PDA

View Full Version : de oorzaak van het gevecht in vak 410



tabrizie187
15-05-2006, 02:32
de oorzaak van het gevecht in vak 410

omdat het echt 1 rij voor me gebeurde vertel ik wel wat de reden was van het gevecht boven in vak 410 toen Breggy vroeg ze op te houden.

zo begon het

een aantal mensen kregen een woordenwisseling om hun plaatsen omdat andere mensen erop waren gaan zitten terwijl ze wat te eten en drinken waren gaan halen.Dus toen ze terug waren gekomen zaten er een aantal gasten op hun plek. dus die gasten deden een beetje lastig tegen de mensen die recht hadden op die plekken. opeens zei een Nederlandse jonge iets van *** moslim ofzo tegen het goerpje waarop een meisje hardop zei WAT NOU *** MOSLIMS ZEG DAT MAAR TEGEN DIE GATSEN ACHTER JE (want zelf was ze met kleine gasten en achter die man zaten grote gasten)en achter die jonge zaten aardig wat islamitische gasten die er vervolgens mee gingen bemoeien waarop het escaleerde
in eerste instandie werden de jonges rustig gehouden maar die jonge(de nederlandse jonge) ging echt tever dus ik snap best dat die jonges helemaal door het lint gingen en letterlijk een duik namen van een aantal rijen om het een en de andere recht te zetten

Eenmaal toen de beveiliging er was wouden ze mij eruit gaan gooien met me vrienden omdat wij ook gingen staan , maar de reden hiervoor was dat we saki wouden zien vechten ( wat natuurlijk niet lukte omdat het een zooitje was voor ons) die tot overmaat van ramp ook nog eens KO ging die ik niet eens kon zien

en ondertussen bleef het gevecht voor me maar doorgaan en kwamen er meer beveiliging mensen die echt niks voorstelden ze durfden niks te doen man????!!!!!! die gasten lieten de dames voor gaan en liepen achteraan hen aan. dat moet de beveiliging voorstellen dan. dan zou je denken die worden er wel uitgegooid maar nee hoor.
(de dames vroegn die jonges of ze een beetje rustig aanwouden doen???????????????)
wat denk je zelf dat je die gasten op zo een toontje rustig kan houden?

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ondertussen werden er mensen vertrapt die er helemaal niks mee te maken hadden en een rustig dagje uit wouden gaan en een gezelligge dagje beleven.

pas toen breggy er wat van zei kwamen er nog meer beveiliging mensen en werden al die gasten meegenomen

maar al met al door de chaos die was ontstaan, ontstond er opeens wel veel ruimte om wat comfortabeler te gaan zitten aangezien er een heel gat was komen te onstaan in het vak.

ik dacht die zijn er wel uitgezet maar nee hoor die boys kwamen later gewoon nog terug om drago te zien???????????????

HET IS ECHT MAAAR DAT PETER AERTS HEEFT INGEVALLEN ANDERS WAS DE PLEURIS UITGEBROKEN IN DE ARENA

en dit zagen ze waarscheinlijk al aankomen want je had haast niet eens de tijd om na te denken wat er werd gezegt of je zag peter aerst al op het tv scherm die klaar stond om op te komn waarop de mensen ipv boe roepen blij werden engingen schreeuwen

al was het een demo wedstrijd het is beter dan sapp

maar al met al was het wel een chille dag

Manhoef was de man van de avond wat een killer
echt een ADHD gast een beetje te gretig van strat gegaan alleen door zijn hand kappot te slaan op die gast anders maakte hij zware kans om de winnaar te worden van die 8 man toernooi want van zo een breggy wordt je nou ook niet echt blij al heeft hij wel teregt gewonnen remy heeft ook verdient gewonnen lebanner miste heel veel van zijn acties remy trapte nog enigzins tegen zijn blok aan maar had veel meer verwacht van al die K1 gasten maar ja je kan niet alles hebben.

nou dat was het verhaal van het gevecht mochten er dingen in mensen hun oren niet kloppen dan verbeter me maar

maar dit is mijn versie mzl

Shinbone
15-05-2006, 02:45
Bedankt voor je bijdrage.

Anonymous
15-05-2006, 03:45
Moslims bedankt dat jullie ff het een en ander wilden recht zetten. :cry:

Anonymous
15-05-2006, 10:02
de oorzaak van het gevecht in vak 410

omdat het echt 1 rij voor me gebeurde vertel ik wel wat de reden was van het gevecht boven in vak 410 toen Breggy vroeg ze op te houden.

zo begon het

een aantal mensen kregen een woordenwisseling om hun plaatsen omdat andere mensen erop waren gaan zitten terwijl ze wat te eten en drinken waren gaan halen.Dus toen ze terug waren gekomen zaten er een aantal gasten op hun plek. dus die gasten deden een beetje lastig tegen de mensen die recht hadden op die plekken. opeens zei een Nederlandse jonge iets van *** moslim ofzo tegen het goerpje waarop een meisje hardop zei WAT NOU *** MOSLIMS ZEG DAT MAAR TEGEN DIE GATSEN ACHTER JE (want zelf was ze met kleine gasten en achter die man zaten grote gasten)en achter die jonge zaten aardig wat islamitische gasten die er vervolgens mee gingen bemoeien waarop het escaleerde
in eerste instandie werden de jonges rustig gehouden maar die jonge(de nederlandse jonge) ging echt tever dus ik snap best dat die jonges helemaal door het lint gingen en letterlijk een duik namen van een aantal rijen om het een en de andere recht te zetten

Eenmaal toen de beveiliging er was wouden ze mij eruit gaan gooien met me vrienden omdat wij ook gingen staan , maar de reden hiervoor was dat we saki wouden zien vechten ( wat natuurlijk niet lukte omdat het een zooitje was voor ons) die tot overmaat van ramp ook nog eens KO ging die ik niet eens kon zien

en ondertussen bleef het gevecht voor me maar doorgaan en kwamen er meer beveiliging mensen die echt niks voorstelden ze durfden niks te doen man????!!!!!! die gasten lieten de dames voor gaan en liepen achteraan hen aan. dat moet de beveiliging voorstellen dan. dan zou je denken die worden er wel uitgegooid maar nee hoor.
(de dames vroegn die jonges of ze een beetje rustig aanwouden doen???????????????)
wat denk je zelf dat je die gasten op zo een toontje rustig kan houden?

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ondertussen werden er mensen vertrapt die er helemaal niks mee te maken hadden en een rustig dagje uit wouden gaan en een gezelligge dagje beleven.

pas toen breggy er wat van zei kwamen er nog meer beveiliging mensen en werden al die gasten meegenomen

maar al met al door de chaos die was ontstaan, ontstond er opeens wel veel ruimte om wat comfortabeler te gaan zitten aangezien er een heel gat was komen te onstaan in het vak.

ik dacht die zijn er wel uitgezet maar nee hoor die boys kwamen later gewoon nog terug om drago te zien???????????????

HET IS ECHT MAAAR DAT PETER AERTS HEEFT INGEVALLEN ANDERS WAS DE PLEURIS UITGEBROKEN IN DE ARENA

en dit zagen ze waarscheinlijk al aankomen want je had haast niet eens de tijd om na te denken wat er werd gezegt of je zag peter aerst al op het tv scherm die klaar stond om op te komn waarop de mensen ipv boe roepen blij werden engingen schreeuwen

al was het een demo wedstrijd het is beter dan sapp

maar al met al was het wel een chille dag

Manhoef was de man van de avond wat een killer
echt een ADHD gast een beetje te gretig van strat gegaan alleen door zijn hand kappot te slaan op die gast anders maakte hij zware kans om de winnaar te worden van die 8 man toernooi want van zo een breggy wordt je nou ook niet echt blij al heeft hij wel teregt gewonnen remy heeft ook verdient gewonnen lebanner miste heel veel van zijn acties remy trapte nog enigzins tegen zijn blok aan maar had veel meer verwacht van al die K1 gasten maar ja je kan niet alles hebben.

nou dat was het verhaal van het gevecht mochten er dingen in mensen hun oren niet kloppen dan verbeter me maar

maar dit is mijn versie mzl

Ja hoe haalt hij het in zijn hoofd heeft ie echt moslims gezegd????
Hopenlijk achterhalen we de familie van die jongen die dat heb gezegd, dan kunnen we daar ook nog even een paar moslims met bommen naar toe sturen, om het een en ander recht te zetten.
Net als die Stegeman in Venlo wou een oude man helpen en toen werdt hij doodgeslagen (jongen van 17) de vader van de moslim (na 19 jaar in Nederland te wonen) zij in het arabisch, tja maar das normaal hij beledigde mijn zoon!

Thomasmurda
15-05-2006, 10:20
Ach flikker toch op, moslim of geen moslim, die gasten die op de verkeerde plek zaten waren gewoon verkeerd bezig!
Dat ze nou 'discriminatie' gebruiken om de overige moslims aan hun kan te krijgen is ook zwak. Als een moslim mij kaaskop noemt ga ik ook niet volledig flippen!
Je moet gewoon normaal en sociaal doen en niet op andermans plek gaan zitten!

Anonymous
15-05-2006, 10:30
belangerijkste lessen die er uit dit verhaal te leren zijn

*ga niet op andermans plek zitten

*als je met z'n allen opstaat om een broodje kroket te nuttigen, vraag je buren vriendelijk om jouw plaats bezet te houden.

*betrek andere gasten met brede schouders en dikke nekken nooit bij jouw discussie

*respecteer andermans geloof

*arena security sucks ass!!

Octavius
15-05-2006, 10:51
Thuis MMA-TV kijken. Dan komt er niemand op je plek zitten. :wink:

Octavius
15-05-2006, 10:57
Thuis MMA-TV kijken. Dan komt er niemand op je plek zitten. :wink:

ik zie dat jij geen katten hebt

Nee een papagaai die alle knoppen kapot maakt met zijn bek.

p diddy
15-05-2006, 10:57
het zijn gewoon beesten die gasten van vak 410 :? :cry:

Ronald
15-05-2006, 11:37
Thanks tabrizie187. Gebeurde voor mij ook veel dat mensen op plaatsen gingen zitten waar ze geen kaartje voor hadden. Werd gelukkig geen één keer moeilijk over gedaan als de "eigenaar" weer terug kwam.

Anonymous
15-05-2006, 13:21
mooi verhaal maar verstand van knokken heb je niet...Remy gewonnen???come on! die paar trappen op het blok van lebanner en voor de rest alleen maar weglopen voor het gevecht dat heeft ie gedaan!

leBanner zocht hem tenminstte nog op

Anonymous
15-05-2006, 16:02
Arenasecurity zuigt echt hard.

Er stond eerst een heel toffe pik bij ons, zelfs nog ff praatje meegemaakt. Die werd tijdens het begin van de gp omgeruild voor een broekie dat net zn securitydiploma had gehaald bij een 6-pack Danoontje denk ik.

Die ging iedereen in vak 113 persoonlijk aan proberen te spreken met het verzoek om hun peuk uit te maken !
Resultaat, een hoop mensen die moesten gaan staan omdat meneer er langs wilde, ik zag de KO van Bennazous vs Karacs niet en toen ik zei dat die niet op alle slakken zout moest gaan leggen en t zo verpestte voor iedereen kreeg ik ook nog een verwijzend vingertje.
En ondertussen iedereen een peuk tussen zn benen houden en een trekkie nemen als ie ff niet keek :?

Waar halen ze die gasten vandaan?

Rutz, dikke 10.
Security dikke nul! , jongens bedankt voor de irritatie en de veldslag die jullie bijna veroorzaakt hebben.

Anonymous
15-05-2006, 16:15
Arenasecurity zuigt echt hard.

Er stond eerst een heel toffe pik bij ons, zelfs nog ff praatje meegemaakt. Die werd tijdens het begin van de gp omgeruild voor een broekie dat net zn securitydiploma had gehaald bij een 6-pack Danoontje denk ik.

Die ging iedereen in vak 113 persoonlijk aan proberen te spreken met het verzoek om hun peuk uit te maken !
Resultaat, een hoop mensen die moesten gaan staan omdat meneer er langs wilde, ik zag de KO van Bennazous vs Karacs niet en toen ik zei dat die niet op alle slakken zout moest gaan leggen en t zo verpestte voor iedereen kreeg ik ook nog een verwijzend vingertje.
En ondertussen iedereen een peuk tussen zn benen houden en een trekkie nemen als ie ff niet keek :?

Waar halen ze die gasten vandaan?

Rutz, dikke 10.
Security dikke nul! , jongens bedankt voor de irritatie en de veldslag die jullie bijna veroorzaakt hebben.


Devy,

Je kunt ook het fatsoen hebben om niet te roken. Is ook voor de athleten prettig.

Ik zit kankerverwekkende bestandsdelen in te ademen voor jullie (rokers) genot.

De vervuiler betaalt. Als je het echt niet kunt houden dan kun je toch ook even op de daarvoor bestemde plek een paar haaltjes nemen?

Die beveiligingsman of broekie heeft tenminste nog wel de "gutz" om er iets van te zeggen. Misschien op de verkeerde manier en met een verwijzend vingertje. Maar de rokers zorgen ervoor dat hij als een politieagent op een stel kleuters moet passen en controleren of ze niet stiekem een haaltje nemen.

Bij mij in het vak deed de security niks, en als je er zelf wat van zegt dan krijg je een grote MUIL: "waar bemoei jij je mee?"

Ronald
15-05-2006, 16:17
Die ging iedereen in vak 113 persoonlijk aan proberen te spreken met het verzoek om hun peuk uit te maken !

Kijk, persoonlijk vind ik dat dan weer top dat ie dat doet. Zou iedereen van de security moeten doen. Of iemand met een sigaret gewoon de Arena uitgooien; nog beter en hoef je ook niet zo vaak heen en weer te lopen.

Shinbone
15-05-2006, 16:17
Die guest die op Devy reageerde was ik.

king
15-05-2006, 16:21
Die ging iedereen in vak 113 persoonlijk aan proberen te spreken met het verzoek om hun peuk uit te maken !

Kijk, persoonlijk vind ik dat dan weer top dat ie dat doet. Zou iedereen van de security moeten doen. Of iemand met een sigaret gewoon de Arena uitgooien; nog beter en hoef je ook niet zo vaak heen en weer te lopen.

x 2, niets aan toe te voegen.

Anonymous
15-05-2006, 16:38
:?

ICON
15-05-2006, 16:49
:?

ja moeilijk he

Anonymous
15-05-2006, 16:58
Jullie hebben helemaal gelijk hoor, ik rook zelf ook niet en mensen zouden anderen geen kanker moeten geven zeker in zo een volle arena
Maar een heel vak dat zit te roken dat hou je toch niet tegen en als een security-dude dan een paar gasten eruit probeert te pikken vind ik dat frustrerend voor mij, die de event wil zien.

Dan vind ik (lees MENING) dat hij de situatie op zn waarde in moet schatten en niet dwars door iedereen heen moet gaan lopen om er 2 of 3 gasten op te wijzen tijdens een wedstrijd. Of gewoon ff te wachten tot de ronde is afgelopen.

Shinbone
15-05-2006, 17:38
Jullie hebben helemaal gelijk hoor, ik rook zelf ook niet en mensen zouden anderen geen kanker moeten geven zeker in zo een volle arena
Maar een heel vak dat zit te roken dat hou je toch niet tegen en als een security-dude dan een paar gasten eruit probeert te pikken vind ik dat frustrerend voor mij, die de event wil zien.

Dan vind ik (lees MENING) dat hij de situatie op zn waarde in moet schatten en niet dwars door iedereen heen moet gaan lopen om er 2 of 3 gasten op te wijzen tijdens een wedstrijd. Of gewoon ff te wachten tot de ronde is afgelopen.

Beste guest,

Uiteraard mag je een mening hebben, en het is zelfs goed om van mening te verschillen, daar is een forum ook voor mijns inziens.

Als een heel vak zit te roken wordt het inderdaad moeilijk om er iets aan te doen. Mensen moeten zoiets uit zich zelf doen.

Ook zou het goed zijn als Simon Rutz Promotions bijvoorbeeld in het vervolg op de kaartjes vermeldt dat roken niet is toegestaan. Of dat de security rookwaar in beslag neemt? Alhoewel dat wat ver gaat. Maar ja, andere kant ze nemen wel mijn flesje water in beslag en ik moet door een metaaldetector alsof ik een of andere penitiaire inrichting bezoek. Dus dat kan er dan ook nog wel bij.

Wij, westerlingen verwijten dikwijls dat Japanners een kuddevolk zijn, maar zij roken tenminste niet in het bijzijn van de atleten en mitsgaders zitten er oude van dagen en kleine kinderen gemoedelijk vechtsport te kijken. De flessen Saké worden na afloop pas soldaat gemaakt. :lol:

MissGG
15-05-2006, 17:55
Ach.. die vechters in het publiek zijn niet eens echte liefhebbers van de sport.. Zij gaan er heen voor de sensatie en voor het bloed.... respect was ver te zoeken als ik het zo lees..

Anonymous
15-05-2006, 18:02
Ey Shinbone,

Dat was ik, ff moeite met inloggen :) mooie post en idd.
Als dat op de kaartjes had gestaan was het al heel iets anders geweest ook. En ik snap ook wel dat de security het niet altijd makkelijk heeft, maar dit was een beetje irritatie over hoe neerbuigend die knul met zn vingertje iedereen terecht liep te wijzen. Ben alweer afgekoeld haha.

Maarja, off topic, wilde alleen duidelijk maken dat vak 410 neit het enige vak was waar mensen wat problemen hadden met security.
Dat ze die gasten op de vuist laten gaan en dan ook nog eens het gevecht tussen Drago en Staring laten kijken gaat er bij mij echt niet in.
Vechtsport heeft ALLES te maken met respect, en duidelijk dat die vechterbazen dat niet op konden brengen voor elkaar.

Zou het ook heel vervelend vinden als ik daar gezeten had. Die gasten verpesten het voor een hele vak en veel meer mensen eromheen door een beetje mans te doen.

Hitman
15-05-2006, 18:12
ik kan best voorstellen dat iemand zwaar op zn teentjes getrapt is na zon opmerking

maar het is toch wat met dat gezeik met die kaartjes
bij ons in vak 411 zat een man op de verkeerde plaats dus die staat netjes op om jongens die om 19.30 komen daar te laten zitten
die man gaat naar zn eigen plaats maar diegene die daar zit wil niet weggaan wat dus nergens op slaat en zo krijg je dus trammelant.

EN toch vind k dat diegene die om 19.30 een keer komen aandrieten niet moeten zeiken dat hun plek weg is dan moet je maar optijd komen

maar de oplossing lijkt me simpel gewoon bovenin de kaarten de zelfde prijs geven en dan wie het eerst komt wie het eerst maalt

als je optijd bent heb je perfecte plaatsen en als je laat komt heb je kutplaatsen maar zo los je die ruzies wel op over de plekken


Maartoch op die ruzie na een geslaagd gala.

Emilio
15-05-2006, 18:14
och je er is weer moslim geroepen en dat was een geldige reden om om enkele rijen naar beneden te vliegen om wat recht te zetten. Leer je dan nooit wat van het nieuws.


Mensen mogen mij uitschelden voor kankerlijer of dat ze me moeder neuken, dat soort dingen geef ik echt niks om. Wanneer krijgen bepaalde mensen nou eens die instelling.

Biiyen
15-05-2006, 18:32
Ik wist niet dat moslim nu ook al een scheldwoord is?

Als de knul "moslim" zei dan zei die toch eigenlijk "Aanhanger van het geloof dat staat voor vrede."

Dus mijn plan om de markt te veroveren met de "Moslimzoen" kan ik dus nu ook wel vergeten.

RNLMC
15-05-2006, 18:41
wist niet dat moslim nu ook al een scheldwoord is?

Als de knul "moslim" zei dan zei die toch eigenlijk "Aanhanger van het geloof dat staat voor vrede."

Dus mijn plan om de markt te veroveren met de "Moslimzoen" kan ik dus nu ook wel vergeten.


ghahaha,dit vind ik ook, als iemand mij een atheist noemt ga ik toch ook niet voer de rooie :lol: mensen moeten is wat minder snel aangebrand zijn man

[/i]

Anonymous
15-05-2006, 19:02
Waarom kunnen mensen zich gewoon niet eens fatsoenlijk gedragen. Ten eerste ga gewoon op de plaats zitten, waarvoor je een kaartje hebt gekocht en als je een slechte plaats hebt, had je maar eerder een kaartje moeten kopen, het is niet zo dat het binnen 11 minuten was uitverkocht! En als je zoveel respect hebt met de sport, rook dan ook niet. Jij zou ook toch niet willen vechten in een rookruimte. En waar is het gebleven van schelden doet geen pijn, nou nou de volgende keer als iemand mij moslim noemt, vlieg ik ook meteen erop, kom nou, te zielig voor woorden!

Guru
15-05-2006, 20:48
What the world needs now......is love.....sweet love

It's the only thing
That there's just too little of
What the world needs now
Is love, sweet love
No, not just for some,
But for everyone

Anonymous
15-05-2006, 22:08
Ben blij dat ik een duurder kaartje had als ik dat zo lees. Alhoewel er in mijn vak ook fluitende rukkers zaten. Wat een irritante eikels zeg.
Maar om even terug te komen op vroeg komen e.d. . helemaal niet mee eens. Ik heb heel vroeg kaartje gekocht namelijk in de eerste minuut van de VVK. Als ik dan een uur in de rij voor de ***** security sta heb ik liever niet dat er iemand op mijn plaats zit.

mankind
15-05-2006, 22:20
Ik zat ook in vak 410, had tog eerder moete weze met de kaartverkoop dan had ik een beter plaats gehad. Nu zat ik tussen een stelletje vechtende moslims :P ( dat laatste was een grap ik hoop niet dat mijn keel wordt door gesneden of dat van mijn familie.)

Thomasmurda
15-05-2006, 22:33
Ik zat ook in vak 410, had tog eerder moete weze met de kaartverkoop dan had ik een beter plaats gehad. Nu zat ik tussen een stelletje vechtende moslims :P ( dat laatste was een grap ik hoop niet dat mijn keel wordt door gesneden of dat van mijn familie.)

Ik weet waar je huis woont kaaskop!! :D

Anonymous
15-05-2006, 22:35
je kaartje is genummerd, je hebt betaald voor een stoel, als ik om 20:00 binnenloop verwacht ik op die stoel te kunnen zitten. Ik zou naar de beveiliging gaan als zo'n figuur niet weg wil (hij heeft toch ook een stoel???) en dan verwacht ik dat de beveiliging die knaap verwijderd.

Anonymous
15-05-2006, 23:35
Het gaat niet om het woord moslim. Maar die gast noemde hem K>U>T moslim is dat misschien wat duidelijker aangezien er een aantal die de text van tabrizie verkeerd LEZEN!

Emilio
16-05-2006, 23:29
tja, kutmoslim is natuurlijk wel een reden om meteen een massale knokpartij te starten.......