-2006, 23:57
Zo te horen een vet gala, alleen wel erg balen dat Tobi, Mike en Brammetje hebben verloren.

Volgende keer beter mannen!

Justinian
15-05-2006, 00:04
Het was weer een topgala. Ik heb echt hele mooie en harde partijen gezien. Onze eigen Danial heeft top gevochten en heeft zijn partij binnen een minuut gewonnen d.m.v. stoten. Heel goed gedaan.
Moien helaas verloren, hetgeen mijns inziens niet nodig was. Aan zijn inzet, vechtlust en techniek ligt het in ieder geval niet. Volgens mij zat het meer tussen de oren want als ik hem zie trainen dan heb ik het idee dat hij in zijn klasse met de toppers mee kan draaien. Gewoon weer hard trainen en de volgende keer meer geluk.

Ik heb me trouwens bescheurd om de gameplan van David (Remco Pardoel), dus daar maar even een foto van gemaakt ;) David hield zich redelijk aan zijn 'gameplan' en won de partij op een armklem. Ook de andere vechters van Pardoel wonnen hun wedstrijden op submission. Top gedaan dus!!

Ronald
15-05-2006, 00:11
Ik heb me trouwens bescheurd om de gameplan van David
Simpel maar doeltreffend :lol:

payap
15-05-2006, 00:13
Max verschuur vs illeas hammouch.

beiden fel, gaat redelijk gelijk op in de eerste ronde.

:shock:

nou was een eenrichtingsverkeer! max blokt, ontwijkt en vangt op zijn dekking alles heel relax en bekeken op en countert en bijna alles is raak. de lowkicks van max zijn dusdanig dat illias regelmatig onderste boven wordt getrapt.

payap
15-05-2006, 00:19
was weer een ouderwets heerlijk avondje Ede. Leuke partijen, sportief publiek. Kortom een avondje genieten weer.

Justinian
15-05-2006, 00:22
was weer een ouderwets heerlijk avondje Ede. Leuke partijen, sportief publiek. Kortom een avondje genieten weer.
Helemaal mee eens! Ik heb het publiek niet een keer horen fluiten. Valt overigens ook wel op dat het publiek kennis van zaken heeft. Goeie zaak!

Anonymous
15-05-2006, 00:53
Max verschuur vs illeas hammouch.

beiden fel, gaat redelijk gelijk op in de eerste ronde.

:shock:

nou was een eenrichtingsverkeer! max blokt, ontwijkt en vangt op zijn dekking alles heel relax en bekeken op en countert en bijna alles is raak. de lowkicks van max zijn dusdanig dat illias regelmatig onderste boven wordt getrapt.
Hey Payap,
Deels heb je gelijk, eerste ronde was idd op punten zeker voor max, maar ja, je hebt met sms maar een beknopte schrijfruimte, en ik smste terwijl ik tegelijk aan het kijken ben (of probeer ;) ) dus ja, dan kunnen dingen mischien niet zo volledig overkomen als wanneer je het terplekke ziet. Als je overigens de hele post bekijkt die hunter schreef:
10e partij: thaiboksen:

Max verschuur vs illeas hammouch.

beiden fel, gaat redelijk gelijk op in de eerste ronde. 2e ronde is voor max, voornamelijk door zijn lowkicks. Ook in de derde ronde is max beter, goeie lowkicks en ook boksend is max beter. Max wint op punten

en dan samen met de vergelijking van het smsje dat ik stuurde:
10e Max verschuur vs illeas hammouch thaiboksparty, beide fel, gaat aardig gelijk op, 2e ronde, max komt goed door met lowkicks, 3e weer beide fel, max bestookt goed met lowkicks en ook boksend de sterkere, wop max verschuur
dan zie je dat max over-all duidelijk de sterkere was, en dit dus ook zo benoemd is. Mijn excuses als je er dan nog over valt dat het van de eerste ronde niet zo duidelijk gezegd is :wink:

Osu

LOCO

Anonymous
15-05-2006, 00:59
Overigens, wat betreft de freestyle wrestling party die er na de rust was, dit was (natuurlijk) door de organisatie geregeld. Iemand kwam de ring in in zijn tijgerprint short met bijpassende tijgerprint kousjes (of zo), en begon uit te dagen over dat mma wijvensport was voor bejaarden met een rollator bla bla bla en dat freestyle wrestling pas een echte harde sport was, en dat hij toevallig wist dat er bij physcal ede iemand was (ene emiel geloof ik?) en als die het lef had naar voren te komen dan zou hij die wel even volledig in mekaar stampen. Dus die emiel kwam (en die had een masker op) en er volgde een freestyle wrestling party, was leuk om ff naar te kijken, ondanks dat het afgesproken werk is is het toch een moeilijk stuk techniek, kracht en timing wat ze moeten laten zien, dus wat dat betreft wel respect, en de uitdager verloor en daarna ging het toernooi weer verder. Volgens mij vond de zaal het wel geslaagd.

Valt me overigens elke keer weer op dat hier in de zaal tenminste mensen zitten met kennis of anders in ieder geval respect voor de sport en de sporters, geen gefluit of boegeroep of wat dan ook, een en al sportiviteit en er werd in de zaal niet gerookt (absoluut plus punt ;) )

Osu

LOCO

Anonymous
15-05-2006, 01:20
2de partij
winnaar duane van helvoirt door een mega slam gevlogt door traingle. dus niet jacub ergulo

payap
15-05-2006, 02:41
Ha Loco,

nee val er niet over maar vondt dit een bere partij van die Max.

Hoe vaak ze je een nieuweling vechten alsof hij bekant een A klasser is? Rustig kijken, denken en een plan maken en mooi en effectief vechten ipv hakken ?

En hij schijnt ook pas 16 te zien. daarom dat ik reageerde.

en in een sms is idd erg lastig iets uit te leggen !


gr

payap

daafit
15-05-2006, 07:14
Het was weer een topgala. Ik heb echt hele mooie en harde partijen gezien. Onze eigen Danial heeft top gevochten en heeft zijn partij binnen een minuut gewonnen d.m.v. stoten. Heel goed gedaan.
Moien helaas verloren, hetgeen mijns inziens niet nodig was. Aan zijn inzet, vechtlust en techniek ligt het in ieder geval niet. Volgens mij zat het meer tussen de oren want als ik hem zie trainen dan heb ik het idee dat hij in zijn klasse met de toppers mee kan draaien. Gewoon weer hard trainen en de volgende keer meer geluk.

Ik heb me trouwens bescheurd om de gameplan van David (Remco Pardoel), dus daar maar even een foto van gemaakt ;) David hield zich redelijk aan zijn 'gameplan' en won de partij op een armklem. Ook de andere vechters van Pardoel wonnen hun wedstrijden op submission. Top gedaan dus!!

Het werd helaas plan B, zal hem vanaaf ff posten! :D

B3 lik3 M3
15-05-2006, 07:35
Hier even mijn versie van mijn partijen..


1e Partij:

Beiden kwamen we goed door met stoten.. Ik bleef knieen gooien die er opzich lekker uitkwamen. Toch was ik niet helemaal scherp. Patrick wist me elke keer goed te gooien vanuit de clinch. Wel 1 down gehad maar daar had ik niet heel veel last van. Op de grond was verder een drama.. Ik moet mijn basis echt gaan aanscherpen.

2e partij:

Omdat er in de eerste instantie wel een tegenstander voor Gerben was en op het laatst niet meer werden we gevraagd om een 3 mans toernooitje. Staand kwam ik echt heel lekker door en dit keer liet ik me niet gooien. Op de grond kwam de drama weer kijken en werd ik simpel gekanteld vanuit de guard ?!!?

Ik vond het een topgala, ik ben zwaar ontevreden met mijn partijen maar verder ben ik er goed vanaf gekomen..

ICON
15-05-2006, 07:36
Jacob Ergulo v\s Duane van helvort
Slamdoor Duena, poging tot een triangle en daardoor wint Jacob deze partij....
dus Jacob winnaar door triangle

duane is winnaar door triangle na een lekker slam, door naar mount. vanuit mount doodraaien naar triangle.

ik wil hier bij ook even vermelden dat ik spijt heb dat ik duane nog niet genoemd heb hier. duane jij bent echt de man, en ik ben je grootste fan. ( zo goed?? ) :mrgreen:

david en berrie hebben ook een mooie partij neergezet.
Danial van angelo gym was ook snel klaar met zijn tegenstander. gefeliciteerd
het was een gezellig gala, leuk publiek en die showworstel-partij( of mocht je dat niet zeggen?)was erg leuk om te zien.


edit:

jarman vs rejen:

jarman loopt op n knie v rejen; 8 tellen voor jarman. vreemd! takedown rejen, mount, gnp. americana zit niet, rejen verder met gnp. rejen gaat verder naar sidemount. rejen gaat voor armbar, mislukt, rejen gaat door naar enkelklem, duurt even maar uiteindelijk moet jarman kloppen...

Bastiaan rejen winnaar op submission

die 8 tellen waren trouwens niet vreemd. ik kan me voorstellen dat de meesten het niet goed gezien hadden, maar die knie zat echt vol op zn kin waarop hij door zn knieen zakte.goed gezien dus door de scheids.
ik dacht dat het toen al over zou zijn , maar hij herstelde goed. mooie partij!

ICON
15-05-2006, 07:37
Ha Loco,

nee val er niet over maar vondt dit een bere partij van die Max.

Hoe vaak ze je een nieuweling vechten alsof hij bekant een A klasser is? Rustig kijken, denken en een plan maken en mooi en effectief vechten ipv hakken ?

En hij schijnt ook pas 16 te zien. daarom dat ik reageerde.

en in een sms is idd erg lastig iets uit te leggen !


gr

payap

die jongen was idd erg goed. dat wordt er nog wel eentje

danial
15-05-2006, 09:49
was heel gezellige gala, met goeie sfeer, wou justin en angelo nog bedanken :D

Yamato Damashii
15-05-2006, 10:20
Ik vond het ook weer een topgala!

Goed georganiseerd en leuke partijen!

Deuce
15-05-2006, 10:46
Mooi gala inderdaad.

Goed publiek en uiteraard meer dan trots op mn teamgenoten, het gameplan van david was erg goed doordacht, hebben we maanden naar toegewerkt :lol:

Duane had idd gewonnen, mooie slam!

En berry en pieter, tja voor mij de partij van de avond..mooi over en weer, slugfest!

Dan even de andere partijen
Rene van Rhoon deed t ook goed, overklaste Ufuk...en dat is zeker niet de minste!

Brammetje, to bad next time better...

Andre bedankt en volgende keer zijn we graag weer van de partij!

Anonymous
15-05-2006, 12:02
het was een top gala, naar mijn mening waren er 2 hele mooie partijen, de 7de partij van angelogym en de ene laatset partij van die jongen van martijn de jong, goed gedaan jongens
ede

remco pardoel
15-05-2006, 12:05
Was een meer dan leuk gala
Hoog tempo ...

Goed dat we kast met drank tot onze beschikking kregen
:-)

Het waren mooie partijen die ik gezien heb en verbaas me elke keer weer over het SUPER publiek wat in Ede en omstreken komt.

groetjes,

Remco Pardoel

Justinian
15-05-2006, 12:33
Was een meer dan leuk gala
Hoog tempo ...

Goed dat we kast met drank tot onze beschikking kregen
:-)

Het waren mooie partijen die ik gezien heb en verbaas me elke keer weer over het SUPER publiek wat in Ede en omstreken komt.

groetjes,

Remco Pardoel
Gameplan was goed uitgedacht Remco. Volgens mij zijn jij en David daar erg druk mee geweest. Het resultaat mocht er ook zijn.

http://www.ma-skills.com/reporters/marieke/haagsma.jpg

Luka
15-05-2006, 13:29
ik vind het jammer voor moien.. weet ook dat die goed traint en voor zijn klasse is die idd goed.. jmmr dat die altijd net verliest.,. gun hem weer is een winst.. volgende keer gaat die gewoon weer slopen :D

klasse overwinning van willy weer hoor.. zet weer paar goeie resultaten neer :D.. jmmr voor Bram volgende keer beter ;)

mooie tekening van tactiek maken trouwens haha :D

Justinian
15-05-2006, 14:18
ik vind het jammer voor moien.. weet ook dat die goed traint en voor zijn klasse is die idd goed.. jmmr dat die altijd net verliest.,. gun hem weer is een winst.. volgende keer gaat die gewoon weer slopen :D
Daar ben ik van overtuigd!

Anonymous
15-05-2006, 16:35
zijn er al foto's ofniet??? ben er wel benieuwd naar..

MissGG
15-05-2006, 16:51
Thnx mensen!
Was een leuk gala!
echt een top sfeer, bij elke take down of reversal werd er geklapt!
Bram, je bent een topper!
Volgende x ga je ass kicken, weet ik zeker!!!!!!!
Hoop echt dat je nergens last van hebt.

Leuk om een paar nieuwe forum peeps te ontmoeten, zoals B3 en Miss GG die alleen maar naast me kwam zitten omdat ze nootjes wou ;) hahaha

Bram, you're da man, we drinken in kreta een biertje!!


Nootjes..?? Welke nootjes?? Zoiets zou ik nl nooit doen! :wink:


Vond het een heel leuk en gezellig gala.. ook leuk dat er veel bekenden van het forum waren. Altijd leuk om te zien wie er achter deze MF namen schuilt.
Volgende keer zal ik er weer bij zijn!!

LOCO
15-05-2006, 21:37
Jacob Ergulo v\s Duane van helvort
Slamdoor Duena, poging tot een triangle en daardoor wint Jacob deze partij....
dus Jacob winnaar door triangle

duane is winnaar door triangle na een lekker slam, door naar mount. vanuit mount doodraaien naar triangle.
Helemaal correct, hier zat ik er even naast, werd ff afgeleid en had de overgang van duanes mount naar de triangle niet gezien, en dacht daarom dat Jacob die aan had gezet. Bij het benoemen van de winnaar (waar ik mijn fout had kunnen zien en herstellen) werd ik natuurlijk weer afgeleid waardoor ik dat niet mee kreeg en ik dus tot mijn spijt een foute uitslag doorgaf.



jarman vs rejen:

jarman loopt op n knie v rejen; 8 tellen voor jarman. vreemd! takedown rejen, mount, gnp. americana zit niet, rejen verder met gnp. rejen gaat verder naar sidemount. rejen gaat voor armbar, mislukt, rejen gaat door naar enkelklem, duurt even maar uiteindelijk moet jarman kloppen...

Bastiaan rejen winnaar op submission

die 8 tellen waren trouwens niet vreemd. ik kan me voorstellen dat de meesten het niet goed gezien hadden, maar die knie zat echt vol op zn kin waarop hij door zn knieen zakte.goed gezien dus door de scheids.
ik dacht dat het toen al over zou zijn , maar hij herstelde goed. mooie partij!
Die knie zat er idd vol op, en zeker goed gezien van de scheids. Deze partij heb ik na het gala doorgebeld (lang verhaal, te maken met lege telefoon en andere tel waarmee het smsen slecht gaat dus vandaar bellen) en Sebas vond die 8 tellen vreemd omdat het een pro-partij was. Daarom staat er vreemd bij....

Osu

LOCO

Ronald
15-05-2006, 21:58
(...) werd ff afgeleid en had de overgang van duanes mount naar de triangle niet gezien (...)

(...) werd ik natuurlijk weer afgeleid waardoor ik dat niet mee kreeg(...)
Laat me raden... MisGG zat aan je nootjes?? :lol: :wink:

Anonymous
15-05-2006, 22:01
waarom ging de wedstrijd tussen elias en de andere elias niet door??

want bij opkomst werd toch zijn naam geroepen? ..

Anonymous
16-05-2006, 12:13
illias vs illias was geen partij
werd verkeerd genoemd
moest illais tagen makita zijn zoals ook gebeurde

Deuce
16-05-2006, 12:15
Ik had alleen een aanmerking op het gala, lag het aan mij...of was de blouse van de ringspeaker fouter dan fout? :lol:

RisingSun
16-05-2006, 12:40
Ik had alleen een aanmerking op het gala, lag het aan mij...of was de blouse van de ringspeaker fouter dan fout? :lol:
Deuce dat is Japanse style, en alles in ede is Budo want het is ook Budo Academy Physical :D Kijk het kan je smaak niet zijn, maar ik vond het wel toepasselijke kleding voor een gala georganiseerd door Budo Academy Physical :wink:

Deuce
16-05-2006, 12:44
Niet alles wat japans is is mooi, dat geld voor hun auto's, hun bestek en hun blousen :D

Anonymous
16-05-2006, 12:51
Jammer verloren moet nog harder gaan trainen Martijn andy en de rest van tatsujin dojo bedankt. Heb nog een vraag wanneer komen de fotos?

Jochem
16-05-2006, 13:12
(...) werd ff afgeleid en had de overgang van duanes mount naar de triangle niet gezien (...)

(...) werd ik natuurlijk weer afgeleid waardoor ik dat niet mee kreeg(...)
Laat me raden... MisGG zat aan je nootjes?? :lol: :wink:

lol!

appelsap
16-05-2006, 16:04
Thnx mensen!

Bram, you're da man, we drinken in kreta een biertje!!

Wie gaat er wanneer naar Kreta???
als ik er ook ben zijn jullie daar bij deze uitgenodigd voor een pool party/BBQ bij mij thuis.

Anonymous
16-05-2006, 16:20
Zijn er fotos?

lunatic
16-05-2006, 18:56
Thnx mensen!

Bram, you're da man, we drinken in kreta een biertje!!

Wie gaat er wanneer naar Kreta???
als ik er ook ben zijn jullie daar bij deze uitgenodigd voor een pool party/BBQ bij mij thuis.

Ik en bram gaan rond de zelfde tijd naar Kreta.

Ronald
16-05-2006, 21:51
Zijn er fotos?
Ja. http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21834

Anonymous
16-05-2006, 22:11
de eerste partij is geweest
Ritchie Vink vs Nils van Noort
Ritchie winnaar op punten

Anonymous
16-05-2006, 22:19
Moien helaas verloren, hetgeen mijns inziens niet nodig was. Aan zijn inzet, vechtlust en techniek ligt het in ieder geval niet. Volgens mij zat het meer tussen de oren want als ik hem zie trainen dan heb ik het idee dat hij in zijn klasse met de toppers mee kan draaien. Gewoon weer hard trainen en de volgende keer meer geluk.



Ik vraag me af waarom het volgens jou niet nodig was, aangezien Ralf Schouten iedere dag traint en een enorme passie en inzet heeft voor zijn sport!?